quote:En je moet zoveel scrollen... waarom gaat Bagger weg?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou. Ik sta ook niet echt te juichen van vreugdeNaast lelijk ook nog langzaam.
quote:Omdat Danny dat wil.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:28 schreef Perruche het volgende:
[..]
En je moet zoveel scrollen... waarom gaat Bagger weg?
quote:Verdien jij zo veel dat je die nuttig vindt?Op dinsdag 26 oktober 2010 12:04 schreef Viking84 het volgende:
- een WIA-excedentverzekering (deels via werk)
- een WGA-hiaatverzekering (deels via werk)
quote:6*12*(70-18)=3744 excl. rente/inflatie. Hmmm... Op zich wel de moeite waar dan?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
6 euro vind ik geen geld. Ik zal eens navragen aan mijn moeder hoe het geregeld is en of ik dat zelf moet gaan doen.
quote:Volgens mij heb ik daar niet zoveel over te zeggen? Het staat gewoon in het contract dat je daarvoor verzekerd bent. 50 % werkgever, 50 % werknemer.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:43 schreef Merel het volgende:
[..]
Verdien jij zo veel dat je die nuttig vindt?Begrijp me niet verkeerd hoor, zo'n verzekering kan geen kwaad, maar je moet kijken of de baten opwegen tegen de lasten en hoe groot de kans is dat je het ooit nodig gaat hebben.
Al ben ik zelf volgens mij ook flink oververzekerd, maar daar ben ik ook een paar keer heel blij mee geweest omdat ik de meest idiote dingen kon claimen, dus mij hoor je niet klagen
quote:Die AVP via je werk, is toch niet zo dat die alleen voor je werk geldt? Anders ben je natuurlijk niet zo goed gedekt.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik daar niet zoveel over te zeggen? Het staat gewoon in het contract dat je daarvoor verzekerd bent. 50 % werkgever, 50 % werknemer.
quote:Ik ben verzekerd bij Yarden. Is bijna 7 jaar geleden opgezet, dus vraag me aub geen details, want dan moet ik de papieren induikenOp dinsdag 26 oktober 2010 14:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
6*12*(70-18)=3744 excl. rente/inflatie. Hmmm... Op zich wel de moeite waar dan?
quote:AVP?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die AVP via je werk, is toch niet zo dat die alleen voor je werk geldt? Anders ben je natuurlijk niet zo goed gedekt.
quote:Aansprakelijkheidsverzekering.
quote:Ik vraag het nog even na hoe het zit
quote:Het lijkt me namelijk niet zo voor de hand liggend dat je via je werk voor je privé-aansprakelijkheid verzekerd zou zijn.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vraag het nog even na hoe het zit. (moet het contract nog teruggeven)
quote:Nee mij ook nietOp dinsdag 26 oktober 2010 15:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het lijkt me namelijk niet zo voor de hand liggend dat je via je werk voor je privé-aansprakelijkheid verzekerd zou zijn.
quote:ik zou niet uit gaan van 1 kilo per week, dat is wel heel optimistisch.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:52 schreef ElextricSix het volgende:
Ik ben ook sinds een paar dagen aan het letten op mijn gewicht (tja, hoe moet ik het anders noemen?) op mijn sportschool is een voedingsschema samengestelt waar ik 6x per dag moet eten zodat ik tussen de maaltijden geen vreetbuien heb. Startgewicht: 66,8 kilo (lente: 1,62). Met dit dieet val ik hopelijk 1 kilo per week af!
quote:Of als je van de trap dondert!Op dinsdag 26 oktober 2010 15:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee mij ook niet.
En dat geldt zeker ook voor de ongevallenverzekering dan? Dat ik alleen verzekerd ben via school als een ll mij het zkh inslaat?.
quote:Dag droom!Op dinsdag 26 oktober 2010 15:29 schreef progje het volgende:
[..]
ik zou niet uit gaan van 1 kilo per week, dat is wel heel optimistisch.
Misschien dat het in het begin zo snel gaat, maar meestal ga je op een gegeven moment echt niet harder dan 0.5 kilo per week. En dat is nog vrij veel
quote:als je veel sport kan je in het begin ook nog aankomen heOp dinsdag 26 oktober 2010 15:37 schreef ElextricSix het volgende:
[..]
Dag droom!
Ik sport er veel bij (krachttraining, spinning), dus dat moet als het goed is wel meehelpen.
Ik zie wel hoe het gaat, ik heb al een kleinere BH gekocht. Van 80D naar 75D gegaan, C is me nog iets te klein..
quote:Oh vandaar dat ik niet afval. Mijn benen zijn keihard van al dat lopen steeds. SpierenOp dinsdag 26 oktober 2010 15:38 schreef progje het volgende:
[..]
als je veel sport kan je in het begin ook nog aankomen he
Spieren zijn zwaarder dan vet, natuurlijk ga je op een gegeven moment daardoor juist harder afvallen, maar hou er even rekening mee, dan valt het allemaal niet zo tegen
En het beste kun je 1x in de week op een vaste dag + tijdstip op de weegschaal gaan staan om bij te houden hoeveel je afvalt.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 13:15 schreef j.t het volgende:
Heb even een minimale begrafenis aangevinkt op: uitvaart.nl
Ik kom neer op 8500 euro. Zie hier een specificatieHoly moses!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoveel hebben wij ook echt niet uitgegeven voor mn vader zn begravenis. Die was dan ook erg basic.
Vind die die jij noemt ook niet zo basic, niet iedereen hoeft een advertentie of een mis in de kerk, of een graf, of een auto, of een bloemstuk van 120 euro.
Wij hebben geloof ik de basisdingen betaald (verzorging overledene, akte van overlijden e.d.), en we hebben zelf kaarten gemaakt, en we hebben de man van mn nicht een bloemstuk laten maken voor 50 euro ofzo. Meest basic kist (is ook al netjes), en we hebben hem gecremeerd en laten verstrooien op het strooiveld. Oh, en er was koffie/thee. Het cdtje hebben we zelf gemaakt en er zijn ook opnames van de voorgelezen stukjes naar familie gestuurd.
Dan hoeft het niet zoveel te kosten, en al met al was het meer dan prima en netjes geregeld
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:verwacht geen high-speed daarOp dinsdag 26 oktober 2010 16:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee.. hoewel ik wel denk dat als het een 'ja' was geweest, ik al wel iets had gehoord.
quote:Een crematie is inderdaad een stuk goedkoper dan een begrafenis.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Holy moses!Zoveel hebben wij ook echt niet uitgegeven voor mn vader zn begravenis. Die was dan ook erg basic.
Vind die die jij noemt ook niet zo basic, niet iedereen hoeft een advertentie of een mis in de kerk, of een graf, of een auto, of een bloemstuk van 120 euro.
Wij hebben geloof ik de basisdingen betaald (verzorging overledene, akte van overlijden e.d.), en we hebben zelf kaarten gemaakt, en we hebben de man van mn nicht een bloemstuk laten maken voor 50 euro ofzo. Meest basic kist (is ook al netjes), en we hebben hem gecremeerd en laten verstrooien op het strooiveld. Oh, en er was koffie/thee. Het cdtje hebben we zelf gemaakt en er zijn ook opnames van de voorgelezen stukjes naar familie gestuurd.
Dan hoeft het niet zoveel te kosten, en al met al was het meer dan prima en netjes geregeld
quote:Ah, ok.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
verwacht geen high-speed daar
quote:Je merkt er toch niks meer van!Op dinsdag 26 oktober 2010 16:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik weet niet of ik low budget begraven zou willen worden!
quote:Ik wilde hetzelfde posten, maar wist niet of dat wel 'kon'Op dinsdag 26 oktober 2010 16:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Je merkt er toch niks meer van!
quote:Ik wil wel een mooie show hebben vanuit de hemelOp dinsdag 26 oktober 2010 16:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Je merkt er toch niks meer van!
quote:Ja dat is natuurlijk ook zoOp dinsdag 26 oktober 2010 16:22 schreef j.t het volgende:
Ik zei ook 'fatsoenlijk' en dat is in ieders ogen natuurlijk wel een beetje anders.
Toen mijn vader overleed, had ik er niet aan moeten denken om kaarten te maken. En we hadden 1 volgauto. Zag mn moeder al rijden zeker![]()
Wij wilden wel praten, maar hadden voor zekerheid iemand ingehuurd om het te doen. Maar goed ook, er kwam alleen tranen en slijm uit. Laat staan woorden.
Etc.!
Dus sommige dingen hebben sommige mensen dus echt nodig. En dat kost toch klauwen poen
quote:Als je 70/80/90 bent oid.. Stel dat jij morgen verongelukt met je motor (of ik voor een bus loop) dan denk ik dat dat niet voldoende is voor je familie..Op dinsdag 26 oktober 2010 16:25 schreef motorbloempje het volgende:
gewoon tussen triplex, in de oven en daarna van het geld dat bespaard is lekker borrelen met goed voer, dát is mijn ideale uitvaart
quote:m'n familie weet dit van mijOp dinsdag 26 oktober 2010 16:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Als je 70/80/90 bent oid.. Stel dat jij morgen verongelukt met je motor (of ik voor een bus loop) dan denk ik dat dat niet voldoende is voor je familie..
quote:Yay, wat goed!!Op dinsdag 26 oktober 2010 14:17 schreef Daph_ het volgende:
Ben net terug van ruim een uur wandelen!
*streept doel van deze week af en is trots op zichzelf*
quote:Waar kwam je op uit via independer? Afhankelijk van het type auto krijg is steeds andere suggesties...Op dinsdag 26 oktober 2010 14:26 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb de mijne via independer gevonden, ben er wel tevreden mee
quote:Lurker hier maar zo'n verzekering heeft meestal een ondergrens en als Vik niet genoeg verdient zal ze ook geen premie hoeven te betalen. Zo is het in ieder geval bij de bedrijven op mijn werk die zo'n verzekering hebben lopen.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:43 schreef Merel het volgende:
[..]
Verdien jij zo veel dat je die nuttig vindt?Begrijp me niet verkeerd hoor, zo'n verzekering kan geen kwaad, maar je moet kijken of de baten opwegen tegen de lasten en hoe groot de kans is dat je het ooit nodig gaat hebben.
Al ben ik zelf volgens mij ook flink oververzekerd, maar daar ben ik ook een paar keer heel blij mee geweest omdat ik de meest idiote dingen kon claimen, dus mij hoor je niet klagen
quote:Volgende keer even een Do ut des doenOp dinsdag 26 oktober 2010 16:34 schreef motorbloempje het volgende:
En nu ga ik zo maar pasta maken![]()
en daarna niets doen en bidden dat m'n tentamen voldoende is!
quote:Het is kunstminnaars pesten en de cultuursector heeft al genoeg te lijden onder het nieuwe kabinet. De BTW op kaartjes voor sportwedstrijden blijft hetzelfde.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Zeg nee tegen de BTW (van 6 naar 19% op theater/concert kaartjes)
http://www.zegneetegendebtw.nl/
Ik was automatisch tegen... Maar later dacht ik............ het is wel een luxe goed... Moeilijk!
quote:Die is nu ook 6%?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het is kunstminnaars pesten en de cultuursector heeft al genoeg te lijden onder het nieuwe kabinet. De BTW op kaartjes voor sportwedstrijden blijft hetzelfde.
quote:Dat bedoelde ik ook ongeveer, maar ik kon het niet zo goed verwoorden.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:45 schreef LadyBlack het volgende:
j.t., zou je misschien die post van je kunnen verwijderen?
Ik vind het in elk geval erg vervelend om te lezen, krijg er nare visuals van mijn opa en oma van... en ik kan me voorstellen dat meer mensen dat hebben.
quote:Ja.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:45 schreef LadyBlack het volgende:
j.t., zou je misschien die post van je kunnen verwijderen?
Ik vind het in elk geval erg vervelend om te lezen, krijg er nare visuals van mijn opa en oma van... en ik kan me voorstellen dat meer mensen dat hebben.
quote:Ja, ik bedoel dat die dan ook moet worden verhoogd.
quote:Iets luxe wat grotendeels door de overheid gesubsidieerd wordt ... ik kan wel begrijpen dat ze daar meer belasting over willen heffen om dat geld een beetje terug te verdienen.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Zeg nee tegen de BTW (van 6 naar 19% op theater/concert kaartjes)
http://www.zegneetegendebtw.nl/
Ik was automatisch tegen... Maar later dacht ik............ het is wel een luxe goed... Moeilijk!
quote:Daarom vraag ik ook gewoon vriendelijk of ze m weg kan halen.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:55 schreef Chicolate het volgende:
Zo schokkend is het toch niet wat jt schreef? Ik dacht tenminste dat iedereen wel wist dat er nog wat beweging kan zitten in een lichaam. Het is niet alsof ze een botte mening geeft.
quote:Ik wist dat echt niet en vind het best ziek om te lezen..Op dinsdag 26 oktober 2010 16:55 schreef Chicolate het volgende:
Zo schokkend is het toch niet wat jt schreef? Ik dacht tenminste dat iedereen wel wist dat er nog wat beweging kan zitten in een lichaam. Het is niet alsof ze een botte mening geeft.
quote:Ik wist het ook niet.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik wist dat echt niet en vind het best ziek om te lezen..
quote:Oh ja, dat zie ik ook wel zitten!Op dinsdag 26 oktober 2010 16:25 schreef motorbloempje het volgende:
gewoon tussen triplex, in de oven en daarna van het geld dat bespaard is lekker borrelen met goed voer, dát is mijn ideale uitvaart
quote:Ah ja dan kan het wel even schrikken zijn ja.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik wist dat echt niet en vind het best ziek om te lezen..
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 17:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Oja, Daph! Vergeten te zeggen...
Super van het wandelen! Voelt fijn he?? Top
quote:*proest* sorry. Soms is het lastig om alles voor je te zien. Zag een vol vuur sambadansend skelet voor me.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:26 schreef j.t het volgende:
Ik wil begraven worden. Heb ooit eens een filmpje gezien van hoe debiel een lijk in zo'n verbrandingsoven doet. Komt rechtop, gaat schudden etc. Nouuuu laat maar.
Ik wordt rustig opgegeten door wormpjes en zulks, hebben zij ook nog wat voer
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 17:21 schreef conleche het volgende:
[..]
*proest* sorry. Soms is het lastig om alles voor je te zien. Zag een vol vuur sambadansend skelet voor me.Maar mij lijkt het wel wat, weer rechtop komen nadat ik dood ben. Crematie it is.
quote:Nope, ik ben over precies een week, 3 jaar gestopt met roken.... Mij steken ze alleen daarom al niet in de fik, verdorie! Rook niet weer!Op dinsdag 26 oktober 2010 17:21 schreef conleche het volgende:
[..]
*proest* sorry. Soms is het lastig om alles voor je te zien. Zag een vol vuur sambadansend skelet voor me.Maar mij lijkt het wel wat, weer rechtop komen nadat ik dood ben. Crematie it is.
quote:Dat zou ik dan maar doen, trek duvel er gezellig bijOp dinsdag 26 oktober 2010 17:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga niet meer RPMen vanavond, de zin om te gaan is totaal verdwenen. Ik ben kapot, moe en wil eigenlijk alleen maar in bed liggen met de dekens over mn hoofd.
quote:Ja sorry hoor, ik deed een PFje. Dat wil zeggen dat ik reageerde toen ik het las. Zag pas later dat mensen er aanstoot aan namen. Dan had ik mijn mental image wel voor me gehouden. Hoewel ik eigenlijk vind dat een ieder mag zeggen wat hij wil en degene die het niet wil lezen gaat dan even wat anders doen. Of zo..Op dinsdag 26 oktober 2010 17:30 schreef LadyBlack het volgende:
Het is inmiddels toch wel duidelijk dat het beter is als we dit onderwerp laten voor wat het is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |