quote:n8sernade#1 - kkhertenOp dinsdag 26 oktober 2010 00:22 schreef Panzermaus het volgende:
Dat liverefreshen is wel tof, maar ik heb wel zo'n gevoel dat heel veel aan me voorbijgaat. Maar eigenlijk heb ik dat altijd in de nachtbagger. Zo maar eens een Nachtserenadetopic openen, iemand een idee voor d etitel?
quote:Je bent wel gewenst hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 00:22 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Ik ga maar naar bed. Ik voel me niet gewenst. Tot ziens allen.
quote:Hohoho, wat zal jij een hoop slapen op een dag, trusteOp dinsdag 26 oktober 2010 00:22 schreef The_Chosen_1 het volgende:
quote:Rechthoekige babysitters spelen met de radio.Op dinsdag 26 oktober 2010 00:22 schreef Panzermaus het volgende:
Dat liverefreshen is wel tof, maar ik heb wel zo'n gevoel dat heel veel aan me voorbijgaat. Maar eigenlijk heb ik dat altijd in de nachtbagger. Zo maar eens een Nachtserenadetopic openen, iemand een idee voor d etitel?
quote:TrustenOp dinsdag 26 oktober 2010 00:22 schreef The_Chosen_1 het volgende:
quote:PraatpaalserenadesOp dinsdag 26 oktober 2010 00:22 schreef Panzermaus het volgende:
quote:Niet tegen veranderingen kunnenOp dinsdag 26 oktober 2010 00:23 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Ik zit nog steeds te F5en terwijl het niet meer hoeft
quote:Hij smst je dat toch niet serieus elke keer he?
quote:Automatisme als de netenOp dinsdag 26 oktober 2010 00:23 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Ik zit nog steeds te F5en terwijl het niet meer hoeft
quote:Dit heeft wel wat.
quote:Ik kan dat heul welOp dinsdag 26 oktober 2010 00:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Niet tegen veranderingen kunnen
quote:Ik bedoelde het van de vorige keer heOp dinsdag 26 oktober 2010 00:23 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hij smst je dat toch niet serieus elke keer he?
Is al iets van de 3e keer dat je het doorgeeft.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 00:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moest nog even kwijt dat ik dit een lekkere man vind.
quote:Ctrl + ROp dinsdag 26 oktober 2010 00:24 schreef Trollface. het volgende:
Ik heb F5 al maanden geleden uit mijn toetsenbord gesloopt.
quote:Dacht dat je huidige smsje bedoeldeOp dinsdag 26 oktober 2010 00:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik bedoelde het van de vorige keer hedus heb ik dat wel gedaan
WAT ZEG JE NEEE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |