quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 17:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Oja, Daph! Vergeten te zeggen...
Super van het wandelen! Voelt fijn he?? Top
quote:*proest* sorry. Soms is het lastig om alles voor je te zien. Zag een vol vuur sambadansend skelet voor me.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:26 schreef j.t het volgende:
Ik wil begraven worden. Heb ooit eens een filmpje gezien van hoe debiel een lijk in zo'n verbrandingsoven doet. Komt rechtop, gaat schudden etc. Nouuuu laat maar.
Ik wordt rustig opgegeten door wormpjes en zulks, hebben zij ook nog wat voer
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 17:21 schreef conleche het volgende:
[..]
*proest* sorry. Soms is het lastig om alles voor je te zien. Zag een vol vuur sambadansend skelet voor me.Maar mij lijkt het wel wat, weer rechtop komen nadat ik dood ben. Crematie it is.
quote:Nope, ik ben over precies een week, 3 jaar gestopt met roken.... Mij steken ze alleen daarom al niet in de fik, verdorie! Rook niet weer!Op dinsdag 26 oktober 2010 17:21 schreef conleche het volgende:
[..]
*proest* sorry. Soms is het lastig om alles voor je te zien. Zag een vol vuur sambadansend skelet voor me.Maar mij lijkt het wel wat, weer rechtop komen nadat ik dood ben. Crematie it is.
quote:Dat zou ik dan maar doen, trek duvel er gezellig bijOp dinsdag 26 oktober 2010 17:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga niet meer RPMen vanavond, de zin om te gaan is totaal verdwenen. Ik ben kapot, moe en wil eigenlijk alleen maar in bed liggen met de dekens over mn hoofd.
quote:Ja sorry hoor, ik deed een PFje. Dat wil zeggen dat ik reageerde toen ik het las. Zag pas later dat mensen er aanstoot aan namen. Dan had ik mijn mental image wel voor me gehouden. Hoewel ik eigenlijk vind dat een ieder mag zeggen wat hij wil en degene die het niet wil lezen gaat dan even wat anders doen. Of zo..Op dinsdag 26 oktober 2010 17:30 schreef LadyBlack het volgende:
Het is inmiddels toch wel duidelijk dat het beter is als we dit onderwerp laten voor wat het is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |