quote:Je bent maar mod, en dan kunnen we ook nooit een kopje koffie + kfc fixenOp dinsdag 26 oktober 2010 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan, of ik knikker je gewoon van het forum wegens niet opvolgen van crew-aanwijzingen.
quote:Bepaald niet neeOp dinsdag 26 oktober 2010 11:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Was niet echt een succes begrijp ik?
quote:Joe! Vuige slet!Op dinsdag 26 oktober 2010 11:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar dan had jij laatst toch een date met 2 vrouwen tegelijkertijd?!
quote:precies! al die zenuwen komen nu ineens naar boven!Op dinsdag 26 oktober 2010 11:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar dan had jij laatst toch een date met 2 vrouwen tegelijkertijd?!
quote:Ja, dus, FA's drukken alleen op het knopje, wij mods bepalen wie er gaatOp dinsdag 26 oktober 2010 11:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent maar mod, en dan kunnen we ook nooit een kopje koffie + kfc fixen
quote:
quote:eeehmOp dinsdag 26 oktober 2010 11:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
O wee als je me teleurstelt he
quote:Fuck. Je wint.Op dinsdag 26 oktober 2010 11:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dus, FA's drukken alleen op het knopje, wij mods bepalen wie er gaat.
Ik heb je nummer, dus het een hoeft het ander niet uit te sluiten.
quote:Oh, dan valt mijn leven wel mee.Op dinsdag 26 oktober 2010 11:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je single bent is alles een date
quote:Hoeft niet hoor, ik vind je zo ook wel lief
quote:Heb je al MI's die je niet wilt?Op dinsdag 26 oktober 2010 11:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
bedankt, nu durf ik de deur niet meer uit
quote:
quote:nee, juist niet
quote:But no pressure hoor
quote:ja, dat is nu te laat hoor. *knikkende knieën heeft*
quote:En het levert niets op? Misschien voortaan wat efficiënter aan de slag?Op dinsdag 26 oktober 2010 11:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh wauw, dan heb ik echt een heel druk dateleven
quote:Of sluit ze op, soort van hamsteren, zodat je er mee de winter door komtOp dinsdag 26 oktober 2010 11:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En het levert niets op? Misschien voortaan wat efficiënter aan de slag?
quote:Och, merk je niks van op je knieënOp dinsdag 26 oktober 2010 11:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ja, dat is nu te laat hoor. *knikkende knieën heeft*
quote:Ik date de verkeerde mensenOp dinsdag 26 oktober 2010 11:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En het levert niets op? Misschien voortaan wat efficiënter aan de slag?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 11:30 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Of sluit ze op, soort van hamsteren, zodat je er mee de winter door komt
quote:en als ik dan nu over de klotsende oksels begin?Op dinsdag 26 oktober 2010 11:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och, merk je niks van op je knieën
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 11:30 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Of sluit ze op, soort van hamsteren, zodat je er mee de winter door komt
quote:Dan gooi ik je stinkende lijf eerst onder de douche natuurlijkOp dinsdag 26 oktober 2010 11:31 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
en als ik dan nu over de klotsende oksels begin?
quote:daar wilde ik wel een
quote:Oh, absoluutOp dinsdag 26 oktober 2010 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
Maar onze lunchafspraak was gezellig he
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 11:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
daar wilde ik wel eenbeschuitjepannenkoek mee eten
quote:Dit weekend toch? Mits je de boeien klaar hebt liggen...Op dinsdag 26 oktober 2010 11:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wanneer gingen wij ook alweer meeten?
quote:en koffie mee drinken inderdaad!
quote:Ja lach er maar om, maar ondertussen zijn er soms hier wel Singles die spoorloos verdwijnen....eens met een zaklamp onder je bed schijnen dame.
quote:Voelt alvast een koude rilling over zijn rug.Op dinsdag 26 oktober 2010 11:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja lach er maar om, maar ondertussen zijn er soms hier wel Singles die spoorloos verdwijnen....eens met een zaklamp onder je bed schijnen dame.
quote:Ja nou maar kijk dat kan ik heul niet geweest zijn omdat ja nou ja ik verdwijn eerder dan ik mensen laat verdwijnen denk ik zoOp dinsdag 26 oktober 2010 11:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja lach er maar om, maar ondertussen zijn er soms hier wel Singles die spoorloos verdwijnen....eens met een zaklamp onder je bed schijnen dame.
quote:Ja ja, verlegen en dichtklappend, maar ondertussenOp dinsdag 26 oktober 2010 11:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja nou maar kijk dat kan ik heul niet geweest zijn omdat ja nou ja ik verdwijn eerder dan ik mensen laat verdwijnen denk ik zo
quote:Heb ik eigenlijk een kelder volstaan met allemaal uber geile jonge blauwogige mannenOp dinsdag 26 oktober 2010 11:36 schreef STING het volgende:
[..]
Ja ja, verlegen en dichtklappend, maar ondertussen
quote:Ben blauwogig maar vooralsnog de dans ontsprongenOp dinsdag 26 oktober 2010 11:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk een kelder volstaan met allemaal uber geile jonge blauwogige mannen![]()
quote:Nu word het gevaarlijkOp dinsdag 26 oktober 2010 11:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk een kelder volstaan met allemaal uber geile jonge blauwogige mannen![]()
quote:*fietst voortaan niet meer langs de HES*Op dinsdag 26 oktober 2010 11:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Dat ging niet
quote:Weet ik dan ook weerOp dinsdag 26 oktober 2010 11:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ben blauwogig maar vooralsnog de dans ontsprongen
quote:Ach gossie moet ik je komen troosten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Naja, duidelijk dan he, als jij ineens niet meer post...Op dinsdag 26 oktober 2010 11:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 11:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
daar wilde ik wel eenbeschuitjepannenkoek mee eten
quote:
quote:Oh ja... En boeien heb ik toch heul niet nodig?Op dinsdag 26 oktober 2010 11:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dit weekend toch? Mits je de boeien klaar hebt liggen...
quote:Ja maar ik kon niet
quote:ik ook, maar zal wel niet jong genoeg zijnOp dinsdag 26 oktober 2010 11:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
quote:Heb jij blauwe ogen?Op dinsdag 26 oktober 2010 11:38 schreef STING het volgende:
[..]
*fietst voortaan niet meer langs de HES*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |