quote:jawel hoor dan wil ik je zelfs nog wat dingen voordoenOp dinsdag 26 oktober 2010 11:11 schreef Yuki het volgende:
Dan gooi ik er nog een extra zinger tegenaan... Krijg ik dan een persoonlijk verslag?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
jawel hoor dan wil ik je zelfs nog wat dingen voordoen
quote:Wat versta jij onder een date dan?Op dinsdag 26 oktober 2010 10:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tof toch? Echt een date enzo? Of "laten we eens iets drinken?" en dan verder gewoon een beetje zien?
quote:*leest mee*Op dinsdag 26 oktober 2010 11:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat versta jij onder een date dan?
quote:Ik weiger enige aanpassing op welk punt dan ookOp dinsdag 26 oktober 2010 11:16 schreef rival het volgende:
Als je punt 2 aanpast wil ik dolgraag punt 1 met je doen Spirit
quote:Dat gaat wel goedkomen ja
quote:TT is ook gewoon waarOp dinsdag 26 oktober 2010 11:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik weiger enige aanpassing op welk punt dan ook
quote:Pfff, d'r moet hier onderhand een wieneuktwielijstje komen zoOp dinsdag 26 oktober 2010 11:18 schreef missbehavin het volgende:
Oeh, ms eindig ik wel bij Yuki in bed morgen
quote:Ik bedoel meer dat je vantevoren kan specificeren dat iets een date is, of dat je gewoon iets gaat drinken en dat het achteraf een date blijkt te zijn.Op dinsdag 26 oktober 2010 11:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat versta jij onder een date dan?
quote:Hmm, dan doe ik toch iets niet goedOp dinsdag 26 oktober 2010 11:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Pfff, d'r moet hier onderhand een wieneuktwielijstje komen zo
quote:Nee, en nee.Op dinsdag 26 oktober 2010 11:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Verander hem dan of ga dan weg hier
quote:Exposure in vivo! Geen andere oplossingOp dinsdag 26 oktober 2010 11:19 schreef xFriendx het volgende:
Daten...dat is toch met mensen?
*ril*Out in the open...scary.
quote:*wijst naar vorige topic*Op dinsdag 26 oktober 2010 11:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hmm, dan doe ik toch iets niet goedgeen actie hier nog hoor
quote:Ja, dat je elkaar al wat leuk vind en meer de intentie hebt om fijn bij elkaar te zijn en meer dan dat, of dat je meer meet om eerst nog maar eens te ontdekken hoe die ander is en uberhaupt wel leuk is? Zo?Op dinsdag 26 oktober 2010 11:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat je vantevoren kan specificeren dat iets een date is, of dat je gewoon iets gaat drinken en dat het achteraf een date blijkt te zijn.
Zeg maar. Ik kan het geloof ik niet helemaal uitleggen
quote:Dat je de volgende ochtend nog de restjes zaad in je haar en in je mond hoek hebt zitten. Dat je je dan bedenkt.........misschien was dit iets meer dan vriendschappelijk.Op dinsdag 26 oktober 2010 11:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat je vantevoren kan specificeren dat iets een date is, of dat je gewoon iets gaat drinken en dat het achteraf een date blijkt te zijn.
Zeg maar. Ik kan het geloof ik niet helemaal uitleggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |