abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 maart 2012 @ 22:40:02 #251
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_108680365
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:37 schreef Rucky het volgende:

[..]

We komen nog eens terug om de rest af te maken. :Y
Als ze nou een lading rachelwerk en gipsplaten halen..... Maken we gelijk de zolder ook dicht :D
Ik ga niet voor een uurtje werk zei hij optimistisch heen en weer rijden.... Maar dat kan alleen als Manlief eens afstand doet van de zut op zolder :D
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_108680407
Preachin' to the choir hey :P
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zaterdag 3 maart 2012 @ 22:42:28 #253
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_108680449
quote:
12s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:41 schreef innepin het volgende:
Preachin' to the choir hey :P
Is een voorwaarde :D
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_108680481
k zal t doorgeven ;)
  zaterdag 3 maart 2012 @ 22:51:41 #255
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_108680778
Ben eigenlijk wel benieuwd naar de reactie van je schoonpa en je man.... Laat je ons dat nog even weten?
pi_108695206
D. is een beetje flabbergasted denk ik. Hij is zélf zo heel erg van het anderen helpen gewoon omdat het kan, maar is niet gewend dat 't de andere kant ook zo op werkt. Hij heeft ook een godsgruwelijke hekel aan hulp vragen en vindt het heel moeilijk om hulp aan te nemen. Dus wat dat betreft zit ie een beetje in een spagaat; hij wil helemaal geen hulp maar is toch wel heel erg dankbaar ;)

Hij is erg blij dat er zoveel voortgang is geboekt. Je overdracht was helemaal helder, en ik bespeurde zomaar een beetje zin bij 'm om nu zelf verder te klussen. *O*

Schoonpa helpt ook altijd iedereen zomaar (ons dus ook) en snapt tegelijk ook niet zo goed dat er andere mensen zijn die dat doen. Leuk is dat :P Hij was wel een beetje zo: _O_ Net als ik dus ;)

Ik heb ook weer goede hoop *O* D'r gebeurt wat *O*
Nu heb ik alleen geen geld meer voor materialen :X maar goed. We vinden d'r wel weer wat op en anders wachten we maar weer tot er loon binnen is.
  zondag 4 maart 2012 @ 14:38:49 #257
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_108696053
Aan welke materialen zou er behoeft zijn?
Misschien zijn er nog Fok!ers die het overhebben en niet meer gebruiken?
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_108696564
Mwah, denk niet dat 't echt dingen zijn die mensen toevallig tweedehands hebben liggen :P
- Flexibele PVC pijp
- Dubbel WCD met randaarde
- Heel veel gipsplaat

:+
Maar bedankt voor 't meedenken :*
  zondag 4 maart 2012 @ 14:56:49 #259
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_108696691
Schakelmateriaal heb ik nog wel liggen, maar gipsplaat gaat niet echt lukken :P
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  zondag 4 maart 2012 @ 18:52:37 #260
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_108708650
CVboer :+ je bent hier wel welkom ;) (Haren,GN)
pi_108709309
of hier, zodra we de boel opknappen :P
(diever, dr)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zondag 4 maart 2012 @ 19:46:09 #262
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_108711430
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 18:52 schreef pessie het volgende:
CVboer :+ je bent hier wel welkom ;) (Haren,GN)
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 19:06 schreef simmu het volgende:
of hier, zodra we de boel opknappen :P
(diever, dr)
Dat ligt allebei niet al te ver van mijn woonplaats af.
@Pessie, ik ga nu je klustopic eens lezen. :)
pi_108712644
Ey, open je eigen topic ja :P
  zondag 4 maart 2012 @ 20:47:57 #264
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_108715394
quote:
6s.gif Op zondag 4 maart 2012 20:06 schreef innepin het volgende:
Ey, open je eigen topic ja :P
Sorry, het is mijn schuld >:)
pi_108731975
Goed om te lezen dat er hier mensen zitten die elkaar wel graag willen helpen, kan dat zeker waarderen!
En goed om te zien dat het weer een beetje opschiet in huis. Ik ben nu druk zelf bezig met klussen, maar wie weet dat ik in de zomer (als het huis, daarna de tuin, dan de schuur, en dan de motor klaar zijn) ook op en neer kom om te helpen ;)
  maandag 5 maart 2012 @ 13:32:38 #266
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_108739581
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 09:02 schreef jdel het volgende:
Goed om te lezen dat er hier mensen zitten die elkaar wel graag willen helpen, kan dat zeker waarderen!
En goed om te zien dat het weer een beetje opschiet in huis. Ik ben nu druk zelf bezig met klussen, maar wie weet dat ik in de zomer (als het huis, daarna de tuin, dan de schuur, en dan de motor klaar zijn) ook op en neer kom om te helpen ;)
Innepin vroeg hulp in het FHF forum en als je ziet wat men daar af en toe voor elkaar overheeft is hartstikke tof. :Y
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_108983853
Ja mensen in FHF zijn liefff O+

Update!

Eerst even een fotootje van de badkamer omdat vannelle erom vroeg; aan deze muur moet de radiator komen. Ik weet alleen niet wat je aan deze foto hebt :+ maar goed.

En m'n kast is er *O* Fotoserie :7

Inmiddels is ie ook nog wit geverfd en lijkt 't wel op wat ik wilde hebben ;) En een plek om zooi kwijt te kunnen is altijd fijn!
pi_108984295
Ja, die kast is super! Goed idee, zeg. En ik vind de tegels in je badkamer mooi!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_108985213
Het stomme is dat ik die kast dus écht nodig vond, want ik had zoveel zooi die ik erin wilde doen!
Maar we hebben zo lang zonder die kast gedaan dat ik nu gewoon niet meer weet wat ik erin moet stoppen :o Ja de wasmanden en handdoeken. Maar dan heb ik nog 2 planken over.
en ik wilde eigenlijk de planken wat dichter op elkaar, met 1 plank extra, maar schoonpa heeft dat niet echt begrepen helaas :o nou ja gegeven paard blabla dus ik zal er niet over klagen :+
pi_108989155
Ik heb dus bedacht dat ik een nieuwe muurschildering wil maken voor m'n oudste. Momenteel zit er een muurschildering die gebaseerd is op de cover van het boek "The wind in the willows", maar hij is me veel te saai en totaal niet leuk voor een kind.

Maar nou kan ik dus niks leuks bedenken om te schilderen -O- ze houdt van een hele hoop commerciële troep, maar ik ga niks op de muur schilderen waar ik al van weet dat ze 't over een jaar niet leuk meer vindt (als in, Dora enzo). En Disneyprinsessen ofzo heb ik ook geen zin in, hoewel ik sprookjes dan wel weer leuk vind.

Ik heb gewoon geen ideeën :o tragisch maar waar.

Wie denkt er met me mee?
pi_108989609
Waar houdt ze nog meer van?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_108990142
Praten :7 haha
liedjes zingen, dansen, dora, prinsessen, keukentje, glijbanen, tekenen, schilderen, knippen ( niet leuk }:| ), poppen, lezen...
allemaal best abstract...
pi_108990159
Niet dat ze zelf leest dan hè. Zo'n wonderkind is ze nou ook weer niet :')
  zondag 11 maart 2012 @ 22:29:09 #274
364068 Nerys
Pew. Pew.
pi_108991662
Ik hou zelf ook niet zo van die commerciele shit, maar wel van de wat klassieke illustraties van bekende sprookjes. Misschien dat een idee? Geeft ook vaak een mooie sfeer.
pi_108995076
Sneeuwwitje en de 7 dwergen op de muur O+
Of Doornroosje O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')