quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 13:15 schreef j.t het volgende:
Heb even een minimale begrafenis aangevinkt op: uitvaart.nl
Ik kom neer op 8500 euro. Zie hier een specificatieHoly moses!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoveel hebben wij ook echt niet uitgegeven voor mn vader zn begravenis. Die was dan ook erg basic.
Vind die die jij noemt ook niet zo basic, niet iedereen hoeft een advertentie of een mis in de kerk, of een graf, of een auto, of een bloemstuk van 120 euro.
Wij hebben geloof ik de basisdingen betaald (verzorging overledene, akte van overlijden e.d.), en we hebben zelf kaarten gemaakt, en we hebben de man van mn nicht een bloemstuk laten maken voor 50 euro ofzo. Meest basic kist (is ook al netjes), en we hebben hem gecremeerd en laten verstrooien op het strooiveld. Oh, en er was koffie/thee. Het cdtje hebben we zelf gemaakt en er zijn ook opnames van de voorgelezen stukjes naar familie gestuurd.
Dan hoeft het niet zoveel te kosten, en al met al was het meer dan prima en netjes geregeld
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:verwacht geen high-speed daarOp dinsdag 26 oktober 2010 16:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee.. hoewel ik wel denk dat als het een 'ja' was geweest, ik al wel iets had gehoord.
quote:Een crematie is inderdaad een stuk goedkoper dan een begrafenis.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Holy moses!Zoveel hebben wij ook echt niet uitgegeven voor mn vader zn begravenis. Die was dan ook erg basic.
Vind die die jij noemt ook niet zo basic, niet iedereen hoeft een advertentie of een mis in de kerk, of een graf, of een auto, of een bloemstuk van 120 euro.
Wij hebben geloof ik de basisdingen betaald (verzorging overledene, akte van overlijden e.d.), en we hebben zelf kaarten gemaakt, en we hebben de man van mn nicht een bloemstuk laten maken voor 50 euro ofzo. Meest basic kist (is ook al netjes), en we hebben hem gecremeerd en laten verstrooien op het strooiveld. Oh, en er was koffie/thee. Het cdtje hebben we zelf gemaakt en er zijn ook opnames van de voorgelezen stukjes naar familie gestuurd.
Dan hoeft het niet zoveel te kosten, en al met al was het meer dan prima en netjes geregeld
quote:Ah, ok.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
verwacht geen high-speed daar
quote:Je merkt er toch niks meer van!Op dinsdag 26 oktober 2010 16:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik weet niet of ik low budget begraven zou willen worden!
quote:Ik wilde hetzelfde posten, maar wist niet of dat wel 'kon'Op dinsdag 26 oktober 2010 16:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Je merkt er toch niks meer van!
quote:Ik wil wel een mooie show hebben vanuit de hemelOp dinsdag 26 oktober 2010 16:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Je merkt er toch niks meer van!
quote:Ja dat is natuurlijk ook zoOp dinsdag 26 oktober 2010 16:22 schreef j.t het volgende:
Ik zei ook 'fatsoenlijk' en dat is in ieders ogen natuurlijk wel een beetje anders.
Toen mijn vader overleed, had ik er niet aan moeten denken om kaarten te maken. En we hadden 1 volgauto. Zag mn moeder al rijden zeker![]()
Wij wilden wel praten, maar hadden voor zekerheid iemand ingehuurd om het te doen. Maar goed ook, er kwam alleen tranen en slijm uit. Laat staan woorden.
Etc.!
Dus sommige dingen hebben sommige mensen dus echt nodig. En dat kost toch klauwen poen
quote:Als je 70/80/90 bent oid.. Stel dat jij morgen verongelukt met je motor (of ik voor een bus loop) dan denk ik dat dat niet voldoende is voor je familie..Op dinsdag 26 oktober 2010 16:25 schreef motorbloempje het volgende:
gewoon tussen triplex, in de oven en daarna van het geld dat bespaard is lekker borrelen met goed voer, dát is mijn ideale uitvaart
quote:m'n familie weet dit van mijOp dinsdag 26 oktober 2010 16:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Als je 70/80/90 bent oid.. Stel dat jij morgen verongelukt met je motor (of ik voor een bus loop) dan denk ik dat dat niet voldoende is voor je familie..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |