quote:Moet jij ook doen joh!Op maandag 25 oktober 2010 19:22 schreef Greys het volgende:
Met een pistool naar Baas B gereden
Samen met haar moeder.
quote:Ik zou niet weten waar hij woont.
quote:Door die andere ava (die had ie hiervoor echt heel lang al, toch?Op maandag 25 oktober 2010 19:30 schreef Goodbye het volgende:
Mijn beeld van APK gaat naar de knoppen
quote:Nee, dat eerste. APK is toch een ongeschoren roker met vettig haar?Op maandag 25 oktober 2010 19:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Door die andere ava (die had ie hiervoor echt heel lang al, toch?) of door die schietopmerking?
quote:Mijn vader nam uit het buitenland altijd allemaal klederdrachtpoppetjes mee voor mijn zus, die stonden toen we naar een boerderij verhuisd waren op allemaal plankjes in een grote ruimte en die heb ik toen met een luchtbuks als schiettent gebruikt.Op maandag 25 oktober 2010 19:30 schreef Greys het volgende:
Ik zou niet weten waar hij woont.
Schieten kan ik wel
Tenminste, dat kon ik als kind altijd goed, geen idee of ik het nog kan
Vroegah mocht ik van mijn vader op zolder schieten met luchtbuks en luchtdrukpistool.
Kartonnen doos, koninginnendagvlaggetje er in geprikt en dan het nietje proberen door te knallen.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:32 schreef Goodbye het volgende:
Nee, dat eerste. APK is toch een ongeschoren roker met vettig haar?
quote:Phew
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:32 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn vader nam uit het buitenland altijd allemaal klederdrachtpoppetjes mee voor mijn zus, die stonden toen we naar een boerderij verhuisd waren op allemaal plankjes in een grote ruimte en die heb ik toen met een luchtbuks als schiettent gebruikt.![]()
![]()
quote:Ik hoop dat je met 'die doos' niet aan zijn zus refereert.Op maandag 25 oktober 2010 19:36 schreef Greys het volgende:
![]()
Toen mijn vader zelf nog kind was, liep zijn zus heel de tijd heen en weer van kamer naar kamer met een Sinterklaas surprise. Dus hij zag steeds haar met die doos langs komen, heen en weer. En toen ging hij er op richten met zijn luchtbuks en na een paar keer heen en weer lopen knalde hij zo in die doos. Ik geloof dat ie vier maanden niet naar buiten mocht daarna
quote:Beter lezen, het gaat om de zus van Greys d'r vader!Op maandag 25 oktober 2010 19:38 schreef APK het volgende:
[..]
Ik hoop dat je met 'die doos' niet aan jouw zus refereert.
quote:Ik had het al veranderd.Op maandag 25 oktober 2010 19:39 schreef Goodbye het volgende:
Beter lezen, het gaat om de zus van Greys d'r vader!
quote:Toen nog niet!
quote:Hoe lang heb je daar voor nodig?
quote:Wat ga je er nu weer voor pareltje uit gooien naar die bezette?
quote:Alles gelukt ja?
quote:Ken 'm nietHN J!Op maandag 25 oktober 2010 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Alles gelukt ja?
Heeft iemand van jullie deze wel eens gezien trouwens?
Ist wat?
quote:Hoe vond je de finale van Grey's, vorige week en de week er voor?Op maandag 25 oktober 2010 19:45 schreef Maes het volgende:
Zo het eten is op (tosti) en het kind is naar zangles geweest ik zit klaar voor de rest van de avond. Straks Greys, ik hou van maandagavond maar de smileys doen het hier weer niet
quote:Wat lief van je
quote:M'n vriendje zit te irriteren
quote:Da's mijn zinnetje!
quote:Ja! Kleurtjes, verversen, timing daarvan etc.
quote:Nope, niet gezien.Heeft iemand van jullie deze wel eens gezien trouwens?
Ist wat?
quote:Listen very carefully, she will say this only once.
quote:Dat trekken (whehehe, ik zei 'dat') we nog wel rechtOp maandag 25 oktober 2010 19:49 schreef Goodbye het volgende:
Hij zit te zeggen (ik typte eerst zeuren) dat ik Heer G nu heb gezien en hij jou niet en dat dat oneerlijk is enzo
quote:Omdat jij het bent
quote:Hij zit met rode koontjes op de bank, dat begrijp je!Op maandag 25 oktober 2010 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat trekken (whehehe, ik zei 'dat') we nog wel recht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Ik heb genotenOp maandag 25 oktober 2010 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe vond je de finale van Grey's, vorige week en de week er voor?
quote:Spannend he?Op maandag 25 oktober 2010 19:53 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb genotenIk mijn uppie in mijn bed
quote:Ik heb een pakketje met pandaplakbandOp maandag 25 oktober 2010 20:05 schreef oh-oh het volgende:
Helleu, heb ik nog iets gemist?
Ik was wandelen, ik dacht ga nog ff lekker het veld in nu het nog kan, want vanaf volgende week zal het wel donker zijn als ik thuis kom.
Wilde ik net terug lopen na bijna een uur, kwam dr een kennis met dr twee honden, zijn we weer terug naar boven gelopen
Gewoon, omdat het kan!
Maar al met al zit ik nu pas aan mn eten.
quote:Niet onder het eten vieslap!Op maandag 25 oktober 2010 20:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb een pakketje met pandaplakband
Kom hier, krijg je een lebber
quote:
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb een pakketje met pandaplakband
Kom hier, krijg je een lebber
quote:Helemaal topperdepop
quote:Ook niet ondersteboven, zodat ik niet over je kin lebber
quote:Eliesje wanneer gaan wij weer lebberen?Op maandag 25 oktober 2010 20:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ook niet ondersteboven, zodat ik niet over je kin lebber
quote:Denk maar niet dat ik ooit nog es voor jou op zondag door de regen ga met zo een leuk pakketje!!!Op maandag 25 oktober 2010 20:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ook niet ondersteboven, zodat ik niet over je kin lebber
quote:6 november....ik mag eerst!Op maandag 25 oktober 2010 20:19 schreef Maes het volgende:
[..]
Eliesje wanneer gaan wij weer lebberen?
quote:Ingeltje
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:19 schreef oh-oh het volgende:
Denk maar niet dat ik ooit nog es voor jou op zondag door de regen ga met zo een leuk pakketje!!!
quote:Oh, hoe vond je de adressering?
quote:6 november?
quote:Yeah I do that, I make people smileOp maandag 25 oktober 2010 20:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
De postboodster moest lachen
quote:Als ik jou was zou ik een mondwatertje meenemen .Op maandag 25 oktober 2010 20:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
6 november?
Als jij nou aan Greys heur voeten gaat liggen, dan kom ik vanzelf langs![]()
quote:Misschien rij ik 6 november wel ff door naar Limboland. Voor een laatste lebber. Om het af te maken zeg maar
quote:Ik ben die dag heul niet thuis dus dat mag!Op maandag 25 oktober 2010 20:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien rij ik 6 november wel ff door naar Limboland. Voor een laatste lebber. Om het af te maken zeg maar
quote:Ik heb de tijd, want ik hoef pas dinsdagmorgen weer op kantoor te zijnOp maandag 25 oktober 2010 20:27 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben die dag heul niet thuis dus dat mag!
quote:OMG you pushy woman!Op maandag 25 oktober 2010 20:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb de tijd, want ik hoef pas dinsdagmorgen weer op kantoor te zijn
quote:Dan zet je je EHBO tent toch hier in de achtertuinOp maandag 25 oktober 2010 20:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb de tijd, want ik hoef pas dinsdagmorgen weer op kantoor te zijn
quote:Jij komt dus ook 6 november?Op maandag 25 oktober 2010 20:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan zet je je EHBO tent toch hier in de achtertuinkan je 's ochtends meteen richting Maastricht rijden.
quote:Ik val in de prijzenOp maandag 25 oktober 2010 20:30 schreef oh-oh het volgende:
OMG you pushy woman!
Kom zaterdag maar met Maes mee dan, doen we dat triootje ff, hebben we dat ook weer gehad
Ga jij geen dvd kijken?
Of heb je dr nu zo veel dat je niet meer kan kiezen?
Oh, laat me ff weten of je zaterdag komt, dan laat ik de afwas staan, want daar heb ik echt echt echt geen zin in...
quote:Oeh, das een win win situatieOp maandag 25 oktober 2010 20:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik val in de prijzenIk zal de beeb vast gaan vertellen dat ik een vergadering heb aankomende vrijdag (en dat ie waarschijnlijk uitloopt)
Ik ben gek op afwassen
quote:Doe dat erna. Zeg maar als ik onderweg naar huis ben en moeite heb met lange stukken zitten. En dan ga ik met jou roze tietentaart etenOp maandag 25 oktober 2010 20:30 schreef Muis006 het volgende:
Dan zet je je EHBO tent toch hier in de achtertuinkan je 's ochtends meteen richting Maastricht rijden.
quote:
quote:Hang je ook meteen oh-oh's sokken op?Op maandag 25 oktober 2010 20:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik val in de prijzenIk zal de beeb vast gaan vertellen dat ik een vergadering heb aankomende vrijdag (en dat ie waarschijnlijk uitloopt)
Ik ben gek op afwassen
quote:Ja, maar dat is dan pas 's avonds. En minimaal een paar keer, zodat ze weet dat ik ben gweest
quote:Lange stukken rijden is écht niet goed voor je.Op maandag 25 oktober 2010 20:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe dat erna. Zeg maar als ik onderweg naar huis ben en moeite heb met lange stukken zitten. En dan ga ik met jou roze tietentaart eten
Ow mên; topweekend![]()
![]()
quote:Zo tergend lang kan ik helemaal niet meer wachten, wij hadden t over deze zaterdag.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dan pas 's avonds. En minimaal een paar keer, zodat ze weet dat ik ben gweest
quote:Doe jij het maar even; ze kijkt TVOp maandag 25 oktober 2010 20:34 schreef oh-oh het volgende:
Zo tergend lang kan ik helemaal niet meer wachten, wij hadden t over deze zaterdag.
Elies, vertel jij Maes dat dr weekend bij mij een grote lesbo orgie gaat worden of doe ik het?
quote:Ik zou even GOED meelezen als ik jou was
quote:Van sokken weet ik nix; dat moet de andere ElisaB zijnOp maandag 25 oktober 2010 20:33 schreef Muis006 het volgende:
Hang je ook meteen oh-oh's sokken op?
Of was jij dat nietik word oud.
quote:Ja.
quote:Ik weet ook echt niks van sokken, dat moet gewoon aan Muis liggenOp maandag 25 oktober 2010 20:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Van sokken weet ik nix; dat moet de andere ElisaB zijn
quote:Tenzij je van verrassingen houdtOp maandag 25 oktober 2010 20:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou even GOED meelezen als ik jou was
quote:Ja zie je wel! Had ik het toch goed onthoudenOp maandag 25 oktober 2010 20:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Van sokken weet ik nix; dat moet de andere ElisaB zijn
quote:Ze leest terug, dat weet je he?Op maandag 25 oktober 2010 20:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja.![]()
Maar ik ga vrijdagdatengrijpen in het donker.![]()
En losjeren bij Tombo en je weet hoe needy die is.
quote:Hell yeahOp maandag 25 oktober 2010 20:36 schreef Cat22 het volgende:
Ja.![]()
Maar ik ga vrijdagdatengrijpen in het donker.![]()
En losjeren bij Tombo en je weet hoe needy die is.
quote:Oh ja, dan moet je goed naar de tv kijken Maesje!
quote:Maar dit vergeeft ze me vast.Op maandag 25 oktober 2010 20:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze leest terug, dat weet je he?
quote:En voor Q een zwarte WC-rol.Op maandag 25 oktober 2010 20:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar dit vergeeft ze me vast.Ik neem immers een mes voor haar mee.
quote:Zo, ik ga ff de beeb voorzien van de huishoudelijke dienstmededelingen en dan nog ff voor de buis (als ik nog leef).Op maandag 25 oktober 2010 20:37 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, dan moet je goed naar de tv kijken Maesje!
quote:Zeg, insinueer jij hier nou dat Elies onderweg gedeeltes van mij tegen gaat komen die niet fris zijn?Op maandag 25 oktober 2010 20:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik een mondwatertje meenemen .
quote:Nee, da's voor als de afstand tussen jouw voeten en Maes te groot is en ik een stukje over straat moet lebberenOp maandag 25 oktober 2010 20:39 schreef Greys het volgende:
Zeg, insinueer jij hier nou dat Elies onderweg gedeeltes van mij tegen gaat komen die niet fris zijn?
quote:Ah nee, dan is het goed.Op maandag 25 oktober 2010 20:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, da's voor als de afstand tussen jouw voeten en Maes te groot is en ik een stukje over straat moet lebberen
quote:Tuurlijk. Gewoon een praktische gedachte van Cat. No prob verder. Altijd fijn als mensen meedenken. En sowieso: wat zou ik nou kunnen lebberen dat eventueel niet zo fris meer is zo in de loop van de dag
quote:Opgelost.Op maandag 25 oktober 2010 20:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tuurlijk. Gewoon een praktische gedachte van Cat. No prob verder. Altijd fijn als mensen meedenken. En sowieso: wat zou ik nou kunnen lebberen dat eventueel niet zo fris meer is zo in de loop van de dag![]()
Gekkerd
quote:Ik ben d'r alweer uit.Op maandag 25 oktober 2010 20:43 schreef oh-oh het volgende:
Greys, ben jij alweer uit bad of moet je dr nog in???
quote:Ja, dawast.Op maandag 25 oktober 2010 20:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, da's voor als de afstand tussen jouw voeten en Maes te groot is en ik een stukje over straat moet lebberen
quote:Een ultiem moment voor kaarsjes.Op maandag 25 oktober 2010 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben d'r alweer uit.
Het badkamerlicht is kapot sinds net en ik vond het eng in het donker![]()
![]()
quote:Dat dusOp maandag 25 oktober 2010 20:43 schreef ElisaB het volgende:
Ow ja, dienstmededelingen en dan de bank (of de baar, voor als ze de humor er niet van in ziet, PMS-technisch meegewogen).
Tot laterzzzzz
quote:*duikt rommelkast in*Op maandag 25 oktober 2010 20:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zo, ik ga ff de beeb voorzien van de huishoudelijke dienstmededelingen en dan nog ff voor de buis (als ik nog leef).
Tot straks![]()
PS: zetten jullie de kwasten en de verf vast even klaar voor de paints van vanavond? Wel de dopjes op de verf laten, want we gaan pas om 23:00 beginnen!
quote:Pesies. Nergens voor nodig ook, die handjes.Op maandag 25 oktober 2010 20:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, zie je wel?! Niets aan het handje
quote:Ik wilde even snel in bad, sowieso al. En drijvertjes met bubbelmat gaat niet samenOp maandag 25 oktober 2010 20:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Een ultiem moment voor kaarsjes.Of heb je niet van die drijvertjes met lichtjes?
quote:Dat had ik prima gekund, als ik nog lampen hadOp maandag 25 oktober 2010 20:51 schreef oh-oh het volgende:
Hihi en je kon niet ff de lamp verwisselen?
quote:Jawel joh! Kleine bootjes op ruwe zee!Op maandag 25 oktober 2010 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wilde even snel in bad, sowieso al. En drijvertjes met bubbelmat gaat niet samen
quote:Darn!Op maandag 25 oktober 2010 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat had ik prima gekund, als ik nog lampen had
Het laatste lampje had ik net gisteravond gebruikt in de staande kamerlamp, die er gister ook mee kapte
quote:Dat zou nou echt eng zijn.Op maandag 25 oktober 2010 20:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Darn!
En die lamp kon niet ff mee op de badkamert dan?
quote:Nou ja, die kun je dan toch op de gang of zo insteken?
quote:Lekker duidelijk dus.Op maandag 25 oktober 2010 20:54 schreef Ml-etje het volgende:
Nou ben eruit wat de 33,40 achterstallige kosten zijn.
5,95 verzendkosten en heel veel rente sinds september![]()
Tsja die stonden niet op mijn acceptgiro al had ik ze er best zelf bij op kunnen tellen
5,95 overgemaakt
quote:Je hebt een nieuwe UI!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Ze kunnen de pot op, dan mogen ze bewijzen dat ze me een herinnering hebben gestuurd.Op maandag 25 oktober 2010 20:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lekker duidelijk dus.En natuurlijk maak je alleen de verzendkosten over. De rest fantaseren ze er altijd gewoon bij.
quote:ik heb em meteen ingesteldOp maandag 25 oktober 2010 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
[Veelgestelde vragen] Nieuwe layout
quote:Lamp die omvalt enzo brrr.Op maandag 25 oktober 2010 20:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja, die kun je dan toch op de gang of zo insteken?
Was daar nu weer eng aan?
Partypooper!
quote:nope, doet het primaOp maandag 25 oktober 2010 21:00 schreef Greys het volgende:
Heuj, vliegt die spoiler van Pagan bij jullie ook meteen weer dicht als je er op klikt?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 21:00 schreef Greys het volgende:
Heuj, vliegt die spoiler van Pagan bij jullie ook meteen weer dicht als je er op klikt?
quote:Das pas overdreven paranoiaOp maandag 25 oktober 2010 21:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Lamp die omvalt enzo brrr.
Nog enger dan in het donker in bad zitten.
quote:Ja, verrek.Op maandag 25 oktober 2010 21:00 schreef Greys het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:omdat vloer scheef?Op maandag 25 oktober 2010 21:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das pas overdreven paranoia
Waarom zou die staande lamp ineens omvallen als ie op een andere plek staat dan?
quote:Zegt het begrip tsunami je iets?Op maandag 25 oktober 2010 21:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Waarom zou die staande lamp ineens omvallen als ie op een andere plek staat dan?
quote:Ja of een prutslamp!
quote:Hmm hmmOp maandag 25 oktober 2010 21:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
quote:Ja shit sorry, stupid me...
quote:N00bje.
quote:arm lampje...Op maandag 25 oktober 2010 21:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
neenee, hij valt expres om en kruipt heel langzaam terug naar zijn oude plek, omdat heimwee
quote:Ik denk het, jij zegt het, stelletje weirdo's hieroOp maandag 25 oktober 2010 21:08 schreef senesta het volgende:
Hmm ik val hier wel in een heel vreemd gesprek he? Omvallende lampjes en tsunami's
quote:
quote:TT!
quote:Ja Ja Ja!Op maandag 25 oktober 2010 21:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
TT!![]()
(Tante Tombo
)
Is het menneke mooi en lief en hoe heet hij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op maandag 25 oktober 2010 21:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja Ja Ja!
Hij heet Ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:KIJK EENS IN JE PM!
quote:PM DAN WAT SNELLER!
quote:Ja, dat update niet mee
quote:Ouderwets gedoe.
quote:Ja hee, als ik roep dat je moet pmmen voor de naam
quote:Zo'n poesje had ik hier net ookOp maandag 25 oktober 2010 21:13 schreef Cat22 het volgende:
Lampje.![]()
Hier gaat een kitten helemaal los: spinnen, kopjes geven, melktrappelen en in alle bochten wringen om zoveel mogelijk kroeltjes te krijgen.![]()
quote:Ik riep het vanochtend toen je nog online wasOp maandag 25 oktober 2010 21:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja hee, als ik roep dat je moet pmmen voor de naam
Lezen Cat en GB
quote:Is het al 11 uur?Op maandag 25 oktober 2010 21:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zo'n poesje had ik hier net ook
Boewhahahahaha![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op maandag 25 oktober 2010 21:52 schreef Cat22 het volgende:
Is het al 11 uur?Sorry; ik sta al op wintertijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal ik eens iets heel vies vertellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op maandag 25 oktober 2010 21:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sorry; ik sta al op wintertijd
Zal ik eens iets heel vies vertellenDoen meer katers hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn vorige had dat met een favo knuffel
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Wat schattigOp maandag 25 oktober 2010 21:55 schreef tombolafan het volgende:
En ooooooooooooooooooooooooh, mn neefje ruikt zo heerlijk naar mini-baby![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2010 21:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sorry; ik sta al op wintertijd
Zal ik eens iets heel vies vertellenDie Frits toch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ah, beterOp maandag 25 oktober 2010 21:55 schreef tombolafan het volgende:
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2010 21:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die Frits toch!
Nooit last vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
quote:En hoe speciaal was dat, je eerste neefje vasthouden?Op maandag 25 oktober 2010 21:55 schreef tombolafan het volgende:
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2010 21:56 schreef tombolafan het volgende:
Doen meer katers hoorMijn vorige had dat met een favo knuffel
quote:Op maandag 25 oktober 2010 21:57 schreef Cat22 het volgende:
Die Frits toch!
Maar het stinkt zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Dat ik naar een lebbische orgie ga dit weekendOp maandag 25 oktober 2010 21:59 schreef oh-oh het volgende:
Afwas klaar
wat was nou die vreselijke huishoudelijke mededeling die je je poesje moest doen Elies?
quote:Ik vond het wel heel speciaal, maar niet heel veel specialer dan mn achterneefjes en -nichtjesOp maandag 25 oktober 2010 21:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En hoe speciaal was dat, je eerste neefje vasthouden?![]()
Toen mijn broer zijn oudste kreeg was ik heel nuchter, tot ik dat kleine wurm vasthad. Opeens is er gewoon een nieuwe generatie.Dat kwam toen effe binnen, heb ik bij de volgende kindjes nooit meer zo gehad.
quote:Je moet het ook meteen oplikken.
quote:Ah, jij had al close kindjes.Op maandag 25 oktober 2010 22:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vond het wel heel speciaal, maar niet heel veel specialer dan mn achterneefjes en -nichtjes
Maar die noem ik ook mn neefjes en nichtjes, die zijn ook zooooooooo close
En sowieso was ik al emotioneel en chagrijnig door omstandigheden, dus ik liep van te voren wel te janken
quote:Oh jammer, kwartetten is leukerOp maandag 25 oktober 2010 22:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat ik naar een lebbische orgie ga dit weekend
De beeb vond het wel oke geloof ikOf ze thuis mocht blijven
quote:Ik heb het niet tegen jou.
quote:En Kees dan?Op maandag 25 oktober 2010 22:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh jammer, kwartetten is leuker
Nou ja, je hebt ,mn adres he
We zien je wel komen gheghe.
quote:Die heeft dr tong vol aan dr mannen hoor ...
quote:Op maandag 25 oktober 2010 22:05 schreef Cat22 het volgende:
Hey, de smileys blijven nu open staan als je reageert!![]()
quote:Dus ik heb nog ff gecheckt....:Op maandag 25 oktober 2010 22:03 schreef oh-oh het volgende:
Oh jammer, kwartetten is leuker
Nou ja, je hebt ,mn adres he
We zien je wel komen gheghe.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 22:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dus ik heb nog ff gecheckt....:
ElisaB: "Zeg beeb, dat ik van het weekend naar een lebbische orgie ga, vind je toch niet erg?"
Beeb: "Wattuhhh?"
ElisaB: "Dat ik van het weekend naar een lebbische orgie ga, vind je toch niet erg?"
Beeb: "Nee hoor. Duurt het het hele weekend?"
ElisaB: "Nee, alleen zaterdag!"
Beeb: "Ow, da's ook een orgie van nix..."
Nah....
Tis de kift
quote:Als ik jou was zou ik d'r inruilen voor een vent.Op maandag 25 oktober 2010 22:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
ElisaB: "Zeg beeb, dat ik van het weekend naar een lebbische orgie ga, vind je toch niet erg?"
ElisaB: "Dat ik van het weekend naar een lebbische orgie ga, vind je toch niet erg?"
Nah....
Tis de kift
quote:wat een flauw potje hedde gij daor zegOp maandag 25 oktober 2010 22:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nah....
Tis de kift
quote:En dan ondertussen ook nog staand in de keuken Japanse knabbels weg staan te knagen hèOp maandag 25 oktober 2010 22:07 schreef Cat22 het volgende:
Als ik jou was zou ik d'r inruilen voor een vent.
quote:Ik heb geen idee. De NL versie van dat ontwerpprogram denk ik? Waarvan ik dus het einde van het lopende VS seizoen heb gemist.Op maandag 25 oktober 2010 22:07 schreef oh-oh het volgende:
Wat is dat Bjorn Borg programma voor een debiele toestand???
quote:Bekken?
quote:Oooooh!Op maandag 25 oktober 2010 22:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En dan ondertussen ook nog staand in de keuken Japanse knabbels weg staan te knagen hè
Tsskkkk....
quote:Wat een vreselijk bagger programmaOp maandag 25 oktober 2010 22:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. De NL versie van dat ontwerpprogram denk ik? Waarvan ik dus het einde van het lopende VS seizoen heb gemist.
quote:Nou ja, je weet waar je huis woont, je kan leuk klussen, kom maar hier wonenOp maandag 25 oktober 2010 22:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En dan ondertussen ook nog staand in de keuken Japanse knabbels weg staan te knagen hè
Tsskkkk....
quote:Als ik zondagmorgen tegen 7:00 met doorligplekken thuiskom piept ze wel anders
quote:Ik stond ook echt te janken bij de bushalte op de heenweg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 48% gewijzigd door tombolafan op 25-10-2010 22:32:29 ]J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Ow, compleet andere situatie, maar zó herkenbaar. In de stress, gepasseerd en dat een misplaatst gevoel vinden.Op maandag 25 oktober 2010 22:11 schreef tombolafan het volgende:
Even in spoiler enzo, haal het zo wel weg:
quote:Als het goed is lig je niet lang in dezelfde houdingOp maandag 25 oktober 2010 22:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ik zondagmorgen tegen 7:00 met doorligplekken thuiskom piept ze wel anders
quote:En de vijf poezen kunnen mee hè!? Nou, kaassie geregeldOp maandag 25 oktober 2010 22:10 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja, je weet waar je huis woont, je kan leuk klussen, kom maar hier wonen
quote:Op maandag 25 oktober 2010 22:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik stond ook echt te janken bij de bushalte op de heenweg
Even in spoiler enzo, haal het zo wel weg:Oh bah, ik kan me voorstellen dat je daar echt niet blij van wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar luister naar tante Eliesje: die waren zo in de boontjes, dan vergeten ze juist de dingen die ze normaal als vanzelfsprekend zouden doen.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Ja hoor, 5 poezen, daar weten die van mij wel raad mee, lachen!!Op maandag 25 oktober 2010 22:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En de vijf poezen kunnen mee hè!? Nou, kaassie geregeld
Ik ga stage lopen
quote:Joh, jij bent gewoon blij dat je klaar bent met school denk ik?
quote:Dikke kus voor Tante TomboKomt wel goed allemaal
Tis een hormonencircus voor iedereen natuurlijk
quote:Nee, maar dat vertel ik natuurlijk nietOp maandag 25 oktober 2010 22:13 schreef tombolafan het volgende:
Als het goed is lig je niet lang in dezelfde houding
quote:Nou, mooi toch; was je dat ook weer ff kwijtOp maandag 25 oktober 2010 22:15 schreef tombolafan het volgende:
Ja, en ze gaven later ook toe dat het niet echt netjes was om me niet te laten weten dat alles goed wasMaar toen had ik al staan janken
quote:Ze gaan verliezenOp maandag 25 oktober 2010 22:15 schreef oh-oh het volgende:
Ja hoor, 5 poezen, daar weten die van mij wel raad mee, lachen!!
quote:Whehehehe sureOp maandag 25 oktober 2010 22:19 schreef Loveless85 het volgende:
Mijn Mipsie vreet Sjon for breakfast
quote:poesjes vs hondjesOp maandag 25 oktober 2010 22:20 schreef ElisaB het volgende:
Owkee girls; ik ga painten.
Verzoeknummers?
quote:Ja hallo, jouw idee van je logeerpartijtje bij oh-oh.Op maandag 25 oktober 2010 22:20 schreef ElisaB het volgende:
Verzoeknummers?
quote:
quote:Heb je een tekentablet gescoord?Op maandag 25 oktober 2010 22:20 schreef ElisaB het volgende:
Verzoeknummers?
quote:Nog gewaagderOp maandag 25 oktober 2010 22:22 schreef Cat22 het volgende:
Ja hallo, jouw idee van je logeerpartijtje bij oh-oh.
quote:Timing!
quote:Een kleintje mag welOp maandag 25 oktober 2010 22:22 schreef oh-oh het volgende:
Heb je een tekentablet gescoord?
Jij mag heul nie painten toch?
quote:Lange halen snel thuis
quote:Dadelijk verrekt ze iets.
quote:'What's wrong girl?'
quote:Wat is er mis met likken als Lassie dan?
quote:Serieus, ik zie daar NIKS wat ik niet zou kunnen maken!
quote:Feel good tv dus.Op maandag 25 oktober 2010 22:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Serieus, ik zie daar NIKS wat ik niet zou kunnen maken!
Te erg gewoon
quote:Nee ik krijg echt last van plaatsvervangende schaamte als ik dit zie
quote:Aw, kleine kiendjes met gebreken.Op maandag 25 oktober 2010 22:31 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en mn neefje heeft wel last van dit:
http://www.allesoverurologie.nl/kinderen/hypospadie
Maar in de allerlichtste vorm, over een half jaar moeten ze met m naar het VU
quote:Zullen we ons voor volgend jaar aanmelden?Op maandag 25 oktober 2010 22:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee ik krijg echt last van plaatsvervangende schaamte als ik dit zie
quote:Jij en ik als duo, ja dat lijkt me een succesverhaalOp maandag 25 oktober 2010 22:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zullen we ons voor volgend jaar aanmelden?![]()
Ik ben zoooo creatieverig met lapjes.
quote:Dolletjes toch?Op maandag 25 oktober 2010 22:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij en ik als duo, ja dat lijkt me een succesverhaal![]()
quote:Ik ook
quote:Ik heb het al opgegeven, eigenlijk al voor die switch naar maandag. Veel te veel uitgemolken en tig intro filmpjes, interviews, etc. Veel gelul, weinig wolOp maandag 25 oktober 2010 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook
Zit maar Popstars te kijken, maar waarom ik daar vorige seizoenen naar keek is me nu ook een raadsel eigenlijk
quote:Ik zie het!Op maandag 25 oktober 2010 22:37 schreef oh-oh het volgende:
Oh poepsterren, shit ja. dat ben ik echt al heel lang geleden ergens uit het oog verloren
Cat, nu is dat andere programma, wat jij wilde zien hoor!
quote:Oh dit gaat best rap eigenlijk nu, sneller dan The Voice.Op maandag 25 oktober 2010 22:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb het al opgegeven, eigenlijk al voor die switch naar maandag. Veel te veel uitgemolken en tig intro filmpjes, interviews, etc. Veel gelul, weinig wol
quote:Op maandag 25 oktober 2010 22:36 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en ik vroeg aan mn zusje of ie meerdere namen heeft (en dat heeft ie) en ik was de eerste die dat vroeg!
Dus ik wilde wel een beetje HA-HA doen
quote:Hmm nou misschien tegen de tijd van de liveshows weer eens kijken dan. Vond het qua talent al niet echt denderend en het trok me ook gewoon niet dat ze het zo op willen rekken dat 1 seizoen nu 9 maanden duurtOp maandag 25 oktober 2010 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dit gaat best rap eigenlijk nu, sneller dan The Voice.
Maar dat vind ik vele malen leuker.
Ik heb een rotbuiDus ik vind sowieso weinig leuk nu
Ik hoop op de paint van Elies! En anders moet ik maar eens vroeg mijn mand in.
quote:Ja, dat laatste vroeg ik me ook af, waarom ze dat niet zeidenOp maandag 25 oktober 2010 22:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
wat een emo competitie hihi.
Waarom moet je nou ha ha doen omdat je de eerste bent die het vraagt en waarom noemen ze niet gewoon dan al zijn namen als mensen vragen hoe het heet?
quote:Geen idee, zomaarOp maandag 25 oktober 2010 22:42 schreef oh-oh het volgende:
Greys, why so moody?
Mijn collega was toen we naar huis gingen ook spontaan in een rotbui, toen ik zei dat ik mss vrijdag vrij wil nemen.
Dus ik denk dat ik dat maar es ga doen, gewoon omdat het kan
quote:Jammer, dat je nu iets wat zo leuk is laat overschaduwen door zulke kleinigheden joh, lettitgoOp maandag 25 oktober 2010 22:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat laatste vroeg ik me ook af, waarom ze dat niet zeiden
Maar dat haha was meer omdat ik toen echt nog een beetje boos was dat mn vader en moeder mij gewoon bezorgd lieten zijn om niks, en ik dat dus wel vroeg enzo
Lame, sneu, ja ik weet het en normaal is het echt niet zo erg... Maar met alle emoties en de slechte nacht kwam het er een beetje bij
quote:Nee joh malle, als Maes komt dan pas is het lekker soppenOp maandag 25 oktober 2010 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee, zomaarBen moe, wil eigenlijk naar bed, maar ook weer niet
Ken je dat?
Ik moet eigenlijk nog e.e.a. doen, maar denk dat ik dat morgenmiddag maar doe.
Gewoon lekker doen, vrijdag vrij nemen
Lekker soppen voor als Maes komt
quote:Ja, dat weet ik ook welOp maandag 25 oktober 2010 22:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jammer, dat je nu iets wat zo leuk is laat overschaduwen door zulke kleinigheden joh, lettitgo![]()
Voor jezelf leuker, en voor iedereen
quote:Laat dat maar aan Elies over iddOp maandag 25 oktober 2010 22:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee joh malle, als Maes komt dan pas is het lekker soppen
quote:ORGIE! ORGIE! ORGIE!Op maandag 25 oktober 2010 22:51 schreef ElisaB het volgende:
Jullie gaan dus écht niet naar bed nu mijn orgie bijna klaar is
quote:Ik zou het niet willen missenOp maandag 25 oktober 2010 22:51 schreef ElisaB het volgende:
Jullie gaan dus écht niet naar bed nu mijn orgie bijna klaar is
quote:Op maandag 25 oktober 2010 22:49 schreef oh-oh het volgende:
Mijn zusje belde dus wel zelf, en zei ook gelijk beiden namen van alle drie toen ze geboren werden. Verder zijn die namen nooit meer ter sprake gekomen, dus ze vond het allang tof dat ze ze tenminste 1 keer kon gebruiken
En ze hebben alledrie een leukere tweede naam dan eerste naam
quote:Die van mn zusje hadden gewoon Julia ( JuultjeOp maandag 25 oktober 2010 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bij mn neefje is de roepnaam afgeleid van de tweede naam
quote:Dat zijn leuke namen jaOp maandag 25 oktober 2010 22:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die van mn zusje hadden gewoon Julia ( Juultje) , Dinah en Adam kunnen heten ....
Zucht.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 22:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat zijn leuke namen jaHoe heten ze nu dan?
En ik dacht dat mn neefje dus [roepnaam] [extranaam] [extranaam] heette (en mn moeder ook), maar hij heet dus officieel niet zn roepnaam![]()
quote:Zo op het eerste gezicht dacht ik dat die smiley zijn onderbroekje vergeten was.
quote:Whehehhehehehehehehehehehe
quote:Zo een handje met 5 vingertjes zou meer lijken op het beeld op mijn netvlies ...Op maandag 25 oktober 2010 23:02 schreef DeZwabber het volgende:
er klopt iets niet, ik vind em er een beetje raar uitzien
quote:Why not?Op maandag 25 oktober 2010 23:03 schreef oh-oh het volgende:
Stel ik pak die lapo he...
Mogen er dan moody bitchess in de TT?
quote:Ja, dat dacht ik ookOp maandag 25 oktober 2010 23:02 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik zit nu echt te piekeren waar die eerste naam in hemelsnaam van afgeleid kan zijn, das toch gewoon een naam zo Tombo
quote:Nu weet ik het helemaal niet meerOp maandag 25 oktober 2010 23:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ookvandaar dat ik dacht aan 3 namen... Maar die 2e naam is een engelse naam en dan iets anders gespeld en dan zou je het er een beetje van af kunnen leiden ja
quote:Dan moet ze snel doorpainten.Op maandag 25 oktober 2010 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Why not?(wel met 1 s dan
)
Ik denk alleen dat de TT dan niet meer terecht is, omdat tegen die tijd de paint van Elies er al voor gezorgd heeft dat er niemand meer moody is
quote:Dat dacht ik dus ook
quote:ja ze zijn wel erg dik he, ik ga er morgen gewoon een stuk of vijf maken, als je de lijnen te dun maakt bij zo'n grote smiley ziet het er niet uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |