quote:Dan niet joh, struisvogel
quote:Ik hoek je zo neer man, ik heb een foto van jou gezien, dat moet geen moeite zijnOp dinsdag 26 oktober 2010 00:19 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
haten op firefoxkkrbezem a zemel a boeler zemmmers
quote:Had al edit en het woordje standaard er tussen gepropt
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 00:19 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hij ging slapen dus smste hij mij datJe kan ook PMenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Ja ben benieuwd naar de foto's/verhalen.Op dinsdag 26 oktober 2010 00:20 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh tof![]()
Muh, had me een uur gescheeld.
quote:neeOp dinsdag 26 oktober 2010 00:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
En heb ik je al de groetjes gegeven van hem?
quote:FFFFFFFFFFFFFFF-Op dinsdag 26 oktober 2010 00:21 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Ik hoek je zo neer man, ik heb een foto van jou gezien, dat moet geen moeite zijn
Alhoewel je wel een schatje bent
quote:Blobvis
quote:HamsternachtserenadesOp dinsdag 26 oktober 2010 00:22 schreef Panzermaus het volgende:
Dat liverefreshen is wel tof, maar ik heb wel zo'n gevoel dat heel veel aan me voorbijgaat. Maar eigenlijk heb ik dat altijd in de nachtbagger. Zo maar eens een Nachtserenadetopic openen, iemand een idee voor d etitel?
quote:Wil je er anders ff over praten?Op dinsdag 26 oktober 2010 00:22 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Ik ga maar naar bed. Ik voel me niet gewenst. Tot ziens allen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |