quote:
quote:Ohja, ik was om 7 uur net thuis gebrachtOp dinsdag 26 oktober 2010 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
en je was met huppel, dus ik was bereikbaar voor je
quote:Das maar een jaar ouder dan de gast die ik nu leuk vind. Dus
quote:De leeftijd is geen probleem dan, wel dat je een gast al leuk vindOp dinsdag 26 oktober 2010 11:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Das maar een jaar ouder dan de gast die ik nu leuk vind. Dusalpas
quote:Hahahaha, alsof dat werkt.
quote:oh ik was pas kwart over 10 bij de KFCOp dinsdag 26 oktober 2010 11:47 schreef Flippiee het volgende:
Ohja, ik was om 7 uur net thuis gebracht
quote:is alleen maar om te kijken of het je afschrikt...Op dinsdag 26 oktober 2010 11:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
De leeftijd is geen probleem dan, wel dat je een gast al leuk vind
quote:Mijn tactiek wat doe jeOp dinsdag 26 oktober 2010 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
is alleen maar om te kijken of het je afschrikt...
quote:niet?
quote:ja.. Arme wij
quote:Ja maar ja maar boh.Op dinsdag 26 oktober 2010 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
ik help mijn medemens, stomme spelletjes altijd
quote:Heb je een foto?Op dinsdag 26 oktober 2010 11:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is voor speciale doeleindenmaar het liefst had ik van die zwarte lenzen gehad die je hele oog bedekken
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 11:52 schreef missbehavin het volgende:
Ik ga maar eens douchen enzo, verdorie alweer bijna 12 uur
quote:you should know better....
quote:dr stond er al een in mn fobo
quote:Jij bent ook anti sex?Op dinsdag 26 oktober 2010 11:52 schreef Rifoki het volgende:
Hulde voor de spelling van seks trouwens.
quote:Oh, ff kijkenOp dinsdag 26 oktober 2010 11:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dr stond er al een in mn fobo
quote:Dan vallen dus alleen Techno en YipYip af.Op dinsdag 26 oktober 2010 11:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je quote gemist, en jong genoeg, alles onder de 40Daarna wordt het te veel sugar daddy
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 11:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, op zich niet nee. Ik ga er niet zomaar vandoor.
quote:FixedOp dinsdag 26 oktober 2010 11:46 schreef xFriendx het volgende:
[..]
In dat geval moet je iddFlippieeYuki contacten en vragen of ze een xfriendx exemplaar in een kooitje in bewaring heeft
quote:Succes lief!Op dinsdag 26 oktober 2010 11:47 schreef JoeBravo het volgende:
Het wordt tijd dat ik mijn huidige train-of-thoughts eens ga stoppen en wat serieuzer word, want zo word het niks bij het kennismakingsgesprek dat ik vanmiddag heb
quote:Ja daar was nog een discussie laatst over, denk niet dat iemand het nog fout durft te doenOp dinsdag 26 oktober 2010 11:52 schreef Rifoki het volgende:
Hulde voor de spelling van seks trouwens.
quote:Het gaat er niet om hoe je het spelt, het gaat er om hoe je het doet.Op dinsdag 26 oktober 2010 11:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja daar was nog een discussie laatst over, denk niet dat iemand het nog fout durft te doen
quote:Oooh dankje voor de infoOp dinsdag 26 oktober 2010 11:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan vallen dus alleen Techno en YipYip af.
Die laatste heeft overigens donkere ogen
[..]
Fixed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |