abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 november 2010 @ 11:05:34 #226
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_88240404
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 10:25 schreef alors het volgende:

[..]

Ik denk dat Alix er niet komt zonder haar houding flink te veranderen. Dat jankerige oehh ik heb altijd pech kan echt niet :') En dat foute vriendje van haar moet ze ook zsm dumpen.
Denk dat ze Alix inmiddels wel een trap onder haar kont hebben gegeven, zij heeft het mooiste koppie en is nog kneedbaar en kan nog even mee. En dat vriendje... tja... hij zit al een jaar vast is het dan nog wel je vriendje te noemen vraag ik me af?!
  dinsdag 2 november 2010 @ 11:11:23 #227
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_88240562
Ik gun Renee de Wehkamp niet eens! Zij is echt de meest onsympathieke, narcistische heks die ik ooit gezien heb. Echt, ik heb absoluut niet snel een hekel aan mensen, iedereen heeft wel iets leuks, maar van haar krijg ik rillingen.

Alix is echt een jong gansje, maar ze stelt zichzelf tenminste niet per definitie boven de anderen. Renee heeft van het begin af aan niet anders gedaan dan dat. :{w
Ik snap best dat je als model jezelf moet bewijzen soms ten kosten van anderen, maar zoals Renee zich opstelt tegenover de rest vind ik alles behalve model-like! 't Is net Benelux Next Opper Heks.
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
pi_88241942
Ik vind Alix ook stukken sympathieker dan Renee :). Alix is nog héél naief, maar god, ze is zestien! :') Renee is redelijk slim en weet de anderen daarmee goed te bewerken, maar of dat je uiteindelijk verder brengt in het leven? Nope. :)
  dinsdag 2 november 2010 @ 13:09:58 #229
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_88244432
quote:
Op maandag 1 november 2010 21:47 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Melissa is een echt model, Alix is het buurmeisje. Ik heb altijd sympathie voor het buurmeisje. Sabrina (s3 hntm) en Denise (s1 bntm) waren ook van die buurmeisjes. Ik vrees dat Renee gaat winnen, zeker als er geen televote is, dan is de hele finale zinloos.
Precies andersom.

Marjolein was in het begin één van mijn favorieten. Nu is ze voor mij de minst favoriete van de vier.
Vind zelfs Renee een betere winnares.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  dinsdag 2 november 2010 @ 13:12:14 #230
pi_88244521
Ik ga toch voor Alix als winnares. Vind Melissa ook erg mooi.
  dinsdag 2 november 2010 @ 13:36:06 #231
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_88245408
Ik vind Marjolein wel leuk juist! Tja, ze moet niet drinken tijdens haar werk natuurlijk, maar verder is het gewoon een vrolijke, leuke meid. Die maakt er wel wat van, ookal zit het tegen; ze blijft lachen en doet haar best. Dat mag ik wel aan haar. Je hoort haar ook nooit echt klagen, ofzo. Terwijl Alix alles altijd vreselijk en oneerlijk vindt.
  dinsdag 2 november 2010 @ 14:35:01 #232
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_88247670
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 11:05 schreef Starlie het volgende:

[..]

Denk dat ze Alix inmiddels wel een trap onder haar kont hebben gegeven, zij heeft het mooiste koppie en is nog kneedbaar en kan nog even mee. En dat vriendje... tja... hij zit al een jaar vast is het dan nog wel je vriendje te noemen vraag ik me af?!
Die vriend van haar zal wel vastzitten omdat het een loverboy is.. en heeft waarschijnlijk een heel andere carriere voor Alix in gedachte :)
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  dinsdag 2 november 2010 @ 16:46:42 #233
202348 Susi
Temple of Love
pi_88253171
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 14:35 schreef L3viathan het volgende:

[..]

Die vriend van haar zal wel vastzitten omdat het een loverboy is.. en heeft waarschijnlijk een heel andere carriere voor Alix in gedachte :)
Dat zijn nou weer heel rare redenaties, je kent die gozer niet eens (en nee, ik ook niet :')). We weten niet eens waarvoor hij zit. En ja, je kunt gerust een vriend in de bak hebben, je hebt toch bezoekuren en dergelijke ? Lekker kortzichtig.

Anyway, ik vind Renee gewoon heel naar overkomen, ook dat overhalen van Marjolein om naar 'haar' jongens te gaan en Alix zo de shoot te ontnemen, bah.
  dinsdag 2 november 2010 @ 16:58:08 #234
125420 Starlie
pi_88253665
Nou sorry maar Alix is 16 en als je dan een vriend hebt die al een jaar vast zit dan vind ik dat toch wel een vreemd verhaal... die jongen heeft heus geen snoepje gepikt bij de Jamin. Maar goed maakt niet uit, zij is zo te zien dol op die gozer dus dat is prima.

Ben benieuwd hoe hysterisch Renée wordt als blijkt dat zij niet gewonnen heeft... Al gok ik het erop dat Renée poeslief gaat doen tijdens de liveshow.

Wat mij betreft mag het gaan tussen Melissa en Alix! Marjolein is een gaaf wijf maar niet bijzonder in mijn ogen. Van Renée vind ik trouwens echt dat ze een oud hoofd heeft.
  dinsdag 2 november 2010 @ 17:10:04 #235
123170 alors
zlata1234
pi_88254115
Als iemand al een jaar vast zit is het gewoon geen lieverdje, het zal mij niet verbazen als ie in de toekomst haar inkomen opeist of niet wil dat ze bloot poseert (ja blote tieten komen vaak genoeg voorbij op de catwalk en in shoots).
Maarja dat moet ze lekker zelf weten.
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 2 november 2010 @ 18:21:33 #236
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_88256632
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 13:36 schreef Qebbel het volgende:
Ik vind Marjolein wel leuk juist! Tja, ze moet niet drinken tijdens haar werk natuurlijk, maar verder is het gewoon een vrolijke, leuke meid. Die maakt er wel wat van, ookal zit het tegen; ze blijft lachen en doet haar best. Dat mag ik wel aan haar. Je hoort haar ook nooit echt klagen, ofzo. Terwijl Alix alles altijd vreselijk en oneerlijk vindt.
Ik heb Marjolein zoveel horen klagen :')
En drinken tijdens je opdracht is zó onprofessioneel, en het feit dat ze erover loog, geeft al aan dat ze dondersgoed weet dat het fout is.
En hoorde haar over het feit dat Alix 'haar' 2 jongens gekozen had :') Hoe kinderachtig kun je zijn.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_88257765
Ik denk (en hoop eigenlijk) dat Melissa de winnaar wordt. Ook al vind ik Alix een mooier hoofdje hebben, Melissa zie ik toch meer als model. Renee maakt denk ik ook wel kans.
signatuurloos
  dinsdag 2 november 2010 @ 20:18:29 #238
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_88261501
Ik vraag me af waarom nog niet bekend is waarom die jongen vast zit. Normaal komen die dingen wel uit
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  dinsdag 2 november 2010 @ 20:49:58 #239
pi_88262977
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 16:46 schreef Susi het volgende:

[..]

Dat zijn nou weer heel rare redenaties, je kent die gozer niet eens (en nee, ik ook niet :')). We weten niet eens waarvoor hij zit. En ja, je kunt gerust een vriend in de bak hebben, je hebt toch bezoekuren en dergelijke ? Lekker kortzichtig.

Anyway, ik vind Renee gewoon heel naar overkomen, ook dat overhalen van Marjolein om naar 'haar' jongens te gaan en Alix zo de shoot te ontnemen, bah.
ik vind jou juist lekker naief.
pi_88263307
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 10:25 schreef alors het volgende:

[..]

Want? Alsof het een vernedering is ofzo :') Het verdient prima en volgens mij wordt je daar veel relaxter behandeld dan op een internationale set, zeker als je geen echt bekend model bent.

Ik denk dat Alix er niet komt zonder haar houding flink te veranderen. Dat jankerige oehh ik heb altijd pech kan echt niet :') En dat foute vriendje van haar moet ze ook zsm dumpen.
Voor Renee is poseren voor de Wehkamp vast een vernedering, die voelt zich daar veeeels te goed voor.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  dinsdag 2 november 2010 @ 21:27:15 #241
123170 alors
zlata1234
pi_88264864
quote:
1.gif Op dinsdag 2 november 2010 20:56 schreef roos85 het volgende:

[..]

Voor Renee is poseren voor de Wehkamp vast een vernedering, die voelt zich daar veeeels te goed voor.
Want jij kent haar zo goed door wat knip en plak werk van een paar uurtjes tv?

Ik denk dat Renee wel weet dat ze een commercieel koppie heeft en dat de kans groot is dat modellenwerk voor haar wat anders zal inhouden dan in haute couture op catwalks lopen in Parijs.
know'm sayin?
word? word.
pi_88270127
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 21:27 schreef alors het volgende:

[..]

Want jij kent haar zo goed door wat knip en plak werk van een paar uurtjes tv?

Ik denk dat Renee wel weet dat ze een commercieel koppie heeft en dat de kans groot is dat modellenwerk voor haar wat anders zal inhouden dan in haute couture op catwalks lopen in Parijs.
waar zeg ik dat ik haar goed ken?
het enige wat ik heb gezegd dat het voor haar vast een vernedering is, waarmee ik niet zeg dat zo is. maar gezien haar houding op tv is dat wel een intepratie die gemaakt wordt.

ik vind haar te arrogant voor woorden, en hoop ook dat ze niet de winnares gaat worden.
pi_88278227
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 22:56 schreef roos85 het volgende:

[..]

waar zeg ik dat ik haar goed ken?
het enige wat ik heb gezegd dat het voor haar vast een vernedering is, waarmee ik niet zeg dat zo is. maar gezien haar houding op tv is dat wel een intepratie die gemaakt wordt.

ik vind haar te arrogant voor woorden, en hoop ook dat ze niet de winnares gaat worden.
Dus omdat ze arrogant is, hoop je dat ze niet de winnares gaat worden? Volgens mij gaat om wie het best presteert en het meest inzet toont. Niet wie het leukste karakter heeft.
signatuurloos
  woensdag 3 november 2010 @ 10:04:44 #244
125420 Starlie
pi_88278494
quote:
Op woensdag 3 november 2010 09:53 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Dus omdat ze arrogant is, hoop je dat ze niet de winnares gaat worden? Volgens mij gaat om wie het best presteert en het meest inzet toont. Niet wie het leukste karakter heeft.
Dan mag je toch nog wel hopen dat ze niet gaat winnen?! Ik hoop ook echt niet dat ze wint, lijkt me geweldig om dat uitgekauwde smoelwerk van haar te zien als de winst aan haar neus voorbij gaat, hopelijk krijgt haar TE grote ego dan een deuk!
pi_88278818
Ik blijf de prijzen dit jaar wat mager vinden.

-Een contract bij Elite Models, en in tegenstelling tot andere jaren zónder vastgesteld minimum bedrag wat je ervoor kunt krijgen: Dat kan je ook ontvangen als je gewoon even bij Elite binnen stapt en goed genoeg blijkt te zijn voor het werk.
-Een print-campagne van Max Factor. O.k., dat is nog wel aardig.

Maar andere jaren kregen ze er, naast een gegarandeerd bedrag wat ze konden verdienen, óók nog een modereportage in een of ander blad, en tot twee seizoenen terug ook nog de cover. Was er geen blad meer bereid de winnares te publiceren, of zo? En er zijn toch ook een of twee seizoenen geweest waarin de winnares een auto kado kreeg?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2010 10:20:00 ]
  woensdag 3 november 2010 @ 10:27:55 #246
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_88279022
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 november 2010 16:46 schreef Susi het volgende:

[..]

Ehhh.. Ok.
Als hij minderjarig is en hij zit al een jaar in de bak, lijkt me dit geen lieverdje, en heeft hij dus een zwaar delict gepleegd.
Als hij meerderjarig is en hij zit al een jaar vast, en hij gaat met een meisje van 16, tja.......

Ik vind je eerlijk gezegd ook een beetje naief.

Maar OT: Ik ben nog steeds Marjolein fan. Ik vind haar tof! Ze doet me denken aan Lisa d'Amato van ANTM long time ago. O+
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  woensdag 3 november 2010 @ 10:29:56 #247
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_88279070
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 09:53 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Nee, ik gun het haar gewoon totaal niet, omdat het gewoon een onterechte arrogante bitch is, die zichzelf te goed voelt voor de wereld. Met zo'n attitude ben je in mijn ogen geen aanstormend model. En dat heeft wel degelijk met karakter te maken.

Ik hoop ook dat ze er zsm uitvliegt volgende week. :r
pi_88280840
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 10:29 schreef Qebbel het volgende:

[..]

Nee, ik gun het haar gewoon totaal niet, omdat het gewoon een onterechte arrogante bitch is, die zichzelf te goed voelt voor de wereld. Met zo'n attitude ben je in mijn ogen geen aanstormend model. En dat heeft wel degelijk met karakter te maken.

Ik hoop ook dat ze er zsm uitvliegt volgende week. :r
dat ja.
pi_88282481
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 10:27 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

Ehhh.. Ok.
Als hij minderjarig is en hij zit al een jaar in de bak, lijkt me dit geen lieverdje, en heeft hij dus een zwaar delict gepleegd.
Als hij meerderjarig is en hij zit al een jaar vast, en hij gaat met een meisje van 16, tja.......

Ik vind je eerlijk gezegd ook een beetje naief.

Maar OT: Ik ben nog steeds Marjolein fan. Ik vind haar tof! Ze doet me denken aan Lisa d'Amato van ANTM long time ago. O+
17 jarigen worden soms ook als volwassenen berecht. Even een voorbeeldje. Jongen van 17 komt in aanraking met de verkeerde (iets oudere) vrienden. Dit zijn nogal ruziezoekers als ze hebben gedronken. Als hij met ze mee gaat naar een buurthuis worden ze er uit gezet omdat ze ruzie maken. Ze gaan naar het centrum en slaan onderweg een paar willekeurige voorbijgangers waarvan ze vinden dat ze te dicht bij ze langs lopen (2 armen raken elkaar). Als de voorbijgangers (2 van de 6) versuft op de grond liggen en met gat in het hoofd ed gaan ze verder om in een kroeg ruzie te maken. Jongens worden opgepakt en krijgen allemaal een jaar gevangenisstraf, ook de 17 jarige wordt als volwassene berecht.

Ik vertel dit vanuit wat ik weet vanuit de toevallige voorbijgangers, familie van mij. In dit geval kan die 17 jarige best een lieve jongen zijn als hij alleen is maar hij is een beetje dom dat hij met die anderen omgaat en mee doet. Maar ondertussen heeft hij dus wel een jaar te pakken. Nou blijft een groepje voorbijgangers in elkaar slaan natuurlijk wel ernstig, Een familielid heeft er wel langer last (vooral geestelijk) van gehad dan een jaar dus vind ik zulke straffen prima. Maar je hoeft echt geen moord te hebben gepleegd om in de gevangenis te komen.

Ik zeg dit dus echt niet om het goed te praten, ik zou zelf ook geen vriend willen die in de gevangenis zit, maar het is niet altijd zo zwart wit zoals in film dat iemand gelijk zijn hele leven een boef is.
  woensdag 3 november 2010 @ 13:31:33 #250
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_88284612
Ik vind Renee wel knap, maar niets voor high fashion. Inderdaad gewoon een goed gezicht voor Wehkamp en C&A e.d. Marjolein vind ik wel leuk :') Maar dat is ook geen high fashion model, die gaat er de volgende keer als eerste uit.

Veel modellen beginnen jong ja, maar die gedragen zich heel wat volwassener dan Alix. Gelijk janken en stoppen is gewoon niet de instelling van een model, punt. Die komt maar terug wanneer ze klaar is met puberen.

Verder vind ik Renee een achterbakse kuthoer en ik hoop dus dat Melissa wint w/
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')