Idd ja!quote:Op maandag 1 november 2010 20:40 schreef Arth_NL het volgende:
Hoe goedkoop.![]()
Dat we geen voiceover hebben gekregen met "Als echte topmodel werk je soms met bedrijven die geen cent te makken hebben en dus moet je je eigen fotoshoot bij elkaar scharrelen".
Is het een schrobborstel? Is het een wc bostel? Nee het is de Colossal, van Max Factor.quote:Op maandag 1 november 2010 20:45 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Idd ja!En dan minstens 85 keer knipperen met je wimpers die met Max Factor ultra-wat-dan-ook zijn opgemaakt.
Het wachten is weer op die make-up doos met een handige tipquote:Op maandag 1 november 2010 20:45 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Idd ja!En dan minstens 85 keer knipperen met je wimpers die met Max Factor ultra-wat-dan-ook zijn opgemaakt.
Mwah... vind ik wel meevallen. Je hoort echter vooral Jaelle weinig. Renee, Alix en in iets mindere mate Melissa zijn het meest aan het woord.quote:Op maandag 1 november 2010 20:54 schreef DaviniaHR het volgende:
oei, met strings?
mijn hemel!
en waarom laten ze iedere keer dezelfde dames praten? je hoort nooit jaelle en nauwelijks melissa...
Alix heeft een beetje veel babyvet op haar lijf.... en waar is de bril van Jaelle ineens naartoe?quote:Op maandag 1 november 2010 20:55 schreef DaviniaHR het volgende:
bij alix zie je de bleke lijnen om haar benen
Ik vind Melissa en Alix leuk.. en Marjolein ook wel..quote:Op maandag 1 november 2010 20:58 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik wil inmiddels eigenlijk iedereen behalve Marjolein slaan
Ja vind ik ook! Wat dat betreft zijn Renee en Jaelle wel aan elkaar gewaagd, beide kutwijven!quote:Op maandag 1 november 2010 20:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik vind Melissa en Alix leuk.. en Marjolein ook wel..
Die twee zitten gewoon in het verkeerde programma. Ze hadden zich moeten opgeven voor Benelux' Next Top Bitch.quote:Op maandag 1 november 2010 20:59 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja vind ik ook! Wat dat betreft zijn Renee en Jaelle wel aan elkaar gewaagd, beide kutwijven!
ze moeten allemaal bruin haar hebben om de een of andere rare redenquote:Op maandag 1 november 2010 21:01 schreef Maartel het volgende:
Waarom heeft Marjolein ineens zo'n akelig pruikje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |