quote:Moet het nummertje 10-0 zijn?Op maandag 25 oktober 2010 14:42 schreef Allure_ het volgende:
Die nummering klopt niet, dat stoort me een beetje.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 14:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Moet het nummertje 10-0 zijn?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 14:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Moet het nummertje 10-0 zijn?
quote:Ja, weet ik. Maar volgens mij had dat gedrocht van een MYV een paar SC's geleden 25 neergezet in plaats van 52. Zo blijven we wel erg lang in de 3300.Op maandag 25 oktober 2010 14:42 schreef Salatrel het volgende:
ik heb gewoon de vorige gepakt en 1 erbij
quote:Ze hebben hem wel gelukkig weer kunnen reanimerenOp maandag 25 oktober 2010 14:37 schreef LudoSanders het volgende:
Opnieuw hartstilstand voetballer!
Hoe die kerel ineenzakt.
quote:maisnonOp maandag 25 oktober 2010 14:44 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ze hebben hem wel gelukkig weer kunnen reanimeren
quote:Die Marble Delight linksOp maandag 25 oktober 2010 14:47 schreef Allure_ het volgende:
Win een erotiek pakket van X-Toys!
Zal ik hier aan meedoen?
Al vind ik het wel een beetje vreemd om een buttplug en tepelklemmen op m'n kamer te hebben.
quote:ik wacht met smart op je stone roses remixOp maandag 25 oktober 2010 15:04 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die Marble Delight linksnet of er een dikke lading bloed overheen zit
quote:islamitische maatregelen.Op maandag 25 oktober 2010 15:10 schreef Salatrel het volgende:
Minirok verboden in Italiaanse stad
slechte ontwikkeling
quote:Al zijn documentaires zijn het kijken waard.Op maandag 25 oktober 2010 15:16 schreef Maisnon het volgende:
http://documentairenet.nl(...)d-disorder-in-lagos/
Louis Theroux is weer in een hellhole, met een gave documentaire als resultaat
quote:Verliezuh is het hazepad kiezuh
quote:Ze hebben allemaal Arsenal shirts aanOp maandag 25 oktober 2010 15:16 schreef Maisnon het volgende:
quote:<lib1790> so, at this college there was an extra credit question "Is hell endothermic or exothermic"
<lib1790> this is what one kid wrote:
<lib1790> First, we postulate that if souls exist, then they must have some mass.
If they do, then a mole of souls can also have a mass. So, at what rate are souls moving into hell and at what rate are souls leaving? I think that we can safely assume that once a soul gets to hell, it will not leave. Therefore, no souls are leaving.
<lib1790>As for souls entering hell, lets look at the different religions that exist in the world today. Some of these religions state that if you are not a member of their religion, you will go to hell. Since, there are more than one of these religions and people do not belong to more than one religion, we can project that all people and all souls go to hell.
With birth and death rates as they are, we can expect the number of souls in hell to increase exponentially.
<lib1790> Now, we look at the rate of change in volume in hell. Boyle's Law states that in order for the temperature and pressure in hell to stay the same, the ratio of the mass of souls and volume needs to stay constant.
<lib1790>So, if hell is expanding at a slower rate than the rate at which souls enter hell, then the temperature and pressure in hell will increase until all hell breaks loose (i.e.,Hell is exothermic).
<liv1790>Of course, if hell is expanding at a rate faster than the increase of souls in hell, than the temperature and pressure will drop until hell freezes over (i.e.,Hell is endothermic).
<lib1790>So which is it? If we accept the postulate given by Ms.Therese Banyan during my freshman year, "That it will be a cold night in hell before I go out with you," and take into account the fact that I still have not succeeded in having a relationship with her, the second case cannot be true. Therefore, hell is exothermic.
<lib1790> the kid was the only one who got credit
quote:Louis Theroux.Op maandag 25 oktober 2010 15:16 schreef Maisnon het volgende:
quote:nostalgie
quote:schopje MLNOp maandag 25 oktober 2010 16:05 schreef Sok. het volgende:
He, hier lopen wel wat oudjes rond he.
Heel vroeger toen ik nog jong was, en vrijdag/zaterdag opblijfavond was, was er een programma op Veronica (denk ik) dat iets als "Door het lint" heette, kennen jullie dat nog?
quote:Hij heeft een aantrekkelijke manier van interviewen. I like.Op maandag 25 oktober 2010 15:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Al zijn documentaires zijn het kijken waard.
quote:Zou kunnen. En dan?
quote:Chuck keek toen gewoon de indo turtlesOp maandag 25 oktober 2010 16:16 schreef Sok. het volgende:
[..]
Niks.
Ik ook zoiets, maar toen wist ik al dat feesten vet was.
quote:is tie indo?Op maandag 25 oktober 2010 16:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Chuck keek toen gewoon de indo turtles.
quote:die bestelden een rijsttafel ipv pizza?Op maandag 25 oktober 2010 16:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Chuck keek toen gewoon de indo turtles.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die bestelden een rijsttafel ipv pizza?
quote:watOp maandag 25 oktober 2010 16:21 schreef Sok. het volgende:
[..]
Krijg je als je Door 't Lint niet graaft.
quote:
quote:RUTGER!!!!Op maandag 25 oktober 2010 16:25 schreef phpmystyle het volgende:
Ik krijg een PM van iemand die vragen heeft over mensen die geen mobiel hebben of heel weinig gebruiken en als ik bereid ben om voor de camera te reageren
quote:troll
quote:Ik zat daar ook al aan te denken, maar ik denk dat ik het verzoek maar afsla.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zat daar ook al aan te denken, maar ik denk dat ik het verzoek maar afsla.
quote:Hahaha, walgelijke layout.Op maandag 25 oktober 2010 16:27 schreef Lakitu het volgende:
Hahahaha ik zit nu op die nieuwe layout![]()
walgelijk lelijk wtf
quote:Wat?
quote:niks, gewoon doen man
quote:Daaag, en heel FOK! vanavond zeker genieten op Powned
quote:Het ziet er echt niet uitOp maandag 25 oktober 2010 16:28 schreef Sok. het volgende:
[..]
Hahaha, walgelijke layout.
Nog meer reclame.
quote:wie kijkt hier nou powned¿Op maandag 25 oktober 2010 16:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daaag, en heel FOK! vanavond zeker genieten op Powned
quote:gtfoOp maandag 25 oktober 2010 16:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
En later deze week wordt dit dus de vaste layout
quote:Haha kakOp maandag 25 oktober 2010 16:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het ziet er echt niet uitalles is grijs en shit
En later deze week wordt dit dus de vaste layout
quote:Elke dag steevast.
quote:serioesoe
quote:Op maandag 25 oktober 2010 15:39 schreef Danny het volgende:
[warning]Vanuit de baggerlayout kan nu iedereen kiezen voor 'New Decade (beta)'.
Dit wordt een korte testperiode waarin je als user nog terug kunt schakelen.
Later deze week verdwijnen de andere layouts.[/warning]
quote:
quote:Ik laat 'm even aan om te wennen. Jullie weten dat ik autist benOp maandag 25 oktober 2010 16:31 schreef Sok. het volgende:
[..]
Haha kak
Ik heb m maar weer terug gezet.
quote:
quote:Hm ja, misschien ook wel beter.Op maandag 25 oktober 2010 16:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik laat 'm even aan om te wennen. Jullie weten dat ik autist ben
quote:haha compliment.Op maandag 25 oktober 2010 16:32 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Waarom accepteer je dit compliment niet?
quote:
quote:Wat?
quote:P&W????Op maandag 25 oktober 2010 16:33 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik soms totdat p&w begint. Maar ik vind het slecht en constant het zelfde.
quote:Nieuwe layout nu ook voor abohouders (en alle andere users) #3Op maandag 25 oktober 2010 16:35 schreef Sok. het volgende:
Maar er zijn gewoon te veel advertenties man
quote:boeie die auto refresh. Kan je dat ook uitzetten?
quote:Welke browser heb je?Op maandag 25 oktober 2010 16:39 schreef Sok. het volgende:
Hm begin al een beetje te wennen. Maar de banner na de 1e post is te hinderlijk.
quote:Dank je
quote:lulz
quote:Bungalowhuisjespoetser
quote:Ik geniet van m'n laatste momenten.Op maandag 25 oktober 2010 16:46 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nog een paar dagen dan heb je geen keus dus je kunt het net zo goed laten staan
quote:rechtsboven zo'n logoOp maandag 25 oktober 2010 16:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik geniet van m'n laatste momenten.
hoe zet ik het eigenlijk terug? ik zie nergens opties
quote:Rechtsboven die themaknop.Op maandag 25 oktober 2010 16:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik geniet van m'n laatste momenten.
hoe zet ik het eigenlijk terug? ik zie nergens opties
quote:vooral roepen dat je een addblocker hebtOp maandag 25 oktober 2010 16:47 schreef Sok. het volgende:
Wel nasty dat je geen adblocker kan gebruiken, dan wordt je layout gefucked.
quote:Uitgeschakeld op FOK! heur.Op maandag 25 oktober 2010 16:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vooral roepen dat je een addblocker hebt
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:47 schreef Sok. het volgende:
Wel nasty dat je geen adblocker kan gebruiken, dan wordt je layout gefucked.
quote:geen woorden hiervoor
quote:misschien wel 40Op maandag 25 oktober 2010 16:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
geen woorden hiervoor![]()
![]()
En die sma's zijn nu allemaal 30, kk ziek
quote:Zeg maar gewoon niks meer Laki, gewoon niks.Op maandag 25 oktober 2010 16:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
geen woorden hiervoor![]()
![]()
En die sma's zijn nu allemaal 30, kk ziek
quote:Juist
quote:Ik wil nog wel iets kwijt:Op maandag 25 oktober 2010 16:55 schreef Sok. het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon niks meer Laki, gewoon niks.
quote:Balen voor jou dat jij geen jeugd hebt gehad.Op maandag 25 oktober 2010 16:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik wil nog wel iets kwijt:
walgelijk.
quote:Ik heb je zusje dr jeugd nu.Op maandag 25 oktober 2010 16:56 schreef Sok. het volgende:
[..]
Balen voor jou dat jij geen jeugd hebt gehad.
quote:Waarom zo vijandig?Op maandag 25 oktober 2010 16:56 schreef Sok. het volgende:
[..]
Balen voor jou dat jij geen jeugd hebt gehad.
quote:das toch kut.
quote:Het is eerder andersom. Molukkers hebben nog steeds veel haat om hun oorlogen/opstootjes met Indonesië. Ik heb geen probleem met ze, een paar van mijn vrienden zijn ook Mislukkers =$Op maandag 25 oktober 2010 16:55 schreef ynuhh het volgende:
Chuck, waarom hebben Indo's een hekel aan Molukkers?
quote:hoe durf ik
quote:Ik weet nou nooit of jij trollt of nietOp maandag 25 oktober 2010 17:00 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Kom op hé, iemand denkt ergens anders over. Jeetje wat een probleem.
quote:Gewoon een goede browser gebruikenOp maandag 25 oktober 2010 16:58 schreef wise het volgende:
[..]
das toch kut.
Dalijk is je browser vast gelopen, en zit je te wachten op de auto refresh die niet komt
quote:ffOp maandag 25 oktober 2010 17:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gewoon een goede browser gebruiken
quote:Ynuhh nooit.Op maandag 25 oktober 2010 17:01 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ik weet nou nooit of jij trollt of niet
quote:Vooral op een Mac is het kut met peren. Alleen het heeft wel handige dev tools. Chrome werkt stukken lichter inderdaad.Op maandag 25 oktober 2010 17:03 schreef Sok. het volgende:
[..]
FF
Gebruikte het ook, tot ik eigenlijk erachter kwam hoe tyfuszwaar het draait. Chrome
quote:smaken verschillenOp maandag 25 oktober 2010 17:03 schreef Sok. het volgende:
[..]
FF
Gebruikte het ook, tot ik eigenlijk erachter kwam hoe tyfuszwaar het draait. Chrome
quote:Behalve als je IE gebruikt. Dan ben je gewoon een klapmongool eerste klas.
quote:Ik gebruik gewoon netscape navigatorOp maandag 25 oktober 2010 17:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Behalve als je IE gebruikt. Dan ben je gewoon een klapmongool eerste klas.
quote:Die hebben het logo van Nieuwsuur gestolen.Op maandag 25 oktober 2010 17:06 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon netscape navigator
quote:dat gebruikte ik in de TU-biebOp maandag 25 oktober 2010 17:06 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon netscape navigator
quote:Op maandag 25 oktober 2010 17:07 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Die hebben het logo van Nieuwsuur gestolen.
quote:
quote:Ik haat er heulemaal niet op. Ik vond het juist jammer toen ie weer weg ging.Op maandag 25 oktober 2010 17:16 schreef LudoSanders het volgende:
Wat haten jullie op nieuwe layout! Werkt goed man.
quote:Ja, dat deed ik. Maar dat werkt niet.Op maandag 25 oktober 2010 17:22 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Moet je even aanzetten bij profiel.
quote:Oh dan weet ik het ook niet.Op maandag 25 oktober 2010 17:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik. Maar dat werkt niet.
quote:Jij doet het maar met de oude.Op maandag 25 oktober 2010 17:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik. Maar dat werkt niet.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 18:22 schreef MouzurX het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Zaal open: 22:00 uur
Aanvang: 22:00 uur
Tickets ¤ 6,00 EX. SERV. KOSTEN
Verkoop START 7-8-2010
Minimumleeftijd 18 jaar | Voorverkoop via 013 en UVT
quote:Lohan komt ookOp maandag 25 oktober 2010 18:22 schreef MouzurX het volgende:
+
Zaal open: 22:00 uur
Aanvang: 22:00 uur
Tickets ¤ 6,00 EX. SERV. KOSTEN
Verkoop START 7-8-2010
Minimumleeftijd 18 jaar | Voorverkoop via 013 en UVT
quote:Liever 17-18-19Op maandag 25 oktober 2010 18:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
Vorige week hadden wij precies hetzelfde feest 15+
quote:
quote:De TMF Superchart on Tour is een entertainmentshow voor de hippe jongeren van 14 t/m 17 jaar, die met TMF dansers, cameracrew en stijlvolle TMF aankleding zorgt voor een onvergetelijke avond.
quote:FeestenOp maandag 25 oktober 2010 18:18 schreef Chriz2k het volgende:
Aight, straks een feestje bij iemand thuis.
quote:ynuhh kan echt niet trollen.Op maandag 25 oktober 2010 18:24 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Feesten, ga wat nuttigs doen met je leven.
quote:this manOp maandag 25 oktober 2010 18:24 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Liever 17-18-19
Kankerranzige pedo-aap.
quote:
quote:Op maandag 25 oktober 2010 18:24 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Liever 17-18-19
Kankerranzige pedo-aap.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zegt de grootste janksmoel van de SC. Kanker toch een eind op, kutjong.
quote:JE HEBT GELIJK YNUHH IK VOEL ME ZO LEEG VAN BINNEN, BEVRIJD ME VAN DEZE LEVENSSTIJLOp maandag 25 oktober 2010 18:24 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Feesten, ga wat nuttigs doen met je leven.
quote:Ik grijp elk excuus aan om die quote te posten, BobbyB boos zien is vergelijkbaar met Pauly D
quote:omg nu je het zegt IK HEB DE LAATSTE EP NOG NIET GEZIENOp maandag 25 oktober 2010 18:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik grijp elk excuus aan om die quote te posten, BobbyB boos zien is vergelijkbaar met Pauly D!
quote:Geslaagd weekendje; over een paar jaar wel iets leuker aangezien de meeste idd wat ouder zijn.
quote:BlasphemyOp maandag 25 oktober 2010 18:30 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
omg nu je het zegt IK HEB DE LAATSTE EP NOG NIET GEZIEN
quote:ik kijk nu =$
quote:Ja herkenbaar. Heb er ook niks mee, maar k deed t maar voor m'n opa.Op maandag 25 oktober 2010 18:09 schreef Maisnon het volgende:
En ik naar mn moeder.
Hmm, woensdag is dus die begrafenis van mn stiefopa maar dat moet allemaal heel traditioneel gebeuren, we moeten ook een zin verzinnen en zeggen op het moment dat we zo'n kaars aansteken en morgenavond ook naar de avondwake enzo.
Ik heb daar echt niks mee, om zo een verlies te verwerken. Maarja, het gaat niet om mij en ik doe het maar voor die oma vooral want die vind het vast fijn
quote:Ik heb ook echt genoten, volgend jaar ook op woensdag. Op de feesten waar ik was was de gemiddelde leeftijd zo'n 25 jaar denk ik. Maar echt hele gave feesten meegemaakt. Elke dag was weer geweldig. Met als hoogtepunt Boys Noize op donderdag.Op maandag 25 oktober 2010 18:30 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Geslaagd weekendje; over een paar jaar wel iets leuker aangezien de meeste idd wat ouder zijn.
Heb liever feesten met 17-18 jarige chimi's
quote:Oh, ik snap het..Op maandag 25 oktober 2010 18:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Omdat hij Mouzur een vervelende jongeman vond/vindt.
[..]
Ik moest huilen aan het einde.
quote:Zal ik de voorkant inzepen?Op maandag 25 oktober 2010 18:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zeep je ontzettend brede rug wel eventjes in.
quote:Ik zou het zeepje goed vasthouden, anders zou deze onschuldige douchepartij zomaar kunnen veranderen in een wilde seksuele uitbarsting.Op maandag 25 oktober 2010 18:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zeep je ontzettend brede rug wel eventjes in.
quote:Bwohohoho u_uOp maandag 25 oktober 2010 18:42 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zou het zeepje goed vasthouden, anders zou deze onschuldige douchepartij zomaar kunnen veranderen in een wilde seksuele uitbarsting.
quote:He3jzOp maandag 25 oktober 2010 18:45 schreef Allure_ het volgende:
hoi reetveter lekker indonesisch rijstkoekje van me
quote:Walgelijke reactie
quote:Op maandag 25 oktober 2010 18:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zal eens iets walgelijks bij jou doen.
quote:Ehm, ik wil graag dat we dicht tegen elkaar aan staan. Desnoods sturen we Chris weg.Op maandag 25 oktober 2010 18:50 schreef ynuhh het volgende:
Wie heeft er eigenlijk zo'n grote douche?
quote:Ik niet. Maar als jullie me kunnen verzekeren dat ik jullie met massageolie in mag smeren en dan mag seksen onder de douche huur ik een hotel kamer.Op maandag 25 oktober 2010 18:50 schreef ynuhh het volgende:
Wie heeft er eigenlijk zo'n grote douche?
quote:Drie past hier nog net in de douche. Jammer voor Chris.Op maandag 25 oktober 2010 18:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ehm, ik wil graag dat we dicht tegen elkaar aan staan. Desnoods sturen we Chris weg.
quote:Valt wel mee toch, het is alleen triest dat hij met de afdankertjes van Vinny gaat.Op maandag 25 oktober 2010 18:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hahaha Mike zet die robbery alweer.
quote:Ik begrijp het volledig, als het iemand teveel wordt val ik wel inOp maandag 25 oktober 2010 18:56 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Drie past hier nog net in de douche. Jammer voor Chris.
quote:Jullie zijn teveel vrouw voor me =$ I cant handle that.Op maandag 25 oktober 2010 19:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ehm, aangezien je ons lesbisch kwartiertje hebt verpest moet je ons nu verplicht bevredigen.
quote:oh da hedde gij goed gezien, da haj ik nog nie gezien gehadOp maandag 25 oktober 2010 19:12 schreef Maisnon het volgende:
Hey Allure!
Oooouwe duivenmelker
Hedde gij diejen avertentie gezien in vroag en aanbod?
Schent daze zonne piano meej ook een buukske meej van die instrucities witte nie, te koop aangeboje hebbe
[TK] Keyboard (muziek), piano boek (voor dummies), speakers.
Maar misschien is het een rotding
Volgens mij heeft Krek wel een keyboard piano, zeg maar.
quote:Wat? Abtin is echt wel betrouwbaar hoor. Hij is tof!Op maandag 25 oktober 2010 19:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
oh da hedde gij goed gezien, da haj ik nog nie gezien gehad
Beetje jammer dat ik die appelsjap niet vertrouw.
quote:Deze jongen.Op maandag 25 oktober 2010 19:17 schreef MouzurX het volgende:
Allure meisje kan ik niet bij blijven pitten de hele week? Nu die treinen niet rijden tussen breda en etten-leur moet ik veul te vroeg op.
quote:Lekker stukje techno.Op maandag 25 oktober 2010 19:15 schreef MouzurX het volgende:
Die bassline![]()
Die 2xbell4:45
Die lage bell telkens een maat na die 2x4:48
quote:Hij is wel lekker he, of niet? Dan is het misschien wel een ideeOp maandag 25 oktober 2010 19:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat? Abtin is echt wel betrouwbaar hoor. Hij is tof!
quote:Prima, ik ben daar toch niet. Heb je het hele huis voor jezelf.Op maandag 25 oktober 2010 19:17 schreef MouzurX het volgende:
Allure meisje kan ik niet bij blijven pitten de hele week? Nu die treinen niet rijden tussen breda en etten-leur moet ik veul te vroeg op.
quote:Ik wil er ook zooo graag 1Op maandag 25 oktober 2010 19:18 schreef Crack_ het volgende:
Bij feedback.nl kocht ik 'm luur, maar die van mij is echt op heeel veel plekken te koop.
quote:Alsof Breda ideaal is nu er geen treinen naar Etten-leur rijden.
quote:Ja alleen heeft hij sinds kort een vriendin. Hij wou eerst afspreken met meOp maandag 25 oktober 2010 19:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij is wel lekker he, of niet? Dan is het misschien wel een idee.
[..]
Prima, ik ben daar toch niet. Heb je het hele huis voor jezelf.
[..]
Ik wil er ook zooo graag 1. Ik ga die site even checken.
quote:Scheelt gewoon 20 minuten PER DAG!Op maandag 25 oktober 2010 19:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Alsof Breda ideaal is nu er geen treinen naar Etten-leur rijden.
quote:Het liefst wil ik een prachtige vleugelOp maandag 25 oktober 2010 19:24 schreef Crack_ het volgende:
Ik was er uiteindelijk nog wel 700/800 euro aan kwijt omdat ik ook het "echte" standaard wilde en die drie pedalen, die shit moet je wel los kopen. Pedalen hoeft niet, zit er eentje bij maar drie is beter. En je kan zo'n flut standaard kopen, zo'n driehoekjes standaard maar dat vond ik niks
quote:Ik ook!Op maandag 25 oktober 2010 19:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het liefst wil ik een prachtige vleugel. Maar zo'n cheap ass keyboard achtig ding is opzich toch ook wel prima om op te oefenen?
quote:Ja.Op maandag 25 oktober 2010 19:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het liefst wil ik een prachtige vleugel. Maar zo'n cheap ass keyboard achtig ding is opzich toch ook wel prima om op te oefenen?
quote:Ja die wil ik ook, ik zie het al voor me achter zo'n heel groot raamOp maandag 25 oktober 2010 19:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
quote:AMSTERDAM - Con Domen heeft de twijfelachtige eer de vreemdste naam van Nederland te bezitten.
Dj's Coen Swijnenberg en Sander Lantinga gingen de afgelopen weken wederom op zoek naar de gekste namen. Zo'n vijftigduizend luisteraars brachten vervolgens hun stem uit.
Con Domen won nipt van Piet Saman, Justin Case, Klaartje Komen en Metje Hol. "Het lijkt wel of de namen ieder jaar gekker worden", reageert Sander.
"Ongelooflijk hoe lomp sommige ouders zijn." De 'schaamnamen' werden door de twee plaatjesdraaiers gecontroleerd op echtheid, Coen en Sander belden alle deelnemers op.
quote:Daar hebben jullie een goed punt. Ik ga nog even verder speuren.Op maandag 25 oktober 2010 19:33 schreef Maisnon het volgende:
Ja je kan sowieso op een keyboard het ook wel doen (maar volgens mij heb je wel minder octaven erop zitten, minder toetsen zeg maar. En als je net als bij die van Crack ook een zelfde soort toetsen hebt als bij een piano voelt het al helemaal snel goed
Al verslaat niks de echte piano natuurlijk
Ik kan zelf een beetje piano spelen, maar niet heel erg goed met 2 handen onafhankelijk van elkaar
Alleen door al het gitaarspelen dus weet ik wel alle akkoorden en al dat soort dingen te vinden
quote:Schaamnamen.Op maandag 25 oktober 2010 19:37 schreef Maisnon het volgende:
Ik vertelde net mn moeder erover en die vertelde dat bij de apotheek waar ze werkt altijd iemand langskwam die Schat met zn achternaam heet en die heeft zn zoon Douwe genoemd
Douwe Schat dus.
En ook Nette, Mario Nette
quote:Ik denk wel dat je bij die keyboards kunt instellen welk gebied van een piano je toetsen beslaan, dus als je een hoger stuk speelt, dat je gewoon de toetsen 'opschuift' zeg maarOp maandag 25 oktober 2010 19:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Daar hebben jullie een goed punt. Ik ga nog even verder speuren.
quote:Ze zei wel dat ze die naam ook naar de radio hadden gestuurd dus het kan best dat dat die douwe isOp maandag 25 oktober 2010 19:38 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Schaamnamen.
1 Con Domen
2 Piet Saman
3 Justin Case
4 Klaartje Komen
5 Metje Hol
6 Douwe Schat
7 Truusje Spetter-Kwak
8 Jos Thie
9 Dick Sack
10 Donald Duk
11 Connie Moeleker
12 Mensje van Steen
13 Mevrouw Post van Gisteren
14 WC Pot
15 Ben Naaktgeboren
16 Coby Potappel-Stroop
17 Alco Liest
18 Dies Groot
19 I.C. Notting
20 Bas Sillen
21 Peter Celie
22 Kenny Boeijen
23 Willie Wortel
24 Patty Koot
25 Connie Vroegop
26 Geurtje Tabak
27 Tukkie Tuk
28 Hans Schoen
29 Anti Kip
30 Philip Heynen
quote:Deze manOp maandag 25 oktober 2010 19:49 schreef MouzurX het volgende:
Knuffelen en dat soort dingen vind ik maar een beetje kinderachtig sorry
quote:Dat kan, de ander fokt graag tijdens het uitgaan. Een ieder zijn smaak.Op maandag 25 oktober 2010 19:49 schreef MouzurX het volgende:
Knuffelen en dat soort dingen vind ik maar een beetje kinderachtig sorry
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:51 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat kan, de ander fokt graag tijdens het uitgaan. Een ieder zijn smaak.
quote:Die Russen in dat bad.Op maandag 25 oktober 2010 19:52 schreef MouzurX het volgende:
Wat een baas:
http://www.dumpert.nl/med(...)ipe_beatbox_rus.html
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:51 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat kan, de ander fokt graag tijdens het uitgaan. Een ieder zijn smaak.
Ik luister het straks even Maisnon.
quote:Van mij heeft er ook 88, en ik weet er nog een die dat ook heeft..Op maandag 25 oktober 2010 19:50 schreef Allure_ het volgende:
Is er een speciale benaming voor die verzwaarde toetsen dan?
En de keyboards van 800 euro hebben ook maar iets van 61 toetsen, dus ik denk niet dat dat haalbaar gaat worden. Wat Maisnon zegt kan vast ook prima, met die toonhoogten.
quote:2de is heel nice.
quote:Wat haat je op de hik? De hik heeft ook gevoel
quote:Mijn stiefopa was overleden, maar het gaat wel goed hoorOp maandag 25 oktober 2010 19:49 schreef MYV het volgende:
Maisnon ik weet niet echt wat er aan de hand is maar hoe is het nu met je ?
quote:Nog nooit geweest, geluid schijnt wel goed te zijn. Donderdag waren wij in de Melkweg, vrijdag in de Paradiso, zaterdag in de Paradiso en zondag in Melkweg en Jimmy. Wel een beetje het zelfde publiek, heel vriendelijk en een beetje van mijn leeftijd.Op maandag 25 oktober 2010 20:05 schreef MouzurX het volgende:
Als ik die foto's van in de AIR terugkijk op die site waren er echt idd alleen maar mensen van rond de 25 ofzo. Panama was wel veel jonger.
quote:T was een sadistische hik die me pijn deed, dus dikke pech voor die hikOp maandag 25 oktober 2010 20:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat haat je op de hik? De hik heeft ook gevoel
quote:Cool, melkweg en paradiso wil ook de volgende keer heen.Op maandag 25 oktober 2010 20:12 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nog nooit geweest, geluid schijnt wel goed te zijn. Donderdag waren wij in de Melkweg, vrijdag in de Paradiso, zaterdag in de Paradiso en zondag in Melkweg en Jimmy. Wel een beetje het zelfde publiek, heel vriendelijk en een beetje van mijn leeftijd.
Ik sta ook echt heel beroerd op de officiële site.
quote:Ja, daar heb je het al...
quote:Idd, niemand flikt mij dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |