quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:30 schreef Blistering het volgende:
Fucking hell, die smile van Teddy met dat rode licht... Echt visioenen van demonen en de duivel
quote:Daar zat ik ook aan te denkenOp maandag 25 oktober 2010 20:30 schreef Desunoto het volgende:
Die gozer dacht van "ik wil niet met Teddy naar huis dus ik gooi een Magic kaart in het spel, gegarandeerd dat ze weg gaat"
quote:Ze zijn allebei even lame/dom, dus ik vind het wel passen eigenlijk.Op woensdag 27 oktober 2010 12:23 schreef Bravebart het volgende:
Whehe, 2 van de vrouwen met elkaar, het moet niet gekker worden![]()
quote:Dat zou wel leuk zijn om te zien.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:23 schreef custodian het volgende:
Hoe zou eddy zoey het zelf doen op die stip eigenlijk...
quote:30 dames nog overOp vrijdag 29 oktober 2010 20:23 schreef custodian het volgende:
Hoe zou eddy zoey het zelf doen op die stip eigenlijk...
quote:Eddy Zoey: Hallo mijn naam is Eddy. M'n hobbies zijn presenteren en gebreide truien dragen.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:25 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat zou wel leuk zijn om te zien.
En hij kon echt, niet, zingenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:54 schreef Mr.Cooper het volgende:
De eerste jongen was echt geen hetero of iig 100% hetero, de trekjes die hij had deed me sterk vermoeden naar gay.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:27 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Welke aflevering was dat, dat Sterretje van Oh Oh Cherso meedeed?
leg uitquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:19 schreef Desunoto het volgende:
Wat een hoer, die met de vlechtjes...
Het.quote:
What's newquote:Op donderdag 4 november 2010 00:53 schreef timbosie het volgende:
wat een bral heren wat je op TMO ziet is fake ik kan het weten duss close the topic please allemaal bull gewoon niks van waar
Denk je dat we daar na 39 topics nog niet achter zijnquote:Op donderdag 4 november 2010 00:53 schreef timbosie het volgende:
wat een bral heren wat je op TMO ziet is fake ik kan het weten duss close the topic please allemaal bull gewoon niks van waar
Niks mis met schoonmakers. Alleen.. voor die goudgravers wel.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:12 schreef zoem het volgende:
De interviewster bij het praatje achteraf is ook epic fail![]()
Wat ben je precies?
> Interieurverzorger
Ik ben...
> Ik ben interieurverzorger
Hij is schoonmaker dus
Debiel inderdaad, maar nog debieler om dat dan bij dit programma te vertellenquote:Op donderdag 4 november 2010 20:23 schreef Djokotron het volgende:
Lol die gast maakt pics van zijn halfnaakte scharrels en plempt ze op hyves, wacko
Haha inderdaadquote:Op donderdag 4 november 2010 20:27 schreef von_Preussen het volgende:
Die gozer heeft dus overduidelijk een weddenschap met zijn maten verloren.
Moet haast wel.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:27 schreef von_Preussen het volgende:
Die gozer heeft dus overduidelijk een weddenschap met zijn maten verloren.
quote:Op donderdag 4 november 2010 20:07 schreef Averroes het volgende:
Paula blijft ook gewoon bij elke man ook gewoon over. Helaas zal ze nooit meegenomen worden.
Idd, en dan vertellen dat je hobby interieur is, omdat je interieurverzorger bentquote:Op donderdag 4 november 2010 20:12 schreef zoem het volgende:
De interviewster bij het praatje achteraf is ook epic fail![]()
Wat ben je precies?
> Interieurverzorger
Ik ben...
> Ik ben interieurverzorger
Hij is schoonmaker dus
dat was echt komischquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, en dan vertellen dat je hobby interieur is, omdat je interieurverzorger bent.
Idd, ander was mooier.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:18 schreef Starfish het volgende:
Hij drukt echt de verkeerde weg naar mijn mening.
Iddquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:20 schreef Djokotron het volgende:
Ik vind je een rotkop hebben, maar je heb leuke allstars, ik blijf erin
Ik weet ook niet of ik door dit programma beter ga begrijpen wat vrouwen leuk + aantrekkelijk vinden.. of dat ik het maar definitief op geef.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:20 schreef Djokotron het volgende:
Ik vind je een rotkop hebben, maar je heb leuke allstars, ik blijf erin
Vrouwen zijn over het algemeen jaloerse bitches. Maar deze zijn ook nog ongelooflijk materialistisch en op geld belust, snap ook niet wat je met zo'n iemand zou moeten, rot toch lekker op ofzo.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:22 schreef Starfish het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik door dit programma beter ga begrijpen wat vrouwen leuk + aantrekkelijk vinden.. of dat ik het maar definitief op geef.![]()
Daar heb je ook zeker een punt. Het merendeel van de vrouwen die daar staat zou ik wat dat betreft ook niet hoeven te leren kennen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:24 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Vrouwen zijn over het algemeen jaloerse bitches. Maar deze zijn ook nog ongelooflijk materialistisch en op geld belust, snap ook niet wat je met zo'n iemand zou moeten, rot toch lekker op ofzo.
ik dacht dat hij ronaldo heettequote:
Troost je, ik als vrouw zijnde begrijp die vrouwen niet eens. Dat ligt absoluut niet aan jou.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:22 schreef Starfish het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik door dit programma beter ga begrijpen wat vrouwen leuk + aantrekkelijk vinden.. of dat ik het maar definitief op geef.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |