quote:BegenemedinmiOp woensdag 27 oktober 2010 00:27 schreef Bomil het volgende:
[..]
Deze zet ik gelijk als mijn wallpaper![]()
quote:Cool. Ahiskas zijn tof.
quote:Zuid Holland.Op woensdag 27 oktober 2010 00:29 schreef Bomil het volgende:
[..]
Yok ayip ediyorsun ya, check die overgangen dan![]()
Senin memleket nerede
quote:Buyurun. Ik trakteer jullie op een echte Adana kebab.Op woensdag 27 oktober 2010 00:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Borte, yazin sana geliyoruz.
quote:Ik ben serieus hé, Istanbul, Adana, Hatay, Sam.Op woensdag 27 oktober 2010 00:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
Buyurun. Ik trakteer jullie op een echte Adana kebab.
quote:En anders stuur ik je wel naar mijn opa, kun je samen met hem geitenhoeden.Op woensdag 27 oktober 2010 00:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben serieus hé, Istanbul, Adana, Hatay, Sam.
quote:YepOp woensdag 27 oktober 2010 00:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
Cool. Ahiskas zijn tof.
Je trouwens hebt geluk dat jouw voorouders toevallig binnen de grenzen van Turkije woonden, of tenminste op tijd naar Turkije zijn verhuisd. De Ahiska's die verdeelt over de Oostbloklanden leven hebben een stuk minder geluk.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 00:32 schreef Landysh het volgende:
[..]
En anders stuur ik je wel naar mijn opa, kun je samen met hem geitenhoeden.
quote:How about niet?Op woensdag 27 oktober 2010 00:32 schreef Landysh het volgende:
[..]
En anders stuur ik je wel naar mijn opa, kun je samen met hem geitenhoeden.
quote:Adana Kebab.Op woensdag 27 oktober 2010 00:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
Buyurun. Ik trakteer jullie op een echte Adana kebab.
quote:Is per provincie anders. Khorest, ash en kebab is wel erg populair.Op woensdag 27 oktober 2010 00:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat is een typisch Perzisch keuken btw?
quote:Ziet er smakelijk uit, thnx.Op woensdag 27 oktober 2010 00:42 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Is per provincie anders. Khorest, ash en kebab is wel erg populair.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |