quote:Dat is K*T! En nu?Op maandag 25 oktober 2010 13:44 schreef Miam het volgende:
Waar ik al zo bang voor was is uitgekomen, heb een hernia.![]()
![]()
godverdomme wat voel ik me naar.
quote:Tsja, weet ik eigelijk niet.Op maandag 25 oktober 2010 15:36 schreef Ashina het volgende:
Mijn laatste post:
[..]
Dat is K*T! En nu?
Ik zit zelf ook thuis met rug klachten! Doet vanuit me rug zeer tot in mij kuiten! Kan er gewoon niet van lopen!
Sh*t happens!!
quote:heb dit al 3 keer eerder gehad. 1 keer naar de HA geweest, maar dan wordt je doorgestuurd naar de fysio, die je alleen maar een paar oefeningen mee geeft. Als ik weer kan lopen ga ik die wel weer doen.Op maandag 25 oktober 2010 15:42 schreef Miam het volgende:
[..]
Tsja, weet ik eigelijk niet.
het is niet zo dat het een ernstige vorm van hernia is, ik bevind me in het beginstadium zo´n beetje,
mag dus wel werken, maar dan wel 50% wat betekend op therapeutische basis.
Ben je al naar de HA geweest? bij bovengenoemde klachten zou ik dat meteen doen!
quote:klinkt heftigOp maandag 25 oktober 2010 18:01 schreef McWurth het volgende:
nou nu nog meer pijn door ambulance rit wil alleen maar slapen nu
quote:heel erg lang verhaal, is wel een beetje terug te lezen in de vorige delen
quote:Ooh nee!Op maandag 25 oktober 2010 13:44 schreef Miam het volgende:
Waar ik al zo bang voor was is uitgekomen, heb een hernia.![]()
![]()
godverdomme wat voel ik me naar.
quote:zal als tijd heb even maar terug verdiepen is het veel tijd geleden voor geval als ik lang moet zoeken is....Op maandag 25 oktober 2010 19:18 schreef DeBassist het volgende:
[..]
heel erg lang verhaal, is wel een beetje terug te lezen in de vorige delen![]()
OT: nog steeds wel redelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |