Graag gedaan.quote:Op maandag 1 november 2010 14:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
![]()
Wauw ik zie nu dat ik ze door elkaar haal. Ik bedoelde die eerste maar die tweede vond ik toen ook een goed nummer! Haha prachtig, 2 voor de prijs van 1. Hulde, bedankt.
(vanaf 1:40)quote:Op maandag 1 november 2010 19:03 schreef Thas het volgende:
Ik zoek het nummer van dit filmpje
Hoop dat iemand het herkent
Bedanktquote:
quote:
Ik heb 'm al, laat maar.quote:Op maandag 1 november 2010 20:49 schreef tomaat52 het volgende:
HELP, Ik zoek een Zuid-Afrikaans liedje over verschillende soorten ballen. Er kwam in ieder geval Cricketballen in voor.
Zorba's Dancequote:Op maandag 1 november 2010 20:39 schreef ObliviA het volgende:
Hoi, ik zoek een nummer dat ze in oh oh cherso gebruiken!
Ze laten het liedje horen bij aflevering 9 op 4 min.
Hier kan je de aflevering vinden http://www.rtl.nl/xl/a/225923
Alvast bedankt!
Je kijkt bij de verkeerde aflevering.quote:
Shazam zegt Juliet - Avalon (Jacques Lu Cont Versus Remix), maar kan deze precieze versie niet vinden.quote:Op maandag 1 november 2010 21:45 schreef ObliviA het volgende:
[..]
Denk niet dat het Zorba's Dance is hoor. Iemand anders?
quote:Op maandag 1 november 2010 21:45 schreef ObliviA het volgende:
[..]
Denk niet dat het Zorba's Dance is hoor. Iemand anders?
Idd shazam zegt hier ook Juliet - Avalon (Jacques Lu Cont Versus Remix) maar deze is het niet of niet de juiste remixquote:Op maandag 1 november 2010 21:52 schreef donroyco het volgende:
[..]
Je kijkt bij de verkeerde aflevering.
[..]
Shazam zegt Juliet - Avalon (Jacques Lu Cont Versus Remix), maar kan deze precieze versie niet vinden.
toch niet Skik - op fietse?quote:Op maandag 1 november 2010 23:22 schreef Request1989 het volgende:
Beste heren, ik ben al een tijdje opzoek naar een nederlandstalig nummer dat in een dialect is gezongen. Het begint met een deuntje dat wordt gespeeld op een mondharmonica.
Ik vermoed dat het fries of zeeuws is, maar ik loop l een tijdje te googlen maar kan niets vinden!
Kan iemand mij uit de brand helpen?
Bedankt!
heel toevallig, heb ik vanmorgen in mijn auto nog gedraaid op een oud mp3-schijfje!!quote:Op maandag 1 november 2010 21:52 schreef donroyco het volgende:
[..]
Je kijkt bij de verkeerde aflevering.
[..]
Shazam zegt Juliet - Avalon (Jacques Lu Cont Versus Remix), maar kan deze precieze versie niet vinden.
mm ik denk dat het niet van Juliet - Avalon is..quote:Op maandag 1 november 2010 23:51 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
heel toevallig, heb ik vanmorgen in mijn auto nog gedraaid op een oud mp3-schijfje!!
heb een aantal remixen, kan wel eens kijken of die ertussen zit.......
we'll take a holiday, you know i'd love you better!
edit: pm gestuurd.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:59 schreef Lutte het volgende:
Help ik zoek... Een liedje waarvan ik een groot stuk tekst ken.
Ik zoek dus een liedje, gezongen door een vrouw (maar ik weet niet of het met een band is oid) en ik ken een enorm stuk tekst, maar ik kan het niet op songtekstensites enzo vinden. Wat ik ken (zal niet helemaal kloppen):
Ga je met me mee, waar ik ook ga, laat me niet alleen kom mij achterna, ga je met me meeeeeee vandaag, dan verdwalen we samen, blijven we samen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |