quote:Of juist wel.Op dinsdag 26 oktober 2010 11:47 schreef JoeBravo het volgende:
Het wordt tijd dat ik mijn huidige train-of-thoughts eens ga stoppen en wat serieuzer word, want zo word het niks bij het kennismakingsgesprek dat ik vanmiddag heb
quote:Hosselen?Op dinsdag 26 oktober 2010 11:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oooh dankje voor de info
En heuj gaan we Singles mannen dingesen shit woord kwijt
quote:En het is Sex.Op dinsdag 26 oktober 2010 11:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Het gaat er niet om hoe je het spelt, het gaat er om hoe je het doet.
quote:Boeren!Op dinsdag 26 oktober 2010 11:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
En het is Sex.
Seks is voor boeren.
quote:Gratis afhalen?Op dinsdag 26 oktober 2010 11:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oooh dankje voor de info
En heuj gaan we Singles mannen dingesen shit woord kwijt
quote:Ik wilde gisteren wel wat seks toen we het over neuken haddenOp dinsdag 26 oktober 2010 11:58 schreef rival het volgende:
ik ben wel toe aan wat seks na al dat gesex
quote:jawel! Rij 11, foto 2Op dinsdag 26 oktober 2010 11:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ff kijken
Edit: Nu niet meer zeker
quote:Poging twee
quote:Dat heet werkOp dinsdag 26 oktober 2010 12:00 schreef Kreator het volgende:
Goddomme. Wat druk.. Niet leuk meer..
quote:ja, ergens.. Maar weet niet precies waarOp dinsdag 26 oktober 2010 12:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Poging twee
Kats! CoolHeb je ook een kleurfoto?
quote:ZoekenOp dinsdag 26 oktober 2010 12:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, ergens.. Maar weet niet precies waar
quote:maar volgens mij heb ik die vast wel in een topic geplakt.. Google ff ofzo
quote:I know, ook al sluit je me op voel ik me toch nog wat vertrouwd qua omgevingOp dinsdag 26 oktober 2010 12:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan woon je niet ver van mij vandaan
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 12:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
I know, ook al sluit je me op voel ik me toch nog wat vertrouwd qua omgeving
quote:Daarom neem ik je mee naar UtrechtOp dinsdag 26 oktober 2010 12:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
I know, ook al sluit je me op voel ik me toch nog wat vertrouwd qua omgeving
quote:als je het nat doet is het ook vies. Gewoon droog erinraggen
quote:Geen zin inOp dinsdag 26 oktober 2010 12:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar volgens mij heb ik die vast wel in een topic geplakt.. Google ff ofzo
Anders moet ik mn laptop en hd enzo opscharrelen
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 12:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als je het nat doet is het ook vies. Gewoon droog erinraggen
quote:Oeh, catfightOp dinsdag 26 oktober 2010 12:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Behalve als ik hem eerder te pakken krijg
quote:AuwOp dinsdag 26 oktober 2010 12:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
quote:en vanaf mn tel kan ik ook niet uploadenOp dinsdag 26 oktober 2010 12:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen zin in
Ik moet eerst samenvattingen maken
quote:Misschien vanmiddagOp dinsdag 26 oktober 2010 12:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en vanaf mn tel kan ik ook niet uploaden
quote:Ja maar ja maar.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
quote:daar had je nog niet aan gedacht?
quote:*tries to run*Op dinsdag 26 oktober 2010 12:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
*fluit het xfriendx hondje*
Kom eens aan de voet
quote:Maar mannen laten een vies nat goedje achterOp dinsdag 26 oktober 2010 12:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daar had je nog niet aan gedacht?
quote:
quote:oude mannen slechts een beetje poederOp dinsdag 26 oktober 2010 12:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar mannen laten een vies nat goedje achter
quote:*pakt vast aan halsband*
quote:Mooi dan ga ik op zoek naar een oude ventOp dinsdag 26 oktober 2010 12:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oude mannen slechts een beetje poeder
quote:Kan ie kunstjes?Op dinsdag 26 oktober 2010 12:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*pakt vast aan halsband*
Wie wil m kopen?
quote:kijk even in het bejaardentehuis.. Misschien zit er nog wel een met geldOp dinsdag 26 oktober 2010 12:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi dan ga ik op zoek naar een oude vent
quote:Vergeet dan je stofkapje nietOp dinsdag 26 oktober 2010 12:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi dan ga ik op zoek naar een oude vent
quote:Goed plan, kan ik meteen kijken of mn singlezijnskills het nog doenOp dinsdag 26 oktober 2010 12:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kijk even in het bejaardentehuis.. Misschien zit er nog wel een met geld
quote:nee, eigenlijk niet
quote:go huppelOp dinsdag 26 oktober 2010 12:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed plan, kan ik meteen kijken of mn singlezijnskills het nog doen
quote:Pas op dat je ze geen hartstilstand bezorgdOp dinsdag 26 oktober 2010 12:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed plan, kan ik meteen kijken of mn singlezijnskills het nog doen
quote:Ik zal een wijde coltrui aandoenOp dinsdag 26 oktober 2010 12:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pas op dat je ze geen hartstilstand bezorgd
quote:Ik kan het, ik kan het, ik durf niet
quote:Maar hij was gratis af te halenOp dinsdag 26 oktober 2010 12:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*pakt vast aan halsband*
Wie wil m kopen?
quote:jammer.. Wie wel?
quote:ik geef mijn slaafjes nooit gratis weg
quote:Is ie oud?
quote:doe hetOp dinsdag 26 oktober 2010 12:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal een wijde coltrui aandoen![]()
[..]
Ik kan het, ik kan het, ik durf niet
quote:ik niet...Op dinsdag 26 oktober 2010 12:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik pijn niet lekker vind?
quote:Ok ok
quote:26
quote:Succes
quote:Ja maar ja maar. Dan heeft xFriendx gelogen. Dan hoef ik hem neit meer hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 12:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik geef mijn slaafjes nooit gratis weg
quote:Maar....maar.... met Sinterklaas en Kerst in het vooruitzicht was ik gratis af te halenOp dinsdag 26 oktober 2010 12:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik geef mijn slaafjes nooit gratis weg
quote:Wat is het nou, die verwarringOp dinsdag 26 oktober 2010 12:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar....maar.... met Sinterklaas en Kerst in het vooruitzicht was ik gratis af te halen
quote:Ik lieg ook nietOp dinsdag 26 oktober 2010 12:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja maar ja maar. Dan heeft xFriendx gelogen. Dan hoef ik hem neit meer hoor
quote:Dat is niet oud
quote:*slaat xfriendx* je weet beter dan dat. Nu op je knietjes en smeek maar om mijn vergevingOp dinsdag 26 oktober 2010 12:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar....maar.... met Sinterklaas en Kerst in het vooruitzicht was ik gratis af te halen
quote:nee hoor. Maar ik heb je opgevoed. Daar wil ik dan ook iets voor terugOp dinsdag 26 oktober 2010 12:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik lieg ook nietGvsE is gewoon nogal aan mij gehecht
quote:Mag je dat wel van je meesteres?
quote:Verkeerde houding met liggen/slapen?Op dinsdag 26 oktober 2010 12:31 schreef rival het volgende:
oke nu ff serieus.....
ik heb spierpijn/kramp in mijn nek en het lijkt alleen maar erger te worden.... Wat doet een mens daartegen?
quote:Goede massage + eventueel insmeren + rustOp dinsdag 26 oktober 2010 12:31 schreef rival het volgende:
oke nu ff serieus.....
ik heb spierpijn/kramp in mijn nek en het lijkt alleen maar erger te worden.... Wat doet een mens daartegen?
quote:Warme kompres tegen aangooien, of van dat zalf dat warm wordt er op smeren.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:31 schreef rival het volgende:
oke nu ff serieus.....
quote:AmputerenOp dinsdag 26 oktober 2010 12:31 schreef rival het volgende:
oke nu ff serieus.....
quote:dat houd in dat ie hier eten voor me komt maken en me een sigaret aangeeft en dan is zn pauze voorbijOp dinsdag 26 oktober 2010 12:30 schreef Solique het volgende:
[..]
Mag je dat wel van je meesteres?
Zou het toch even aan GvsE vragen.
quote:Beste idee
quote:nee was nog niet met wakker worden.... zal wel mijn houding hier zijn... zit al anders...Op dinsdag 26 oktober 2010 12:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verkeerde houding met liggen/slapen?
Verder ouderdomskwaaltje![]()
quote:Oh?Op dinsdag 26 oktober 2010 12:33 schreef Yuki het volgende:
Oh ja, ik was mezelf aan het verkopen aan de ING
quote:Verkeerde stoel? Verkeerde hoogte van stoel/tafel/scherm? Neem je wel na iedere 2 uur voor pc zitten 10 minuten pauze?Op dinsdag 26 oktober 2010 12:34 schreef rival het volgende:
[..]
nee was nog niet met wakker worden.... zal wel mijn houding hier zijn... zit al anders...
kompres en zalfjes enzo gaat niet lukken ik zit op mijn werk....
quote:En lukt dat een beetje of moet je met de prijs zakken.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:33 schreef Yuki het volgende:
Oh ja, ik was mezelf aan het verkopen aan de ING
quote:Niet veel en niet lang, is mijn ervaring en ik heb vaak nekpijnOp dinsdag 26 oktober 2010 12:35 schreef rival het volgende:
[..]
helpt asperine bij dit soort dingen? ik gebruik dat sporadisch bij hoofdpijn maar zou het?
quote:ik zei net dus .. ik zit al anders.....Op dinsdag 26 oktober 2010 12:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verkeerde stoel? Verkeerde hoogte van stoel/tafel/scherm? Neem je wel na iedere 2 uur voor pc zitten 10 minuten pauze?
quote:Ibu 400. En dan 2.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:36 schreef Flippiee het volgende:
Niet veel en niet lang, is mijn ervaring en ik heb vaak nekpijn
quote:Klantadviseur op ING-kantoren
quote:We gaan het zien... Even mijnOp dinsdag 26 oktober 2010 12:36 schreef Solique het volgende:
[..]
En lukt dat een beetje of moet je met de prijs zakken.
quote:je kan denk ik beter niks slikkenOp dinsdag 26 oktober 2010 12:35 schreef rival het volgende:
[..]
helpt asperine bij dit soort dingen? ik gebruik dat sporadisch bij hoofdpijn maar zou het?
quote:Ja en 5 minuten anders zitten lost het op denk je?Op dinsdag 26 oktober 2010 12:37 schreef rival het volgende:
[..]
ik zei net dus .. ik zit al anders.....
quote:ach heb er toch maar 1tje geslikt!Op dinsdag 26 oktober 2010 12:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet veel en niet lang, is mijn ervaring en ik heb vaak nekpijn
quote:Ziek melden en uitkering trekken. Dit kan zo echt niet langer! Je moet stappen ondernemen.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:39 schreef rival het volgende:
[..]
ach heb er toch maar 1tje geslikt!
heb dit jaar al meer asperine geslikt dan in alle voorgaande jaren bij elkaar
quote:Zou mooi wezen toch, daar je al een tijdje aan het zoeken was.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Klantadviseur op ING-kantoren
[..]
We gaan het zien... Even mijnverkooppraatjemotivatie afmaken
quote:Ik heb iets van 500mg nu, cool he
quote:te laat.. en LOL, zo zit ik nuOp dinsdag 26 oktober 2010 12:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je kan denk ik beter niks slikkenwerkt toch niet. Ga met je kont tegen de rugleuning aanzitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:dan verveel ik me dood en ga de deur uit net wanneer de arbo langs komt.....Op dinsdag 26 oktober 2010 12:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ziek melden en uitkering trekken. Dit kan zo echt niet langer! Je moet stappen ondernemen.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 12:40 schreef Yuki het volgende:
Zouden jullie me aannemen?Nee nooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zouden jullie me aannemen?Dat doe je nooit na alleen de brief zelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
CV en vooral werkervaring tellen vele malen zwaarder, en persoonlijk bepaald de laatste stap.
Maar zoals je het nu hebt opgesteld kom je wel zelfverzekerd en duidelijk over.
Dus mocht je aan de eisen voldoen zeker op gesprek kunnen komen.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Zouden jullie me aannemen?Ik wilde een foute opmerkinge maken, maar ik hou me in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt goed![]()
quote:Je bent stervende aan chronische pijnen in je nek! Jij gaat echt de deur niet uit. Hoe heb je op kunnen staan vanochtend? Als je een steuntrekkende uitzuiger bent met een verrot ritme pas je ook veel beter in dit topic.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:41 schreef rival het volgende:
[..]
dan verveel ik me dood en ga de deur uit net wanneer de arbo langs komt.....
nee daar trap ik niet in
Zouden jullie me aannemen?ik heb altijd geleerd dat je niet teveel iks moest gebruiken in de start van een zin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in het begin heb je veel zinnen die met ik beginnen
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
quote:Oh, please don't stop yourselfOp dinsdag 26 oktober 2010 12:43 schreef STING het volgende:
[..]
Ik wilde een foute opmerkinge maken, maar ik hou me in.
Klinkt goed
quote:Volgens mij bedoelen ze die servicekantoren/"shops" van de INGOp dinsdag 26 oktober 2010 12:41 schreef STING het volgende:
[..]
Straks kom je nog in hetzelfde gebouw te zitten als ik
quote:Ik bedoel meer, zouden jullie me uitnodigen voor een gesprek na zo'n motivatie?Op dinsdag 26 oktober 2010 12:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat doe je nooit na alleen de brief zelf.
CV en vooral werkervaring tellen vele malen zwaarder, en persoonlijk bepaald de laatste stap.
Maar zoals je het nu hebt opgesteld kom je wel zelfverzekerd en duidelijk over.
Dus mocht je aan de eisen voldoen zeker op gesprek kunnen komen.
quote:TrueOp dinsdag 26 oktober 2010 12:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb altijd geleerd dat je niet teveel iks moest gebruiken in de start van een zin.in het begin heb je veel zinnen die met ik beginnen
quote:staat je beeldscherm op ooghoogte? En je voeten op de grond? In een perfecte hoek?Op dinsdag 26 oktober 2010 12:40 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb iets van 500mg nu, cool he
[..]
te laat.. en LOL, zo zit ik nu
quote:en dat voor een mbo-kut
quote:zo voelde het wel ffOp dinsdag 26 oktober 2010 12:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent stervende aan chronische pijnen in je nek!
Zouden jullie me aannemen?Je gebruikt geen standaard zinnen zijn ze over het algemeen ook vaak blij mee. En je laat zien watje voor het bedrijf kan betekenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus ja.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 12:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb altijd geleerd dat je niet teveel iks moest gebruiken in de start van een zin.in het begin heb je veel zinnen die met ik beginnen
quote:Mannen, zucht
quote:ben ik mezelf hier aan het verkopen?
quote:Eensch. Ook het eerste wat mij opviel.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:49 schreef Techno het volgende:
[..]
De zin met 'hoogopgeleid' mag je ook weglaten. Dat staat immers op je CV.
quote:beeldscherm is iets te laag volgens mij (welke rand moest ook alweer op ooghoogte?) mijn voeten en benen staan nu goed... haha ik weet stiekem wel hoe het moet al hang ik altijd in mijn stoelOp dinsdag 26 oktober 2010 12:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
staat je beeldscherm op ooghoogte? En je voeten op de grond? In een perfecte hoek?
quote:sowieso, het is niet heel relevant toch?Op dinsdag 26 oktober 2010 12:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Eensch. Ook het eerste wat mij opviel.
quote:Oh, Ik dacht dat je hem al verstuurd had
quote:kom op. Voor jezelf zorgenOp dinsdag 26 oktober 2010 12:50 schreef rival het volgende:
[..]
beeldscherm is iets te laag volgens mij (welke rand moest ook alweer op ooghoogte?) mijn voeten en benen staan nu goed... haha ik weet stiekem wel hoe het moet al hang ik altijd in mijn stoel
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 12:51 schreef rival het volgende:
[..]
lol, ik zeg eens dat ik ergens last van heb!
quote:Dat is het zeker niet. Je moet gekwalificeerd zijn voor de functie en dat staat dan wel of niet in je cv.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sowieso, het is niet heel relevant toch?
quote:Was ie gisteren kwart voor 10Op dinsdag 26 oktober 2010 12:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Ik zag dat de KFC open is in P.
Al geweest? Vast wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:JahOp dinsdag 26 oktober 2010 12:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ben ik mezelf hier aan het verkopen?
quote:when does the hurting stopOp dinsdag 26 oktober 2010 12:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Al geweest? Vast wel.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 12:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Al geweest? Vast wel.
quote:Zie mijn laatste zin.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, zouden jullie me uitnodigen voor een gesprek na zo'n motivatie?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 12:53 schreef Yuki het volgende:
Kijk, hier heb ik iets aan!
Thanks all!
Nieuwe versie:die (ongeveer 4 jaar) mag je wel weglaten.... blijkt al uit je cv tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:eigenlijk niet
quote:FixedOp dinsdag 26 oktober 2010 12:54 schreef rival het volgende:
[..]
die (ongeveer 4 jaar) mag je wel weglaten.... blijkt al uit je cv toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |