quote:Nee hoor. Waren wel eerdere. Bovendien gedroegen de Turken in Iran zich meer Perzisch dan Turks.Op woensdag 27 oktober 2010 01:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De Shah was dan ook de eerste Perziër in eeuwen tijd na de Turken die de leiding in Iran had.
quote:De Qajar dynastie was een Turkse dynastie, natuurlijk gedraag je je in Perzië meer Perzisch dan Turks. De Perzische Shahs waren in de moderne periode echt in de minderheid, middeleeuwen ook.Op woensdag 27 oktober 2010 01:23 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee hoor. Waren wel eerdere. Bovendien gedroegen de Turken in Iran meer Perzisch dan Turks.
quote:waarvoor?Op woensdag 27 oktober 2010 01:24 schreef Landysh het volgende:
Ik wil een DNA test godverdomme. Waarrom zijn ze zo duur, waaaaaaaaarom?
quote:Waar?Op woensdag 27 oktober 2010 01:26 schreef AryaMehr het volgende:
Voor 250+- dollar heb je al een DNA test hoor.
quote:Diyarbakir.Op woensdag 27 oktober 2010 01:27 schreef Landysh het volgende:
[..]
Waarom denk je? Om te weten waar mijn voorouders vandaan kwamen.
quote:Neah, maar het zou mij niks verbazen als ik opeens heel veel Koerdische neven en nichten erbij zou krijgen (23andme vergelijkt al het DNA met elkaar en daarmee kun je zien met wie je een voorouder deelt). Mijn opa lijkt echt mega veel op een Koerd. Iets te veel als je het mij vraagt.
quote:http://www.familytreedna.com/products.aspxOp woensdag 27 oktober 2010 01:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
Waar?
En ik wil er een via 23andme, die hebben een veel grotere database.
quote:Niets mis mee als je het mij vraagt, Koerdische meiden zijn mooie meidenOp woensdag 27 oktober 2010 01:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
Neah, maar het zou mij niks verbazen als ik opeens heel veel Koerdische neven en nichten erbij zou krijgen (23andme vergelijkt al het DNA met elkaar en daarmee kun je dus zien met wie je een voorouder deelt). Mijn opa lijkt echt mega veel op een Koerd. Iets te veel als je het mij vraagt.
quote:lol maar zijn er veel koerden/turken die zo'n test gedaan hebben dan?Op woensdag 27 oktober 2010 01:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
Neah, maar het zou mij niks verbazen als ik opeens heel veel Koerdische neven en nichten erbij zou krijgen (23andme vergelijkt al het DNA met elkaar en daarmee kun je zien met wie je een voorouder deelt). Mijn opa lijkt echt mega veel op een Koerd. Iets te veel als je het mij vraagt.
quote:23andme is veel beter.Op woensdag 27 oktober 2010 01:30 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
http://www.familytreedna.com/products.aspx
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 01:31 schreef Ayca het volgende:
[..]
lol maar zijn er veel koerden/turken die zo'n test gedaan hebben dan?
quote:Ja, maar veel meer vanuit een wetenschappelijk oogpunt, dan dat ik mijn identiteit eraan verbind.Op woensdag 27 oktober 2010 01:31 schreef Landysh het volgende:
Jij ook al geïnteresseerd in het nemen van een DNA test?
quote:Turks!Op woensdag 27 oktober 2010 01:33 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, maar veel meer vanuit een wetenschappelijk oogpunt, dan dat ik mijn identiteit eraan verbind.
quote:Nee, dat klopt. Maar ik zou wel teleurgesteld zijn als mijn DNA dadelijk meer overeenkomt met die van de Koerden dan met de Turken.Op woensdag 27 oktober 2010 01:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niets mis mee als je het mij vraagt, Koerdische meiden zijn mooie meiden
quote:Hoezo dat dan?Op woensdag 27 oktober 2010 01:34 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Maar ik zou wel teleurgesteld zijn als mijn DNA dadelijk meer overeenkomt met die van de Koerden dan met de Turken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |