Het.quote:
What's newquote:Op donderdag 4 november 2010 00:53 schreef timbosie het volgende:
wat een bral heren wat je op TMO ziet is fake ik kan het weten duss close the topic please allemaal bull gewoon niks van waar
Denk je dat we daar na 39 topics nog niet achter zijnquote:Op donderdag 4 november 2010 00:53 schreef timbosie het volgende:
wat een bral heren wat je op TMO ziet is fake ik kan het weten duss close the topic please allemaal bull gewoon niks van waar
Niks mis met schoonmakers. Alleen.. voor die goudgravers wel.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:12 schreef zoem het volgende:
De interviewster bij het praatje achteraf is ook epic fail![]()
Wat ben je precies?
> Interieurverzorger
Ik ben...
> Ik ben interieurverzorger
Hij is schoonmaker dus
Debiel inderdaad, maar nog debieler om dat dan bij dit programma te vertellenquote:Op donderdag 4 november 2010 20:23 schreef Djokotron het volgende:
Lol die gast maakt pics van zijn halfnaakte scharrels en plempt ze op hyves, wacko
Haha inderdaadquote:Op donderdag 4 november 2010 20:27 schreef von_Preussen het volgende:
Die gozer heeft dus overduidelijk een weddenschap met zijn maten verloren.
Moet haast wel.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:27 schreef von_Preussen het volgende:
Die gozer heeft dus overduidelijk een weddenschap met zijn maten verloren.
quote:Op donderdag 4 november 2010 20:07 schreef Averroes het volgende:
Paula blijft ook gewoon bij elke man ook gewoon over. Helaas zal ze nooit meegenomen worden.
Idd, en dan vertellen dat je hobby interieur is, omdat je interieurverzorger bentquote:Op donderdag 4 november 2010 20:12 schreef zoem het volgende:
De interviewster bij het praatje achteraf is ook epic fail![]()
Wat ben je precies?
> Interieurverzorger
Ik ben...
> Ik ben interieurverzorger
Hij is schoonmaker dus
dat was echt komischquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, en dan vertellen dat je hobby interieur is, omdat je interieurverzorger bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |