quote:Dat ligt hier zo'n 50 km vanafOp maandag 25 oktober 2010 23:35 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik woon er eigenlijk 50KM vandaan (Emmen)
quote:die kun je daar wel vrij makkelijk oplopen schijnt het....
quote:Liegerd!Op maandag 25 oktober 2010 23:35 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik woon er eigenlijk 50KM vandaan (Emmen)
quote:Ik woon kats de andere kant op itt hole, Nieuwleusen hier
quote:Zie pm, I don't wanna blow my cover ivm werk!
quote:Ik vind em nog steeds leuk, maar heb dan ook weinig 3fm geluisterd de laatste weekOp maandag 25 oktober 2010 23:41 schreef -Hans- het volgende:
KoL. Nu toch echt veel te vaak gehoord.
quote:En tóch MH maken heOp maandag 25 oktober 2010 23:42 schreef JD_SLR het volgende:
Deze gaat weer helemaal kapot gedraaid worden. Was ook wel te verwachten eigenlijk.
quote:Iedereen die dit verkiest boven Bro Hymn wordt als eerste tegen de muur gezet zo gauw ik alleenheerser ben.
quote:Ik verkies het niet erboven, ik kende alleen die versie.Op maandag 25 oktober 2010 23:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Iedereen die dit verkiest boven Bro Hymn wordt als eerste tegen de muur gezet zo gauw ik alleenheerser ben.
En godverdomme kut, heb ik gewoon Bro Hymn gemist...
quote:Op maandag 25 oktober 2010 23:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Iedereen die dit verkiest boven Bro Hymn wordt als eerste tegen de muur gezet zo gauw ik alleenheerser ben.
quote:Dat verklaart denk ik wel het e.e.a. Ding is al Megahit geweest en ze blijven de plaat echt vaak draaien. Vond de plaat eerst best tof, maar nu... Vaak genoeg gehoordOp maandag 25 oktober 2010 23:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind em nog steeds leuk, maar heb dan ook weinig 3fm geluisterd de laatste week
quote:Ik heb eigenlijk nog het liefst de Tribute versie.Op maandag 25 oktober 2010 23:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
quote:Dan ben jij als tweede aan de beurt.Op maandag 25 oktober 2010 23:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik verkies het niet erboven, ik kende alleen die versie.
quote:Tja... Daar zijn ze bij 3fm ook wel goed in, platen kapotdraaienOp maandag 25 oktober 2010 23:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat verklaart denk ik wel het e.e.a. Ding is al Megahit geweest en ze blijven de plaat echt vaak draaien. Vond de plaat eerst best tof, maar nu... Vaak genoeg gehoord.
quote:Ik ook.Op maandag 25 oktober 2010 23:46 schreef JD_SLR het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog het liefst de Tribute versie.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 23:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dan ben jij als tweede aan de beurt.
quote:Ja ho eens even.Op maandag 25 oktober 2010 23:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dan ben jij als tweede aan de beurt.
quote:dat kunnen andere zenders ook...maar die doen dat vaak met klotenummersOp maandag 25 oktober 2010 23:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Tja... Daar zijn ze bij 3fm ook wel goed in, platen kapotdraaien
quote:Shut Your Eyes van Snow PatrolOp maandag 25 oktober 2010 23:47 schreef minthy het volgende:
[..]
quote:Het mag soms inderdaad wel wat minder bij bepaalde platen. Maar goed, het moet maarOp maandag 25 oktober 2010 23:47 schreef minthy het volgende:
[..]
quote:3FM doet het met nummers zodat het klotenummers wordenOp maandag 25 oktober 2010 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat kunnen andere zenders ook...maar die doen dat vaak met klotenummers
quote:Das dan ook compleet terrecht!!Op maandag 25 oktober 2010 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat kunnen andere zenders ook...maar die doen dat vaak met klotenummers
quote:trustenOp maandag 25 oktober 2010 23:48 schreef wolfrolf het volgende:
Jaja mensen.
Bedtijd
Hoi en doei dus-X-
quote:Ja dag. De Tweede Wereldoorlog is ook van voor jouw tijd.Op maandag 25 oktober 2010 23:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja ho eens even.
Wij komen niet allemaal uit de Fifties zoals jou
Ik heb al die muziek niet meegemaakt
quote:Ja, dus?Op maandag 25 oktober 2010 23:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja dag. De Tweede Wereldoorlog is ook van voor jouw tijd.
quote:De enig mogelijke reactie op zoiets is een combi van
quote:Niet helemaal op één lijn qua waarde maar het komt in de buurtOp maandag 25 oktober 2010 23:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja dag. De Tweede Wereldoorlog is ook van voor jouw tijd.
quote:Ik zou niet weten waarom ik die plaat zou moeten kennen.Op maandag 25 oktober 2010 23:57 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Niet helemaal op één lijn qua waarde maar het komt in de buurt![]()
maar goed, Bro Hymn is wel één van die platen die je wel moet kennen inderdaad. Al is het maar om de reden voor het maken van de plaat, wat ik een mooi eerbetoon vind
quote:Omdat het één van de bekendste gitaarplaten is en überhaupt het meest bekende punknummerOp maandag 25 oktober 2010 23:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom ik die plaat zou moeten kennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |