quote:Die jaOp dinsdag 26 oktober 2010 12:56 schreef STING het volgende:
[..]
Jij bent die teamplayer die ook op standalone basis exceleert?
quote:Ik een meet/date/whatever/ik weet het niet
quote:Niet geweest nog?
quote:Neuken zonder label dus.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik een meet/date/whatever/ik weet het niet
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 12:53 schreef Yuki het volgende:
Kijk, hier heb ik iets aan!
Thanks all!
Nieuwe versie:Die interesse in het bankwezen hoe uit die zich? Het staat er nu zonder voorbeeld of onderbouwing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ze er naar vragen wat is je antwoord? Ik zou er zeker naar vragen.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 12:53 schreef Yuki het volgende:
Kijk, hier heb ik iets aan!
Thanks all!
Nieuwe versie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 12:54 schreef Solique het volgende:
[..]
Zie mijn laatste zin.
Je zou ook nog wat dingen over de bank kunnen opnoemen of over de werkzaamheden die hun vragen.
quote:ING trekt mij in het bijzonder omdat STING er ook werktOp dinsdag 26 oktober 2010 12:59 schreef STING het volgende:
Oh ja, en waarom heb je speciaal voor ING gekozen?
quote:Ga je nou weer beginnen over wat je allemaal op die beurs hebt uitgespookt?
quote:joh daar liepen wel meer dan 4 mensen rondOp dinsdag 26 oktober 2010 13:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ga je nou weer beginnen over wat je allemaal op die beurs hebt uitgespookt?
Volgens mij zou je dat niet meer doen.
quote:Ja, goed punt.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die interesse in het bankwezen hoe uit die zich? Het staat er nu zonder voorbeeld of onderbouwing.
Als ze er naar vragen wat is je antwoord? Ik zou er zeker naar vragen.
quote:Geld?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, goed punt.
Waarom zou iemand geïnteresseerd kunnen zijn in het bankwezen?
Ik moet namelijk IETS aanhalen om te verklaren waarom ik spontaan naar een bank ga
quote:oh dus de nick STING heeft niets met de zanger van doenOp dinsdag 26 oktober 2010 13:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
ING trekt mij in het bijzonder omdat STING er ook werkt
quote:scherpOp dinsdag 26 oktober 2010 13:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh dus de nick STING heeft niets met de zanger van doen
het is net zoiets als stbabylon
ST ING???
quote:Jij tikt het.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, goed punt.
quote:Misschien omdat je van cijfers houdt?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, goed punt.
Ik moet namelijk IETS aanhalen om te verklaren waarom ik spontaan naar een bank ga
quote:*schopt*Op dinsdag 26 oktober 2010 13:03 schreef xFriendx het volgende:
Zo, weer terug. Ben door de mazen van GvsE geglipt
Wat is de teamverdeling?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 13:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ST ING???
quote:kwartetten in team opstelling en onderling overleg mag?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:04 schreef STING het volgende:
[..]
Als single vorm je soms een team met een ander persoon
quote:Bankwezen isbelangrijk, omdat het direct te maken heeft met primaire levensbehoeften van de bevolking. Je hebt direct invloed op iemands leven. Eén team, Eén taak! Tsjakka!Op dinsdag 26 oktober 2010 13:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Misschien omdat je van cijfers houdt?
Kan verder niks verzinnen. Bankwezen is ongeveer het laatste dat ik zou willen
quote:ja doe maar
quote:ze kan beter zeggen: stING werkt er en dat is zo'n sympathieke man, ik wil net als hem wordenOp dinsdag 26 oktober 2010 13:06 schreef STING het volgende:
[..]
Bankwezen isbelangrijk, omdat het direct te maken heeft met primaire levensbehoeften van de bevolking. Je hebt direct invloed op iemands leven. Eén team, Eén taak! Tsjakka!
quote:En nu pikken we al je spaarcentjes om onze risicovolle beleggingen mee te financieren.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:06 schreef STING het volgende:
[..]
Bankwezen isbelangrijk, omdat het direct te maken heeft met primaire levensbehoeften van de bevolking. Je hebt direct invloed op iemands leven. Eén team, Eén taak! Tsjakka!
quote:stbabylon kan je daar meer over vertellenOp dinsdag 26 oktober 2010 13:05 schreef Duimelot het volgende:
kwartetten in team opstelling en onderling overleg mag?
quote:dan zal ik t hem wel vragenOp dinsdag 26 oktober 2010 13:08 schreef STING het volgende:
[..]
stbabylon kan je daar meer over vertellen
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 13:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ze kan beter zeggen: stING werkt er en dat is zo'n sympathieke man, ik wil net als hem worden
quote:Same hereOp dinsdag 26 oktober 2010 13:08 schreef missbehavin het volgende:
Oh het wordt niks met mij vandaag.
quote:Tijdens het autorijden?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:10 schreef JoeBravo het volgende:
Weer flink op tijd, dus ff fokken in de auto
quote:Sting, zie jij het als een date of gewoon een ontmoeting?Op dinsdag 26 oktober 2010 12:58 schreef Yuki het volgende:
Ik een meet/date/whatever/ik weet het niet
quote:wat denk je zelf
quote:lig ik al
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 13:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Same here![]()
Ik was veel te laat thuis gisteren. Ik ga de koningin een broef schrijven of ze Noord-Holland wat minder gezellig wil maken
quote:oh gaan Yuki en StING meeten/ daten???Op dinsdag 26 oktober 2010 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
Sting, zie jij het als een date of gewoon een ontmoeting?
quote:Zal het hem wat uitmaken hoe je het noemt?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Ik heb vannacht alleen maar wegwerkzaamheden gezien
quote:ohja jij was hier he... nu weet ik waarom er rond 8 uur nog file stondOp dinsdag 26 oktober 2010 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb vannacht alleen maar wegwerkzaamheden gezien![]()
quote:8 uur gisteraaf?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:15 schreef rival het volgende:
[..]
ohja jij was hier he... nu weet ik waarom er rond 8 uur nog file stond
quote:jep, zou ik ook zeggenOp dinsdag 26 oktober 2010 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
8 uur gisteraaf?
Toen zat ik allang bij Ez op de bank tv te kijken
quote:Ik ontken alles.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
8 uur gisteraaf?
Toen zat ik allang bij Ez op de bank tv te kijken
quote:Dagobert Duck is mijn held, ik geef alleen maar om geld en dat is het enige wat telt.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:02 schreef Yuki het volgende:
quote:BAKKES JONGE!!
quote:Is echt zo.
quote:nee, nee en neeOp dinsdag 26 oktober 2010 13:13 schreef dawg het volgende:
[..]
lekker geslapen? nog gedroomd ofzo? iets anders wat je wilt delen?
quote:Dat zei flips ook, ik ruik een complotOp dinsdag 26 oktober 2010 13:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Flips was om 7 uur thuis, dus de file was niet mijn schuld.
quote:Heb ik hem in vorig topic nog verteld, dus een man die weer alles vergeet.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
BAKKES JONGE!!
[..]
Is echt zo.
Flips was om 7 uur thuis, dus de file was niet mijn schuld.
quote:Oh he vergeet bovenstaande postOp dinsdag 26 oktober 2010 13:19 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zei flips ook, ik ruik een complot
quote:stom. Je had hier bekentenissen los kunnen peuteren
quote:Wil je weer een hand op je reet die 5 dagen blijft zitten?
quote:peuteren? ik ben een open boek hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 13:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
stom. Je had hier bekentenissen los kunnen peuteren
quote:Oh ja.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:19 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zei flips ook, ik ruik een complot
quote:deel m?
quote:Yes pleaseOp dinsdag 26 oktober 2010 13:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wil je weer een hand op je reet die 5 dagen blijft zitten?
Nee, sorry Rival, het is echt zo.
quote:ik ben jou nietOp dinsdag 26 oktober 2010 13:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
stom. Je had hier bekentenissen los kunnen peuteren
quote:dat maakt het minder leuk
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 13:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ST ING???
quote:DankOp dinsdag 26 oktober 2010 13:06 schreef STING het volgende:
[..]
quote:Dat sowieso. Maar dan zonder het man-zijnOp dinsdag 26 oktober 2010 13:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ze kan beter zeggen: stING werkt er en dat is zo'n sympathieke man, ik wil net als hem worden
quote:*leest mee*Op dinsdag 26 oktober 2010 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
quote:kut voor je
quote:als je bij die rotonde links naar mij gaat had je daarvoor bij de stoplichten al naar links gemoeten.... nu rij je eerst mijn huis voorbij en dan weer terugOp dinsdag 26 oktober 2010 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja.
Waarom rij ik om? Ik kom van de A7 af en zit meteen in jullie wijk![]()
Ik helemaal blij dat ik niet meer verdwaal daar ga jij me vertellen dat ik omrij
quote:Nouk
quote:gelukkig werk ik daar niet danOp dinsdag 26 oktober 2010 13:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat kan dus niet meer als je bij een bank werkt. Zo openbaar dingen accepteren.
quote:erg flauw
quote:Oh, doe ik hier toch iets verkeerd.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat kan dus niet meer als je bij een bank werkt. Zo openbaar dingen accepteren.
quote:sja. Piemel voor je!
quote:laat maar, niet geinteresseerdOp dinsdag 26 oktober 2010 13:24 schreef rival het volgende:
[..]
is niet spannend he? maarja.. zo ben ik nou eenmaal.. open en eerlijk
quote:teveel werk
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 13:26 schreef Yuki het volgende:
NEEEEE!!!!
Heb ik eindelijk de perfecte versie, druk ik op versturen...
Iets mis met de server, alles weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |