quote:Hier hetzelfde maar ik ben dan ook veel te jong en zou het dan met Graseter of Naatje moeten doen en dat wil ik nietOp dinsdag 26 oktober 2010 11:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hmm, dan doe ik toch iets niet goedgeen actie hier nog hoor
quote:Dat kan je namelijk niet aan op de vroege ochtend?Op dinsdag 26 oktober 2010 11:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, en nee.
En niet zo bijdehand jij.
quote:Ik neuk niemand...Op dinsdag 26 oktober 2010 11:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Pfff, d'r moet hier onderhand een wieneuktwielijstje komen zo
quote:
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 11:18 schreef missbehavin het volgende:
Oeh, ms eindig ik wel bij Yuki in bed morgen
quote:Oh hebben wel, tolereren nietOp dinsdag 26 oktober 2010 11:21 schreef Flippiee het volgende:
Dat kan je namelijk niet aan op de vroege ochtend?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 11:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hier hetzelfde maar ik ben dan ook veel te jong en zou het dan met Graseter of Naatje moeten doen en dat wil ik niet
[..]
Dat kan je namelijk niet aan op de vroege ochtend?
quote:ik durf heel wat zo veilig achter m'n computer
quote:Hou je nou op met die zelfmedelijden posts die je zelf veroorzaakt?
quote:Ja, zoiets. Hoewel ik laatst een date heb gehad met iemand die ik nog totaal niet kende en dat stond van meet af aan vast als "date".Op dinsdag 26 oktober 2010 11:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, dat je elkaar al wat leuk vind en meer de intentie hebt om fijn bij elkaar te zijn en meer dan dat, of dat je meer meet om eerst nog maar eens te ontdekken hoe die ander is en uberhaupt wel leuk is? Zo?
quote:dan moet je niet treuren.... dat doe ik dan welOp dinsdag 26 oktober 2010 11:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik weiger enige aanpassing op welk punt dan ook
quote:Ieuw, too graphicOp dinsdag 26 oktober 2010 11:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat je de volgende ochtend nog de restjes zaad in je haar en in je mond hoek hebt zitten. Dat je je dan bedenkt.........misschien was dit iets meer dan vriendschappelijk.
quote:Als je single bent is alles een dateOp dinsdag 26 oktober 2010 11:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat je vantevoren kan specificeren dat iets een date is, of dat je gewoon iets gaat drinken en dat het achteraf een date blijkt te zijn.
Zeg maar. Ik kan het geloof ik niet helemaal uitleggen
quote:ja, leg er nog ff de nadruk op
quote:That's me
quote:Nee, ik vind ze veel te leukOp dinsdag 26 oktober 2010 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hou je nou op met die zelfmedelijden posts die je zelf veroorzaakt?.
quote:bedankt, nu durf ik de deur niet meer uitOp dinsdag 26 oktober 2010 11:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je single bent is alles een date
quote:Kan, of ik knikker je gewoon van het forum wegens niet opvolgen van crew-aanwijzingen
quote:Oh wauw, dan heb ik echt een heel druk datelevenOp dinsdag 26 oktober 2010 11:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je single bent is alles een date
quote:dat is mijn afdeling, dat ga je maar ergens anders doen
quote:Was niet echt een succes begrijp ik?Op dinsdag 26 oktober 2010 11:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Hoewel ik laatst een date heb gehad met iemand die ik nog totaal niet kende en dat stond van meet af aan vast als "date".
Wat een fout was dat
quote:Maar dan had jij laatst toch een date met 2 vrouwen tegelijkertijd?!Op dinsdag 26 oktober 2010 11:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
bedankt, nu durf ik de deur niet meer uit
quote:Helemaal 100% ben je niet he?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 11:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik durf heel wat zo veilig achter m'n computer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |