quote:Project Catwalk is verschoven naar 23:30Op maandag 25 oktober 2010 23:42 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Wat een slechte foto's... die show daarna is trouwens ook héél erg slecht... moest daarvoor Project Catwalk verplaatst worden en the Millionaire Matchmaker weg?Hele mode-avond verpest
![]()
quote:Ik vind Marjolein echt niets, niet knap en onbeschoft. Ze mag trouwens ook wel wat meer uit de zon blijven, ook niet echt slim als potentieel model....Op dinsdag 26 oktober 2010 00:07 schreef Mama_Mia het volgende:
Dus wat was nou de opmerking over Aruba?![]()
Ik snap ook niks van wat die jury nu wil, als ik een foto verschrikkelijk vind dan vinden zij m prachtig en 'editorial'.
Ik vind Marjolein eigenlijk wel leuk haha, ze is tenminste lekker zichzelf
quote:ja dat weet ik, kon het nog later?!Op maandag 25 oktober 2010 23:45 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Project Catwalk is verschoven naar 23:30
quote:Staat gewoon onderaan de topic pagina in de lijst met gesloten topicsOp dinsdag 26 oktober 2010 14:29 schreef Lady-Miekie het volgende:
Heeft iemand een linkje naar het vorige BNTM topic?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 00:07 schreef Mama_Mia het volgende:
Dus wat was nou de opmerking over Aruba?![]()
Ik snap ook niks van wat die jury nu wil, als ik een foto verschrikkelijk vind dan vinden zij m prachtig en 'editorial'.
Ik vind Marjolein eigenlijk wel leuk haha, ze is tenminste lekker zichzelf
quote:Dat dusIn het vorige topic schreef Sirolf:
Aruba dus! Verrassend!
Volgens Frederieke ligt het in Noord-Afrika.![]()
quote:Dat dus.Op maandag 25 oktober 2010 23:42 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Wat een slechte foto's... die show daarna is trouwens ook héél erg slecht... moest daarvoor Project Catwalk verplaatst worden en the Millionaire Matchmaker weg?Hele mode-avond verpest
![]()
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:35 schreef Lady-Miekie het volgende:
...
Wel knap van Jaelle om zo met d'r verbrandde ogen open in het zoute water uitgebreid te lachen voor de fotograaf
quote:Ik vind elk seizoen van H's of B's NTM een aanfluitingOp donderdag 28 oktober 2010 15:34 schreef MeloD het volgende:
Wat een aanfluiting is dit seizoen eigk :S
Ik dacht dat het onder best strakke regie van Tyra stond, al die ANTM klonen?
quote:Voor seizoen 1 van Benelux mistte een seizoen Holland, met als reden dat er niet voldoende potentiële modellen zouden zijn. Het zou goed zijn nu een jaar geen (B/H)NTM te houden, zodat er een nieuwe generatie modellen kan opgroeien.Op donderdag 28 oktober 2010 20:01 schreef VeerEli het volgende:
Dit hele seizoen is één grote faal.
Bagger modellen met bagger jury. Echt, wat een stel zeikstralen bij elkaar, niet normaal
quote:Ik vraag me af of er niet genoeg potentiële modellen zich aanmelden.Op donderdag 28 oktober 2010 21:05 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Voor seizoen 1 van Benelux mistte een seizoen Holland, met als reden dat er niet voldoende potentiële modellen zouden zijn. Het zou goed zijn nu een jaar geen (B/H)NTM te houden, zodat er een nieuwe generatie modellen kan opgroeien.
quote:Hier ben ik het echt helemaal mee eens! Maar toch blijf ik kijkenOp donderdag 28 oktober 2010 21:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er niet genoeg potentiële modellen zich aanmelden.
Ik ken een aantal modellen die meegedaan hebben aan het programma, niet verder kwamen dan een eerste of tweede ronde, en zichzelf een weg in de modellenwereld hebben getimmerd en nu ook in het buitenland als model werken enzo.
Ik kan me écht niet voorstellen, dat ze geen betere meisjes konden krijgen dan deze groep asociale, hersenloze dozen.
Bovendien gaat het programma ook gewoon niet meer over de modellen goed maken en helpen een topmodel te worden, maar om alles zo extreem en sensationeel mogelijk te maken.
Bijna alle opdrachten en fotoshoots die ze doen slaan gewoon nergens op. Nou gaan ze in Aruba als opdracht de meiden laten dansen. Kom op, je wil model worden, geen danseres in Aruba.
En zo is het met bijna alles. Die onderwatershoot was schrikbarend slecht. Ik heb gewoon 100 malen betere onderwaterfoto's gezien van fotografen/modellen die het puur voor de 'hobby' doen.
De jury is alleen maar bezig om de modellen af te zeiken en af te kraken, het lijkt haast een wedstrijd tussen de juryleden als 'wie kan de meest kwetsende en lompe opmerking maken over de modellen'. Waardeloos gewoon.
quote:Heel erg, maar ik blijf het ook kijken. Puur omdat ik 'gewend' ben mijn mode-avondje met Project Catwalk te zien (Met Heidi Klum, Nina Garcia, Michael Kors en Tim Gunn dan wel te verstaan, niet zo'n slechte Nederlandse versie). Het is dus alleen vervelend dat ik nu door nóg meer bagger-Nederlandse-programma's moet worstelen voordat dat programma begint.Op donderdag 28 oktober 2010 23:05 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt helemaal mee eens! Maar toch blijf ik kijken
quote:Ik ook, maar tochOp donderdag 28 oktober 2010 23:05 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt helemaal mee eens! Maar toch blijf ik kijken
quote:Op maandag 1 november 2010 20:31 schreef Tha_Erik het volgende:
En daar zijn we weer, mijn wekelijkse dosis erger-tv.
Misschien doet 'ie dat ook wel. Mobiele autocue?quote:Op maandag 1 november 2010 20:33 schreef Inx het volgende:
Ik ben er ook weer bij! En ik sluit me aan bij bovenstaande reacties over het niveau van het programma, en ook bij het feit dat ik tóch blijf kijken![]()
Waarom klinkt die Jani altijd alsof hij iets opdreunt van een papiertje?
dat vond ik ookquote:Op maandag 1 november 2010 20:35 schreef zoem het volgende:
Jaelle kan er ook wel bijgestaan, bij die lama's
quote:Op maandag 1 november 2010 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
"Yeah I'll shave it all for you [ afbeelding ]"
Idd ja!quote:Op maandag 1 november 2010 20:40 schreef Arth_NL het volgende:
Hoe goedkoop.![]()
Dat we geen voiceover hebben gekregen met "Als echte topmodel werk je soms met bedrijven die geen cent te makken hebben en dus moet je je eigen fotoshoot bij elkaar scharrelen".
Is het een schrobborstel? Is het een wc bostel? Nee het is de Colossal, van Max Factor.quote:Op maandag 1 november 2010 20:45 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Idd ja!En dan minstens 85 keer knipperen met je wimpers die met Max Factor ultra-wat-dan-ook zijn opgemaakt.
Het wachten is weer op die make-up doos met een handige tipquote:Op maandag 1 november 2010 20:45 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Idd ja!En dan minstens 85 keer knipperen met je wimpers die met Max Factor ultra-wat-dan-ook zijn opgemaakt.
Mwah... vind ik wel meevallen. Je hoort echter vooral Jaelle weinig. Renee, Alix en in iets mindere mate Melissa zijn het meest aan het woord.quote:Op maandag 1 november 2010 20:54 schreef DaviniaHR het volgende:
oei, met strings?
mijn hemel!
en waarom laten ze iedere keer dezelfde dames praten? je hoort nooit jaelle en nauwelijks melissa...
Alix heeft een beetje veel babyvet op haar lijf.... en waar is de bril van Jaelle ineens naartoe?quote:Op maandag 1 november 2010 20:55 schreef DaviniaHR het volgende:
bij alix zie je de bleke lijnen om haar benen
Ik vind Melissa en Alix leuk.. en Marjolein ook wel..quote:Op maandag 1 november 2010 20:58 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik wil inmiddels eigenlijk iedereen behalve Marjolein slaan
Ja vind ik ook! Wat dat betreft zijn Renee en Jaelle wel aan elkaar gewaagd, beide kutwijven!quote:Op maandag 1 november 2010 20:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik vind Melissa en Alix leuk.. en Marjolein ook wel..
Die twee zitten gewoon in het verkeerde programma. Ze hadden zich moeten opgeven voor Benelux' Next Top Bitch.quote:Op maandag 1 november 2010 20:59 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja vind ik ook! Wat dat betreft zijn Renee en Jaelle wel aan elkaar gewaagd, beide kutwijven!
ze moeten allemaal bruin haar hebben om de een of andere rare redenquote:Op maandag 1 november 2010 21:01 schreef Maartel het volgende:
Waarom heeft Marjolein ineens zo'n akelig pruikje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |