quote:niks geen last hier, dus dat zal wel nietOp maandag 25 oktober 2010 23:14 schreef -Hans- het volgende:
Tnx Rock en Bol_Wan !!. Maaruh, zorgt dat constant automatisch verversen niet voor een gigantische load? /n00b vraag.
quote:Iedere keer een volledige pagina reloaden, zorgt juist voor meer "load". Deze techniek wordt trouwens AJAX genoemdOp maandag 25 oktober 2010 23:14 schreef -Hans- het volgende:
Tnx Rock en Bol_Wan !!. Maaruh, zorgt dat constant automatisch verversen niet voor een gigantische load? /n00b vraag.
quote:contractshit, jeweettochOp maandag 25 oktober 2010 23:18 schreef Bol_Wan het volgende:
zouden er nou geen mensen bij 3FM zijn die het kwaliteitsverschil opmerken?
quote:mmm....dat zullen de fans van oa Feyenoord en PSV leuk vindenOp maandag 25 oktober 2010 23:18 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Iedere keer een volledige pagina reloaden, zorgt juist voor meer "load". Deze techniek wordt trouwens AJAX genoemd
quote:was het maar waar...nee, marijke wordt als producer weggestopt bij Guis terwijl Shared niet eens goed genoeg is om koffie te halen!Op maandag 25 oktober 2010 23:18 schreef Bol_Wan het volgende:
zouden er nou geen mensen bij 3FM zijn die het kwaliteitsverschil opmerken?
quote:Wat een kut naam.Op maandag 25 oktober 2010 23:18 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Iedere keer een volledige pagina reloaden, zorgt juist voor meer "load". Deze techniek wordt trouwens AJAX genoemd
quote:Het maakt mij geen ene flikker uit of het nou excelsior, feyenoord of ajax heetOp maandag 25 oktober 2010 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm....dat zullen de fans van oa Feyenoord en PSV leuk vinden
quote:[..]
was het maar waar...nee, marijke wordt als producer weggestopt bij Guis terwijl Shared niet eens goed genoeg is om koffie te halen!
quote:Ja dat snap ik ook. Maar wat ik bedoel is: het moet wel betaalbaar blijven. dat moet linksom of rechtsom. Dus als ze de btw willen verhogen dan moeten de kaartjes niet duurder worden en dus moeten die service kosten omlaag. Iets dat sowieso belachelijk is want over wat voor service hebben we `t nou helemaal? ¤4,15 per kaartje?!?! doe `t dan per bestelling. Over hebberigheid gesproken...
quote:nee joh, geweldig bedacht juist
quote:het zou dan wel weer stoer zijn als het een naam als Dnjepr Dnjepropetovsk zou krijgen, als we dan een voetbalnaam moeten kiezen :pOp maandag 25 oktober 2010 23:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het maakt mij geen ene flikker uit of het nou excelsior, feyenoord of ajax heet![]()
[..]
quote:en t mooie is...met Ilse de Lange in t achtergrondkoor! is dat ff feest!
quote:geniet ervan..zodra uppelschoten haar stem weer terug heeft is het over met de pret...Op maandag 25 oktober 2010 23:25 schreef alors het volgende:
Zelfs de megahit doet me niks wetende dat Rudy![]()
![]()
en Marijke
![]()
![]()
weer herenigd zijn
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2010 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en t mooie is...met Ilse de Lange in t achtergrondkoor! is dat ff feest!
quote:Waar blijft die online petitie om Marijke te behouden en Sharid achter de geraniums plaats te laten nemen?Op maandag 25 oktober 2010 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geniet ervan..zodra uppelschoten haar stem weer terug heeft is het over met de pret...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |