quote:Ik heb je zusje dr jeugd nu.Op maandag 25 oktober 2010 16:56 schreef Sok. het volgende:
[..]
Balen voor jou dat jij geen jeugd hebt gehad.
quote:Waarom zo vijandig?Op maandag 25 oktober 2010 16:56 schreef Sok. het volgende:
[..]
Balen voor jou dat jij geen jeugd hebt gehad.
quote:das toch kut.
quote:Het is eerder andersom. Molukkers hebben nog steeds veel haat om hun oorlogen/opstootjes met Indonesië. Ik heb geen probleem met ze, een paar van mijn vrienden zijn ook Mislukkers =$Op maandag 25 oktober 2010 16:55 schreef ynuhh het volgende:
Chuck, waarom hebben Indo's een hekel aan Molukkers?
quote:hoe durf ik
quote:Ik weet nou nooit of jij trollt of nietOp maandag 25 oktober 2010 17:00 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Kom op hé, iemand denkt ergens anders over. Jeetje wat een probleem.
quote:Gewoon een goede browser gebruikenOp maandag 25 oktober 2010 16:58 schreef wise het volgende:
[..]
das toch kut.
Dalijk is je browser vast gelopen, en zit je te wachten op de auto refresh die niet komt
quote:ffOp maandag 25 oktober 2010 17:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gewoon een goede browser gebruiken
quote:Ynuhh nooit.Op maandag 25 oktober 2010 17:01 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ik weet nou nooit of jij trollt of niet
quote:Vooral op een Mac is het kut met peren. Alleen het heeft wel handige dev tools. Chrome werkt stukken lichter inderdaad.Op maandag 25 oktober 2010 17:03 schreef Sok. het volgende:
[..]
FF
Gebruikte het ook, tot ik eigenlijk erachter kwam hoe tyfuszwaar het draait. Chrome
quote:smaken verschillenOp maandag 25 oktober 2010 17:03 schreef Sok. het volgende:
[..]
FF
Gebruikte het ook, tot ik eigenlijk erachter kwam hoe tyfuszwaar het draait. Chrome
quote:Behalve als je IE gebruikt. Dan ben je gewoon een klapmongool eerste klas.
quote:Ik gebruik gewoon netscape navigatorOp maandag 25 oktober 2010 17:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Behalve als je IE gebruikt. Dan ben je gewoon een klapmongool eerste klas.
quote:Die hebben het logo van Nieuwsuur gestolen.Op maandag 25 oktober 2010 17:06 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon netscape navigator
quote:dat gebruikte ik in de TU-biebOp maandag 25 oktober 2010 17:06 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon netscape navigator
quote:Op maandag 25 oktober 2010 17:07 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Die hebben het logo van Nieuwsuur gestolen.
quote:
quote:Ik haat er heulemaal niet op. Ik vond het juist jammer toen ie weer weg ging.Op maandag 25 oktober 2010 17:16 schreef LudoSanders het volgende:
Wat haten jullie op nieuwe layout! Werkt goed man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |