Dat verklaart een hoopquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:44 schreef innepin het volgende:
[..]
Mijn stiefdochter, toen ze tien was
quote:Op maandag 22 november 2010 19:41 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind die kleurtjeszolder echt geweldigvoor een puber ofzo idd natuurlijk!
Dat gaat weer veel geld en tijd kosten om te verwijderen door een bedrijfquote:Op maandag 22 november 2010 19:33 schreef innepin het volgende:
Minpuntje is ook dat de werkloze schoorsteen helemaal door blijkt te lopen naar de eerste verdieping, waar ie achter een kast verstopt zit waar de badkamer moet komen. Die zal er dus - in elk geval gedeeltelijk - uit moeten, wat wel spijtig is want er zit asbest in, dus we hadden gehoopt dat ie kon blijven staan... nou ja. Typisch zoiets dat je tegenkomt in zo'n huis.
quote:Op maandag 22 november 2010 20:29 schreef innepin het volgende:
Ja nou zeg, ze vragen er gewoon 600 euro voor op werkspotEn dan exclusief afvoer van materialen
Dat vind ik een beetje te gortig hoor, dan doen we 't zelf wel
Dat mag niet zomaar zelf.quote:Particulieren mogen asbest dat vastzit aan een bouwwerk alleen zelf verwijderen met toestemming van de gemeente. De gemeente geeft aan aan welke voorschriften zich men daarbij moet houden, op grond van het Asbestverwijderingsbesluit. Geeft de gemeente geen toestemming aan de particulier om het asbest zelf te verwijderen, dan moet het asbest worden verwijderd door een bedrijf. Ook het bedrijf moet zich daarbij aan voorschriften houden die staan in het Asbestverwijderingsbesluit. Als een sloopvergunning nodig is bij een verbouwing, dan moet eerst een asbestinventarisatie plaatsvinden. U kunt bij uw gemeente terecht voor meer informatie.
Bij de meeste gemeenten kunt u kleine hoeveelheden asbesthoudend afval apart en goed verpakt inleveren.
Inderdaad, een los schuurdakje of een vrijstaande afvoerbuis mag meestal wel maar een gemetselde schoorsteen lijkt me andere koek.quote:
Verschilt enorm per gemeentequote:Op maandag 22 november 2010 20:29 schreef innepin het volgende:
Ja nou zeg, ze vragen er gewoon 600 euro voor op werkspotEn dan exclusief afvoer van materialen
Dat vind ik een beetje te gortig hoor, dan doen we 't zelf wel
Hier ook gratis maar officieel alleen na toestemming.quote:Op maandag 22 november 2010 21:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Verschilt enorm per gemeentehier mag alles en gratis.
Das altijd wel grappig idd... wanneer ik in de bouw werk heb je altijd wel pottenkijkersquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:08 schreef Ditje het volgende:
Wauw! Dat zal wel ff bekijks hebben getrokken! Ben benieuwd naar de ruimte aan de binnenkant!
Jupquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:08 schreef Ditje het volgende:
Wauw! Dat zal wel ff bekijks hebben getrokken!
U vraagt, wij draaienquote:Ben benieuwd naar de ruimte aan de binnenkant!
Ja, zo'n dakkapel geeft in één dag wel heel veel zichtbare vooruitgang! Irritanter zijn de dagen dat er heel hard gesloopt/geklust wordt, maar dat je er nauwelijks iets van ziet.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:35 schreef Diaan73 het volgende:
Wow dat wordt een hele mooie ruime zolderje ziet echt al vooruitgang!!
Is het nog een beetje vol te houden in de troep?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |