abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 november 2010 @ 21:35:25 #201
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_88226966
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 21:34 schreef ouderejongere het volgende:
Waarom is Marjolein er niet uit?
meer sensatie.
mss zuipt ze zichzelf tijdens de live-finale wel onder de tafel :')
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_88227030
Jaelle met d'r engels :')

Alix is gewoon nog te jong.. merk je erg duidelijk aan haar onzekere en bitcherige houding.
pi_88227034
ik ga het allerlaatste moment van de finale ga ik kijken.. heel die finale is een grote flop :')
waar is die freak 11 en andere domme vragen :P
  maandag 1 november 2010 @ 21:37:43 #204
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_88227100
Dat engels gelul van die Jaelle :') Aandachtshoer. Bye bye naar d'r Borderlineplaneetje :W .

Ik begin nu alvast te bidden voor het grote verlies van Renee, want ik krijg gewoon MOORDnijgingen van dat wijf. :r

Melissa mag winnen van mij. Vond ik vanaf afl 1 al de mooiste en ook degene die ik het gewoon echt gun.
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
pi_88227239
quote:
Op maandag 1 november 2010 21:37 schreef Qebbel het volgende:
Dat engels gelul van die Jaelle :') Aandachtshoer. Bye bye naar d'r Borderlineplaneetje :W .

Ik begin nu alvast te bidden voor het grote verlies van Renee, want ik krijg gewoon MOORDnijgingen van dat wijf. :r

Melissa mag winnen van mij. Vond ik vanaf afl 1 al de mooiste en ook degene die ik het gewoon echt gun.
Mellissa gaat zeker winnen, alleen veel oefenen met het lopen, en dan komt het wel goed :)
waar is die freak 11 en andere domme vragen :P
pi_88227242
Toch kan de finale met het paaldansen/stripact van Cecile, Carmen en Kassandra nooit ge-evenaard worden qua triestheid.
Alhoewel dat reclamespotje wat op het podium werd opgenomen terwijl ze in bed lagen ook erg sneu was (met Syvia dacht ik).
  maandag 1 november 2010 @ 21:41:09 #207
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_88227313
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 21:39 schreef miieejj het volgende:

[..]

Mellissa gaat zeker winnen, alleen veel oefenen met het lopen, en dan komt het wel goed :)
Let's hope ^O^
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
pi_88227409
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 21:39 schreef Blossom86 het volgende:
Toch kan de finale met het paaldansen van Cecile, Carmen en Kassandra nooit ge-evenaard worden qua triestheid.
Die finale was écht te genant voor woorden, vooral omdat Carmen zo tenenkrommend slecht was! Met die domme kop, zo ver achterover lopen... Eén keer verdween ze gewoon in de coulissen, terwijl ze had moeten blijven staan aan het begin van de catwalk in een pose, en toen zag je haar terwijl één van die andere meiden met haar run bezig was achter door het beeld rennen en vlug gaan staan... Ik kreeg er bijna medelijden mee als het niet zo genant was geweest. Ze kreeg ook gewoon niet één keer positief commentaar, zo pijnlijk.

Nee, hopelijk evenaren ze díe finale niet... ;(
  maandag 1 november 2010 @ 21:43:45 #209
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_88227455
De finale van vorig jaar kán niet geëvenaard worden, low budget, slechte regie en de winnaar was van tevoren al bekend.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_88227563
Ik hoop wel dat ze die finale evenaren, heerlijk vermaak hoor, die slechte tv :9.
Melissa mag van mij winnen. Marjolein is niet knap genoeg, Renee gun ik het niet (misplaatste arrogantie, zó geweldig is ze ook weer niet) en Alix loopt te slecht.
pi_88227625
quote:
Op maandag 1 november 2010 21:42 schreef Inx het volgende:

[..]

Die finale was écht te genant voor woorden, vooral omdat Carmen zo tenenkrommend slecht was! Met die domme kop, zo ver achterover lopen... Eén keer verdween ze gewoon in de coulissen, terwijl ze had moeten blijven staan aan het begin van de catwalk in een pose, en toen zag je haar terwijl één van die andere meiden met haar run bezig was achter door het beeld rennen en vlug gaan staan... Ik kreeg er bijna medelijden mee als het niet zo genant was geweest. Ze kreeg ook gewoon niet één keer positief commentaar, zo pijnlijk.

Nee, hopelijk evenaren ze díe finale niet... ;(
Hahaha ik vond het echt het slechtste wat ik ooit heb gezien! Inderdaad Carmen met dat rare loopje, en elke keer smakken voordat ze iets zei, en dat ze idd wegliep, hahaa ik kan er nu nog hardop om lachen, dat dan weer wel :D
  maandag 1 november 2010 @ 21:47:32 #212
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_88227669
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 21:31 schreef Starlie het volgende:
Melissa is als totaalplaatje toch wel het mooist! Maar Alix haar koppie vind ik echt geweldig!
Melissa is een echt model, Alix is het buurmeisje. Ik heb altijd sympathie voor het buurmeisje. Sabrina (s3 hntm) en Denise (s1 bntm) waren ook van die buurmeisjes. Ik vrees dat Renee gaat winnen, zeker als er geen televote is, dan is de hele finale zinloos.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  maandag 1 november 2010 @ 21:52:05 #213
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_88227943
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 21:46 schreef Blossom86 het volgende:

[..]

Hahaha ik vond het echt het slechtste wat ik ooit heb gezien! Inderdaad Carmen met dat rare loopje, en elke keer smakken voordat ze iets zei, en dat ze idd wegliep, hahaa ik kan er nu nog hardop om lachen, dat dan weer wel :D
ik had ff geen beeld meer bij carmen, maar de gedachte aan dat gesmak brengt alles weer terug! :D
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_88228792
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 21:43 schreef ouderejongere het volgende:
De finale van vorig jaar kán niet geëvenaard worden, low budget, slechte regie en de winnaar was van tevoren al bekend.
veel slechter kan het vast niet worden
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_88229814
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 21:52 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

ik had ff geen beeld meer bij carmen, maar de gedachte aan dat gesmak brengt alles weer terug! :D
de middelste dus
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_88230520
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 22:22 schreef Samson het volgende:

[..]

de middelste dus
[ afbeelding ]
oh dat wijf met d'r ubrerslanke taille :')
pi_88230676
Ik vond het bruine haar bij Alix wel leuk staan. Misschien nog wel beter dan wat ze nu heeft.
signatuurloos
  maandag 1 november 2010 @ 22:40:26 #218
123170 alors
zlata1234
pi_88230693
Jezus RTL zet het eens online zeg, wat falen ze wee hard vandaag....
know'm sayin?
word? word.
  maandag 1 november 2010 @ 23:34:32 #219
123170 alors
zlata1234
pi_88232739
Ah het stond wel online maar dan moest je eerst naar de BNTM site vol spoilers. Hoe moeilijk is het om de link op RTLgemist even kloppend te maken? :{

Oh zie ik daar Marjolein met lang haar? Waarom moest het er dan eerst zo nodig af :') FAIL modellen met kort haar zijn er bijna niet, dus probeer het dan ook niet.
Wauw dat Arubaanse model, wat een mooie meid!

omg als ik die Arubaanse ontwerper manwijf zie moet ik weer keihard lachen, wat een figuur :')!!!

Tering wat is Alix sneu zeg, en dat anderen ervan betichten dat ze kinderachtig zijn :')

Ah subtiele reclame voor Olaz :')

Jani: wat doen we met onze tijgerprintstrings? Verbranden! _O-
Haha Alix, het zou eens andersom moeten zijn, dan was ze helemaal gek geworden en ging ze huilend op de WC zitten.
Haha Renee de boel lekker opjutten hahahaha heerlijk!!

Marjolein zal er wel uitgaan. Al helemaal nu ze zeggen dat haar shoot goed ging, dan kraken ze die zo helemaal af :')
Hahahahah Renee: 'En toen schoot mijn handje per ongeluk uit'_O- en die blik erbij!!

Ik denk Jaelle en Alix sowieso naar de finale, de enige twee met echte modellenkoppies. Alleen dat lichaam van Alix werkt niet echt mee :')

Heheh dat haarbandje van Daphne :')
Tering wat kinderachtig zeg die jury, zo gaan lachen om een meid van 17...
Ah het kind is aan het janken en Bastiaan zeikt nog even door. Hij was ook het jongetje dat vroeger als er iemand in elkaar werd geslagen als laatste ook nog even een tik gaf, lafbek :r
Tering wat zijn die foto's raar bewerkt zeg, ik heb eigenlijk nog geen echt mooie foto's gezien, en dat ligt niet aan de modellen. Wat prutsen ze erin om zeg.

Ik had Renee al in de finale verwacht omdat ik weet dat ze erg hard aan het sporten is...
Geen Jaelle dus, helaas :'( Alix gaat het met deze instelling nooit halen, en met dat loopje ook niet.
Omg Marjolein ook???????? AAAAAAAAAAhhahaha dat had ik even gemist, wat kansloos zeg!!!
know'm sayin?
word? word.
pi_88233321
quote:
Op maandag 1 november 2010 22:22 schreef Samson het volgende:

[..]

de middelste dus
[ afbeelding ]
waar zijn die drie meiden eigenlijk gebleven? Vooral die Carmen heb ik nóóit meer wat van gehoord, die Cassandra volgensmij nog wel eens op tv gezien... maar waar zijn ze nu?
pi_88233697
Ondanks dat ik favorieten heb, heb ik geen idee wie er gaat winnen. Het is maar net wat de jury het zwaarste laat wegen. Wat ik wel weet is dat ik alle overgebleven meiden meer uitstraling vind hebben dan de winnares van vorig jaar, dus dat is al positief.

En ja, Alix is erg jong, maar heel veel modellen zijn tussen de 14 en 16 als ze starten in het vak. De echte editorial-modellen die in Elle e.d. staan sowieso heel vaak. Denk maar niet dat die er geestelijk al gelijk allemaal klaar voor zijn. Ik vind haar ook het meeste aan het standaardplaatje voldoen wat je op de covers van de glossy's ziet staan. Die andere drie vind ik ook mooi maar geen 'Elle-modellen', zeg maar.

Melissa zie ik nog wel iets doen voor Hünkemoller of zo, en de andere twee voor Wehkamp (klinkt denigrerend, maar dat is net zo goed serieus modellenwerk waar je een aardige boterham mee kunt verdienen, en vaak zijn dat éigenlijk hele mooie vrouwen, alleen niet zo apart. Zo'n Renee heeft er precies het juiste klassieke, neutrale gezicht voor.).

Om te starten als potentiëel topmodel zijn ze op Alix na sowieso al te oud. In de Wehkamp-hoek kan je op latere leeftijd nog wel beginnen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2010 07:14:52 ]
pi_88234574
Ondanks het feit dat Alix echt een irritante kutkoter is en ik me dood erger aan haar, heeft ze wel het meest een modellenkop. Verder is ze jong en aan haar loopje en gedrag kan ze werken.

Renée vind ik de tofste, maar die is te oud helaas.
  dinsdag 2 november 2010 @ 07:53:35 #223
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_88236802
die sluikreclame ws wel echt het genanste moment uit deze hele serie... en er wren er veel. Verder, ik root voor Alix!
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_88238277
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 00:04 schreef female81 het volgende:

Melissa zie ik nog wel iets doen voor Hünkemoller of zo, en de andere twee voor Wehkamp (klinkt denigrerend, maar dat is net zo goed serieus modellenwerk waar je een aardige boterham mee kunt verdienen, en vaak zijn dat éigenlijk hele mooie vrouwen, alleen niet zo apart. Zo'n Renee heeft er precies het juiste klassieke, neutrale gezicht voor.).

Om te starten als potentiëel topmodel zijn ze op Alix na sowieso al te oud. In de Wehkamp-hoek kan je op latere leeftijd nog wel beginnen.
Renee als model in de Wehkamp, dat lijkt me nou geweldig _O-

vrees alleen dat ze zich zelf daar te goed voor voelt
  dinsdag 2 november 2010 @ 10:25:34 #225
123170 alors
zlata1234
pi_88239511
quote:
1.gif Op dinsdag 2 november 2010 09:27 schreef roos85 het volgende:

[..]

Renee als model in de Wehkamp, dat lijkt me nou geweldig _O-

vrees alleen dat ze zich zelf daar te goed voor voelt
Want? Alsof het een vernedering is ofzo :') Het verdient prima en volgens mij wordt je daar veel relaxter behandeld dan op een internationale set, zeker als je geen echt bekend model bent.

Ik denk dat Alix er niet komt zonder haar houding flink te veranderen. Dat jankerige oehh ik heb altijd pech kan echt niet :') En dat foute vriendje van haar moet ze ook zsm dumpen.
know'm sayin?
word? word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')