quote:had jij altijd al een bewegende avatar? of zie ik dat nu pas door de nieuwe layout?
quote:Die heeft (hij)Op maandag 25 oktober 2010 22:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
had jij altijd al een bewegende avatar? of zie ik dat nu pas door de nieuwe layout?
quote:Altijd al gehad.Op maandag 25 oktober 2010 22:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
had jij altijd al een bewegende avatar? of zie ik dat nu pas door de nieuwe layout?
quote:waarom (hij) ?
quote:Omdat ik een zij ben.Op maandag 25 oktober 2010 22:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
waarom (hij) ?
en @mexicaantje: tvalt me nu pas op :s apart!
quote:Ja geen idee, maar dat leek mij de verklaring.Op maandag 25 oktober 2010 22:59 schreef 3rdRock het volgende:
ik had het toch alleen maar over avatar? of zie ik nu een geslacht in mijn post over het hoofd?
en respect @ mexicaantje voor het samenvatten!
quote:+1Op maandag 25 oktober 2010 23:00 schreef Bol_Wan het volgende:
handig die nieuwe lay-out. F5 in de ban
quote:Tja, dat staat in zijn profielOp maandag 25 oktober 2010 22:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
waarom (hij) ?
en @mexicaantje: tvalt me nu pas op :s apart!
quote:Gaat dat automatisch dan???Op maandag 25 oktober 2010 23:00 schreef Bol_Wan het volgende:
handig die nieuwe lay-out. F5 in de ban
quote:yup, iedere 10 sec....en bij myAT en de AT iedere 5seconden. maar dat is wellicht ook aan te passen.
quote:dat blijft gewoon staan, et is niet letterlijk op de f5 manier zeg maar, je ziet et gewoon verschijnen, meer nietOp maandag 25 oktober 2010 23:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
En als je dan net een bericht aan het typen bent?
quote:bovenaan heb je een schuifje waar je kan aangeven om de hoeveel seconde hij moet updaten.Op maandag 25 oktober 2010 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, iedere 10 sec....en bij myAT en de AT iedere 5seconden. maar dat is wellicht ook aan te passen.
in vind het wel handig iig
en MSP*O*
quote:als je dat in quickreply doet komt er bovenaan de quickreply een rode regel met de melding dat er een update is....Op maandag 25 oktober 2010 23:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
En als je dan net een bericht aan het typen bent?
quote:Ah zo, handig.Op maandag 25 oktober 2010 23:07 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
dat blijft gewoon staan, et is niet letterlijk op de f5 manier zeg maar, je ziet et gewoon verschijnen, meer niet
quote:Slaap zeOp maandag 25 oktober 2010 23:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ah zo, handig.
Ik ga videocollege proberen te kijken met warme chocolademelk en dan slapen. Trusten.
quote:succes en trusten!Op maandag 25 oktober 2010 23:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ah zo, handig.
Ik ga videocollege proberen te kijken met warme chocolademelk en dan slapen. Trusten.
quote:geen idee....zal Danny vast rekening mee gehouden hebben...Op maandag 25 oktober 2010 23:14 schreef -Hans- het volgende:
Tnx Rock en Bol_Wan !!. Maaruh, zorgt dat constant automatisch verversen niet voor een gigantische load? /n00b vraag.
quote:Het werkt als tweetdeck volgens mij, daar heb ik er ook geen last vanOp maandag 25 oktober 2010 23:14 schreef -Hans- het volgende:
Tnx Rock en Bol_Wan !!. Maaruh, zorgt dat constant automatisch verversen niet voor een gigantische load? /n00b vraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |