abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 oktober 2010 @ 19:03:04 #1
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_87947532

Poit: De oldbie in de slowchat. Ziet zich als pater familias van de slowchat en is dit eigenlijk ook. Heeft een klein vierkant gedeukt autootje genaamd Viefje waar meer aan mankeert dan aan een lelijke kreupele bejaarde met chronische diarree: het kopje is hard, de rest kun je drinken.
Cruise.Elroy: De teruggevonden slowchatter. Heeft de weg naar de slowchat weer gevonden en hoeft daardoor niet zoals newbies onderaan aan te sluiten. Deze rode kerel staat bekend om zijn memorabele afbeeldingen van mensen in carnavalskostuum en autorijders.
Rossdale: De slowchatter die af en toe eens binnen komt hupsen en daarna weer even afwezig is. Had de bril van Spanky gestolen en is erg blij dat hij zijn modrechten kwijt is. Snurkt wel, dankzij de beschuldigingen van Koei.
Lyzio: De boerse slowchatter. Viert fanatiek vasteloavend ofzoiets en is coach van iets. Heeft de Mexicaanse griep meegenomen van zijn vakantie. Koning der koningen door in het bezit te zijn van een heuze tap! Oprichter van het LBF! ALL HAIL!
Bart: De bazigste slowchatter. Maakt veelvuldig misbruik van zijn extra knopjes en patst hier ook graag mee. Was vroeger bekend als Merovingian maar daarna is het bergafwaarts gegaan. Staat weer in de OP na maanden van ongeoorloofde afwezigheid.
koei: De leukste slowchatter, aldus haarzelf. Zorgt altijd voor een vrolijke noot en is de favoriete gesprekspartner van bronstige mannen (ook wel bekend als Poit). Maakt daarnaast ook hele mooie OP's, heeft een woeste verzameldrang van allerlei games- en niet-gamesgerelateerde troepjes en verzint slechte eigenschappen over Rossdale. Stemt ook op onzinnige partijen en wil samen met een andere rechtse rakker een dierenknuffelaars-partij oprichten...! Heeft borsten!
Pettigrew81: De workaholic slowchatter. Heeft drie of twee baantjes en heeft daarnaast nog tijd over voor zijn haat/liefde-verhouding met AQuila. Mocht je pillen nodig hebben, dan is hij je man!
disjfa: De oudste slowchatter. Met zijn bijna veertig jaren heeft hij AQuila in shock gebracht. Houdt van mensen beledigen en heeft een grote collectie vreemde plaatjes. Heeft een haat-liefde verhouding met Lyzio en is daarnaast de grootste snurker uit de SC, hoewel Rossdale een goede tweede is!
Reintji: De recreatieve slowchatter. Maakt toffe X-ray foto's en is daarmee wereldberoemd geworden. De Tshirts zouden voor veel geld te koop zijn bij Lennie.
Edwinuss: De apartste slowchatter. In de letterlijke betekenis van het woord. Verzint regelmatig verhalen over filmpjes van vreemdgaande vriendinnen, katten die stikken in kabels en huisgenoten die hem bedreigen. Heeft tevens de neiging om slappe beats te maken en is fanatiek UI bouwer. Heeft na Lennie en Petti ook besloten zijn nick aan te passen maar toch weer niet.
Fallen: De mysterieuze slowchatter. Gaat hardlopen op zondagochtend vroeg en zet slakjes overeind bij de padvinderij. Heeft irl HIMYM-momenten in de supermarkt inclusief het bijbehorende FAIL.
lkb9000: De slowchatter met tunnel. Heeft een eigen tunnel waar hij geld doorheen stopt en waar Poit jaloers op is. Doet een kunstzinnige opleiding en is dan ook een beetje 'apart'. Gaat raar doen na het eten van truffels.
Tain: De terug van weggeweest slowchatter! Is na een lange afwezigheid plots weer opgedoken en werkt nu als ambtenaar 'kneiterhard'! Tevens zit er een steekje los bij hem en vooral wat steekjes in zijn knie en wordt hij regelmatig voor knulliebullie uitgemaakt. Is er wel op vooruit gegaan door Amsterdam te verlaten voor Den Haag.
SpankmasterC: De slowchatter die zegt altijd bezig te zijn maar dat eigenlijk nooit is. Heeft als vreemde hobby het in de magnetron opwarmen van dode kraaien en staat voor alles open behalve voor poep opvangen in een zakje en daar vieze dingen mee doen. Meester Freddie! Heeft geen borsten.
Misan: De heel erg slowchatter die niet zo heel erg slowchatter meer is. Is verhuisd naar Nebo en heeft daarna de GAM SC aan de kant gezet :'(
Socialdisorder: De lange slowchatter. Met zijn 3,91 is deze reus meer dan groot, hij is GIGANTISCH!! Daarnaast houdt ie erg van gesprekken met zn vriendinnetje hier in de SC voeren, en van slechte muziek!
Nebo: De hattrick slowchatter. Heeft na vele pogingen eindelijk een nieuw SC-topic aan mogen maken en scoorde vlak daarna ook gelijk een hattrick. Mag alleen nog maar aangelengde tequila's drinken.
GameBabe: de insider-slowchatter met haar eigen gamebedrijfje. Dankzij haar nickname krijgt ze bijna de complete mannelijke GAM-SC achter haar aan, die ze maar amper voor kan blijven omdat ze overtuigd vegetariërster is. Heeft inmiddels een klantenkaart bij Poit, wat haar een leuke korting op zijn diensten achter het station oplevert. Heeft borsten!
RitseB: De broekie slowchatter, zijn leeftijd wordt door disjfa gecompenseerd. Zet dit jaar zijn eerste stapjes in de grote enge wereld en kent truukjes om voor 5 cent gratis koffie te krijgen. Heeft zich erg snel omhooggeneukt in de crew en kan daardoor met Rossdale's knopjes spelen.
CraniuM: De eeuwige slowchatter. Deze jongen met hoofdletter M op het einde ja. De nieuwste en meest afwezige SC'er die er op dit moment is. Hij heeft meteen zijn stempel gedrukt door in no time een topic vol te kankeren met Edwinuss. Blijft voor altijd in de SC zegt hij maar is alweer een tijdje niet gesignaleerd.
De_Kok: De culinaire slowchatter. Zit onder de plak bij Poit en heeft een veel te grote TV voor z'n kamer. Daarnaast heeft hij ook nog een kneiter geil zusje waarvan hij geen foto's wil posten maar die wel gemakkelijk op Facebook is terug te vinden. Is beroemd om zijn 'kwaliteiten' in SingStar.
Gamer_V: De verdwaalde slowchatter. Vraagt zich af wat hij hier eigenlijk doet en heeft een stiekem fetisj voor tvp's. Niemand weet hoe Victor precies heet, maar bijnamen als Vladimir en Valentijn heeft hij des te meer. Is betrapt op breezers in de winkel kopen voor 'anderen'. Is ook de geestelijk vader van "Kipgezicht", de vrees voor liefde van alle kleine zusjes!
SummerBreeze: De breezerslet slowchatter. Is de breezerslet van SD en heeft een decolleté waar de Grand Canyon jaloers op is. Naast lustobject op zowel werk als de SC wordt ze gezien als de wijze lieve vrouw waarmee je geen ruzie wilt maken. Of dit komt daar haar foxy voorkomen of het feit dat ze een GVR als vriend heeft is niet duidelijk. Heeft borsten!
Lani: De vrouwelijke slowchatter. Houdt van Christian Bale met zo min mogelijk kleding aan, maar lieve ratjes zijn een goed alternatief. Neemt Poit niet mee op vakantie en woont in een huisje aan de rand van het bos. Heeft borsten!
Morpheus2002: De bazige slowchatter. Is ondanks zijn misleidende naam niet pas zeven jaren oud, maar al 19 jaar ouder. Draagt geen witte sokken naar het werk en zegt nog niet kaal te worden, maar aangezien hij ICT-er is heeft iedereen daar zo zijn twijfels bij...
Sigmund666: De oude meuk slowchatter. Deze man met baard uit Maastricht weet vaak de vinger op de zere plek te leggen bij kinderen uit de brugklas. Deze duivelsaanbidder is achievementhoer pur sang, hij speelt met gemak meerdere games per week uit.
badboynova: De domme slowchatter: koopt een slee op het moment dat het stopt met sneeuwen en heeft een usericon die je pas herkent na uitleg.
Nick-GizMo: De goene slowchatter. Woont in de buurt van het oude huis van Yvon Jaspers. Hij houdt van illegale meuk downloaden, maar mag er niet over praten. Nick werkt op de groenteafdeling van een landelijke supermarkt en is daarom letterlijk het groentje van de club.
PaRoDiUzZ: De kunstige slowchatter. Hij heeft een voorliefde voor oude baggergames (lees: Final Fantasy en andere RPG's :r) en heeft vrouwelijk gezelschap waarmee hij naar de film gaat maar verder niet over uit wil wijden.
Sharpdressedman: De bestolen slowchatter. Deze onfortuinlijke man heeft persoonlijk ondervonden dat dieven geen Xbots zijn en liever de rest van het huis leegpikken dan een 360 mee te nemen. De boeven hebben gewonnen met verstoppertje spelen.
Morthill:De zure slowchatter. Heeft na het verlaten van FOK!games eindelijk z'n dwarszittende tampon kunnen verwijderen en doet inmiddels een poging om te genieten van het leven. Studeert iets en is, naast studiebol, het kuttelikkertje van menig docent.
Pheno: Deze slowchatter vlucht maar al te graag naar het verre oosten, alwaar hij met zijn grote blanke gestalte als oude wijsgeer wordt ontvangen en vereerd. Heeft een ongezonde obsessie met pinguïns en probeert iedereen te overtuigen dat hij ouder is dan Disjfa, waar natuurlijk niemand in trapt. Wil samen met een rund zorgen voor de "Partij ter Promotie van Bescherming van Arctische Diersoorten, Waaronder en niet Gelimiteerd tot Pinguins", beter bekend als de PPBADWGP.
Frankii: De muzikale slowchatter en tevens held van Poit. Heeft de gave om vrouwen te laten smelten door het eerste akkoord van Wonderwall te spelen, hierbij gebruikt hij het liefst een akoestische gitaar inclusief dooie muis. Spreekt ook graag gênante voicemails in bij zusjes.
SoldMayor: Present! :+
Solique: De omkoopbare slowchatter. Is bereid zijn stem te verkopen in ruil voor een plaats in deze OP. Een plaats die hij zonder dat ook wel had gekregen, maar dat zegt koei er uiteraard niet bij.

Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"

Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.

Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!

DE OP IS HIER TE VINDEN
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_87947639
Binnen nu het nog gezellig is!
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_87947671
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 19:05 schreef Nebo het volgende:
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_87947709
Gezelligheid O+
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_87947717
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 19:05 schreef Nebo het volgende:
3
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_87947754
Maar Ross, nee geen nieuw kitje, mn kitje werkt nog goed mn 360 wil gewoon heel graag dood :D vnv of morgen dus maar weer overhitten, hopelijk houdt ie het dan weer een maandje vol!

;( ik mag pas een nieuwe 360 kopen van mezelf als ik mn scriptie afheb, maar dan voelt ie wel extra verdiend! *O*
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_87947945
Vorige OP was beter maar vooruit.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  maandag 25 oktober 2010 @ 19:13:48 #8
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_87947982
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 19:12 schreef AQuila360 het volgende:
pi_87947991
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 19:08 schreef SpankmasterC het volgende:
Maar Ross, nee geen nieuw kitje, mn kitje werkt nog goed mn 360 wil gewoon heel graag dood :D vnv of morgen dus maar weer overhitten, hopelijk houdt ie het dan weer een maandje vol!

;( ik mag pas een nieuwe 360 kopen van mezelf als ik mn scriptie afheb, maar dan voelt ie wel extra verdiend! *O*
Verstandig Spanky!
pi_87948064
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 19:12 schreef AQuila360 het volgende:
Je wil gewoon pixel tetten zien :+
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  maandag 25 oktober 2010 @ 19:16:53 #11
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_87948116
De zoektocht naar mijn geliefde HD2 is opgegeven ;(

Nu heb ik een Diamond :{
pi_87948284
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 19:16 schreef AQuila360 het volgende:
De zoektocht naar mijn geliefde HD2 is opgegeven ;(

Nu heb ik een Diamond :{
Diamond *O* :P
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_87948294
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  maandag 25 oktober 2010 @ 19:21:25 #14
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_87948335
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 19:20 schreef Tain het volgende:

[..]

Diamond *O* :P
Heb jij die ook? :P
pi_87948351
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
  maandag 25 oktober 2010 @ 19:23:18 #16
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_87948405
Fat hoor Nick!
pi_87948440
TE KOOP

HTC HD2 weinig gebruikt (ivm het gebrek aan telefoon nummers).
Bieden vanaf 10 euro, bij een bod van 25 euro een exclusieve seal of aprove erbij.

:+
pi_87948584
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 19:21 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Heb jij die ook? :P
Dat was mijn vorige toestel
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 25 oktober 2010 @ 19:28:38 #19
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_87948634
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 19:24 schreef badboynova het volgende:
TE KOOP

HTC HD2 weinig gebruikt (ivm het gebrek aan telefoon nummers).
Bieden vanaf 10 euro, bij een bod van 25 euro een exclusieve seal of aprove erbij.

;(
pi_87948950
Wat heb ik zo een zin in VI vanavond, ssssssssssst ben aan het spijbelen vandaag.
pi_87950570
Hoe vinden jullie de Halloween opmaak van de site? :D
pi_87951098
Welke site?
pi_87951296
pi_87951367
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 20:18 schreef Nebo het volgende:
www.fokgames.nl ? :')
Die site heeft m'n moeder geblokkeerd..
pi_87952834
:D _O-

Mn huisgenoot had rookworst gemaakt, en hij was nog wat aan het kauwen toen onze kat eraan kwam, dus ik zo: "dude doe je mond open!!" maar onze kat had dat niet door... dus ik een beetje wijzen met mn vinger, toen had ze het door, mn hugo stak zn tong uit, en onze kat at van zn tong :D beet hem een beetje ook nog es, dus nu heeft ie bloed in zn mond :D:D:D:D:D
pi_87952920
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 20:19 schreef Poit het volgende:

[..]

Die site heeft m'n moeder geblokkeerd..
Dat zei ze gister al ja
pi_87953131
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 20:47 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Dat zei ze gister al ja
Ben jij die nieuwe schoonmaker?
pi_87953177
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 20:51 schreef Poit het volgende:

[..]

Ben jij die nieuwe schoonmaker?
Hij schijnt wel een dikke pijpenrager te hebben!
pi_87954349
quote:
10s.gif Op maandag 25 oktober 2010 20:52 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Hij schijnt wel een dikke pijpenrager te hebben!
Maar Poit schijnt een hele nauwe schoorsteen te hebben!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_87954491
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 21:14 schreef Nebo het volgende:

[..]

Maar Poit schijnt een hele nauwe schoorsteen te hebben!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat niet rekt dat scheurt wel.
pi_87954665
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 21:17 schreef Poit het volgende:

[..]

Wat niet rekt dat scheurt wel.
En als het scheurt heb je gelijk gratis glijmiddel, alleen jammer dat bloed stolt bij hoge temperatuur.
pi_87954760
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 21:20 schreef badboynova het volgende:

[..]

En als het scheurt heb je gelijk gratis glijmiddel, alleen jammer dat bloed stolt bij hoge temperatuur.
* Poit zet de thermostaat wat lager.
pi_87954800
Tongen met poezen hier? :~
pi_87956548
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 20:45 schreef SpankmasterC het volgende:
:D _O-

Mn huisgenoot had rookworst gemaakt, en hij was nog wat aan het kauwen toen onze kat eraan kwam, dus ik zo: "dude doe je mond open!!" maar onze kat had dat niet door... dus ik een beetje wijzen met mn vinger, toen had ze het door, mn hugo stak zn tong uit, en onze kat at van zn tong :D beet hem een beetje ook nog es, dus nu heeft ie bloed in zn mond :D:D:D:D:D
Ik vind mijn katten hele leuke en lieve beesten, maar zulk soort dingen gaan me toch echt te ver :D Ik heb wel vroeger toen ik nog klein was ijsjes met de kat gedeeld, maar dat zou ik nu ook niet meer doen
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_87956763
Koei geeft/gaf haar poes ijs :+
pi_87956801
pi_87956930
Zo mooi trouwens, vandaag in de Spits een heel stuk over het voorstel van de PVV om allochtonen te weigeren bij sportverenigingen. Ze hadden hiervoor contact gehad met wat mensen bij de vereniging waar ik softbal (is een combinatie van voetbal en soft- & honkbal) en in de krant stond dus een heel stuk over dat mensen hadden gezegd dat allochtonen ouders ook gewoon hun vrijwilligerstaken doen en er niet meer wanbetalers zijn onder allochtonen, maar het mooie is dus dat ik zelf wat bestuurs- en commissievergaderingen bij heb gewoond waar er hele andere dingen werden gezegd :D Wij hebben één Antiliaans honkbalteam, maar die wilde het bestuur liever niet hebben vanwege het risico op wanbetaling en problemen :') Plus dat regelmatig ter sprake komt dat veel (met name allochtonen) ouders hun kinderen gewoon dumpen bij de ingang en niet op komen dagen bij bardiensten enzo :D Ik heb wel moeten lachen om dat stuk. Zo politiek correct als iedereen opeens is als de krant langs komt :')
pi_87956944
pi_87957100
quote:
Wat een hoer! Breken met haar man én Jim Carrey in dezelfde maand :N

En dit is toch uberhaupt geen nieuws? Het zou eerder nieuws moeten zijn als iemand beweert niet te masturberen...
pi_87957287
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 22:07 schreef koei het volgende:

[..]

Wat een hoer! 1 Breken met haar man én Jim Carrey in dezelfde maand :N

En dit is toch uberhaupt geen nieuws? 2Het zou eerder nieuws moeten zijn als iemand beweert niet te masturberen...
1 Scherp, had er helemaal over heen gelezen.

2 AQ doet hier niet aan, is dit nieuws?
pi_87957403
Er zat vandaag een meisje in de trein die bizar veel leek op Emma :9~ Stone
pi_87957419
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 22:13 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
FYI
Ik ben verliefd O+
pi_87957537
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 22:13 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
En nu is ze zwanger :P
pi_87957697
Misschien was het Emma Stone wel :o
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_87957744
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 22:18 schreef Tain het volgende:
Misschien was het Emma Stone wel :o
Nee, de dame van de trein had donkere ogen.. En minder sproetjes..
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 22:15 schreef badboynova het volgende:

[..]

En nu is ze zwanger :P
Ik denk dat dat strafbaar was geweest.. :X
pi_87957777
pi_87957861
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_87958219
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 22:19 schreef Poit het volgende:

[..]

[..]

Ik denk dat dat strafbaar was geweest.. :X
De POIT heeft ze vehaal altyd klaar, voor een politie verhoor.
pi_87958385
pi_87958390
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 22:28 schreef badboynova het volgende:

[..]

De POIT heeft ze vehaal altyd klaar, voor een politie verhoor.
[ afbeelding ]
Ik vind dat het internet een mascotte nodig heeft en dat dat duidelijk PedoBear moet zijn :Y
pi_87958509
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 22:31 schreef Poit het volgende:

[..]

Ik vind dat het internet een mascotte nodig heeft en dat dat duidelijk PedoBear moet zijn :Y
FIX
  maandag 25 oktober 2010 @ 22:34:37 #52
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_87958524
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 22:05 schreef koei het volgende:
Zo mooi trouwens, vandaag in de Spits een heel stuk over het voorstel van de PVV om allochtonen te weigeren bij sportverenigingen. Ze hadden hiervoor contact gehad met wat mensen bij de vereniging waar ik softbal (is een combinatie van voetbal en soft- & honkbal) en in de krant stond dus een heel stuk over dat mensen hadden gezegd dat allochtonen ouders ook gewoon hun vrijwilligerstaken doen en er niet meer wanbetalers zijn onder allochtonen, maar het mooie is dus dat ik zelf wat bestuurs- en commissievergaderingen bij heb gewoond waar er hele andere dingen werden gezegd :D Wij hebben één Antiliaans honkbalteam, maar die wilde het bestuur liever niet hebben vanwege het risico op wanbetaling en problemen :') Plus dat regelmatig ter sprake komt dat veel (met name allochtonen) ouders hun kinderen gewoon dumpen bij de ingang en niet op komen dagen bij bardiensten enzo :D Ik heb wel moeten lachen om dat stuk. Zo politiek correct als iedereen opeens is als de krant langs komt :')
:D

Ik vond dat stuk ook veel te positief voor de Telegraaf Spits :P
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_87958710
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 22:34 schreef badboynova het volgende:

[..]

FIX
Het is wel een baas he, die jongen in het midden daar, met z'n hairy belly, ontknoopte broek, jupilertje in het handje, bitchess all over..

Was ik nog maar zo jong en sexy ;(
pi_87958877
Fokker staat hier in het dorp in de de fik, hoe moet ik straks nou gaan slapen met al die herrie van de sirene's
pi_87958961
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 22:38 schreef Poit het volgende:

[..]

Het is wel een baas he, die jongen in het midden daar, met z'n hairy belly, ontknoopte broek, jupilertje in het handje, bitchess all over..

Was ik nog maar zo jong en sexy ;(
Al ben je 80, een chick van 18 is dan nog steeds makkelijk te score.

Dus echte mannen blijven altijd jong.
pi_87959063
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 22:41 schreef badboynova het volgende:
Fokker staat hier in het dorp in de de fik, hoe moet ik straks nou gaan slapen met al die herrie van de sirene's
Brandje uitplassen (als je niet teveel aan de wodka hebt gezeten natuurlijk :P)
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 22:43 schreef badboynova het volgende:

[..]

Al ben je 80, een chick van 18 is dan nog steeds makkelijk te score.

Dus echte mannen blijven altijd jong.
Da's duidelijk.. Kijk maar naar ome Hugh.
pi_87959256
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 22:45 schreef Poit het volgende:

[..]

Brandje uitplassen (als je niet teveel aan de wodka hebt gezeten natuurlijk :P)
[..]

Nu de brand uit plassen betekend, dat wij als burgers nog langer op de jsf moeten wachten wat nog meer geld gaat kosten.
pi_87959297
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 22:50 schreef badboynova het volgende:

[..]

Nu de brand uit plassen betekend, dat wij als burgers nog langer op de jsf moeten wachten wat nog meer geld gaat kosten.
Wat je urinestraal dient tevens als AA gun?
pi_87959403
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 22:51 schreef Poit het volgende:

[..]

Wat je urinestraal dient tevens als AA gun?
Mijn pis is net als napalm, gewoon laten uit branden want gedooft krijg je het niet :+
pi_87960258
Karate Kid kijken :D
pi_87960571
[quote]Op maandag 25 oktober 2010 23:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
Karate Kid kijken :D
[/quote

Je kan beter gaan slapen, want je gaat geen 1 tiet zien in die film :+
pi_87960860
Ik ben het eerste seizoen van HIMYM weer aan het kijken. Opvallend hoe Barney echt extreem is veranderd wat betreft zijn karakter. Hij is hier nog een stuk minder kinderlijk. En Marshal is echt dik geworden sinds seizoen 1 :o
pi_87961378
Dat vond ik bij Chandler ook altijd. Die was ook echt dik geworden in de laatste seizoen van Friends. Altijd leuk als ze dan de afleveringen door elkaar uitzenden of met terugblikken :D
pi_87963408
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 23:22 schreef Nebo het volgende:
Ik ben het eerste seizoen van HIMYM weer aan het kijken. Opvallend hoe Barney echt extreem is veranderd wat betreft zijn karakter. Hij is hier nog een stuk minder kinderlijk. En Marshal is echt dik geworden sinds seizoen 1 :o
Yeah, vind het eigenlijk wel jammer van Barney, want ze maken hem een beetje een karikatuur (net als Marshal trouwens, die krijgt ook steeds meer "schattige, woudkneuterige" trekjes...) Ze drijven het een beetje te ver door!
pi_87963883
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 23:33 schreef koei het volgende:
Dat vond ik bij Chandler ook altijd. Die was ook echt dik geworden in de laatste seizoen van Friends. Altijd leuk als ze dan de afleveringen door elkaar uitzenden of met terugblikken :D
Die zat ook flink aan de alcohol en drugs :P
pi_87964010
Morgen nieuwe gitaar ophalen *O* *O*

Als ik met deze wonderwall speel knallen alle vrouwen al helemaal uit elkaar van genot :7
I am the Milkman! My milk is delicious!
pi_87964086
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 00:31 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Die zat ook flink aan de alcohol en drugs :P
Ik dacht dat mensen daarvan altijd heel dun werden. Tenminste, als ze het heel veel gebruiken, van een beetje alcohol wordt je alleen dik...
pi_87964259
quote:
1.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 00:34 schreef Frankii het volgende:

Als ik met deze wonderwall speel knallen alle vrouwen al helemaal uit elkaar van genot :7
Wat voor een is het Frankers?
pi_87964367
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 00:42 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Wat voor een is het Frankers?
Martin DC-16RGTE

dinsdag 26 oktober 2010 @ 00:56:51 #70
270524 Flodder450
pi_87964868
Wat ben ik toch een paint-meester!! :7

pi_87964906
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 01:03 schreef SpankmasterC het volgende:

[ afbeelding ]
Eigenlijk had je van die pompoen een pacmanpompoen moeten maken, dan was hij meesterlijk geweest!
pi_87965019
quote:
1.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 01:04 schreef koei het volgende:

[..]

Eigenlijk had je van die pompoen een pacmanpompoen moeten maken, dan was hij meesterlijk geweest!
Owja, dat was wel helemaal baas geweest!! -O-
pi_87965020
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 00:37 schreef koei het volgende:

[..]

Ik dacht dat mensen daarvan altijd heel dun werden. Tenminste, als ze het heel veel gebruiken, van een beetje alcohol wordt je alleen dik...
Toen hij eindelijk was afgekickt werd ie dikker in de serie :P
pi_87965292
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 01:07 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Toen hij eindelijk was afgekickt werd ie dikker in de serie :P
Ah, dat verklaart wel een boel!

Maar bedtijd! Ben bezig in The Game van Neil Strauss. Totaal nutteloos voor mij natuurlijk, maar wel interessant leesvoer dat lekker wegleest!
pi_87967421
Goeie morgen! Vandaag lekker leren over factoranalyses *O*
pi_87967476
quote:

[ afbeelding ]
in het kader waarvan is deze prachtige uitspatting van creativiteit en kunst en alles? :P
pi_87967484
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 08:14 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

in het kader waarvan is deze prachtige uitspatting van creativiteit en kunst en alles? :P
En dat is dan redactielid :o

[Paint Prijsvraag] Vier Halloween met Solid Snake.
pi_87967493
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 08:15 schreef Nebo het volgende:

[..]

En dat is dan redactielid :o

[Paint Prijsvraag] Vier Halloween met Solid Snake.
ah, dat kan ik toch heul niet zien vanaf mijn werk :{w

en het is redacteur in plaats van redactielid :6
pi_87967496
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 00:46 schreef Frankii het volgende:

[..]

Martin DC-16RGTE

[ afbeelding ]
Bijna 2000 freaking euro heeft deze man betaald hè! Hij beschreef elke klank als een orgasme, dus dat hij maar even Wonder Wall moet spelen voor een meisje _O_
pi_87967502
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 08:16 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

ah, dat kan ik toch heul niet zien vanaf mijn werk :{w
Maar de planning, de organisatie, de moeite die we er achter de schermen ingestoken hebben! Niet eens meegekregen ;(
pi_87967652
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 08:17 schreef Nebo het volgende:

[..]

Maar de planning, de organisatie, de moeite die we er achter de schermen ingestoken hebben! Niet eens meegekregen ;(
oh gaat zeker over dat halloween-gedoe :D nee, nauwelijks iets van meegekregen B-)
pi_87967958
Mooogguuuuh
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 09:05:32 #84
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_87968005
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 23:33 schreef koei het volgende:
Klopt,

en als je een oude aflevering van Two and a half men ziet dan zie je ook pas goed hoe ontzettend veel kaler Charlie en Alan zijn geworden :P
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 09:05:48 #85
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_87968008
quote:
1.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 00:34 schreef Frankii het volgende:

Nice :D
pi_87968118
En al gespeeld met een luier om Frankers? :D
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:19:20 #88
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_87971075
Die nieuwe lay-out is wel vrij nice :9

Nieuwe layout nu voor iedereen #4
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
pi_87971248
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 11:19 schreef Gamer_V het volgende:
Die nieuwe lay-out is wel vrij nice :9

Nieuwe layout nu voor iedereen #4
werkt ideaal idd, vooral het auto-updaten werkt prima :Y
pi_87971835
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 11:24 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

werkt ideaal idd, vooral het auto-updaten werkt prima :Y
Yeah auto-update is relaxed :)
pi_87972195
Wel kut dat je die banner na de eerste post niet meer kan uitzetten...
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_87972299
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 11:55 schreef Tain het volgende:
Wel kut dat je die banner na de eerste post niet meer kan uitzetten...
Ah joh, ik had hem altijd al aanstaan, omdat ik nu eenmaal zo'n groot hart heb voor FOK! O+
pi_87974494
quote:

[ afbeelding ]
Netjes Spank :7

Geef gul.
pi_87974527
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 13:02 schreef Frankii het volgende:

[..]

Netjes Spank :7

[ afbeelding ]

Geef gul.
_O-
pi_87976451
Octopus Paul is dood...
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:55:31 #96
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_87976552
Whehehe Frank _O-
pi_87976578
Drankii :')
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_87978010
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 13:56 schreef Tain het volgende:
Drankii :')
Pff ik kon er gister ook weer wat van na 3 drankjes :')

Gelukkig had ik alleen maar Poit een bak met onzin gesmst :P
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:26:46 #99
258885 Solique
I Kill You !
pi_87978261
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 13:53 schreef koei het volgende:
Octopus Paul is dood...
De duitsers zullen ontroostbaar zijn.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:34:35 #100
317906 PoederSuikerPoeder
Poeder voor intimi
pi_87978694
quote:
Octopus Paul is dood...
de inkt was op?
pi_87979045
quote:
Octopus Paul is dood...
De grote vraag blijft of hij dit aan zag komen...
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:45:17 #102
Poeder voor intimi
pi_87979229
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 14:41 schreef Nebo het volgende:

[..]

De grote vraag blijft of hij dit aan zag komen...
waarschijnlijk wel
quote:
"The life expectancy for an octopus is supposed to be three and at the age of more than 2 years octopus Paul can be said to be in his old age. "
pi_87980094
Barney doet weer een "Challenge accepted"... Ben benieuwd :')
pi_87981079
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 15:04 schreef Nebo het volgende:
Barney doet weer een "Challenge accepted"... Ben benieuwd :')
Jij moest toch leren? :P
pi_87981649

Slapsgiving blijft toch wel 1 van de mooiste stukjes uit HIMYM O+
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_87982497
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 15:23 schreef koei het volgende:

[..]

Jij moest toch leren? :P
Zo nu en dan een pauze is wel zo prettig :7
pi_87984528
Fallen, heb je een KZ3 betakey?
pi_87984975
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 16:35 schreef koei het volgende:
Ik breek even in.. Heb binnen 5 minuten die theme gedownload maar heb nog geen key binnen :'(
pi_87985293
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 16:43 schreef Poit het volgende:

[..]

Ik breek even in.. Heb binnen 5 minuten die theme gedownload maar heb nog geen key binnen :'(
kut Sony :r :(
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_87985306
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 16:43 schreef Poit het volgende:

[..]

Ik heb gesproken met de mensen bij Guerilla, blijkbaar was je te tof voor de beta en krijg je binnenkort een uitnodiging om bij hun te komen werken om het spel te vertoffen!
pi_87985482
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 16:50 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ik heb gesproken met de mensen bij Guerilla, blijkbaar was je te tof voor de beta en krijg je binnenkort een uitnodiging om bij hun te komen werken om het spel te vertoffen!
Alweer? Als ze nu maar wat beter betalen..
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 16:56:06 #112
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_87985627
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 16:35 schreef koei het volgende:
Nope, maar heb de theme ook pas gedownload tegen een uur of 01:00.... ruim na de tijd waarop de tigduizenmiljoen anderen me al voor waren.
Dus geen KZ3 beta voor mij... :'(
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_87986238
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 16:56 schreef Fallen het volgende:

[..]

Nope, maar heb de theme ook pas gedownload tegen een uur of 01:00.... ruim na de tijd waarop de tigduizenmiljoen anderen me al voor waren.
Dus geen KZ3 beta voor mij... :'(
Maar jij bent mijn Killzone maatje :'(

Ik heb overigens net mn eerste rondjes gespeeld. Ik zie weinig verschil met Killzone 2 (of welke andere shooter dan ook) :') Maar het is op zich wel vermakelijk! En ik had een killstreak van 5!
pi_87986407
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 17:09 schreef koei het volgende:

[..]

Ik heb overigens net mn eerste rondjes gespeeld. Ik zie weinig verschil met Killzone 2 (of welke andere shooter dan ook) :') Maar het is op zich wel vermakelijk! En ik had een killstreak van 5!
Koei, je hoeft niet te liegen hier hoor, je bent in een veilige plek en we houden van je, ook al kan je geen shooters spelen :) Je hoeft je niet anders voor te doen dan je bent!!
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 17:16:09 #115
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_87986579
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 17:09 schreef koei het volgende:

[..]

I know.... :'(
Maar misschien kan poity-boy nog iets voor me regelen bij Guerilla?

Van de diverse gameplay filmpjes lijkt het er verdomd veel op dat de resolutie van de textures echt stukken beter is en sowieso van een betere kwaliteit. Het ziet er allemaal wel lekker vloeiend uit. In elk geval een van de weinige games die ik weer wel bij launch ga halen.
Alleen moet ik eerst nog eens een nieuwe tv gaan kopen, een 28" CRT bak is echt niet meer van deze tijd.
Ik mis mijn beamer nog dagelijks.... ;( :(
pi_87986622
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 17:12 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Koei, je hoeft niet te liegen hier hoor, je bent in een veilige plek en we houden van je, ook al kan je geen shooters spelen :) Je hoeft je niet anders voor te doen dan je bent!!
Ik had echt een Killstreak van 5! en ik was de nummer 1 speler!

Oke, ik speelde wel met bots op het niveau recrute...
pi_87986705
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 17:16 schreef koei het volgende:

[..]

Ik had echt een Killstreak van 5! en ik was de nummer 1 speler!
Natuuurlijk koeitje, we geloven je hier allemaal! :) en we zijn heeeeeel trots op je!

quote:
Oke, ik speelde wel met bots op het niveau recrute...
Hier, voelt dat niet beter? :)
pi_87986863
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 17:18 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Natuuurlijk koeitje, we geloven je hier allemaal! :) en we zijn heeeeeel trots op je!
[..]

Hier, voelt dat niet beter? :)
Jij hebt de multiplayer nooit gespeeld dus weet helemaal niet hoe moeilijk recrute wel niet is! Jij kan alleen maar dromen van een 5 kill-streak in Killzone 3!

Ik vind het grafisch overigens zwaar tegenvallen Fallen. Het ziet er niet veel beter uit dan Killzone 2, maar het is dan ook alweer een tijdje geleden dat ik die voor het laatst gespeeld heb.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 18:19:03 #119
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_87989304
Spank is geloof ik wel goed in die MP spellen want met Reach zie ik hem ook altijd veel punten halen
pi_87989334
Kut upc, nu hebben we helemaal geen i-net en telefoon en pas vrijdag hebben ze tijd :r
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 18:20:55 #121
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_87989394
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 18:19 schreef badboynova het volgende:
Kut upc, nu hebben we helemaal geen i-net en telefoon en pas vrijdag hebben ze tijd :r
Lekker rustig O+
pi_87989510
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 18:20 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Lekker rustig O+
WORD !!
pi_87989679
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 18:23 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

WORD !!
PAGES !!
pi_87989733
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 18:20 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Lekker rustig O+
Bitch 1

quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 18:23 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

WORD !!
Bitch 2

pi_87990240
Er is maar 1 echte bitch he ;)
pi_87994328
Pff. Moet nog koken maar heb geen zin..
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 20:08:57 #127
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_87994680
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 20:00 schreef Poit het volgende:
Echte bazen bellen hun sma, die voor hun de pizzeria belt om in 10 minuten een grote, warme pizza te bezorgen _O_
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_87994949
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 20:00 schreef Poit het volgende:
Ik ken nog wel een kok die hazen aan het vellen is :')
pi_87995037
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 20:08 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Echte bazen bellen hun sma, die voor hun de pizzeria belt om in 10 minuten een grote, warme pizza te bezorgen _O_
Ik ben geen echt baas.. Heb geen sma ;(
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 20:14 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Ik ken nog wel een kok die hazen aan het vellen is :')
En daar heb ik dan geen fuck aan.. Als hij nou een haasje aan het bakken was! (het haasje van een rund dan wel..)
pi_87995684
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 20:16 schreef Poit het volgende:

[..]

Ik ben geen echt baas.. Heb geen sma ;(
[..]

En daar heb ik dan geen fuck aan.. Als hij nou een haasje aan het bakken was! (het haasje van een rund dan wel..)
Doe mij maar een tofuhaasje :')
pi_87995897
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 20:30 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Doe mij maar een tofuhaasje :')
MIjn zus is vegetarisch en ging vandaag mosselen voor ons maken... smaakt letterlijk nergens naar. Voor mn gevoel klodders vet met saus zitten eten. bahbah.
pi_87996203
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 20:35 schreef Frankii het volgende:

[..]

MIjn zus is vegetarisch en ging vandaag mosselen voor ons maken... smaakt letterlijk nergens naar. Voor mn gevoel klodders vet met saus zitten eten. bahbah.
Ik kan best prima mosselen maken :) Maar ik heb het laatst afgekeken :P
pi_87996433
SPANK! NEBO! HIMYM! ROBIN! NEWS! BOOBS! :9~
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 20:50:20 #134
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_87996608
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 20:35 schreef Frankii het volgende:

[..]

Mosselen :9~
pi_87996668
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 20:46 schreef Poit het volgende:
Prima dresscode deze keer ja :D
pi_87997328
Karate KID aan het afkijken, valt vies tegen :)
pi_87997408
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 21:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
Is een vrouwenfilm, veel gelul weinig geknok....
pi_87997555
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 21:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
Je doe er wel lang over om hem af te kijken, want volgens mij heb je hem gister avond al aan gezet.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:14:05 #139
Poeder voor intimi
pi_87998011
Verdomme nu doet het i-net het wel opeens, maar wel met maar 14 MB van de 60.
pi_87998116
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 21:14 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

pi_87998756
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 21:07 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Is een vrouwenfilm, veel gelul weinig geknok....
:')

quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 21:11 schreef badboynova het volgende:

[..]

Je doe er wel lang over om hem af te kijken, want volgens mij heb je hem gister avond al aan gezet.
Moet gewoon werken he, WW-er
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:34:18 #143
Poeder voor intimi
pi_87998840
hoeist hier babes? :*
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:34:31 #144
Poeder voor intimi
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:39:49 #145
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_87999187
Jongens had Dixons nu iets van een pasje ofzo zodat je korting kreeg?
pi_87999488
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 21:33 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

[..]

:') he, WW-er
sinds when ben jij uit de ww :+

[ Bericht 8% gewijzigd door badboynova op 26-10-2010 22:23:34 ]
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:52:45 #147
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_88000081
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:56:35 #148
Poeder voor intimi
pi_88000345
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 21:39 schreef AQuila360 het volgende:
Jongens had Dixons nu iets van een pasje ofzo zodat je korting kreeg?
vast wel, al zal het voornamelijk zijn om persoonsgegevens te scoren en om je zo min mogelijk korting te geven
pi_88001810
Halsema _O_ _O-
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_88002484
DRANKII!!!

Sinds wanneer heb jij tieten??
pi_88002956
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 20:46 schreef Poit het volgende:
TETT'N!!!! _O_
pi_88003138

DANS DANS DAN EK WIL FOKKING FOKKING DANS!
pi_88003547
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_88003955
pi_88004022
pi_88004037
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 22:58 schreef Nebo het volgende:
FIFA 11 :D

http://yfrog.com/4ot4bvj
pi_88004393
quote:
Wat een takkeherrie zeg!
pi_88004429
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:05 schreef koei het volgende:

[..]

Wat een takkeherrie zeg!
Ik heb liever niet dat je je zo uitlaat over Rembo en Rembo...
pi_88004845
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:06 schreef Poit het volgende:

[..]

Rembo en Rembo maken geen takke herrie, dat doet degene die deze 'muziek' gemaakt heeft.
pi_88004954
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:14 schreef koei het volgende:

[..]

Rembo en Rembo maken geen takke herrie, dat doet degene die deze 'muziek' gemaakt heeft.
Rembo en Rembo hebben deze muziek zelf gemaakt.
Staat op de laatste verzamel DVD (al hebben ze wel hulp gehad van een hardcore gabber dj)
pi_88005701
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:16 schreef Poit het volgende:

[..]

Rembo en Rembo hebben deze muziek zelf gemaakt.
Staat op de laatste verzamel DVD (al hebben ze wel hulp gehad van een hardcore gabber dj)
Dan is het maar goed dat ze gestopt zijn... :X
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:34:42 #162
Poeder voor intimi
pi_88005778
quote:
Whahaha prachtig _O-
pi_88005890
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:32 schreef koei het volgende:

[..]

Dan is het maar goed dat ze gestopt zijn... :X
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:06 schreef Poit het volgende:

[..]

pi_88005892
quote:
Rembo en Rembo _O_
pi_88005975
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:34 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

Whahaha prachtig _O-
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:36 schreef Nebo het volgende:

[..]

Rembo en Rembo _O_
Ekte helden jullie mannen!!
pi_88006048
Sexy foto's of niet Nebo Nebo Boy ;)
pi_88006070
Als we dan toch in deze sferen zijn!

Schitterend *O*
pi_88006096
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:40 schreef Poit het volgende:
Sexy foto's of niet Nebo Nebo Boy ;)
Potjandorie ja zeg! Mooie coupe ook :o
pi_88006130
Maar ik ga eens even slapen, morgen om 7.30 op tafel bij de fysio en dan aan de studie! Als het mee zit bestel ik in de middag een Mac :Y

:W
pi_88006143
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:42 schreef Nebo het volgende:
Maar ik ga eens even slapen, morgen om 7.30 op tafel bij de fysio en dan aan de studie! Als het mee zit bestel ik in de middag een Mac :Y

Trusten kerel
pi_88006157
Oeh, ik ga trouwens ook!!
pi_88006444
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:43 schreef Poit het volgende:
Oeh, ik ga trouwens ook!!
Ook naar de Mac?
pi_88006458
:Y
pi_88006767
Ben nu mn 360 aan het oververhitten, spannuuunnndd!!!
pi_88006987
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 23:58 schreef SpankmasterC het volgende:
Je geeft hem een lapdance?
pi_88007036
Morgen tentamen, overmorgen tentamen. En dan weer een week vrij, wat hebben studenten het toch zwaar he :'(

Laten we maar eens gaan pitten, morgen om half 4 tentamen. Dus ik kan maar een uurtje of 14 slapen.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 00:06:54 #177
187674 Sigmund666
pi_88007188
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 00:03 schreef Frankii het volgende:
Morgen tentamen, overmorgen tentamen. En dan weer een week vrij, wat hebben studenten het toch zwaar he :'(

Laten we maar eens gaan pitten, morgen om half 4 tentamen. Dus ik kan maar een uurtje of 14 slapen.
Jarno Hamse heeft het zwaar!
(Als ie weer eens een bakstenen koe van 600 kilo 100 meter moet verslepen :') )
pi_88007387
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 00:06 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Jarno Hamse heeft het zwaar!
(Als ie weer eens een bakstenen koe van 600 kilo 100 meter moet verslepen :') )
is ook niet slim. Neem dan een echte koe! Die is ook zwaar maar kan lopen en je kan er mee lepelen :)
pi_88007445
Euh, kroelen bedoel ik. Kuttelefoon
pi_88007464
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 00:03 schreef Frankii het volgende:

14 uur :')

Ik heb nog 6 uur en heb verdorie nog steeds mijn ogen open. Or have I?!
pi_88007584
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 00:02 schreef Nebo het volgende:

[..]

Je geeft hem een lapdance?
:9
pi_88007640
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 00:12 schreef Poit het volgende:
Euh, kroelen bedoel ik. Kuttelefoon
Lepelen, kroelen, what's the difference?
pi_88007743
De uier
  woensdag 27 oktober 2010 @ 00:23:22 #184
187674 Sigmund666
pi_88007950
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 00:11 schreef Poit het volgende:

[..]

is ook niet slim. Neem dan een echte koe! Die is ook zwaar maar kan lopen en je kan er mee lepelen :)
Maar een echte koe laat zich echt niet optillen en stribbelt tegen. :')
pi_88008019
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 23:42 schreef Nebo het volgende:

Half 8, al de tering! Afgelopen maandag al geweest, en gelukkig was dat om half 6 :P! Vrijdag mag ik weer :(
pi_88008781
Jongens, ik verdien de naam "Xbox Frankenstein", desnoods "Xbox God", want het is me potdomme voor de 6e keer gelukt! :7
pi_88009368
Frankenstein was toch de naam voor de man die tot leven was gewekt, niet de tot leven wekker?

Fallen! http://nl.playstation.com(...)illzone-3-beta-codes!/?site_locale=nl_NL
pi_88009783
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 01:02 schreef koei het volgende:
Frankenstein was toch de naam voor de man die tot leven was gewekt, niet de tot leven wekker?

Fallen! http://nl.playstation.com(...)illzone-3-beta-codes!/?site_locale=nl_NL
Nope. Het gaat in dat verhaal om Dr. Frankenstein en het monster ván Frankenstein.
pi_88009790
Dubbel, nieuwe layout is even wennen :P
pi_88011701
Morguh! Het is in de herfst en de winter zo verrekte moeilijk om uit je warme bed te stappen ;(
pi_88011764
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 07:10 schreef Nebo het volgende:
Morguh! Het is in de herfst en de winter zo verrekte moeilijk om uit je warme bed te stappen ;(
Klopt! En ook als je elke morgen met volle neus je ogen open doet :N. En 2 uur later heb ik nergens last van :/
pi_88011767
Oh morguh :O
pi_88011776
Mogguh :O

Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_88011972
mogge
pi_88012112
;( helaas is mijn schitterende creatie terugin het graf, het is me niet gelukt om hem voor langere tijd te laten rijzen uit het graf.... ;( volgende keer iets langer testen voor ik alles weer in elkaar schroef..!
pi_88012317
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 08:31 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[ afbeelding ]
Dat roep ik zo nu en dan ook tijdens een potje Super Meat Boy. Maar zonde Spank! ;(

Ik heb mijn heerlijke massage bij de fysio weer achter de rug (letterlijk, badum tsj) :)
pi_88013095
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 08:23 schreef SpankmasterC het volgende:
;( helaas is mijn schitterende creatie terugin het graf, het is me niet gelukt om hem voor langere tijd te laten rijzen uit het graf.... ;( volgende keer iets langer testen voor ik alles weer in elkaar schroef..!
Je doet towel trick? Of x-clamp? Word gewoon tijd voor een nieuwe
pi_88013198
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 09:30 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Je doet towel trick? Of x-clamp? Word gewoon tijd voor een nieuwe
Ik heb dr een x-clamp opzitten, maar alsnog begeeft mn 360 het af en toe... Dus dan opnieuw overheaten en dan deed ie het altijd wel weer, nu gaf ie echter echt heel snel weer de geest... Misschien ff opnieuw losdraaien, flowen, aandraaien, flowen en dan kijken of ie het doet, maar dat is voor later :)

Dit weekend lekker naar de Ardennen met wat vrienden! *O* jammer is wel dat ik het Bokbierfestival in de Beurs van Berlage moet missen -O-
  woensdag 27 oktober 2010 @ 09:37:38 #200
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_88013251
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:58 schreef SpankmasterC het volgende:
Mijn vriendin had gisteren per ongeluk de verkeerde 360 aangezet toen ze een film wilde kijken. Zo rond een uurtje of 12 had ze via de controller de 360 aangezet die in de kast stond met het klepje nog dicht. Toen ik om 17:30 uur thuis kwam hoorde ik een gigantische takkeherrie uit de woonkamer komen en gooide ik het klepje open... de warmte die er uit kwam was te vergelijken met het opentrekken van een vaatwasser wanneer hij nog midden in een cyclus zit. LOEIENDheet

en de 360 doet het nog steeds _O- Het is wel degene met extra fans er in geplaatst, dus die werken goed! :P
pi_88013437
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 09:37 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Mijn vriendin had gisteren per ongeluk de verkeerde 360 aangezet toen ze een film wilde kijken. Zo rond een uurtje of 12 had ze via de controller de 360 aangezet die in de kast stond met het klepje nog dicht. Toen ik om 17:30 uur thuis kwam hoorde ik een gigantische takkeherrie uit de woonkamer komen en gooide ik het klepje open... de warmte die er uit kwam was te vergelijken met het opentrekken van een vaatwasser wanneer hij nog midden in een cyclus zit. LOEIENDheet

en de 360 doet het nog steeds _O- Het is wel degene met extra fans er in geplaatst, dus die werken goed! :P
Jij hebt meerdere Xboxen? :o

Maar dat is best ernstig, het is dat het niet vochtig was, anders was je bril beslagen geweest bij het opendoen? :D
pi_88013529
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 09:46 schreef Nebo het volgende:

[..]

Jij hebt meerdere Xboxen? :o

Maar dat is best ernstig, het is dat het niet vochtig was, anders was je bril beslagen geweest bij het opendoen? :D
Ross heeft een legale en een minder legale, en gewoon eentje voor de leuk!
pi_88013532
Mogguh, wat ik me heerlijk verslapen :O
pi_88013547
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 09:37 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Haha wat een bazending!!

Maarja, ik mag van mezelf echt geen nieuwe kopen tot ik mn bachelor heb, dus ik moet hem maar verdienen! *O* HOP AAN DE ARBEID!! (zei hij tegen zichzelf!!)
pi_88013625
pi_88013707
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 09:34 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ik heb dr een x-clamp opzitten, maar alsnog begeeft mn 360 het af en toe... Dus dan opnieuw overheaten en dan deed ie het altijd wel weer, nu gaf ie echter echt heel snel weer de geest... Misschien ff opnieuw losdraaien, flowen, aandraaien, flowen en dan kijken of ie het doet, maar dat is voor later :)

Dit weekend lekker naar de Ardennen met wat vrienden! *O* jammer is wel dat ik het Bokbierfestival in de Beurs van Berlage moet missen -O-
vrijdag met de trein lalalalala *O*
  woensdag 27 oktober 2010 @ 09:58:43 #207
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_88013715
Niet alleen dat Nebo, ook het feit dat ik geen bril heb ;)

En ik heb idd 3 Xboxen. :')
pi_88013729
quote:
Meh, not impressed.
pi_88013738
Mogguh, vandaag zal ik de de SC verrassen met een bazen foto.
pi_88013871
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 09:59 schreef Nebo het volgende:

[..]

Meh, not impressed.
voor een telefoon is het toch nice?
  woensdag 27 oktober 2010 @ 10:05:18 #211
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_88013875
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 09:59 schreef Reintji het volgende:
Als fok een nagelbijtsmiley had, dan zou ik hem nu gepost hebben! :o
pi_88013927
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 09:59 schreef Reintji het volgende:
*O* de spanning is om te snijden!!
pi_88013929
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 09:34 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

hoe vaker je dat doet, dan helpt het op een gegeven moment ook niet meer.
rebal werkt schijnbaar wel goed. ik ga er vandaag 1tje laten ombouwen denk ik
pi_88014003
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 10:05 schreef Poit het volgende:

[..]

voor een telefoon is het toch nice?
Wat er in zit is best prima inderdaad, maar wat voor idioten er tegenwoordig rondlopen die het ontwerp maken voor PlayStation is mij een raadsel.
pi_88014072
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 10:07 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

hoe vaker je dat doet, dan helpt het op een gegeven moment ook niet meer.
rebal werkt schijnbaar wel goed. ik ga er vandaag 1tje laten ombouwen denk ik
Yeah reballen werkt erg goed, maar kost ook wel wat geld, dat spaar ik dan liever voor een nieuwe 360!
pi_88014106
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 10:10 schreef Nebo het volgende:

[..]

Wat er in zit is best prima inderdaad, maar wat voor idioten er tegenwoordig rondlopen die het ontwerp maken voor PlayStation is mij een raadsel.
ditzelfde design heb ik al eens eerder voorbij zien komen, toen was het dikke onzin en bleek een fan (o.i.d.) het hypothetische prototype gemaakt te hebben. Zo lang Sony niets bevestigt geloof ik er geen moer van :D
  woensdag 27 oktober 2010 @ 10:18:20 #217
187674 Sigmund666
pi_88014147
quote:
Deze toch hé? :D

pi_88014157
quote:
Je hebt de nieuwe foto's op Poits Facebook ook al gespot?
pi_88014198
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 10:18 schreef Nebo het volgende:

[..]

helpen die foto's bij het defaeceren?
pi_88014236
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 10:20 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

helpen die foto's bij het defaeceren?
Try it and let me know :')
pi_88014327
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 10:18 schreef Nebo het volgende:

[..]

Neen, maar ik merk dat ik iets mis.
pi_88014338
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 10:16 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

ditzelfde design heb ik al eens eerder voorbij zien komen, toen was het dikke onzin en bleek een fan (o.i.d.) het hypothetische prototype gemaakt te hebben. Zo lang Sony niets bevestigt geloof ik er geen moer van :D
EnGadget heeft het meestal wel goed. Kijk maar naar het prototype van de iPhone 4.
En het is natuurlijk een sony ericsson telefoon met wat playstation elementen erin.
Ik moet toch nog tot february wachten tot ik mag verlengen.. Ik wacht rustig af :D
pi_88014354
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 10:27 schreef Reintji het volgende:

[..]

Neen, maar ik merk dat ik iets mis.
Dude!
Die foto's zijn episch!!
maar volgens mij zijn we helemaal geen facebookvriendjes -O-
pi_88014522
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 10:15 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Yeah reballen werkt erg goed, maar kost ook wel wat geld, dat spaar ik dan liever voor een nieuwe 360!
40 pond ofzo in Londen. Nja als ie dan wel weer een jaar werkt? Heb nu ook 3 xboxen, Nja 4 eigenlijk maar daar is moederland van kapot. Wel nog te jtaggen :P.

Moet eigenlijk nog een banned elite verkopen :/.
pi_88014585
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 10:22 schreef Nebo het volgende:

[..]

Try it and let me know :')
dat haar :')

edit: oh en geen tijd voor, heb over een kwartier een vergadering gepland staan :+
  woensdag 27 oktober 2010 @ 11:38:22 #226
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_88016394

:') x 100
pi_88016528
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 10:28 schreef Poit het volgende:

[..]
maar volgens mij zijn we helemaal geen facebookvriendjes -O-
Tssks, zoek en gij zult vinden!
pi_88017079
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 11:38 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]

x 100000!!!
pi_88017316
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 11:42 schreef Reintji het volgende:

[..]

Tssks, zoek en gij zult vinden!
Gevonden?
pi_88018707
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 12:03 schreef Poit het volgende:

[..]

Gevonden?
Yup!
pi_88019212
Ik zit momenteel te leren in een random lokaal op school. En er zit hier een groepje WoW te spelen. Je hoort constant JA IK HEB HEM GEKILLED, OWNED, LVL 22, IK HEB RAGE, ADRENALINE IS OP, CHECK DEZE HELM. IK HEB 2 GOLD OMGGG.

Paupers :')
  woensdag 27 oktober 2010 @ 13:04:11 #233
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_88019319
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 13:00 schreef Frankii het volgende:
Ik zit momenteel te leren in een random lokaal op school. En er zit hier een groepje WoW te spelen. Je hoort constant JA IK HEB HEM GEKILLED, OWNED, LVL 22, IK HEB RAGE, ADRENALINE IS OP, CHECK DEZE HELM. IK HEB 2 GOLD OMGGG.

Oh nee mensen die lol hebben met elkaar wat moeten we doen bel de politie!
pi_88019625
quote:
10s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 13:04 schreef Gamer_V het volgende:

[..]

Oh nee mensen die lol hebben met elkaar wat moeten we doen bel de politie!
Bel maar de Fashion Police, er is vast wel een overtreding gaande!!

woensdag 27 oktober 2010 @ 13:15:47 #235
187674 Sigmund666
pi_88019679
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 13:00 schreef Frankii het volgende:

Frankii heeft bekende personages als schoolgenoten :') :') :')

pi_88019711
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 13:00 schreef Frankii het volgende:

Wat een bazen, moet je eens 100 meter verderop in de UB proberen, als je nog een computer kan vinden :')

Ik heb zojuist het meest inspirerende college gehad van de hoofdcoördinator van psychologie hier aan de uni _O_
  woensdag 27 oktober 2010 @ 13:27:59 #237
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_88020084
Woah :o Colleges die inspirerend zijn! Die hadden ze op de TU/e niet :N
pi_88022072
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 11:38 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]

pi_88022133
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 13:00 schreef Frankii het volgende:

Wij deden GTA2 via multiplayer en wolfenstein :D.
pi_88022414
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 14:21 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Wij deden GTA2 via multiplayer en wolfenstein :D.
Dune!
pi_88022499
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 14:27 schreef Reintji het volgende:

[..]

Dune!
UT en Tiberian Sun :D
pi_88022538
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 13:27 schreef Rossdale het volgende:
Woah :o Colleges die inspirerend zijn! Die hadden ze op de TU/e niet :N
Ze zijn hier ook vrij zeldzaam, vooral dit blok. Maar deze dame was echt een prachtige denker en wist echt hoe ze het boeiend kon houden. Ik heb naderhand zelfs nog even gebabbeld en met haar meegelopen naar de bushalte. Voelde wel een beetje vreemd met een docente :')
  woensdag 27 oktober 2010 @ 14:33:01 #244
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_88022596
Wij speelden Counter-Strike of Planetarion _O-
pi_88022874
quote:
Eigenlijk had je nog een mobiele telefoon naast die apple moeten doen!
pi_88024086
Quake III Arena!! *O*

En Reintje! zo kan je best appels met peren vergelijken :P
pi_88024363
pi_88024461
Tof Reintje! Vooral die kabel van de telefoon vind ik mooi!!
pi_88024507
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 15:25 schreef SpankmasterC het volgende:
Tof Reintje! Vooral die kabel van de telefoon vind ik mooi!!
Dat geeft wel een grappig effect hè. De inpandige appie verkocht helaas geen Cruesli.
pi_88026711
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 15:26 schreef Reintji het volgende:

[..]

Dat geeft wel een grappig effect hè. De inpandige appie verkocht helaas geen Cruesli.
Spijtig, maar dit is zeker ook tof!! *O*

Ik ben hier aan het stoeien om Shockwave Player goed werkend te krijgen in Firefox, de .msi van Adobe doet niet echt aan firefox plugins...
  woensdag 27 oktober 2010 @ 16:22:32 #251
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_88026744
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 11:38 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]

David, da's wel een vreemde naam voor een vrouw...
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_88029854
Jeeej! *O*
Heb m'n Killzone Betacode :D *O*
Wh00p da shOOOOp
pi_88030161
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 17:33 schreef Poit het volgende:
Jeeej! *O*
Heb m'n Killzone Betacode :D *O*
Wh00p da shOOOOp
:r!
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_88030191
Ik heb wel getwitterd, maar nog geen tweede code voor Fallen ontvangen -O-
pi_88030199
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_88030351
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 17:40 schreef Tain het volgende:

[..]

:r!
Moest er wel voor op m'n knietjes maar ik heb em :)
pi_88033782
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 16:22 schreef Bart het volgende:

[..]

David, da's wel een vreemde naam voor een vrouw...
Dat is een ander verhaal
pi_88034217
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 17:45 schreef Poit het volgende:

[..]

Moest er wel voor op m'n knietjes maar ik heb em :)
:9~
Hoe is je rug trouwens?
pi_88035013
SPOILER
  woensdag 27 oktober 2010 @ 19:33:32 #260
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_88035146
pi_88035184
quote:
14s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 19:33 schreef Gamer_V het volgende:
heb je ook al op het plaatje geklikt _V?
  woensdag 27 oktober 2010 @ 19:36:34 #262
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_88035285
quote:
12s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 19:34 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

heb je ook al op het plaatje geklikt _V?
Beetje een afknapper ;(
pi_88035333
quote:
14s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 19:36 schreef Gamer_V het volgende:

[..]

Beetje een afknapper ;(
best bizar en toch kinky in zekere zin :P
  woensdag 27 oktober 2010 @ 19:39:35 #264
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_88035400
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 19:37 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

best bizar en toch kinky in zekere zin :P
Eh, ieder zijn ding :+
pi_88035448
quote:
14s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 19:39 schreef Gamer_V het volgende:

[..]

Eh, ieder zijn ding :+
  woensdag 27 oktober 2010 @ 20:11:20 #266
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_88036866
quote:
De beroemde multiplayer gameplay* van Call of Duty is terug met nieuwe extraatjes en killstreaks, personages met meer diepgang en meer aanpassingsmogelijkheden voor wapens, plus compleet nieuwe modes, zoals:
Multiplayer personages met diepgang _O- Wat een nieuwsbrief van Xbox.com :')
pi_88037169
Ik dacht al, zit ik nu in het CoD topic te kijken? Zat al van WTF :P
  woensdag 27 oktober 2010 @ 20:53:01 #268
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_88038858
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 20:11 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Multiplayer personages met diepgang _O- Wat een nieuwsbrief van Xbox.com :')
_O_
pi_88045465

Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_88048298
pi_88048840
Night Night :W!
pi_88049184
pi_88049467

_O-
pi_88050004
quote:
10s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 23:58 schreef SpankmasterC het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
Dat is echt nerdhumor :D
pi_88050027
  donderdag 28 oktober 2010 @ 00:13:29 #276
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_88050278
Thanks koei voor de Sony Tweet actie.
Helaas heb ik ook niks gewonnen via die manier...
Ik vrees dat ik echt niet mee mag doen aan de Killzone 3 beta... :'(
  donderdag 28 oktober 2010 @ 00:19:45 #277
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_88050585
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 00:08 schreef koei het volgende:
[ afbeelding ]
Ik trapte er even in ;(
pi_88050889
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 00:13 schreef Fallen het volgende:
Thanks koei voor de Sony Tweet actie.
Helaas heb ik ook niks gewonnen via die manier...
Ik vrees dat ik echt niet mee mag doen aan de Killzone 3 beta... :'(
-O-

Dan moet ik straks met Poit gaan spelen :'(
  donderdag 28 oktober 2010 @ 00:28:19 #279
270524 Flodder450
pi_88051045
Bwahahaha

een tijdje terug hadden ik en en stel vrienden een soort amsterdam gebouwd :P

ik log in weer op die server

wat schetst m'n verbazing:
  donderdag 28 oktober 2010 @ 00:37:15 #280
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_88051426
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 00:25 schreef koei het volgende:

[..]

-O-

het is niet anders... :{
pi_88051827
Spanky, kan jij niks regelen voor Fallen? Met je kapot spange connecties enzo!
  donderdag 28 oktober 2010 @ 01:05:39 #282
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_88052506
Bedtijd weer ruim overschreden....
Trusten!
:W :z
pi_88054339
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 00:25 schreef koei het volgende:

[..]

-O-

pi_88054371
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 02:35 schreef Poit het volgende:

[..]

pi_88054436
Ga eens slapen joh!
pi_88054528
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 02:47 schreef Poit het volgende:
Ga eens slapen joh!
Heb ik al gedaan, heb tussen 17:30 en 21:00 uur even heerlijk geslapen!

Moet een nachtje doorhalen om een deel van mn scriptie af te krijgen want die moet ik morgenochtend bespreken met mn begeleider.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:22:53 #287
270524 Flodder450
pi_88054707
Ik ga slapen :')
  donderdag 28 oktober 2010 @ 08:25:18 #288
258885 Solique
I Kill You !
pi_88055723
Dan sta ik alvast op. :)
pi_88055734
Ik ben er ook weer bij!!
pi_88055747
Vandaag ontslag nemen :9
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_88055779
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 08:28 schreef Tain het volgende:
gefeliciteerd en succes *O*
pi_88055952
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 08:28 schreef Tain het volgende:
Heb je een nieuwe baan? waar ga je werken?
  donderdag 28 oktober 2010 @ 08:47:37 #293
258885 Solique
I Kill You !
pi_88055983
quote:
Succes, al een nieuwe baan?
  donderdag 28 oktober 2010 @ 08:48:07 #294
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_88055989
quote:
:o
pi_88056003
*O* Tain *O*
pi_88056180
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 08:45 schreef koei het volgende:

[..]

Heb je een nieuwe baan? waar ga je werken?
Ik ga weer terug naar mijn detacheerder met behoud van salaris en nu wel een optie voor een auto :9
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_88056297
welke detacheerder?
  donderdag 28 oktober 2010 @ 09:15:47 #298
270524 Flodder450
pi_88056344
Goedemorgen :')
pi_88056743
De race begint
pi_88056806
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 09:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
De race begint
De race voor tofste online persoon?

Sorry guys, maar die hebben jullie allang verloren!!
  donderdag 28 oktober 2010 @ 09:44:02 #301
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_88056825
Vakantie geboekt naar Egypte *O* Oud en nieuw vieren in mijn zwembroek *O*

[GAM SC # -2 ] NOOOOOOOOOOOOOOES!!! Alweer lapo :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')