quote:Heel licht was het ook nietOp dinsdag 26 oktober 2010 11:40 schreef STING het volgende:
[..]
Ja. Zo donker was het toch niet in die kroeg!![]()
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 11:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ook, maar zal wel niet jong genoeg zijn
quote:JammerOp dinsdag 26 oktober 2010 11:41 schreef Solique het volgende:
[..]
Met al die verdwijningen vertrouw ik je voor geen meter.
quote:Okee okee okee okee okee
quote:zeg...Op dinsdag 26 oktober 2010 11:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je bent al bijna te oud voor mij
quote:Je quote gemist, en jong genoeg, alles onder de 40Op dinsdag 26 oktober 2010 11:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ook, maar zal wel niet jong genoeg zijn
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 11:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je quote gemist, en jong genoeg, alles onder de 40Daarna wordt het te veel sugar daddy
quote:Mwah, op zich niet nee. Ik ga er niet zomaar vandoor.Op dinsdag 26 oktober 2010 11:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Oh ja... En boeien heb ik toch heul niet nodig?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 11:44 schreef Samzz het volgende:
[..]ik wel. Ik vind lichte ogen vaak helemaal niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
quote:
quote:In dat geval moet je idd Flippiee contacten en vragen of ze een xfriendx exemplaar in een kooitje in bewaring heeftOp dinsdag 26 oktober 2010 11:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Naja, duidelijk dan he, als jij ineens niet meer post...
quote:Waarom heb je dan witte lenzenOp dinsdag 26 oktober 2010 11:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wel. Ik vind lichte ogen vaak helemaal niks
quote:Och, ms vermaak jij je daar wel primaOp dinsdag 26 oktober 2010 11:46 schreef xFriendx het volgende:
[..]
In dat geval moet je idd Flippiee contacten en vragen of ze een xfriendx exemplaar in een kooitje in bewaring heeft
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 11:47 schreef JoeBravo het volgende:
Het wordt tijd dat ik mijn huidige train-of-thoughts eens ga stoppen en wat serieuzer word, want zo word het niks bij het kennismakingsgesprek dat ik vanmiddag heb
quote:dat is voor speciale doeleindenOp dinsdag 26 oktober 2010 11:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom heb je dan witte lenzen(Dat was jij toch?
)
quote:*afwerend kruisgebaar maakt*
quote:
quote:Ohja, ik was om 7 uur net thuis gebrachtOp dinsdag 26 oktober 2010 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
en je was met huppel, dus ik was bereikbaar voor je
quote:Das maar een jaar ouder dan de gast die ik nu leuk vind. Dus
quote:De leeftijd is geen probleem dan, wel dat je een gast al leuk vindOp dinsdag 26 oktober 2010 11:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Das maar een jaar ouder dan de gast die ik nu leuk vind. Dusalpas
quote:Hahahaha, alsof dat werkt.
quote:oh ik was pas kwart over 10 bij de KFCOp dinsdag 26 oktober 2010 11:47 schreef Flippiee het volgende:
Ohja, ik was om 7 uur net thuis gebracht
quote:is alleen maar om te kijken of het je afschrikt...Op dinsdag 26 oktober 2010 11:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
De leeftijd is geen probleem dan, wel dat je een gast al leuk vind
quote:Mijn tactiek wat doe jeOp dinsdag 26 oktober 2010 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
is alleen maar om te kijken of het je afschrikt...
quote:niet?
quote:ja.. Arme wij
quote:Ja maar ja maar boh.Op dinsdag 26 oktober 2010 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
ik help mijn medemens, stomme spelletjes altijd
quote:Heb je een foto?Op dinsdag 26 oktober 2010 11:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is voor speciale doeleindenmaar het liefst had ik van die zwarte lenzen gehad die je hele oog bedekken
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 11:52 schreef missbehavin het volgende:
Ik ga maar eens douchen enzo, verdorie alweer bijna 12 uur
quote:you should know better....
quote:dr stond er al een in mn fobo
quote:Jij bent ook anti sex?Op dinsdag 26 oktober 2010 11:52 schreef Rifoki het volgende:
Hulde voor de spelling van seks trouwens.
quote:Oh, ff kijkenOp dinsdag 26 oktober 2010 11:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dr stond er al een in mn fobo
quote:Dan vallen dus alleen Techno en YipYip af.Op dinsdag 26 oktober 2010 11:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je quote gemist, en jong genoeg, alles onder de 40Daarna wordt het te veel sugar daddy
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 11:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, op zich niet nee. Ik ga er niet zomaar vandoor.
quote:FixedOp dinsdag 26 oktober 2010 11:46 schreef xFriendx het volgende:
[..]
In dat geval moet je iddFlippieeYuki contacten en vragen of ze een xfriendx exemplaar in een kooitje in bewaring heeft
quote:Succes lief!Op dinsdag 26 oktober 2010 11:47 schreef JoeBravo het volgende:
Het wordt tijd dat ik mijn huidige train-of-thoughts eens ga stoppen en wat serieuzer word, want zo word het niks bij het kennismakingsgesprek dat ik vanmiddag heb
quote:Ja daar was nog een discussie laatst over, denk niet dat iemand het nog fout durft te doenOp dinsdag 26 oktober 2010 11:52 schreef Rifoki het volgende:
Hulde voor de spelling van seks trouwens.
quote:Het gaat er niet om hoe je het spelt, het gaat er om hoe je het doet.Op dinsdag 26 oktober 2010 11:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja daar was nog een discussie laatst over, denk niet dat iemand het nog fout durft te doen
quote:Oooh dankje voor de infoOp dinsdag 26 oktober 2010 11:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan vallen dus alleen Techno en YipYip af.
Die laatste heeft overigens donkere ogen
[..]
Fixed
quote:Of juist wel.Op dinsdag 26 oktober 2010 11:47 schreef JoeBravo het volgende:
quote:Hosselen?Op dinsdag 26 oktober 2010 11:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oooh dankje voor de info
En heuj gaan we Singles mannen dingesen shit woord kwijt
quote:En het is Sex.Op dinsdag 26 oktober 2010 11:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Het gaat er niet om hoe je het spelt, het gaat er om hoe je het doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |