Ik zal de OP nog wel wijzigen (later), het arme schaapquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:50 schreef Sirolf het volgende:
Zeg Samson, kan je me even op komen vegen? Ik lig nu op de grond van het lachen...![]()
![]()
![]()
Nee joh, lekker laten staan zo.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:53 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik zal de OP nog wel wijzigen (later), het arme schaap
OK danquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee joh, lekker laten staan zo.
Ze heeft het toch echt over zichzelf afgeroepen...
Hoezo, er is niks zeker? Jaella heeft daar met een stalen gezicht lopen beweren dat ze beschadigde ogen had door een ongeluk en ze eruit zag als een monster. Vervolgens zien die meiden haar met lenzen uit en is er helemaal niets met haar ogen aan de hand. Ik vind het nogal grof om op zo'n manier over een potentieel erg iets te liegen, enkel om te kunnen rechtvaardigen dat je een stel kleurlenzen draagtquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:13 schreef Tamashii het volgende:
Mwah ben het daar niet mee eens. Vond het zieliger van die meisjes die toen met helium stemmetjes gingen roepen. Tuurlijk heeft ze gelogen en dergelijke, maar er is niks zeker en om er dan zoveel fabeltjes bij te roepen waarvan ze niks zeker weten...
Je weet niet of ze daar over heeft gelogen. Het kan toch wel zo zijn geweest en steeds beter worden?quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:26 schreef Samson het volgende:
[..]
Hoezo, er is niks zeker? Jaella heeft daar met een stalen gezicht lopen beweren dat ze beschadigde ogen had door een ongeluk en ze eruit zag als een monster. Vervolgens zien die meiden haar met lenzen uit en is er helemaal niets met haar ogen aan de hand. Ik vind het nogal grof om op zo'n manier over een potentieel erg iets te liegen, enkel om te kunnen rechtvaardigen dat je een stel kleurlenzen draagt
We gaan het hopelijk zienquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je weet niet of ze daar over heeft gelogen. Het kan toch wel zo zijn geweest en steeds beter worden?
Hahaha so true!quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:22 schreef Inx het volgende:
Lol!!
Ik vind trouwens Aischa (hoewel ik haar erg sympathiek vindt) zo'n dom hoofd hebben, in die foto van de OP ook weer, het lijkt alsof ze ergens boven zich een bloemkool ziet tapdansen ofzo.
ik hou niet van kouquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:43 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat piepen ze nou?! Ze zijn daar toch niet voor de lol. Grow up
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |