ik had persoonlijk d'r ogen uit d'r kop gekrabtquote:Op maandag 1 november 2010 21:22 schreef Inx het volgende:
Wat een achterlijke wijven allemaal. Ik ben (als ik dat over mezelf mag zeggen) erg beschaafd en vriendelijk en sociaal aangepast, maar ik had écht niet gepikt dat zo'n wijf mij een klap gaf.
echt welquote:Op maandag 1 november 2010 21:24 schreef Starlie het volgende:
Zou het niet geweldig zijn als Renee er nu uitgaat!??
Zou heerlijk zijn!quote:Op maandag 1 november 2010 21:24 schreef Starlie het volgende:
Zou het niet geweldig zijn als Renee er nu uitgaat!??
en die meiden maar knappe kerels zoekenquote:Op maandag 1 november 2010 21:25 schreef Blossom86 het volgende:
Hahahaha al die hoofden van die mannen zijn eraf op de foto!
Ze hadden net zo goed een grote poster op de achtergrond op kunnen hangen en in een studiootje in Amsterdam-Zuidoost gaan zitten.quote:Op maandag 1 november 2010 21:25 schreef Blossom86 het volgende:
Hahahaha al die hoofden van die mannen zijn eraf op de foto!
"Fotografen maken natuurlijk graag gebruik van hun omgeving. En op Aruba kan dat perfect, witte stranden, blabla"quote:Op maandag 1 november 2010 21:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze hadden net zo goed een grote poster op de achtergrond op kunnen hangen en in een studiootje in Amsterdam-Zuidoost gaan zitten.
iddquote:Op maandag 1 november 2010 21:27 schreef Inx het volgende:
[..]
"Fotografen maken natuurlijk graag gebruik van hun omgeving. En op Aruba kan dat perfect, witte stranden, blabla"
quote:Op maandag 1 november 2010 21:30 schreef Starlie het volgende:
Renee kijkt vies!!! Zouden ze uit hun navel gestonken hebben die jongens?!
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 1 november 2010 21:31 schreef Starlie het volgende:
Melissa is als totaalplaatje toch wel het mooist! Maar Alix haar koppie vind ik echt geweldig!
Ja, waarom in hemelsnaam`?quote:Op maandag 1 november 2010 21:32 schreef DaviniaHR het volgende:
marjolein naar de finale?
wat erg!
ach, ze zoeken gewoon de lelijkste foto's uit.
Precies wat ik ook dacht!quote:Op maandag 1 november 2010 21:32 schreef L0t.. het volgende:
Nouja, als het op stemmen van het publiek aankomt wint Renee in ieder geval nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |