quote:Jezelf schouderklopjes geven, liegen over je leeftijd : goed bezig
quote:1 relatie met een fokster, ze kwam zelfs een paar topics geleden hier nog even gezellig buurtenOp maandag 25 oktober 2010 23:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah 2 scharrels 1 relatie
mn ex (die relatie dus) kwam net nog even gezellig voorbij hier
wat kan je er niet bij voorstellen, fokkers zijn gewoon mensen net als jij en ik!
quote:ik vind pik meteen weer zo grof in de mond, dat past niet bij mij, ik ben zo enorm ladylike enzoOp maandag 25 oktober 2010 23:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 pik (piemel vind ik geen leuk woord) in mijn leven vastgepakt idd.
quote:I try.Op maandag 25 oktober 2010 23:22 schreef macondo het volgende:
[..]
Jezelf schouderklopjes geven, liegen over je leeftijd : goed bezig
quote:"vermoedde"Op maandag 25 oktober 2010 23:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vind pik meteen weer zo grof in de mond, dat past niet bij mij, ik ben zo enorm ladylike enzo
kijk dat bedoel ik, ik vermoede alwel dat je eventuele homoseksuele ervaringen hier niet zou bekennen
quote:en hoppa, lamon. gooit al zijn eigen glazen in! hoppa!Op maandag 25 oktober 2010 23:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
"vermoedde"
..en ik vind gewoon dat ik em mocht promoveren tot pik, en hij was er blij mee, want hij stak meteen zijn kopje omhoog.
quote:oh jak wil je m aub niet zulke MI's gevenOp maandag 25 oktober 2010 23:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
"vermoedde"
..en ik vind gewoon dat ik em mocht promoveren tot pik, en hij was er blij mee, want hij stak meteen zijn kopje omhoog.
quote:ahjoh die had ie al ingegooid met zn poepfoto en dat weet ie dusOp maandag 25 oktober 2010 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en hoppa, lamon. gooit al zijn eigen glazen in! hoppa!
quote:Goed he, en compleet bewust ook nog.Op maandag 25 oktober 2010 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en hoppa, lamon. gooit al zijn eigen glazen in! hoppa!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Mijn glazen zoek ik niet op FOK!Op maandag 25 oktober 2010 23:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ahjoh die had ie al ingegooid met zn poepfoto en dat weet ie dus
quote:Ja eigenlijk mag ik ook niet zeuren. Ben alleen een hele lange tijd gewend geweest dat ik altijd een man naast me had liggen wanneer ik dat wou en nu dat wegvalt is er toch een gemis om het maar zeer netjes te verwoorden
quote:Dat snap ik heel goed.Op maandag 25 oktober 2010 23:31 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk mag ik ook niet zeuren. Ben alleen een hele lange tijd gewend geweest dat ik altijd een man naast me had liggen wanneer ik dat wou en nu dat wegvalt is er toch een gemist om het maar zeer netjes te verwoorden
quote:och, 3 maanden is best lang hoor. kan me goed voorstellen dat het een gemis is om niemand te hebben om bij "thuis te komen"Op maandag 25 oktober 2010 23:31 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk mag ik ook niet zeuren. Ben alleen een hele lange tijd gewend geweest dat ik altijd een man naast me had liggen wanneer ik dat wou en nu dat wegvalt is er toch een gemist om het maar zeer netjes te verwoorden
quote:Even serieus nu dan, ik vind het onzin dat je dan niet mag zeuren, hoe langer het geluk, des te groter het gemis...Op maandag 25 oktober 2010 23:31 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
quote:niet geheel waar het heeft niet alleen met lengte te makenOp maandag 25 oktober 2010 23:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Even serieus nu dan, ik vind het onzin dat je dan niet mag zeuren, hoe langer het geluk, des te groter het gemis...
quote:Zit wat in maar lees hier soms berichten van mensen die echt al jaren geen echt contact meer gehad hebben met het andere geslacht en dan voel ik mezelf toch wel een zeikerd als ik na een paar maandjes al ga klagenOp maandag 25 oktober 2010 23:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Even serieus nu dan, ik vind het onzin dat je dan niet mag zeuren, hoe langer het geluk, des te groter het gemis...
quote:dat is misschien juist moeilijkerOp maandag 25 oktober 2010 23:36 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Zit wat in maar lees hier soms berichten van mensen die echt al jaren geen echt contact meer gehad hebben met het andere geslacht en dan voel ik mezelf toch wel een zeikerd als ik na een paar maandjes al ga klagen
quote:mee eens....de 1e maanden miste ik het echt. nu nog bij vlagen....neemt niet weg dat ik het wel weer zou willen.Op maandag 25 oktober 2010 23:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is misschien juist moeilijker
op een gegeven moment went het
dus weer net even anders
quote:Hmmm, niet altijd terecht, iedereen kan iemand krijgen, maar dat gevoel heeft niet iedereen...Op maandag 25 oktober 2010 23:36 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Zit wat in maar lees hier soms berichten van mensen die echt al jaren geen echt contact meer gehad hebben met het andere geslacht en dan voel ik mezelf toch wel een zeikerd als ik na een paar maandjes al ga klagen
quote:dat zeg ik ook helemaal nietOp maandag 25 oktober 2010 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mee eens....de 1e maanden miste ik het echt. nu nog bij vlagen....neemt niet weg dat ik het wel weer zou willen.
quote:niet helemaal mee eens Lamon. niet iedereen kan iedereen krijgen, soms kom je gewoon echt niemand tegen en ik ben blij dat ik dat geluk wel gekend heb.Op maandag 25 oktober 2010 23:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hmmm, niet altijd terecht, iedereen kan iemand krijgen, maar dat gevoel heeft niet iedereen...
Want je kunt er over grappen, maar ieder mens heeft behoefte aan iemand waar ze alles mee durven te delen vroeg of laat, en als je dat echt gevonden dacht te hebben en het valt ineens weg, is dat niet zomaar een "Och, het was leuk, ik ga weer verder"-moment, maar iets wat gewoon impact heeft...
quote:twas ook niet als een aanval bedoelt, maar gewoon als aanvulling hoe ik het beleefOp maandag 25 oktober 2010 23:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat zeg ik ook helemaal niet
maar zo ervaar ik het zelf wel
je went er gewoon weer aan
quote:Zeker. Heb ook helemaal geen behoefte aan iets serieus op het moment zoiets moet je verwerken en dat lukt zeker niet in drie maanden. Maar af en toe een leuke date staat daarbij niet in de weg.Op maandag 25 oktober 2010 23:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hmmm, niet altijd terecht, iedereen kan iemand krijgen, maar dat gevoel heeft niet iedereen...
Want je kunt er over grappen, maar ieder mens heeft behoefte aan iemand waar ze alles mee durven te delen vroeg of laat, en als je dat echt gevonden dacht te hebben en het valt ineens weg, is dat niet zomaar een "Och, het was leuk, ik ga weer verder"-moment, maar iets wat gewoon impact heeft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |