SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatst bijgewerkt op dinsdag 26 oktober door douche-eendje
Deze OP kan je hier vinden.
[ Bericht 0% gewijzigd door douche-eendje op 26-10-2010 11:10:05 ]
quote:Ik nietOp dinsdag 26 oktober 2010 11:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard, maar je moet je grenzen uitbereiden, vroegah durfde je niet eens in het openbaar iemands handje vast te houden, nu hebben we vast allemaal een keer seks in het openbaar gehad.
quote:
quote:Pessimist.
quote:Dat is een prachtige TT voor het volgende topicOp dinsdag 26 oktober 2010 11:04 schreef Neelix het volgende:
Hmm, jeuj, heb ik de TT aangegevenMaar ik vond koffiecaramelpuddingplaksex toch beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 11:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou ben ik gewoon jaloers op jou!
quote:Ik ga direct even mijn profiel op elke willekeurige datingwebsite aanpassen om hier zsm verandering in te brengen
quote:ik wil je ook wel uit de brand helpen hoor, als ervaringsdeskundigeOp dinsdag 26 oktober 2010 11:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ga direct even mijn profiel op elke willekeurige datingwebsite aanpassen om hier zsm verandering in te brengen
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 11:11 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik wil je ook wel uit de brand helpen hoor, als ervaringsdeskundige
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 11:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Daar valt wel iets aan te doen natuurlijk.
quote:
quote:Wat? Ik zeg alleen dat er wel wat aan te doen valt.
quote:Ik ben bang dat ik in de Zaan eindig als ik dat met mn dronken kop zou proberenOp dinsdag 26 oktober 2010 11:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat? Ik zeg alleen dat er wel wat aan te doen valt.
Er zijn genoeg gewillige mannen in de lokale kroeg te vinden.
quote:uhuOp dinsdag 26 oktober 2010 11:19 schreef Techno het volgende:
Wat? Ik zeg alleen dat er wel wat aan te doen valt.
quote:MIOp dinsdag 26 oktober 2010 11:38 schreef douche-eendje het volgende:
Maar buitenstroopwafelplaksex is ook niet altijd handig, dat soort dingen moet je niet op het strand doen
quote:Zulke uitspraken zetten je meteen een heel stuk lager op de sociale RP-ladder.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:24 schreef Maanvis het volgende:
Hoe krijg ik aantrekkelijkere vrouwen in mijn interesseberichten? Ik heb gezegd dat uiterlijk niet zoveel uitmaakt als er maar een lief koppie op zit.. maar nu krijg ik vaak interesseberichten van dikke vrouwen met een kort pittig kapsel [ afbeelding ]
quote:Lief = lelijk.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:24 schreef Maanvis het volgende:
Hoe krijg ik aantrekkelijkere vrouwen in mijn interesseberichten? Ik heb gezegd dat uiterlijk niet zoveel uitmaakt als er maar een lief koppie op zit.. maar nu krijg ik vaak interesseberichten van dikke vrouwen met een kort pittig kapsel [ afbeelding ]
quote:Misschien even aan je profieltekst werkenOp dinsdag 26 oktober 2010 12:24 schreef Maanvis het volgende:
quote:als je aantrekkelijke vrouwen wil moet je dus niet zeggen dat uiterlijk er niet toe doet.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:24 schreef Maanvis het volgende:
quote:Ja, wat is er mis met lelijke basisschoolleraren en bloedgeile negers?
quote:Je hebt een wat verkeerde strategie denk ik. Kinderen zou ik niet meteen over beginnen, mijn ervaring is dat ze er veel beter op reageren als ze je eenmaal wat beter kennen.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:49 schreef Duimelot het volgende:
ah Re tikt op de vingers, dus zal ik hier even mijn paiq ervaring van gisteren posten.
Ik heb een battledate gedaan (op uitnodiging, alles op uitnodiging trouwens) maar binnen een minuut hadden die andere 2 elkaar gevonden en werd ik genegeerd![]()
Daarna een speeddate, waar dan als hints over mij oa Kinderen... werd gegeven.
Er werd dus meteen gevraagd of ik ze had, en nadat ik positief bevestigde was deze date ook voorbij
Toch nog eens geprobeerd en toen een leuk gesprek met een meester op een basisschool die mijn kids juist een pro vond, zeker in combinatie met het stappen en de seks
Alleen toen zijn foto in beeld kwam had ik het alwel gezienDat die kids op die school nog geen last van hun ogen hebben, zou ik wel hebben als ik de hele dag tegen 'dat' aan moest kijken
![]()
Mijn laatste speeddate was wel grappig, ik zag de foto veranderen van gorilla in een neger en uiteindelijk kwam er een leuke vent tevoorschijn. Nog even gekletst maar ik had eigenlijk geen zin meer, wilde ook steeds over seks praten en blur dan word ik alleen geil en dan!?!?
Dus dat zei ik en toen heeft hij me geblocked![]()
Ik vind paiq dus een onbenullig tijdverdrijf maar mensen die er echt dates vandaan halen? HOE?
of ben ik zo kieskeurig?
quote:bij rp is het toch zo voor elkaar?Op dinsdag 26 oktober 2010 12:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, wat is er mis met lelijke basisschoolleraren en bloedgeile negers?
Als je ergens makkelijk een date kunt regelen is het paiq wel. Veel makkelijker dan op RP of andere profielensites, waar je vaak één mailtje per dag naar elkaar stuurt.
quote:Geluk hebben ? Bij mij had ik het tweede gesprek al echt een goed uitziende jongen dus ze zitten er wel.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:49 schreef Duimelot het volgende:
Ik vind paiq dus een onbenullig tijdverdrijf maar mensen die er echt dates vandaan halen? HOE?
of ben ik zo kieskeurig?
quote:FOK! is toch ook een onbenullig tijdverdrijf? En ook daar halen mensen dates vandaan.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:49 schreef Duimelot het volgende:
of ben ik zo kieskeurig?
quote:die do's en dont's heb ik ooit es ingevuld ik weet zelf al niet meer welke ik hadOp dinsdag 26 oktober 2010 12:53 schreef Neelix het volgende:
[..]
Je hebt een wat verkeerde strategie denk ik. Kinderen zou ik niet meteen over beginnen, mijn ervaring is dat ze er veel beter op reageren als ze je eenmaal wat beter kennen.
En ja, als vrouw sex als "do" hebben maakt wel het foute in mannen los
Daarnaast, ik denk dat je ook gewoon wat pech hebt gehad met je matches/dates. Als je het wat langer doet, beoordelingen geeft dan past het systeem zich daar ook aan aan en krijg je wel wat betere resultaten is mijn ervaring.
quote:ja maar dan kies je zelf waar en over wat je kletst en met meer mensen enzoOp dinsdag 26 oktober 2010 12:55 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Geluk hebben ? Bij mij had ik het tweede gesprek al echt een goed uitziende jongen dus ze zitten er wel.
Toch ben ik het wel met je eens dat het best vervelend is om een gesprek te voeren zonder een foto te zien. Zou wat mij betreft na een minuut al zichtbaar mogen zijn.
quote:Haha, dan is er toch weinig verschil? Als het allemaal van die 12 minuten afhangt...Op dinsdag 26 oktober 2010 12:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
bij rp is het toch zo voor elkaar?
ik krijg altijd direct berichtjes met mailadressen en msn adressen
op msn toevoegen 3 minuten kletsen, cam aan om te keuren en afspreken...
paiq moet je al minimaal 15 min wachten voor je een foto ziet
quote:bij rp zie je dus eerst een foto en een profiel waarin dus alle 'belangrijke' vragen al beantwoord zijn en dus overbodig worden en je t dus direct over leuke dingen kunt hebbenOp dinsdag 26 oktober 2010 12:59 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, dan is er toch weinig verschil? Als het allemaal van die 12 minuten afhangt...
Je kunt ook in paiq gewoon meteen je msn-adres plempen, cammen en afspreken.
quote:Nieuwe msn aanmaken speciaal voor dit soort mensen. Probleem opgelostOp dinsdag 26 oktober 2010 13:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
bij rp zie je dus eerst een foto en een profiel waarin dus alle 'belangrijke' vragen al beantwoord zijn en dus overbodig worden en je t dus direct over leuke dingen kunt hebben
ik ga mn msn niet aan elk gedrocht op paiq geven
quote:nah ik was niet van plan om dit heel vaak te herhalenOp dinsdag 26 oktober 2010 13:13 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Nieuwe msn aanmaken speciaal voor dit soort mensen. Probleem opgelost
quote:dat dus!Op dinsdag 26 oktober 2010 13:13 schreef Silenus het volgende:
Ik heb het sowieso nooit over opleiding/werk/hobbies op paiq, interesseert me echt geen reet. Regelmatig een date gehad met iemand waarmee ik zeker 30 pagina's heb volgeluld maar waarbij ik echt geen idee had wat ze in het dagelijks leven deed.
Komt later wel allemaal.
quote:Haha ok. Paiq is dus niks voor jou. Wel een andere datingsite gevonden die wel wat voor je is?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah ik was niet van plan om dit heel vaak te herhalen
toch bedankt voor die tip
quote:Fok!Op dinsdag 26 oktober 2010 13:49 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Haha ok. Paiq is dus niks voor jou. Wel een andere datingsite gevonden die wel wat voor je is?
quote:Als je een kerel treft met dezelfde do's dan moet je daar niet blij van worden, maar aangeven bij de politie..Op dinsdag 26 oktober 2010 12:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die do's en dont's heb ik ooit es ingevuld ik weet zelf al niet meer welke ik had
iig do's: stappen, seks, kinderen, serieus
en dont's: frans bauer, ALTIJD serieus
die zijn we inmiddels tegen gekomen hahaha
die kids staan dus al voor het gesprek er dan worden er 3 do's genoemd
en ach beter na 1 minuut dan dat ik mn kostbare tijd er al aan uitgegeven heb en ze dan niet willen...
en voor een man (jou) is dat anders denk ik, meestal toch wel
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:11 schreef macondo het volgende:
[..]
Als je een kerel treft met dezelfde do's dan moet je daar niet blij van worden, maar aangeven bij de politie..
quote:*proest*Op dinsdag 26 oktober 2010 14:11 schreef macondo het volgende:
[..]
Als je een kerel treft met dezelfde do's dan moet je daar niet blij van worden, maar aangeven bij de politie..
quote:Mja, ze kunnen natuurlijk moeilijk zeggen dat ze een kop hebben waarvan alleen hun moeder kan houden.Trouwens, ik vraag voor de foto altijd subtiel of ze er aantrekkelijk uitzien, alleen vinden veel vrouwen zichzelf aantrekkelijk blijkt.
quote:Ze zouden kunnen denken, wat oppervlakkig en de speeddate kunnen afbreken?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, ze kunnen natuurlijk moeilijk zeggen dat ze een kop hebben waarvan alleen hun moeder kan houden.
quote:Doen ze dat niet na afloop als de foto's zichtbaar worden?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ze zouden kunnen denken, wat oppervlakkig en de speeddate kunnen afbreken?
quote:Nee, ik heb een paar keer daarna maar gezegd dat ze "mijn type" niet zijn.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Doen ze dat niet na afloop als de foto's zichtbaar worden?
quote:Je bent wel erg inconsistent - het ene moment ga je voor een neukertje, daarna ben je weer iemand die zijn pik niet achterna loopt, vervolgens komen de dates zich massaal aanmelden en hiero blijkt weer dat je drie dagen lang moet doorbijten met twee chats tegelijk. En dan moet je ook nog liegen over je leeftijdOp dinsdag 26 oktober 2010 14:17 schreef Lamon. het volgende:
Maar kom op zeg, na drie speeddates is Paiq het niet, duh.
Je moet er gewoon 2 tegelijk houden, en dan 3 daagjes doorbijten, dan komt er echt wel wat langs hoor.
quote:Je vergeet het 'héééé, kusje!' roepen, dan zeggen dat zij maar eens het initiatief moet nemen en dat dus blijkbaar niet deed, om daarna te verkondigen dat het juist heel erg goed is zodat je meer naar elkaar verlangt.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:41 schreef macondo het volgende:
[..]
Je bent wel erg inconsistent - het ene moment ga je voor een neukertje, daarna ben je weer iemand die zijn pik niet achterna loopt, vervolgens komen de dates zich massaal aanmelden en hiero blijkt weer dat je drie dagen lang moet doorbijten met twee chats tegelijk. En dan moet je ook nog liegen over je leeftijd![]()
Maar ik geef toe, je bent wel zeer consistent in het draaien en inconsistent zijn
quote:Daar ben jij toch van?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:04 schreef Lamon. het volgende:
Wat hebben jullie toch steeds te zeiken?
Beetje ruzie zoeken op internet?
quote:Oh, ik dacht dat jij degene was die de hele tijd zich aangesproken voelde in allerlei posts en elke keer weer de discussie aan ging, maar ik zal me dan wel vergissen ofzo.
quote:Ik denk het ook.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:12 schreef Neelix het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij degene was die de hele tijd zich aangesproken voelde in allerlei posts en elke keer weer de discussie aan ging, maar ik zal me dan wel vergissen ofzo.
quote:dit was mijn ervaring van gisteravondOp dinsdag 26 oktober 2010 14:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
*proest*
Maar kom op zeg, na drie speeddates is Paiq het niet, duh.
Je moet er gewoon 2 tegelijk houden, en dan 3 daagjes doorbijten, dan komt er echt wel wat langs hoor.
Trouwens, ik vraag voor de foto altijd subtiel of ze er aantrekkelijk uitzien, alleen vinden veel vrouwen zichzelf aantrekkelijk blijkt.
quote:moest jij niet ergens opletten enzoOp dinsdag 26 oktober 2010 15:12 schreef Neelix het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij degene was die de hele tijd zich aangesproken voelde in allerlei posts en elke keer weer de discussie aan ging, maar ik zal me dan wel vergissen ofzo.
quote:Shoarma van makenOp dinsdag 26 oktober 2010 15:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat moet ik met zo'n mak lammetje?
quote:Ik moet echt even opletten, maar kon het niet laten om op Lamon. te reagerenOp dinsdag 26 oktober 2010 15:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
moest jij niet ergens opletten enzo
of was dat gewoon een manier om van me af te komen
quote:Wat ik echt verschrikkelijk vind is van die mannen die het OVERAL met me eens zijn.. En het grappige is dan nog als je ergens over verder vraagt ze er geen antwoorden op hebben.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dit was mijn ervaring van gisteravond
soortgelijke ervaringen heb ik alwel vaker gehad als ik toch es een poging waagde.
Verder denk ik dat ook meespeelt dat ik gewoon eigenlijk heul geen date wil scorendat werkt niet echt mee he! Het was nieuwsgierigheid, verveling en meer van dat.
Ik zal dus echt niet zeggen dat ik mezelf aantrekkelijk vind, mij worden die dingen ook nooit gevraagd.
Gisteren merkte ik wel op dat de vorige die me zo snel wegklikte ivm de kids hiermeer dus wel wat misloopte en dat was zijn verlies.
Mijn ervaring verder is dat als mijn foto eenmaal in beeld is, ik echt niet van die mannen afkom, die blijven praten en aanwezig (zelfs als ik 10min vergeet wat te zeggen omdat ik zit te fokken)
wat moet ik met zo'n mak lammetje?
quote:Geen idee waarom.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:23 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik moet echt even opletten, maar kon het niet laten om op Lamon. te reageren
quote:Helemaal mee eens!Op dinsdag 26 oktober 2010 15:23 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Wat ik echt verschrikkelijk vind is van die mannen die het OVERAL met me eens zijn.. En het grappige is dan nog als je ergens over verder vraagt ze er geen antwoorden op hebben.
Plus ik ben die 'hoestie' helemaal zat
quote:Maak het nog ergerOp dinsdag 26 oktober 2010 15:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heeeeeeeey moppieeeeee, hoestieeeee?
quote:HalloOp dinsdag 26 oktober 2010 15:33 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Bijna als je de heeeeey had vervangen in hallootjes dan wel.
quote:nee hij had zelfs geen graftakkentyfusteringklotehekel aan mijOp dinsdag 26 oktober 2010 15:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hallotjes nee, haha, wat heb ik daar een graftakkentyfusteringklotehekel aan
![]()
en dat zeg ik niet snel!Vraag maar aan Duim
![]()
quote:Jamaar jij danst cute! Alleen ben je zo ouhoud en woon je veher weg.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee hij had zelfs geen graftakkentyfusteringklotehekel aan mijdus dat zegt genoeg
quote:Hallon! Mag dat dan weer wel?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:33 schreef love_sharon het volgende:
Bijna als je de heeeeey had vervangen in hallootjes dan wel.
quote:Dat is dus wat ik met regelmaat mee moet maken.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hallotjes nee, haha, wat heb ik daar een graftakkentyfusteringklotehekel aan
![]()
en dat zeg ik niet snel!Vraag maar aan Duim
![]()
quote:zoOp dinsdag 26 oktober 2010 15:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jamaar jij danst cute! Alleen woon je veher weg.![]()
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:39 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik met regelmaat mee moet maken.
quote:Hm misschien trek ik zulke mensen aan omdat ik uit de achterhoek komOp dinsdag 26 oktober 2010 15:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik heb medelij! dat jij dat mee moet maken... Ik had gehoopt dat het uitgeroeid was of ergens in de achterhoek was blijven hangen, maar nee.. snif.. het is erger dan ik dacht
quote:Het blijft je achtervolgen. Misschien eens een paar jaar door China trekken? Denk niet dat de Chinezen halloOp dinsdag 26 oktober 2010 15:43 schreef love_sharon het volgende:
![]()
[..]
Hm misschien trek ik zulke mensen aan omdat ik uit de achterhoek kom![]()
Verhuis je naar de andere kant van het land heeft het nog steeds geen zin..
quote:Ik hoop stiekem dat ik jou ooit eens tegenkom in een battledate. Lijkt mij hilarischOp dinsdag 26 oktober 2010 15:44 schreef Silenus het volgende:
Gewoon bijdehand reageren, dan leren ze het wel af.
"Hoest?"
-gezondheid.
Net als mensen die alles 'gezellie' vinden. Zeggen dat ze te weinig 'centjes' hebben. EN HOUDEN VAN BARBEKNOEIEN IN HET PARK HAHAHAAA.
quote:Maar....Op dinsdag 26 oktober 2010 15:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het blijft je achtervolgen. Misschien eens een paar jaar door China trekken? Denk niet dat de Chinezen hallotjes zeggen.
quote:Hehe, sterkte en succesOp dinsdag 26 oktober 2010 15:50 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Maar....
Ik vind Chinezen niet leuk![]()
Dan blijft het toch maar Paiq en hopen op een wonder.
quote:je hebt t nu over fok!?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:06 schreef Arolsen het volgende:
Ik heb me toch ook maar eens ingeschreven. Zit wat rond te kijken. Zitten wel wat leuke meisjes bij. Ben benieuwd of ik er een leuke mee ontmoet.
Vanavond maar eens mijn profiel goed maken.
quote:Hmm ik kom daar toch ook "uit de buurt" (Twente) maar "Hallootjes" heb ik gelukkig nog nooit gehoord. Eng hoor.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:43 schreef love_sharon het volgende:![]()
[..]
Hm misschien trek ik zulke mensen aan omdat ik uit de achterhoek kom![]()
Verhuis je naar de andere kant van het land heeft het nog steeds geen zin..
quote:Nee, dan moet er juist een lampje gaan branden! Want dan weet je dat het iemand uit KLB of ONZ is.
quote:Ja maar ik kom daar nooitOp dinsdag 26 oktober 2010 16:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, dan moet er juist een lampje gaan branden! Want dan weet je dat het iemand uit KLB of ONZ is.
quote:Ja maar de Achterhoek is een klasse apartOp dinsdag 26 oktober 2010 16:08 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Hmm ik kom daar toch ook "uit de buurt" (Twente) maar "Hallootjes" heb ik gelukkig nog nooit gehoord. Eng hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |