quote:
quote:3
quote:Verstandig Spanky!Op maandag 25 oktober 2010 19:08 schreef SpankmasterC het volgende:
Maar Ross, nee geen nieuw kitje, mn kitje werkt nog goed mn 360 wil gewoon heel graag doodvnv of morgen dus maar weer overhitten, hopelijk houdt ie het dan weer een maandje vol!
ik mag pas een nieuwe 360 kopen van mezelf als ik mn scriptie afheb, maar dan voelt ie wel extra verdiend!
quote:Je wil gewoon pixel tetten zien
quote:DiamondOp maandag 25 oktober 2010 19:16 schreef AQuila360 het volgende:
De zoektocht naar mijn geliefde HD2 is opgegeven![]()
Nu heb ik een Diamond
quote:Heb jij die ook?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:24 schreef badboynova het volgende:
TE KOOP
HTC HD2 weinig gebruikt (ivm het gebrek aan telefoon nummers).
Bieden vanaf 10 euro, bij een bod van 25 euro een exclusieve seal of aprove erbij.
quote:Die site heeft m'n moeder geblokkeerd..
quote:Dat zei ze gister al jaOp maandag 25 oktober 2010 20:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Die site heeft m'n moeder geblokkeerd..
quote:Ben jij die nieuwe schoonmaker?
quote:Hij schijnt wel een dikke pijpenrager te hebben!
quote:Maar Poit schijnt een hele nauwe schoorsteen te hebben!Op maandag 25 oktober 2010 20:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hij schijnt wel een dikke pijpenrager te hebben!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:Op maandag 25 oktober 2010 21:14 schreef Nebo het volgende:
[..]
Maar Poit schijnt een hele nauwe schoorsteen te hebben!Wat niet rekt dat scheurt wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:En als het scheurt heb je gelijk gratis glijmiddel, alleen jammer dat bloed stolt bij hoge temperatuur.
quote:* Poit zet de thermostaat wat lager.Op maandag 25 oktober 2010 21:20 schreef badboynova het volgende:
[..]
En als het scheurt heb je gelijk gratis glijmiddel, alleen jammer dat bloed stolt bij hoge temperatuur.
quote:Ik vind mijn katten hele leuke en lieve beesten, maar zulk soort dingen gaan me toch echt te verOp maandag 25 oktober 2010 20:45 schreef SpankmasterC het volgende:
![]()
Mn huisgenoot had rookworst gemaakt, en hij was nog wat aan het kauwen toen onze kat eraan kwam, dus ik zo: "dude doe je mond open!!" maar onze kat had dat niet door... dus ik een beetje wijzen met mn vinger, toen had ze het door, mn hugo stak zn tong uit, en onze kat at van zn tongbeet hem een beetje ook nog es, dus nu heeft ie bloed in zn mond
:D:D:D:D
quote:Dit ook.Op maandag 25 oktober 2010 22:02 schreef Nebo het volgende:
http://www.apple.com/nl/macbookair/#macbook-air-video
Goddomme wat een geil ding.
quote:Wat een hoer! Breken met haar man én Jim Carrey in dezelfde maandOp maandag 25 oktober 2010 22:05 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dit ook.
[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)an-masturberen.dhtml
quote:1 Scherp, had er helemaal over heen gelezen.Op maandag 25 oktober 2010 22:07 schreef koei het volgende:
[..]
Wat een hoer! 1 Breken met haar man én Jim Carrey in dezelfde maand
En dit is toch uberhaupt geen nieuws? 2Het zou eerder nieuws moeten zijn als iemand beweert niet te masturberen...
quote:FYIOp maandag 25 oktober 2010 22:13 schreef Poit het volgende:
Er zat vandaag een meisje in de trein die bizar veel leek op EmmaStone
[ afbeelding ]
quote:En nu is ze zwangerOp maandag 25 oktober 2010 22:13 schreef Poit het volgende:
Er zat vandaag een meisje in de trein die bizar veel leek op EmmaStone
[ afbeelding ]
quote:Nee, de dame van de trein had donkere ogen.. En minder sproetjes..
quote:Ik denk dat dat strafbaar was geweest..
quote:De POIT heeft ze vehaal altyd klaar, voor een politie verhoor.Op maandag 25 oktober 2010 22:19 schreef Poit het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat dat strafbaar was geweest..
quote:Ik vind dat het internet een mascotte nodig heeft en dat dat duidelijk PedoBear moet zijnOp maandag 25 oktober 2010 22:28 schreef badboynova het volgende:
[..]
De POIT heeft ze vehaal altyd klaar, voor een politie verhoor.
[ afbeelding ]
quote:FIXOp maandag 25 oktober 2010 22:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vind dat het internet een mascotte nodig heeft en dat dat duidelijkPedoBearmoet zijn
quote:Op maandag 25 oktober 2010 22:05 schreef koei het volgende:
Zo mooi trouwens, vandaag in de Spits een heel stuk over het voorstel van de PVV om allochtonen te weigeren bij sportverenigingen. Ze hadden hiervoor contact gehad met wat mensen bij de vereniging waar ik softbal (is een combinatie van voetbal en soft- & honkbal) en in de krant stond dus een heel stuk over dat mensen hadden gezegd dat allochtonen ouders ook gewoon hun vrijwilligerstaken doen en er niet meer wanbetalers zijn onder allochtonen, maar het mooie is dus dat ik zelf wat bestuurs- en commissievergaderingen bij heb gewoond waar er hele andere dingen werden gezegdWij hebben één Antiliaans honkbalteam, maar die wilde het bestuur liever niet hebben vanwege het risico op wanbetaling en problemen
Plus dat regelmatig ter sprake komt dat veel (met name allochtonen) ouders hun kinderen gewoon dumpen bij de ingang en niet op komen dagen bij bardiensten enzo
Ik heb wel moeten lachen om dat stuk. Zo politiek correct als iedereen opeens is als de krant langs komt
quote:Het is wel een baas he, die jongen in het midden daar, met z'n hairy belly, ontknoopte broek, jupilertje in het handje, bitchess all over..
quote:Al ben je 80, een chick van 18 is dan nog steeds makkelijk te score.Op maandag 25 oktober 2010 22:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is wel een baas he, die jongen in het midden daar, met z'n hairy belly, ontknoopte broek, jupilertje in het handje, bitchess all over..
Was ik nog maar zo jong en sexy
quote:Brandje uitplassen (als je niet teveel aan de wodka hebt gezeten natuurlijkOp maandag 25 oktober 2010 22:41 schreef badboynova het volgende:
Fokker staat hier in het dorp in de de fik, hoe moet ik straks nou gaan slapen met al die herrie van de sirene's
quote:Da's duidelijk.. Kijk maar naar ome Hugh.Op maandag 25 oktober 2010 22:43 schreef badboynova het volgende:
[..]
Al ben je 80, een chick van 18 is dan nog steeds makkelijk te score.
Dus echte mannen blijven altijd jong.
quote:Nu de brand uit plassen betekend, dat wij als burgers nog langer op de jsf moeten wachten wat nog meer geld gaat kosten.Op maandag 25 oktober 2010 22:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Brandje uitplassen (als je niet teveel aan de wodka hebt gezeten natuurlijk)
[..]
quote:Wat je urinestraal dient tevens als AA gun?Op maandag 25 oktober 2010 22:50 schreef badboynova het volgende:
[..]
Nu de brand uit plassen betekend, dat wij als burgers nog langer op de jsf moeten wachten wat nog meer geld gaat kosten.
quote:Mijn pis is net als napalm, gewoon laten uit branden want gedooft krijg je het nietOp maandag 25 oktober 2010 22:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat je urinestraal dient tevens als AA gun?
quote:Yeah, vind het eigenlijk wel jammer van Barney, want ze maken hem een beetje een karikatuur (net als Marshal trouwens, die krijgt ook steeds meer "schattige, woudkneuterige" trekjes...) Ze drijven het een beetje te ver door!Op maandag 25 oktober 2010 23:22 schreef Nebo het volgende:
Ik ben het eerste seizoen van HIMYM weer aan het kijken. Opvallend hoe Barney echt extreem is veranderd wat betreft zijn karakter. Hij is hier nog een stuk minder kinderlijk. En Marshal is echt dik geworden sinds seizoen 1
quote:Die zat ook flink aan de alcohol en drugsOp maandag 25 oktober 2010 23:33 schreef koei het volgende:
Dat vond ik bij Chandler ook altijd. Die was ook echt dik geworden in de laatste seizoen van Friends. Altijd leuk als ze dan de afleveringen door elkaar uitzenden of met terugblikken
quote:Ik dacht dat mensen daarvan altijd heel dun werden. Tenminste, als ze het heel veel gebruiken, van een beetje alcohol wordt je alleen dik...Op dinsdag 26 oktober 2010 00:31 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Die zat ook flink aan de alcohol en drugs
quote:Wat voor een is het Frankers?Op dinsdag 26 oktober 2010 00:34 schreef Frankii het volgende:
Morgen nieuwe gitaar ophalen![]()
Als ik met deze wonderwall speel knallen alle vrouwen al helemaal uit elkaar van genot
quote:Martin DC-16RGTEOp dinsdag 26 oktober 2010 00:42 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wat voor een is het Frankers?
quote:Eigenlijk had je van die pompoen een pacmanpompoen moeten maken, dan was hij meesterlijk geweest!Op dinsdag 26 oktober 2010 01:03 schreef SpankmasterC het volgende:
Wat ben ik toch een paint-meester!!
[ afbeelding ]
quote:Owja, dat was wel helemaal baas geweest!!Op dinsdag 26 oktober 2010 01:04 schreef koei het volgende:
[..]
Eigenlijk had je van die pompoen een pacmanpompoen moeten maken, dan was hij meesterlijk geweest!
quote:Toen hij eindelijk was afgekickt werd ie dikker in de serieOp dinsdag 26 oktober 2010 00:37 schreef koei het volgende:
[..]
Ik dacht dat mensen daarvan altijd heel dun werden. Tenminste, als ze het heel veel gebruiken, van een beetje alcohol wordt je alleen dik...
quote:Ah, dat verklaart wel een boel!Op dinsdag 26 oktober 2010 01:07 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Toen hij eindelijk was afgekickt werd ie dikker in de serie
quote:in het kader waarvan is deze prachtige uitspatting van creativiteit en kunst en alles?Op dinsdag 26 oktober 2010 01:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[ afbeelding ]
quote:En dat is dan redactielidOp dinsdag 26 oktober 2010 08:14 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
in het kader waarvan is deze prachtige uitspatting van creativiteit en kunst en alles?
quote:ah, dat kan ik toch heul niet zien vanaf mijn werkOp dinsdag 26 oktober 2010 08:15 schreef Nebo het volgende:
[..]
En dat is dan redactielid![]()
[Paint Prijsvraag] Vier Halloween met Solid Snake.
quote:Bijna 2000 freaking euro heeft deze man betaald hè! Hij beschreef elke klank als een orgasme, dus dat hij maar even Wonder Wall moet spelen voor een meisje
quote:Maar de planning, de organisatie, de moeite die we er achter de schermen ingestoken hebben! Niet eens meegekregenOp dinsdag 26 oktober 2010 08:16 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ah, dat kan ik toch heul niet zien vanaf mijn werk
quote:oh gaat zeker over dat halloween-gedoeOp dinsdag 26 oktober 2010 08:17 schreef Nebo het volgende:
[..]
Maar de planning, de organisatie, de moeite die we er achter de schermen ingestoken hebben! Niet eens meegekregen
quote:Klopt,Op maandag 25 oktober 2010 23:33 schreef koei het volgende:
Dat vond ik bij Chandler ook altijd. Die was ook echt dik geworden in de laatste seizoen van Friends. Altijd leuk als ze dan de afleveringen door elkaar uitzenden of met terugblikken
quote:NiceOp dinsdag 26 oktober 2010 00:34 schreef Frankii het volgende:
Morgen nieuwe gitaar ophalen![]()
Als ik met deze wonderwall speel knallen alle vrouwen al helemaal uit elkaar van genot
quote:werkt ideaal idd, vooral het auto-updaten werkt primaOp dinsdag 26 oktober 2010 11:19 schreef Gamer_V het volgende:
Die nieuwe lay-out is wel vrij nice
Nieuwe layout nu voor iedereen #4
quote:Yeah auto-update is relaxedOp dinsdag 26 oktober 2010 11:24 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
werkt ideaal idd, vooral het auto-updaten werkt prima
quote:Ah joh, ik had hem altijd al aanstaan, omdat ik nu eenmaal zo'n groot hart heb voor FOK!Op dinsdag 26 oktober 2010 11:55 schreef Tain het volgende:
Wel kut dat je die banner na de eerste post niet meer kan uitzetten...
quote:Netjes SpankOp dinsdag 26 oktober 2010 01:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 13:02 schreef Frankii het volgende:
[..]
Netjes Spank
[ afbeelding ]
Geef gul.
quote:Pff ik kon er gister ook weer wat van na 3 drankjes
quote:De duitsers zullen ontroostbaar zijn.
quote:De grote vraag blijft of hij dit aan zag komen...
quote:waarschijnlijk welOp dinsdag 26 oktober 2010 14:41 schreef Nebo het volgende:
[..]
De grote vraag blijft of hij dit aan zag komen...
quote:"The life expectancy for an octopus is supposed to be three and at the age of more than 2 years octopus Paul can be said to be in his old age. "
quote:Jij moest toch leren?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:04 schreef Nebo het volgende:
Barney doet weer een "Challenge accepted"... Ben benieuwd
quote:Zo nu en dan een pauze is wel zo prettig
quote:Ik breek even in.. Heb binnen 5 minuten die theme gedownload maar heb nog geen key binnen
quote:kut SonyOp dinsdag 26 oktober 2010 16:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik breek even in.. Heb binnen 5 minuten die theme gedownload maar heb nog geen key binnen
quote:Ik heb gesproken met de mensen bij Guerilla, blijkbaar was je te tof voor de beta en krijg je binnenkort een uitnodiging om bij hun te komen werken om het spel te vertoffen!Op dinsdag 26 oktober 2010 16:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik breek even in.. Heb binnen 5 minuten die theme gedownload maar heb nog geen key binnen
quote:Alweer? Als ze nu maar wat beter betalen..Op dinsdag 26 oktober 2010 16:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik heb gesproken met de mensen bij Guerilla, blijkbaar was je te tof voor de beta en krijg je binnenkort een uitnodiging om bij hun te komen werken om het spel te vertoffen!
quote:Nope, maar heb de theme ook pas gedownload tegen een uur of 01:00.... ruim na de tijd waarop de tigduizenmiljoen anderen me al voor waren.
quote:Maar jij bent mijn Killzone maatjeOp dinsdag 26 oktober 2010 16:56 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nope, maar heb de theme ook pas gedownload tegen een uur of 01:00.... ruim na de tijd waarop de tigduizenmiljoen anderen me al voor waren.
Dus geen KZ3 beta voor mij...
quote:Koei, je hoeft niet te liegen hier hoor, je bent in een veilige plek en we houden van je, ook al kan je geen shooters spelenOp dinsdag 26 oktober 2010 17:09 schreef koei het volgende:
[..]
Maar jij bent mijn Killzone maatje
Ik heb overigens net mn eerste rondjes gespeeld. Ik zie weinig verschil met Killzone 2 (of welke andere shooter dan ook)Maar het is op zich wel vermakelijk! En ik had een killstreak van 5!
quote:I know....Op dinsdag 26 oktober 2010 17:09 schreef koei het volgende:
[..]
Maar jij bent mijn Killzone maatje
Ik heb overigens net mn eerste rondjes gespeeld. Ik zie weinig verschil met Killzone 2 (of welke andere shooter dan ook)Maar het is op zich wel vermakelijk! En ik had een killstreak van 5!
quote:Ik had echt een Killstreak van 5! en ik was de nummer 1 speler!Op dinsdag 26 oktober 2010 17:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Koei, je hoeft niet te liegen hier hoor, je bent in een veilige plek en we houden van je, ook al kan je geen shooters spelenJe hoeft je niet anders voor te doen dan je bent!!
quote:Natuuurlijk koeitje, we geloven je hier allemaal!Op dinsdag 26 oktober 2010 17:16 schreef koei het volgende:
[..]
Ik had echt een Killstreak van 5! en ik was de nummer 1 speler!
quote:Hier, voelt dat niet beter?Oke, ik speelde wel met bots op het niveau recrute...
quote:Jij hebt de multiplayer nooit gespeeld dus weet helemaal niet hoe moeilijk recrute wel niet is! Jij kan alleen maar dromen van een 5 kill-streak in Killzone 3!Op dinsdag 26 oktober 2010 17:18 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Natuuurlijk koeitje, we geloven je hier allemaal!en we zijn heeeeeel trots op je!
[..]
Hier, voelt dat niet beter?
quote:Lekker rustigOp dinsdag 26 oktober 2010 18:19 schreef badboynova het volgende:
Kut upc, nu hebben we helemaal geen i-net en telefoon en pas vrijdag hebben ze tijd
quote:WORD !!
quote:PAGES !!
quote:Bitch 1
quote:Bitch 2
quote:Echte bazen bellen hun sma, die voor hun de pizzeria belt om in 10 minuten een grote, warme pizza te bezorgen
quote:Ik ken nog wel een kok die hazen aan het vellen is
quote:Ik ben geen echt baas.. Heb geen smaOp dinsdag 26 oktober 2010 20:08 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Echte bazen bellen hun sma, die voor hun de pizzeria belt om in 10 minuten een grote, warme pizza te bezorgen
quote:En daar heb ik dan geen fuck aan.. Als hij nou een haasje aan het bakken was! (het haasje van een rund dan wel..)Op dinsdag 26 oktober 2010 20:14 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een kok die hazen aan het vellen is
quote:Doe mij maar een tofuhaasjeOp dinsdag 26 oktober 2010 20:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben geen echt baas.. Heb geen sma
[..]
En daar heb ik dan geen fuck aan.. Als hij nou een haasje aan het bakken was! (het haasje van een rund dan wel..)
quote:MIjn zus is vegetarisch en ging vandaag mosselen voor ons maken... smaakt letterlijk nergens naar. Voor mn gevoel klodders vet met saus zitten eten. bahbah.
quote:Ik kan best prima mosselen makenOp dinsdag 26 oktober 2010 20:35 schreef Frankii het volgende:
[..]
MIjn zus is vegetarisch en ging vandaag mosselen voor ons maken... smaakt letterlijk nergens naar. Voor mn gevoel klodders vet met saus zitten eten. bahbah.
quote:MosselenOp dinsdag 26 oktober 2010 20:35 schreef Frankii het volgende:
[..]
MIjn zus is vegetarisch en ging vandaag mosselen voor ons maken... smaakt letterlijk nergens naar. Voor mn gevoel klodders vet met saus zitten eten. bahbah.
quote:Prima dresscode deze keer ja
quote:Is een vrouwenfilm, veel gelul weinig geknok....Op dinsdag 26 oktober 2010 21:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
Karate KID aan het afkijken, valt vies tegen
quote:Je doe er wel lang over om hem af te kijken, want volgens mij heb je hem gister avond al aan gezet.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
Karate KID aan het afkijken, valt vies tegen
quote:
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 21:07 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Is een vrouwenfilm, veel gelul weinig geknok....
quote:Moet gewoon werken he, WW-erOp dinsdag 26 oktober 2010 21:11 schreef badboynova het volgende:
[..]
Je doe er wel lang over om hem af te kijken, want volgens mij heb je hem gister avond al aan gezet.
quote:sinds when ben jij uit de ww
quote:vast wel, al zal het voornamelijk zijn om persoonsgegevens te scoren en om je zo min mogelijk korting te gevenOp dinsdag 26 oktober 2010 21:39 schreef AQuila360 het volgende:
Jongens had Dixons nu iets van een pasje ofzo zodat je korting kreeg?
quote:TETT'N!!!!
quote:
quote:Ik heb liever niet dat je je zo uitlaat over Rembo en Rembo...
quote:Rembo en Rembo maken geen takke herrie, dat doet degene die deze 'muziek' gemaakt heeft.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat je je zo uitlaat over Rembo en Rembo...
quote:Rembo en Rembo hebben deze muziek zelf gemaakt.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:14 schreef koei het volgende:
[..]
Rembo en Rembo maken geen takke herrie, dat doet degene die deze 'muziek' gemaakt heeft.
quote:Dan is het maar goed dat ze gestopt zijn...Op dinsdag 26 oktober 2010 23:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Rembo en Rembo hebben deze muziek zelf gemaakt.
Staat op de laatste verzamel DVD (al hebben ze wel hulp gehad van een hardcore gabber dj)
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 23:32 schreef koei het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat ze gestopt zijn...
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 23:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat je je zo uitlaat over Rembo en Rembo...
quote:
quote:Ekte helden jullie mannen!!
quote:Potjandorie ja zeg! Mooie coupe ook
quote:Trusten kerelOp dinsdag 26 oktober 2010 23:42 schreef Nebo het volgende:
Maar ik ga eens even slapen, morgen om 7.30 op tafel bij de fysio en dan aan de studie! Als het mee zit bestel ik in de middag een Mac
quote:Je geeft hem een lapdance?Op dinsdag 26 oktober 2010 23:58 schreef SpankmasterC het volgende:
Ben nu mn 360 aan het oververhitten, spannuuunnndd!!!
quote:Jarno Hamse heeft het zwaar!Op woensdag 27 oktober 2010 00:03 schreef Frankii het volgende:
Morgen tentamen, overmorgen tentamen. En dan weer een week vrij, wat hebben studenten het toch zwaar he![]()
Laten we maar eens gaan pitten, morgen om half 4 tentamen. Dus ik kan maar een uurtje of 14 slapen.
quote:is ook niet slim. Neem dan een echte koe! Die is ook zwaar maar kan lopen en je kan er mee lepelenOp woensdag 27 oktober 2010 00:06 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Jarno Hamse heeft het zwaar!
(Als ie weer eens een bakstenen koe van 600 kilo 100 meter moet verslepen)
quote:14 uurOp woensdag 27 oktober 2010 00:03 schreef Frankii het volgende:
Morgen tentamen, overmorgen tentamen. En dan weer een week vrij, wat hebben studenten het toch zwaar he![]()
Laten we maar eens gaan pitten, morgen om half 4 tentamen. Dus ik kan maar een uurtje of 14 slapen.
quote:
quote:Lepelen, kroelen, what's the difference?
quote:Maar een echte koe laat zich echt niet optillen en stribbelt tegen.Op woensdag 27 oktober 2010 00:11 schreef Poit het volgende:
[..]
is ook niet slim. Neem dan een echte koe! Die is ook zwaar maar kan lopen en je kan er mee lepelen
quote:Half 8, al de tering! Afgelopen maandag al geweest, en gelukkig was dat om half 6Op dinsdag 26 oktober 2010 23:42 schreef Nebo het volgende:
Maar ik ga eens even slapen, morgen om 7.30 op tafel bij de fysio en dan aan de studie! Als het mee zit bestel ik in de middag een Mac
quote:Nope. Het gaat in dat verhaal om Dr. Frankenstein en het monster ván Frankenstein.Op woensdag 27 oktober 2010 01:02 schreef koei het volgende:
Frankenstein was toch de naam voor de man die tot leven was gewekt, niet de tot leven wekker?
Fallen! http://nl.playstation.com(...)illzone-3-beta-codes!/?site_locale=nl_NL
quote:Klopt! En ook als je elke morgen met volle neus je ogen open doetOp woensdag 27 oktober 2010 07:10 schreef Nebo het volgende:
Morguh! Het is in de herfst en de winter zo verrekte moeilijk om uit je warme bed te stappen
quote:Dat roep ik zo nu en dan ook tijdens een potje Super Meat Boy. Maar zonde Spank!
quote:Je doet towel trick? Of x-clamp? Word gewoon tijd voor een nieuweOp woensdag 27 oktober 2010 08:23 schreef SpankmasterC het volgende:helaas is mijn schitterende creatie terugin het graf, het is me niet gelukt om hem voor langere tijd te laten rijzen uit het graf....
volgende keer iets langer testen voor ik alles weer in elkaar schroef..!
quote:Ik heb dr een x-clamp opzitten, maar alsnog begeeft mn 360 het af en toe... Dus dan opnieuw overheaten en dan deed ie het altijd wel weer, nu gaf ie echter echt heel snel weer de geest... Misschien ff opnieuw losdraaien, flowen, aandraaien, flowen en dan kijken of ie het doet, maar dat is voor laterOp woensdag 27 oktober 2010 09:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je doet towel trick? Of x-clamp? Word gewoon tijd voor een nieuwe
quote:Mijn vriendin had gisteren per ongeluk de verkeerde 360 aangezet toen ze een film wilde kijken. Zo rond een uurtje of 12 had ze via de controller de 360 aangezet die in de kast stond met het klepje nog dicht. Toen ik om 17:30 uur thuis kwam hoorde ik een gigantische takkeherrie uit de woonkamer komen en gooide ik het klepje open... de warmte die er uit kwam was te vergelijken met het opentrekken van een vaatwasser wanneer hij nog midden in een cyclus zit. LOEIENDheetOp dinsdag 26 oktober 2010 23:58 schreef SpankmasterC het volgende:
Ben nu mn 360 aan het oververhitten, spannuuunnndd!!!
quote:Jij hebt meerdere Xboxen?Op woensdag 27 oktober 2010 09:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mijn vriendin had gisteren per ongeluk de verkeerde 360 aangezet toen ze een film wilde kijken. Zo rond een uurtje of 12 had ze via de controller de 360 aangezet die in de kast stond met het klepje nog dicht. Toen ik om 17:30 uur thuis kwam hoorde ik een gigantische takkeherrie uit de woonkamer komen en gooide ik het klepje open... de warmte die er uit kwam was te vergelijken met het opentrekken van een vaatwasser wanneer hij nog midden in een cyclus zit. LOEIENDheet
en de 360 doet het nog steedsHet is wel degene met extra fans er in geplaatst, dus die werken goed!
quote:Ross heeft een legale en een minder legale, en gewoon eentje voor de leuk!Op woensdag 27 oktober 2010 09:46 schreef Nebo het volgende:
[..]
Jij hebt meerdere Xboxen?
Maar dat is best ernstig, het is dat het niet vochtig was, anders was je bril beslagen geweest bij het opendoen?
quote:Haha wat een bazending!!Op woensdag 27 oktober 2010 09:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mijn vriendin had gisteren per ongeluk de verkeerde 360 aangezet toen ze een film wilde kijken. Zo rond een uurtje of 12 had ze via de controller de 360 aangezet die in de kast stond met het klepje nog dicht. Toen ik om 17:30 uur thuis kwam hoorde ik een gigantische takkeherrie uit de woonkamer komen en gooide ik het klepje open... de warmte die er uit kwam was te vergelijken met het opentrekken van een vaatwasser wanneer hij nog midden in een cyclus zit. LOEIENDheet
en de 360 doet het nog steedsHet is wel degene met extra fans er in geplaatst, dus die werken goed!
quote:vrijdag met de trein lalalalalaOp woensdag 27 oktober 2010 09:34 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik heb dr een x-clamp opzitten, maar alsnog begeeft mn 360 het af en toe... Dus dan opnieuw overheaten en dan deed ie het altijd wel weer, nu gaf ie echter echt heel snel weer de geest... Misschien ff opnieuw losdraaien, flowen, aandraaien, flowen en dan kijken of ie het doet, maar dat is voor later
Dit weekend lekker naar de Ardennen met wat vrienden!jammer is wel dat ik het Bokbierfestival in de Beurs van Berlage moet missen
quote:Meh, not impressed.Op woensdag 27 oktober 2010 09:54 schreef Poit het volgende:
http://i.engadget.com/2010/10/26/the-playstation-phone/
quote:voor een telefoon is het toch nice?
quote:Als fok een nagelbijtsmiley had, dan zou ik hem nu gepost hebben!Op woensdag 27 oktober 2010 09:59 schreef Reintji het volgende:
Mogguh, vandaag zal ik de de SC verrassen met een bazen foto.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 09:59 schreef Reintji het volgende:
quote:hoe vaker je dat doet, dan helpt het op een gegeven moment ook niet meer.Op woensdag 27 oktober 2010 09:34 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik heb dr een x-clamp opzitten, maar alsnog begeeft mn 360 het af en toe... Dus dan opnieuw overheaten en dan deed ie het altijd wel weer, nu gaf ie echter echt heel snel weer de geest... Misschien ff opnieuw losdraaien, flowen, aandraaien, flowen en dan kijken of ie het doet, maar dat is voor later
Dit weekend lekker naar de Ardennen met wat vrienden!jammer is wel dat ik het Bokbierfestival in de Beurs van Berlage moet missen
quote:Wat er in zit is best prima inderdaad, maar wat voor idioten er tegenwoordig rondlopen die het ontwerp maken voor PlayStation is mij een raadsel.
quote:Yeah reballen werkt erg goed, maar kost ook wel wat geld, dat spaar ik dan liever voor een nieuwe 360!Op woensdag 27 oktober 2010 10:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hoe vaker je dat doet, dan helpt het op een gegeven moment ook niet meer.
rebal werkt schijnbaar wel goed. ik ga er vandaag 1tje laten ombouwen denk ik
quote:ditzelfde design heb ik al eens eerder voorbij zien komen, toen was het dikke onzin en bleek een fan (o.i.d.) het hypothetische prototype gemaakt te hebben. Zo lang Sony niets bevestigt geloof ik er geen moer vanOp woensdag 27 oktober 2010 10:10 schreef Nebo het volgende:
[..]
Wat er in zit is best prima inderdaad, maar wat voor idioten er tegenwoordig rondlopen die het ontwerp maken voor PlayStation is mij een raadsel.
quote:Deze toch hé?Op woensdag 27 oktober 2010 09:59 schreef Reintji het volgende:
quote:Je hebt de nieuwe foto's op Poits Facebook ook al gespot?Op woensdag 27 oktober 2010 09:59 schreef Reintji het volgende:
quote:helpen die foto's bij het defaeceren?Op woensdag 27 oktober 2010 10:18 schreef Nebo het volgende:
[..]
Je hebt de nieuwe foto's op Poits Facebook ook al gespot?
quote:Try it and let me knowOp woensdag 27 oktober 2010 10:20 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
helpen die foto's bij het defaeceren?
quote:Neen, maar ik merk dat ik iets mis.Op woensdag 27 oktober 2010 10:18 schreef Nebo het volgende:
[..]
Je hebt de nieuwe foto's op Poits Facebook ook al gespot?
quote:EnGadget heeft het meestal wel goed. Kijk maar naar het prototype van de iPhone 4.Op woensdag 27 oktober 2010 10:16 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ditzelfde design heb ik al eens eerder voorbij zien komen, toen was het dikke onzin en bleek een fan (o.i.d.) het hypothetische prototype gemaakt te hebben. Zo lang Sony niets bevestigt geloof ik er geen moer van
quote:Dude!Op woensdag 27 oktober 2010 10:27 schreef Reintji het volgende:
[..]
Neen, maar ik merk dat ik iets mis.
quote:40 pond ofzo in Londen. Nja als ie dan wel weer een jaar werkt? Heb nu ook 3 xboxen, Nja 4 eigenlijk maar daar is moederland van kapot. Wel nog te jtaggenOp woensdag 27 oktober 2010 10:15 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah reballen werkt erg goed, maar kost ook wel wat geld, dat spaar ik dan liever voor een nieuwe 360!
quote:Tssks, zoek en gij zult vinden!Op woensdag 27 oktober 2010 10:28 schreef Poit het volgende:
[..]
maar volgens mij zijn we helemaal geen facebookvriendjes
quote:x 100000!!!
quote:Gevonden?
quote:Oh nee mensen die lol hebben met elkaar wat moeten we doen bel de politie!Op woensdag 27 oktober 2010 13:00 schreef Frankii het volgende:
Ik zit momenteel te leren in een random lokaal op school. En er zit hier een groepje WoW te spelen. Je hoort constant JA IK HEB HEM GEKILLED, OWNED, LVL 22, IK HEB RAGE, ADRENALINE IS OP, CHECK DEZE HELM. IK HEB 2 GOLD OMGGG.
Paupers
quote:Bel maar de Fashion Police, er is vast wel een overtreding gaande!!Op woensdag 27 oktober 2010 13:04 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Oh nee mensen die lol hebben met elkaar wat moeten we doen bel de politie!
quote:Frankii heeft bekende personages als schoolgenotenOp woensdag 27 oktober 2010 13:00 schreef Frankii het volgende:
Ik zit momenteel te leren in een random lokaal op school. En er zit hier een groepje WoW te spelen. Je hoort constant JA IK HEB HEM GEKILLED, OWNED, LVL 22, IK HEB RAGE, ADRENALINE IS OP, CHECK DEZE HELM. IK HEB 2 GOLD OMGGG.
Paupers
quote:Wat een bazen, moet je eens 100 meter verderop in de UB proberen, als je nog een computer kan vindenOp woensdag 27 oktober 2010 13:00 schreef Frankii het volgende:
Paupers
quote:
quote:Wij deden GTA2 via multiplayer en wolfensteinOp woensdag 27 oktober 2010 13:00 schreef Frankii het volgende:
Paupers
quote:Dune!Op woensdag 27 oktober 2010 14:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wij deden GTA2 via multiplayer en wolfenstein.
quote:Ze zijn hier ook vrij zeldzaam, vooral dit blok. Maar deze dame was echt een prachtige denker en wist echt hoe ze het boeiend kon houden. Ik heb naderhand zelfs nog even gebabbeld en met haar meegelopen naar de bushalte. Voelde wel een beetje vreemd met een docenteOp woensdag 27 oktober 2010 13:27 schreef Rossdale het volgende:
WoahColleges die inspirerend zijn! Die hadden ze op de TU/e niet
quote:Eigenlijk had je nog een mobiele telefoon naast die apple moeten doen!
quote:Dat geeft wel een grappig effect hè. De inpandige appie verkocht helaas geen Cruesli.Op woensdag 27 oktober 2010 15:25 schreef SpankmasterC het volgende:
Tof Reintje! Vooral die kabel van de telefoon vind ik mooi!!
quote:Spijtig, maar dit is zeker ook tof!!Op woensdag 27 oktober 2010 15:26 schreef Reintji het volgende:
[..]
Dat geeft wel een grappig effect hè. De inpandige appie verkocht helaas geen Cruesli.
quote:David, da's wel een vreemde naam voor een vrouw...
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 17:33 schreef Poit het volgende:
Jeeej!
Heb m'n Killzone Betacode![]()
Wh00p da shOOOOp
quote:Moest er wel voor op m'n knietjes maar ik heb em
quote:Dat is een ander verhaalOp woensdag 27 oktober 2010 16:22 schreef Bart het volgende:
[..]
David, da's wel een vreemde naam voor een vrouw...
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 17:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Moest er wel voor op m'n knietjes maar ik heb em
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Beetje een afknapperOp woensdag 27 oktober 2010 19:34 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
heb je ook al op het plaatje geklikt _V?
quote:Eh, ieder zijn dingOp woensdag 27 oktober 2010 19:37 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
best bizar en toch kinky in zekere zin
quote:Multiplayer personages met diepgangDe beroemde multiplayer gameplay* van Call of Duty is terug met nieuwe extraatjes en killstreaks, personages met meer diepgang en meer aanpassingsmogelijkheden voor wapens, plus compleet nieuwe modes, zoals:
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 20:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Multiplayer personages met diepgangWat een nieuwsbrief van Xbox.com
quote:Ik trapte er even in
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:13 schreef Fallen het volgende:
Thanks koei voor de Sony Tweet actie.
Helaas heb ik ook niks gewonnen via die manier...
Ik vrees dat ik echt niet mee mag doen aan de Killzone 3 beta...
quote:het is niet anders...Op donderdag 28 oktober 2010 00:25 schreef koei het volgende:
[..]
Dan moet ik straks met Poit gaan spelen
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:25 schreef koei het volgende:
[..]
Dan moet ik straks met Poit gaan spelen
quote:Heb ik al gedaan, heb tussen 17:30 en 21:00 uur even heerlijk geslapen!
quote:Heb je een nieuwe baan? waar ga je werken?
quote:Succes, al een nieuwe baan?
quote:Ik ga weer terug naar mijn detacheerder met behoud van salaris en nu wel een optie voor een autoOp donderdag 28 oktober 2010 08:45 schreef koei het volgende:
[..]
Heb je een nieuwe baan? waar ga je werken?
quote:De race voor tofste online persoon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |