ik wilde het net tikkenquote:Op zondag 31 oktober 2010 11:43 schreef trui het volgende:
happy me wat een leuke spulletjes. jammer dat ik geen iniminibabyjongetje meer heb!
Nou ja ik heb het hier liggen en doe er niks mee. Heb geen idee wat je leuk vindt, wat nog nodig is of dat je bepaald spul al hebt etc. Geen probleem, gewoon aangeven.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:38 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik vind dat zo lastig.... Komt zo inhalig over als ik ook nog ga zitten uitkiezen eigenlijk... Alles is welkom.
Klinkt goedquote:Op zondag 31 oktober 2010 08:38 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ik heb er 1, maar dan in maat 74/80. Hij valt echter klein, vanaf maat 62/68 kan hij zeker met een luier onder makkelijk al aan. Hij is van de Prenatal, misschien zegt het je dan watBij interesse kan ik natuurlijk een foto maken.
oh jaaaa alleen voor die kraam gaan we tegenwoordig altijd op een maandag naar Amsterdam hahaquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:56 schreef oeke het volgende:
[..]
Bij een retro-kraam op de Noordermarkt. Poppejans weet welke.![]()
Nu word ik toch wel errrrg nieuwsgierig! Ga je met de trein of de auto?quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:16 schreef Poppejans het volgende:
oh jaaaa alleen voor die kraam gaan we tegenwoordig altijd op een maandag naar Amsterdam haha
Maar je moet er wel van houden zeg maar
Trein, het is goed te lopen vanaf Centraal (en ik ben echt geen wandelaar dus dat wil wat zeggen)quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:21 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Nu word ik toch wel errrrg nieuwsgierig! Ga je met de trein of de auto?
quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:04 schreef mrien het volgende:
[..]
Klinkt goedik zou graag even een foto zien
Wat leif dat je aan me denkt. Ik heb echter al een muts en sjaal en bijpassende wanten. Alleen in de draagdoek (vooral met rugdragen) zakt de muts óf over zijn ogen óf zijn oren zijn niet bedekt. Dus vandaar dat ik een bivakmuts wil.quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:31 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik heb wel een hele leuke gewone muts met bijpassende sjaal, waar de pompoen vanaf gevallen is (met een beetje hulp)
Deze:
[ afbeelding ]
hij is leuk, maar 62 zit ie precies inquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:12 schreef happyme28 het volgende:
Dank voor de leuke reacties. Dat Mexx vestje/jasje was hier favoriet, maar ziet er echt nog als nieuw uit. Fijn spul vind ik van Mexx. Nu nog mama's (to be) met wel kleine baby jongetjes die het ook leuk vinden
Floris groeit te hardquote:Op zondag 31 oktober 2010 16:25 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
hij is leuk, maar 62 zit ie precies inen heb al veel in die maat, als t nou 68 was
Heb je even?quote:
Oh, dat valt hier dan weer mee. Hij heeft een vest maat 68 nog aan terwijl hij veel andere bovenkleding maat 74 draagt.quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:56 schreef Sonnetje85 het volgende:
ja daarom
oh ja en van bfc heeft ie ook 68. dat valt ook klein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |