quote:Niet iedereen, iemand, maar ik ben niet goed bekend met autisme in relationele sfeer, dus daar kan ik geen oordeel over vellen, ik leer ook nog iedere dag bij.Op maandag 25 oktober 2010 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet helemaal mee eens Lamon. niet iedereen kan iedereen krijgen, soms kom je gewoon echt niemand tegen en ik ben blij dat ik dat geluk wel gekend heb.
....en ook niet iedereen heeft dat gevoel....(bepaalde vormen van autisme)
quote:ehm...nee.....zelfs ik heb zo af en toe iemand nodig die me vasthoudt en me begrijpt. en dan is het goed klote als je die op dat moment niet hebt.Op maandag 25 oktober 2010 23:45 schreef brunette82 het volgende:
[quote]Op maandag 25 oktober 2010 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet helemaal mee eens Lamon. niet iedereen kan iedereen krijgen, soms kom je gewoon echt niemand tegen en ik ben blij dat ik dat geluk wel gekend heb.
....en ook niet iedereen heeft dat gevoel....(bepaalde vormen van autisme)
[..]
Heb jij het nu over jezelf, wat betreft de zin: (bepaalde vormen van autisme) ?
quote:dan interpreteerde (wat een kutwoord) ik je post een beetje verkeerdOp maandag 25 oktober 2010 23:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Niet iedereen, iemand, maar ik ben niet goed bekend met autisme in relationele sfeer, dus daar kan ik geen oordeel over vellen, ik leer ook nog iedere dag bij.
quote:Bah, zelfmedelijden.Op maandag 25 oktober 2010 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm...nee.....zelfs ik heb zo af en toe iemand nodig die me vasthoudt en me begrijpt. en dan is het goed klote als je die op dat moment niet hebt.
quote:noem het zelfmedelijden, noemt het de waarheid. tis (bij mij) iig wel zo. en andere momenten is t gewoon lekker dat je met niemand rekening hoeft te houden
quote:..maar wordt zelden gewaardeerd of begrepen door anderen die wel gelukkig zijn.Op maandag 25 oktober 2010 23:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
afentoe even verzuipen in zelfmedelijde is goed!
quote:Misschien moet ik dat soort dingen alleen denken en niet reageren.Op maandag 25 oktober 2010 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
noem het zelfmedelijden, noemt het de waarheid. tis (bij mij) iig wel zo. en andere momenten is t gewoon lekker dat je met niemand rekening hoeft te houden
quote:en waarom zou ik dan niet moeten reageren? omdat jij iets anders vindt? of begrijp ik je nu verkeerd?Op maandag 25 oktober 2010 23:55 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat soort dingen alleen denken en niet reageren.
Ik herken gewoon niets van dat alles.
quote:nah ik blijf lekker mezelf en post t zelfs in daarvoor bestemde topics wheheheOp maandag 25 oktober 2010 23:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
..maar wordt zelden gewaardeerd of begrepen door anderen die wel gelukkig zijn.
Je meest persoonlijke narigheid moet je helaas vaak voor jezelf houden, de wereld verhardt.
quote:IK = niet JIJ.Op maandag 25 oktober 2010 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en waarom zou ik dan niet moeten reageren? omdat jij iets anders vindt? of begrijp ik je nu verkeerd?
quote:je mag zeggen wat je wilOp maandag 25 oktober 2010 23:55 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat soort dingen alleen denken en niet reageren.
Ik herken gewoon niets van dat alles.
quote:sorry, had je post echt verkeerd gelezen.....geloof dat ik maar eens naar bed gaOp maandag 25 oktober 2010 23:59 schreef Ruudt het volgende:
[..]
IK = niet JIJ.
Ik heb het dus over mezelf.
quote:pas alleen wel op dat je er niet in verzuipt....dat is mij ooit bijna overkomen en dat was niet prettig...Op dinsdag 26 oktober 2010 00:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je mag zeggen wat je wil
men kan toch altijd uitleg geven
ik vind het best een beetje zielig voor je dat je dat uberfijne gevoel van zelfmedelijde (voor hooguit een weekend) niet kent
het lucht soms enorm op
quote:oh dat heb ik gedaan tot rock bottom een keerOp dinsdag 26 oktober 2010 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sorry, had je post echt verkeerd gelezen.....geloof dat ik maar eens naar bed ga
slaap lekker allemaal!
[..]
pas alleen wel op dat je er niet in verzuipt....dat is mij ooit bijna overkomen en dat was niet prettig...
en nu ga ik echt naar bed!
slaap zacht allemaal!
quote:Het went nooit echt maar je leert er op een gegeven moment mee levenOp maandag 25 oktober 2010 23:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is misschien juist moeilijker
op een gegeven moment went het
dus weer net even anders
quote:Volgens mij ga je daar best gekke dingen van doen idd. En het wordt vast verergerd door het eten van stroopwafels.Op dinsdag 26 oktober 2010 09:49 schreef douche-eendje het volgende:
Geen idee, ik had nergens last van. Misschien was het de oploskoffie?
quote:Dat is inderdaad een zeer gevaarlijke combinatieOp dinsdag 26 oktober 2010 10:01 schreef Neelix het volgende:
[..]
Volgens mij ga je daar best gekke dingen van doen idd. En het wordt vast verergerd door het eten van stroopwafels.
quote:Is jouw koffiezetapparaat inmiddels gerepareerd dan?Op dinsdag 26 oktober 2010 10:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een zeer gevaarlijke combinatie.
quote:Idd, zullen we het gewoon over drank hebben?Op dinsdag 26 oktober 2010 10:52 schreef Spirit82 het volgende:
Hou nou alsjeblieft eens op over die kloterige stroopwafels zeg
quote:Schat, het is dinsdagochtend en nog geen 11 uurOp dinsdag 26 oktober 2010 10:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, zullen we het gewoon over drank hebben?.
quote:Je wilt niet onder de stroopwafelplak zitten?Op dinsdag 26 oktober 2010 10:52 schreef Spirit82 het volgende:
Hou nou alsjeblieft eens op over die kloterige stroopwafels zeg
quote:doe ook maar nietOp dinsdag 26 oktober 2010 10:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Schat, het is dinsdagochtend en nog geen 11 uurWe kunnen het wel over seks hebben?
quote:Dat kan altijd.Op dinsdag 26 oktober 2010 10:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Schat, het is dinsdagochtend en nog geen 11 uurWe kunnen het wel over seks hebben?
quote:Oeh, stroopwafelplaksexOp dinsdag 26 oktober 2010 10:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Je wilt niet onder de stroopwafelplak zitten?
quote:Goed punt, seks kan altijd en overal!Op dinsdag 26 oktober 2010 10:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goed punt, seks kan altijd en overal!
quote:Who cares?Op dinsdag 26 oktober 2010 10:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]Wat zullen de buren daar wel niet van denken?
quote:niet zo hard!
quote:En toch doet 99% het.Op dinsdag 26 oktober 2010 10:59 schreef HeatWave het volgende:
Je druk maken om andere mensen is overrated....
quote:Hmm, nee laat die maar zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |