quote:Moet jij ook doen joh!Op maandag 25 oktober 2010 19:22 schreef Greys het volgende:
Met een pistool naar Baas B gereden
Samen met haar moeder.
quote:Ik zou niet weten waar hij woont.
quote:Door die andere ava (die had ie hiervoor echt heel lang al, toch?Op maandag 25 oktober 2010 19:30 schreef Goodbye het volgende:
Mijn beeld van APK gaat naar de knoppen
quote:Nee, dat eerste. APK is toch een ongeschoren roker met vettig haar?Op maandag 25 oktober 2010 19:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Door die andere ava (die had ie hiervoor echt heel lang al, toch?) of door die schietopmerking?
quote:Mijn vader nam uit het buitenland altijd allemaal klederdrachtpoppetjes mee voor mijn zus, die stonden toen we naar een boerderij verhuisd waren op allemaal plankjes in een grote ruimte en die heb ik toen met een luchtbuks als schiettent gebruikt.Op maandag 25 oktober 2010 19:30 schreef Greys het volgende:
Ik zou niet weten waar hij woont.
Schieten kan ik wel
Tenminste, dat kon ik als kind altijd goed, geen idee of ik het nog kan
Vroegah mocht ik van mijn vader op zolder schieten met luchtbuks en luchtdrukpistool.
Kartonnen doos, koninginnendagvlaggetje er in geprikt en dan het nietje proberen door te knallen.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:32 schreef Goodbye het volgende:
Nee, dat eerste. APK is toch een ongeschoren roker met vettig haar?
quote:Phew
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:32 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn vader nam uit het buitenland altijd allemaal klederdrachtpoppetjes mee voor mijn zus, die stonden toen we naar een boerderij verhuisd waren op allemaal plankjes in een grote ruimte en die heb ik toen met een luchtbuks als schiettent gebruikt.![]()
![]()
quote:Ik hoop dat je met 'die doos' niet aan zijn zus refereert.Op maandag 25 oktober 2010 19:36 schreef Greys het volgende:
![]()
Toen mijn vader zelf nog kind was, liep zijn zus heel de tijd heen en weer van kamer naar kamer met een Sinterklaas surprise. Dus hij zag steeds haar met die doos langs komen, heen en weer. En toen ging hij er op richten met zijn luchtbuks en na een paar keer heen en weer lopen knalde hij zo in die doos. Ik geloof dat ie vier maanden niet naar buiten mocht daarna
quote:Beter lezen, het gaat om de zus van Greys d'r vader!Op maandag 25 oktober 2010 19:38 schreef APK het volgende:
[..]
Ik hoop dat je met 'die doos' niet aan jouw zus refereert.
quote:Ik had het al veranderd.Op maandag 25 oktober 2010 19:39 schreef Goodbye het volgende:
Beter lezen, het gaat om de zus van Greys d'r vader!
quote:Toen nog niet!
quote:Hoe lang heb je daar voor nodig?
quote:Wat ga je er nu weer voor pareltje uit gooien naar die bezette?
quote:Alles gelukt ja?
quote:Ken 'm nietHN J!Op maandag 25 oktober 2010 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Alles gelukt ja?
Heeft iemand van jullie deze wel eens gezien trouwens?
Ist wat?
quote:Hoe vond je de finale van Grey's, vorige week en de week er voor?Op maandag 25 oktober 2010 19:45 schreef Maes het volgende:
Zo het eten is op (tosti) en het kind is naar zangles geweest ik zit klaar voor de rest van de avond. Straks Greys, ik hou van maandagavond maar de smileys doen het hier weer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |