quote:Pas op dat je ze geen hartstilstand bezorgdOp dinsdag 26 oktober 2010 12:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed plan, kan ik meteen kijken of mn singlezijnskills het nog doen
quote:Ik zal een wijde coltrui aandoenOp dinsdag 26 oktober 2010 12:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pas op dat je ze geen hartstilstand bezorgd
quote:Ik kan het, ik kan het, ik durf niet
quote:Maar hij was gratis af te halenOp dinsdag 26 oktober 2010 12:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*pakt vast aan halsband*
Wie wil m kopen?
quote:jammer.. Wie wel?
quote:ik geef mijn slaafjes nooit gratis weg
quote:Is ie oud?
quote:doe hetOp dinsdag 26 oktober 2010 12:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal een wijde coltrui aandoen![]()
[..]
Ik kan het, ik kan het, ik durf niet
quote:ik niet...Op dinsdag 26 oktober 2010 12:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik pijn niet lekker vind?
quote:Ok ok
quote:26
quote:Succes
quote:Ja maar ja maar. Dan heeft xFriendx gelogen. Dan hoef ik hem neit meer hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 12:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik geef mijn slaafjes nooit gratis weg
quote:Maar....maar.... met Sinterklaas en Kerst in het vooruitzicht was ik gratis af te halenOp dinsdag 26 oktober 2010 12:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik geef mijn slaafjes nooit gratis weg
quote:Wat is het nou, die verwarringOp dinsdag 26 oktober 2010 12:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar....maar.... met Sinterklaas en Kerst in het vooruitzicht was ik gratis af te halen
quote:Ik lieg ook nietOp dinsdag 26 oktober 2010 12:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja maar ja maar. Dan heeft xFriendx gelogen. Dan hoef ik hem neit meer hoor
quote:Dat is niet oud
quote:*slaat xfriendx* je weet beter dan dat. Nu op je knietjes en smeek maar om mijn vergevingOp dinsdag 26 oktober 2010 12:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar....maar.... met Sinterklaas en Kerst in het vooruitzicht was ik gratis af te halen
quote:nee hoor. Maar ik heb je opgevoed. Daar wil ik dan ook iets voor terugOp dinsdag 26 oktober 2010 12:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik lieg ook nietGvsE is gewoon nogal aan mij gehecht
quote:Mag je dat wel van je meesteres?
quote:Verkeerde houding met liggen/slapen?Op dinsdag 26 oktober 2010 12:31 schreef rival het volgende:
oke nu ff serieus.....
ik heb spierpijn/kramp in mijn nek en het lijkt alleen maar erger te worden.... Wat doet een mens daartegen?
quote:Goede massage + eventueel insmeren + rustOp dinsdag 26 oktober 2010 12:31 schreef rival het volgende:
oke nu ff serieus.....
ik heb spierpijn/kramp in mijn nek en het lijkt alleen maar erger te worden.... Wat doet een mens daartegen?
quote:Warme kompres tegen aangooien, of van dat zalf dat warm wordt er op smeren.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:31 schreef rival het volgende:
oke nu ff serieus.....
quote:AmputerenOp dinsdag 26 oktober 2010 12:31 schreef rival het volgende:
oke nu ff serieus.....
quote:dat houd in dat ie hier eten voor me komt maken en me een sigaret aangeeft en dan is zn pauze voorbijOp dinsdag 26 oktober 2010 12:30 schreef Solique het volgende:
[..]
Mag je dat wel van je meesteres?
Zou het toch even aan GvsE vragen.
quote:Beste idee
quote:nee was nog niet met wakker worden.... zal wel mijn houding hier zijn... zit al anders...Op dinsdag 26 oktober 2010 12:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verkeerde houding met liggen/slapen?
Verder ouderdomskwaaltje![]()
quote:Oh?Op dinsdag 26 oktober 2010 12:33 schreef Yuki het volgende:
Oh ja, ik was mezelf aan het verkopen aan de ING
quote:Verkeerde stoel? Verkeerde hoogte van stoel/tafel/scherm? Neem je wel na iedere 2 uur voor pc zitten 10 minuten pauze?Op dinsdag 26 oktober 2010 12:34 schreef rival het volgende:
[..]
nee was nog niet met wakker worden.... zal wel mijn houding hier zijn... zit al anders...
kompres en zalfjes enzo gaat niet lukken ik zit op mijn werk....
quote:En lukt dat een beetje of moet je met de prijs zakken.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:33 schreef Yuki het volgende:
Oh ja, ik was mezelf aan het verkopen aan de ING
quote:Niet veel en niet lang, is mijn ervaring en ik heb vaak nekpijnOp dinsdag 26 oktober 2010 12:35 schreef rival het volgende:
[..]
helpt asperine bij dit soort dingen? ik gebruik dat sporadisch bij hoofdpijn maar zou het?
quote:ik zei net dus .. ik zit al anders.....Op dinsdag 26 oktober 2010 12:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verkeerde stoel? Verkeerde hoogte van stoel/tafel/scherm? Neem je wel na iedere 2 uur voor pc zitten 10 minuten pauze?
quote:Ibu 400. En dan 2.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:36 schreef Flippiee het volgende:
Niet veel en niet lang, is mijn ervaring en ik heb vaak nekpijn
quote:Klantadviseur op ING-kantoren
quote:We gaan het zien... Even mijnOp dinsdag 26 oktober 2010 12:36 schreef Solique het volgende:
[..]
En lukt dat een beetje of moet je met de prijs zakken.
quote:je kan denk ik beter niks slikkenOp dinsdag 26 oktober 2010 12:35 schreef rival het volgende:
[..]
helpt asperine bij dit soort dingen? ik gebruik dat sporadisch bij hoofdpijn maar zou het?
quote:Ja en 5 minuten anders zitten lost het op denk je?Op dinsdag 26 oktober 2010 12:37 schreef rival het volgende:
[..]
ik zei net dus .. ik zit al anders.....
quote:ach heb er toch maar 1tje geslikt!Op dinsdag 26 oktober 2010 12:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet veel en niet lang, is mijn ervaring en ik heb vaak nekpijn
quote:Ziek melden en uitkering trekken. Dit kan zo echt niet langer! Je moet stappen ondernemen.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:39 schreef rival het volgende:
[..]
ach heb er toch maar 1tje geslikt!
heb dit jaar al meer asperine geslikt dan in alle voorgaande jaren bij elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |