quote:Nu wat beter, net ging het slechtOp dinsdag 26 oktober 2010 00:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel goed op het moment wel beetje moe middag doorgebracht op het strand.
En met jou?
quote:Wat de kanker man, wat is dezeOp dinsdag 26 oktober 2010 00:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Trollface., ik heb mijn iPod terug.
[..]
Na veel vragen en bellen en langsgaan bij die ouders en alles, heb ik hem teruggekregen. Ze hadden hem opeens op die dag dat ik belde tussen hun spullen teruggevonden. Achtergrond was veranderd, hoesje dat niet van mij was zat erbij, en lastmodifieddates van Angry Birds highscores enzo waren gewoon door de hele week. Die pa zei ook nog dat ik beter op mijn spullen moest letten. Nakkers man.
quote:Kies jij maarOp dinsdag 26 oktober 2010 00:14 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
mag ik die linker zijn ik ben liever de namelijke type.. dan heb jij de keuze uit de middelste en de rechter
quote:RT RTOp dinsdag 26 oktober 2010 00:14 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik, maar pas 's avonds. Ik ben een eckte vakkenvuller, met mijn vul skills enzulks.
quote:Ze dachten dat ze mijn iPod konden houden maar ik heb hem gewoon terug nu. Wat ben ik blij man.
quote:Vullen kun jij toch als de beste schatjeOp dinsdag 26 oktober 2010 00:14 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik, maar pas 's avonds. Ik ben een eckte vakkenvuller, met mijn vul skills enzulks.
quote:Oh, hopelijk blijft het beter voelen, zich even aanhoudenOp dinsdag 26 oktober 2010 00:14 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nu wat beter, net ging het slecht
quote:Aandacht dat zeg ik je!Op dinsdag 26 oktober 2010 00:15 schreef Catkiller het volgende:
Hebben ze nou 5 keer je iPod gejat, of vertel je 5 keer hetzelfde verhaal?
quote:Ik blijf graag bescheiden maar dit moet ik toch erkennen.Op dinsdag 26 oktober 2010 00:15 schreef Franneh het volgende:
[..]
Vullen kun jij toch als de beste schatje
quote:Trollface. wist nog niet dat ik hem terughad. Was wel een goede ijsbreker in deze nachtbagger. Hoi iedereen. Alouette is echt kankerschattig.Op dinsdag 26 oktober 2010 00:15 schreef Catkiller het volgende:
Hebben ze nou 5 keer je iPod gejat, of vertel je 5 keer hetzelfde verhaal?
quote:Net zoals Bob die telkens moet verkondigen dat hij van de herenliefde is ja.
quote:Ja maar ik zei hoi enzo.
quote:Erg heOp dinsdag 26 oktober 2010 00:15 schreef Franneh het volgende:
Nachtbagger waar we praten over layouts.
Nerds.
quote:Ouders ophalen op SchipholOp dinsdag 26 oktober 2010 00:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zusje jarig, dus dan doen we 's ochtends cadeautjes.
Probleem is dat ze al om half 8 weg moet naar school.
quote:Mag wel.Op dinsdag 26 oktober 2010 00:15 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik blijf graag bescheiden maar dit moet ik toch erkennen.
quote:Wat is dit man? Ik heb liefde voor de vrouwtjesOp dinsdag 26 oktober 2010 00:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Net zoals Bob die telkens moet verkondigen dat hij van de herenliefde is ja.
quote:smste je hem dat?Op dinsdag 26 oktober 2010 00:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja maar ik zei hoi enzo.
[..]
Erg he
quote:Mond houden over mijn Bob jaOp dinsdag 26 oktober 2010 00:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Net zoals Bob die telkens moet verkondigen dat hij van de herenliefde is ja.
quote:Pro, sowieso iPodsOp dinsdag 26 oktober 2010 00:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze dachten dat ze mijn iPod konden houden maar ik heb hem gewoon terug nu. Wat ben ik blij man.
quote:quote zegt van niet mang!Op dinsdag 26 oktober 2010 00:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat is dit man? Ik heb liefde voor de vrouwtjes
quote:Zijn op vakantie geweest?Op dinsdag 26 oktober 2010 00:16 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ouders ophalen op SchipholEerst naar hun huis rijden om hun auto te pakken en dan naar Schiphol.
Maar jij kruipt dus om half 8 je bed weer in
quote:Wat een liefjeOp dinsdag 26 oktober 2010 00:16 schreef PsychoTheRapist het volgende:
De nieuwe layout.
[ afbeelding ]
quote:Ja en keiharde lust met neukseks voor de mannetjesOp dinsdag 26 oktober 2010 00:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat is dit man? Ik heb liefde voor de vrouwtjes
quote:GOOGLE CHROMEOp dinsdag 26 oktober 2010 00:17 schreef Romanus het volgende:
Google Chrome.
Waar is dat balkje dan?
Ik kan de quote/quickquote niet vinden
Volgens mij faalt er iets bij mij, kan de smileys ook al niet goed weergeven
quote:Mooien plaatjes
quote:Firefox gebruiker zekerOp dinsdag 26 oktober 2010 00:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
GOOGLE CHROME____!! Google
Veel plezier met de illuminatie op je dak
quote:Adblocker?Op dinsdag 26 oktober 2010 00:17 schreef Romanus het volgende:
Google Chrome.
Waar is dat balkje dan?
Ik kan de quote/quickquote niet vinden
Volgens mij faalt er iets bij mij, kan de smileys ook al niet goed weergeven
quote:Wat praat jij poep jonge?Op dinsdag 26 oktober 2010 00:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja en keiharde lust met neukseks voor de mannetjes
quote:Neuh zei ik in NB heb zn nummer niet enzo. Van geen enkele nachtbaggeraar trouwens.Op dinsdag 26 oktober 2010 00:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
smste je hem dat?hij slaapt nu enzow
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 00:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Mooien plaatjes
"see this picture and a lot of others on: PlanetClimax.com"
quote:1 ?Op dinsdag 26 oktober 2010 00:18 schreef Penisbaard het volgende:
Ik start nu mijn laptop op met de PC erbij zodat ik niks mis. Hoe keizer op een schaal van 10 tot 38 is dit?
quote:Ook zoietsOp dinsdag 26 oktober 2010 00:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Juah, vrij simpel, maar best prima. Jouw werk ook?
quote:32.68Op dinsdag 26 oktober 2010 00:18 schreef Penisbaard het volgende:
Ik start nu mijn laptop op met de PC erbij zodat ik niks mis. Hoe keizer op een schaal van 10 tot 38 is dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |