abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 maart 2012 @ 00:10:41 #276
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_108996574
De tekeningen van Richard Scarry? Gewoon lekker neutraal.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 12 maart 2012 @ 00:12:11 #277
147316 crew  DJMO
#trut
pi_108996628
bambi O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 12 maart 2012 @ 00:19:46 #278
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_108996905
- Tweety & Sylvester
- Tom & Jerry
- Roadrunner & Coyote

_O_
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  maandag 12 maart 2012 @ 00:32:55 #279
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_108997323
of hanna - barbara

[ Bericht 15% gewijzigd door Rucky op 12-03-2012 13:31:36 ]
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_109011093
Oef dat is me een beetje heleboel te druk voor op zo'n klein kamertje, Rucky :o
Ik zat ook meer te denken aan een klassiek sprookje ofzo.. ben er nog niet helemaal uit. Of helemaal niet. Nou ja dat blijkt wel. Sprookjes kent ze eigenlijk ook nog niet zo heel erg, behalve van de Sprookjesboom en de Efteling. Heb al zitten bladeren in m'n Eftelingsprookjesboek, maar heb nog niet echt een mooie prent gevonden.

@Merlijn, dat kent mijn tweejarige nog helemaal niet en dat hoeft ook nog even niet :P 't moet haar wel aanspreken natuurlijk.

@DJMO bambi kent ze ook niet :o En ik weet niet of ik wel vertrouwen heb in mijn herten-teken-talent :P Lijkt me best moeilijk.

Oeh, rupsje nooitgenoeg komt ineens in mij op! Dat is ook nog een idee... <3

Maar het hoeft niet per se iets bekends te zijn, iets *moois* mag ook wel. Ik ben alleen niet goed in mooie dingen vinden :o Prenten, plaatjes, dingen waar mensen als Claudia goed in zijn (ja jij ja, met je mooie dierenprents O+ en die waterverfdingen O+ ). ik ga pinterest wel even doorspitten.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 12 maart 2012 @ 22:02:25 #281
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_109030624
quote:
17s.gif Op maandag 12 maart 2012 14:46 schreef innepin het volgende:
Oef dat is me een beetje heleboel te druk voor op zo'n klein kamertje, Rucky :o
Ik zat ook meer te denken aan een klassiek sprookje ofzo.. ben er nog niet helemaal uit. Of helemaal niet. Nou ja dat blijkt wel. Sprookjes kent ze eigenlijk ook nog niet zo heel erg, behalve van de Sprookjesboom en de Efteling. Heb al zitten bladeren in m'n Eftelingsprookjesboek, maar heb nog niet echt een mooie prent gevonden.

@Merlijn, dat kent mijn tweejarige nog helemaal niet en dat hoeft ook nog even niet :P 't moet haar wel aanspreken natuurlijk.

@DJMO bambi kent ze ook niet :o En ik weet niet of ik wel vertrouwen heb in mijn herten-teken-talent :P Lijkt me best moeilijk.

Oeh, rupsje nooitgenoeg komt ineens in mij op! Dat is ook nog een idee... <3

Maar het hoeft niet per se iets bekends te zijn, iets *moois* mag ook wel. Ik ben alleen niet goed in mooie dingen vinden :o Prenten, plaatjes, dingen waar mensen als Claudia goed in zijn (ja jij ja, met je mooie dierenprents O+ en die waterverfdingen O+ ). ik ga pinterest wel even doorspitten.
Anton Pieck :Y dan heb je de efteling stijl ook gelijk :P
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_109031559
Is er een boek in het bijzonder dat ze mooi vindt? Heb je nog boeken van jezelf van vroeger, of weet je nog een boek waar je warme herinneringen aan hebt?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_109032148
pi_109032548
En even deze Pinterestpagina checken (van de vrouw achter psikhouvanjou.nl):

pi_109033402
Je eerste post vind ik heel leuk, in een heeeeel grote kamer :P k hou het toch liever wat rustiger. Je tweede post vind ik heel mooi qua stijl, ik ga es neuzen! thx <3
pi_109033538
Je kunt ook iets isoleren uit een plaatje van Ingela, natuurlijk. Maar de stijl is uitgesproken en kleurrijk. Dat moet net passen bij de sfeer die je voor haar kamertje voor ogen hebt.

Het is dat je al kabouters hebt, maar ik vind de afbeeldingen uit De kabouterkinderen mooi en magisch. Ik las het boek zelf vaak toen ik klein was.

Ik ben nog niks tegengekomen waarvan ikzelf dacht: dát is het! Maar je komt met doorklikken vast wel ergens. Ik blijf ook uitkijken!
pi_109033540
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 22:15 schreef Claudia_x het volgende:
Is er een boek in het bijzonder dat ze mooi vindt? Heb je nog boeken van jezelf van vroeger, of weet je nog een boek waar je warme herinneringen aan hebt?
Ze houdt van Jip en Janneke, van Hieper (da's een heel schattig boek, maar niet met leuke tekeningen vind ik), en van Nijntje enzo. Maar da's allemaal niks voor op de muur in haar kamer, vind ik.

Ze is wel héél erg bezig met letters lezen; ze kan de W, de M, de S, de O en de P herkennen en dat doet ze dan ook heel enthousiast. Dus zat ik te denken aan een soort versierd alfabet, je weet wel, zo'n alfabetposter, maar dan net een tikje groter...
pi_109033572
pi_109033610
Oh, een beetje jammer dat het in het Engels is.
pi_109033694
Nou ja dat valt natuurlijk zelf aan te passen ;) En ik zou ook niet hoofd- én kleine letters doen. Maar zoiets ja!
pi_109033725
pi_109033785
Ik vind dit ook wel leuk, dat de letters en plaatjes door elkaar heen lopen:

Het leuke van dit idee is dat je per letter iets kunt kiezen dat voor haar aansprekend is. Het vervelende is dat je dan bij elke letter iets moet zoeken. :Y)
pi_109033829
Oh ja die is leuker! Ik wilde net zeggen dat ik het idee van zo'n poster wel leuk vind maar de stijl van die ene die ik postte niet helemaal.

Combi van dieren en letters is wel tof ook.

En voor dat zoeken, daar heb ik toch de lezers van dit topic voor? O-)
pi_109033894
pi_109033983

_O-
pi_109034854
:D
pi_109163293
Nohhhh man en schoonvader zijn de zolder (deels?) aan 't leeghalen as we speak. Ze zijn zelfs al een keer naar de stort gereden, en ze gaan zo nog een keer :o

EN EN EN manlief heeft een To Do lijstje gemaakt, met dingen die voor of op 14 april moeten gebeuren :o

*O*
  vrijdag 16 maart 2012 @ 12:00:40 #298
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_109163649
*O* Jeej!!!
pi_109163847
Net op zolder gekeken en het is er nog steeds VOL :o maar dan alleen met spullen, en herbruikbaar hout, ipv sloophout met spijkers erin enzo. 2 auto's vol zooi naar de stort gebracht *O*
Nu even wat spullen op marktplaats zetten... wie maakt me los O-) Hoe meer zooi er weg gaat, hoe beter :7
pi_109164502
Die hangkastjes zijn leuk zeg!
Verder geen zinvolle bijdrage van mijn kant :D Ik vind het iig een leuk topic om te volgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')