quote:Op maandag 25 oktober 2010 21:31 schreef Jeetjejom het volgende:
Hayvenlay Vulvha Od' yleyjah, of moet er iets directers naar sex in zitten?
(...)
quote:hehe eindelijk iemand die 't meteen goed doet, basbouws!Op maandag 25 oktober 2010 22:37 schreef Basboussa het volgende:
[..]
hoezo dat, trwie?
of spreek je het toch anders uit?
quote:Hier gaat mijn hart toch echt sneller van slaan. Mooi gevonden Jeetjejom! Origineel, maar toch niet ordinair! En dan zeggen: we noemen haar Anna.Op maandag 25 oktober 2010 21:31 schreef Jeetjejom het volgende:
Hayvenlay Vulvha Od' yleyjah, of moet er iets directers naar sex in zitten?
quote:Je hebt Jildou en Jildau, kan allebei. Net als Jent en Jente kan.Op maandag 25 oktober 2010 22:32 schreef Claudia_x het volgende:
Nu ik erover nadenk vind ik Jildou met 'au'-klank eigenlijk wel leuk. Het klinkt mij wel te Fries, maar ik heb dan ook niets met Friesland.
quote:Jildou spreek je ook als Jildau uit
quote:Bij ons is het heel lang als jongensnaam prftkdemslead geweest, en dat spreek je uit als Piet.... (of misschien Pete)Op dinsdag 26 oktober 2010 02:37 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Hier gaat mijn hart toch echt sneller van slaan. Mooi gevonden Jeetjejom! Origineel, maar toch niet ordinair! En dan zeggen: we noemen haar Anna.
.....
quote:Misschien lazen ze Hilde?Op dinsdag 26 oktober 2010 11:47 schreef kaputwiehund het volgende:
Mag ik even wat vragen?![]()
Onlangs is onze tweede zoon geboren; Hidde. Nu horen wij van verschillende kanten de vraag of het een jongen of een meisje isWe hebben notabene een roze kaartje gehad. Zijn wij gek geworden of is het echt een naam die voor een jongen en een meisje kan?
quote:Ik denk dat de naam een beetje lijkt op Hilde, vandaag dat mensen misschien denken dat de naam vrouwelijk is. is het een Noord Nederlandse naam ?Op dinsdag 26 oktober 2010 11:47 schreef kaputwiehund het volgende:
Onlangs is onze tweede zoon geboren; Hidde. Nu horen wij van verschillende kanten de vraag of het een jongen of een meisje isWe hebben notabene een roze kaartje gehad. Zijn wij gek geworden of is het echt een naam die voor een jongen en een meisje kan?
quote:Ik ken 'Hidde' alleen als jongensnaam.Op dinsdag 26 oktober 2010 11:47 schreef kaputwiehund het volgende:
quote:leuke naam!Op dinsdag 26 oktober 2010 11:47 schreef kaputwiehund het volgende:
quote:Ik vind dat een wat discutabele site, als je op heel vreemde namen zoekt zoals een jongen die bjork heet, dan bestaan die volgens die site?Op dinsdag 26 oktober 2010 12:48 schreef cattie het volgende:
Volgens deze link zijn er ook meisjes die Hidde heten, maar de meeste Hidde's zijn jongens. Ik ken het alleen als jongensnaam.
quote:Een meisje dat Martijn heet ?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:07 schreef Ssserpente het volgende:
Martijn voor een meisje? Dat vind ik wel heel erg! Dachten ze bij de geboorte dat het een jongetje was? Gebeurt best wel eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |