abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87957344
Barbabientje ik ga voor je duimen ^O^
En Takkembah, nou ja! Helemaal niet verwacht. Volgens mij postte wij toch tegelijk in 'wachten op het 2e streepje'? Of heb ik dat nou mis?
pi_87959530
oeeh babrbabientje Succes!!!!

Ben ik weer!! Ben vanmiddag thuisgekomen. Het was een heftige tijd. Ilse doet het prima :) :) Ik ben echt helemaal verliefd O+ O+ . We zullen dr morgen dr pakje met naam aandoen en dan zal ik kijken of ik er een foto van kan uploaden. Heb alleen een strenge kraamverzorgster(heb ik ook hard nodig! dus grote kans dat t overmorgen wordt!! (via pm kan t ook wel hoor :P )
*poef* nu is het weg
  maandag 25 oktober 2010 @ 22:57:18 #53
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_87959595
Benieuwd hoe 't vannacht gaat BarbaBientje! :%

DJMO, hopelijk heb je geen griepje onder de leden en voel je je na een nachtje slapen weer een stuk beter!
  maandag 25 oktober 2010 @ 22:58:50 #54
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_87959673
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 22:56 schreef kaatjejannie het volgende:
oeeh babrbabientje Succes!!!!

Ben ik weer!! Ben vanmiddag thuisgekomen. Het was een heftige tijd. Ilse doet het prima :) :) Ik ben echt helemaal verliefd O+ O+ . We zullen dr morgen dr pakje met naam aandoen en dan zal ik kijken of ik er een foto van kan uploaden. Heb alleen een strenge kraamverzorgster(heb ik ook hard nodig! dus grote kans dat t overmorgen wordt!! (via pm kan t ook wel hoor :P )
Doe lekker rustig aan KJ! Geniet van je meissie, die foto (waar ik natuurlijk ook erg benieuwd naar ben :) ) komt vanzelf!
pi_87959741
kj gefeliciteerd nog met je dochter O+
ben benieuwd naar de foto en naam ;)
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 02:43:39 #56
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_87966585
Oeh, Barbabientje! Wat spannunt! Vraag me toch af of de kleine zich al gemeld heeft!

En KJ, klinkt goed, en geniet van de verplichte rust en de dame!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 26 oktober 2010 @ 06:38:25 #57
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87967041
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 22:57 schreef twentemeisje het volgende:
Benieuwd hoe 't vannacht gaat BarbaBientje! :%

DJMO, hopelijk heb je geen griepje onder de leden en voel je je na een nachtje slapen weer een stuk beter!
kun je twee keer griep krijgen ? ik hoest me het apezuur :( ik ben om zes m'n bed maar uitgegaan in de angst dat ik anders Jan wakker zou maken. (zo kon ik ook m'n man nog even melden dat ie vandaag dan toch een ouwe l*l is geworden >:) (hij is ook 31, en plaagde mij de laatste vier maanden dat ik een ouwe taart was :') )

welkom thuis KJ ! lekker genieten van je meisje :Y :*

Ik hoop voor Barbabientje dat zij inmiddels ook dr kleintje heeft O+ en zo niet nog een :% er tegen aan
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_87967057
DJMO :o :D met 30 al een ouwe lul? dan is mijn man afgelopen zondag er zo eentje geworden... ;)

Hier nog steeds niks :( maar goed... die verloskundigen zijn ook slecht in voorspellen zeg ;)

Ik gelóóf dat ze gezegd heeft dat als het niet doorzet vóór woensdag, ik woensdag gestript ga worden als het lukt. Hopelijk lukt dat...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 26 oktober 2010 @ 06:47:37 #59
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87967068
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 06:44 schreef Suzanna het volgende:
DJMO :o :D met 30 al een ouwe lul? dan is mijn man afgelopen zondag er zo eentje geworden... ;)

Hier nog steeds niks :( maar goed... die verloskundigen zijn ook slecht in voorspellen zeg ;)

Ik gelóóf dat ze gezegd heeft dat als het niet doorzet vóór woensdag, ik woensdag gestript ga worden als het lukt. Hopelijk lukt dat...
hoe laat heb je 'n afspraak? ik heb morgen om tien over een de 20 weken echo.

en sjah, ik zei ook al tegen hem, je krijgt terug waar je mij al vier maanden mee pest >:) ;)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 07:28:53 #60
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_87967190
succes barbabientje!!! :%
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 07:31:06 #61
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_87967206
Ik vroeg me af wat strippen precies in hield, dus heb het even opgezocht (voor newbies zoals ik):
http://www.medicinfo.nl/%(...)517220%7D/d_strippen
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 08:19:31 #62
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_87967519
Barbabientje! Spannend, ik hoop dat ht zo ver is!

KJ voel je je nu wel beter? Fijn dat je een goede kraam hebt. Ik ben te eigenwijs voor kraamhulpen. :+ Vertikte het ook om op bed te blijven liggen. Dan word ik cht gek hoor!
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 08:33:45 #63
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_87967628
BNbientje, ik hoop dat de nacht iets gebracht heeft

DJMO beterschap, tis niet fijn om je zo te voelen

KJ fijn dat het was beter gaat en dat je een strenge kraam hebt :D:P

Suzanne ik hoop dat het snel begint voor je, dat wachten is :(

O+
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 08:48:49 #64
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_87967804
Goeiemorgen! Meld me nog met baby in de buik. Straks op controle bij de gyn...
pi_87967862
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 08:19 schreef Silmarwen het volgende:
Ik ben te eigenwijs voor kraamhulpen. :+ Vertikte het ook om op bed te blijven liggen. Dan word ik cht gek hoor!
Maar dat lijkt me wel heel verstandig als je zoveel bloed verloren bent!

Welkom thuis, KJ. Upload maar snel die foto! Heb je eigenlijk nog een bloedtransfusie gehad?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_87967889
Misschien interessante constructie voor jullie?

Ouderschapsverlof
pi_87967974
Hopelijk zet het door barbabientje!

Welkom thuis kaatjejannie, doe maar rustig aan hoor!

Ik merk vandaag echt dat ik gisteren te veel gedaan heb, maar het kon helaas niet anders. Vandaag maar rustig aan doen, morgen moet ik weer werken. Nog maar 3 weekjes, echt wel zin in verlof!

Misschien vandaag maar even kijken of we nu alles voor de baby hebben, als Lotte mee wil werken met kleertjes opruimen en uitzoeken ;)
pi_87968165
Ik ben boos. Ik wil alles van tevoren geregeld hebben en dat is blijkbaar niet goed of zelfs dom van me.

Aangezien mijn schoonouders het grootste deel van het oppassen op zich nemen, ben ik dus een beetje (veel) afhankelijk van hun vakantie. Zij gaven mij dus een paar weken geleden aan wanneer zij op vakantie gaan.
Dat valt net buiten mijn verlof volgend jaar. Dan is de baby er al ruim. Dus ik denk dan vraag ik dus vast vrij zodat zij van tevoren weten dat ik er niet ben die 2 weken. Ik netjes een mailtje gestuurd. Uitgelegd dat mijn schoonvader in de bouw zit en ik dus 2 weken vrij wil hebben in de bouwvak (helaas is dit hoogseizoen/kindervakantie) omdat zij het oppassen op zich gaan nemen en ik dan zonder zit.

Zie ik nu dat mijn chef mij een mailtje heeft gestuurd dat dit goed is onder voorbehoud, omdat mijn andere collega's schoolgaande kinderen hebben en wij (als in de chef en ik) makkelijk om die schoolvakantie heen kunnen plannen en mijn andere collega's dus niet. Nu heb ik hem een mailtje gestuurd dat hij dat dus kan vergeten. Ik netjes van tevoren heb aangegeven dat ik er dan niet ben, mijn zomervakantie neem, en de reden waarom ik dat dus wil doen en dat ik er dus NIET om heen kan plannen.
Hij kan echt mijn rug op. Nu ben ik best iemand die rekening wil houden met een ander. En dat heb ik tot nu toe elk jaar gedaan. Maar volgend jaar kan hij dat echt vergeten. Ik ben vrij. En anders ben ik ziek.
Zo makkelijk is dat :( *stoom komt echt uit mijn oren*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 09:22:01 #69
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_87968224
Claudia, ik was niet veel bloed verloren. ;) maar kj wel natuurlijk! Dus die moet zeker rustig aan doen.

Tally wat een gezeik. Wat voor werk doe je? Ik moet ook altijd rekening houden met mn collega's vanwege bezetting. Maar je geeft het ruim van te voren aan. Kan me voorstellen dat je pissig bent!
pi_87968244
quote:
1.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 09:22 schreef Silmarwen het volgende:
Tally wat een gezeik. Wat voor werk doe je? Ik moet ook altijd rekening houden met mn collega's vanwege bezetting. Maar je geeft het ruim van te voren aan. Kan me voorstellen dat je pissig bent!
Systeembeheerder. Maar als hij met het argument komt dat ik het wel naar een BSO of wat dan opvang ook kan brengen dan krijgt hij die terug. Kunnen mijn andere collega's ook :(

Ik wil het netjes van tevoren regelen en dan zou ik rekening met andere moeten houden die nog niets hebben laten weten over een vakantie. Heb ik lang genoeg gedaan :(
pi_87968931
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 09:17 schreef Tally het volgende:
Ik ben boos. Ik wil alles van tevoren geregeld hebben en dat is blijkbaar niet goed of zelfs dom van me.

Aangezien mijn schoonouders het grootste deel van het oppassen op zich nemen, ben ik dus een beetje (veel) afhankelijk van hun vakantie. Zij gaven mij dus een paar weken geleden aan wanneer zij op vakantie gaan.
Dat valt net buiten mijn verlof volgend jaar. Dan is de baby er al ruim. Dus ik denk dan vraag ik dus vast vrij zodat zij van tevoren weten dat ik er niet ben die 2 weken. Ik netjes een mailtje gestuurd. Uitgelegd dat mijn schoonvader in de bouw zit en ik dus 2 weken vrij wil hebben in de bouwvak (helaas is dit hoogseizoen/kindervakantie) omdat zij het oppassen op zich gaan nemen en ik dan zonder zit.

Zie ik nu dat mijn chef mij een mailtje heeft gestuurd dat dit goed is onder voorbehoud, omdat mijn andere collega's schoolgaande kinderen hebben en wij (als in de chef en ik) makkelijk om die schoolvakantie heen kunnen plannen en mijn andere collega's dus niet. Nu heb ik hem een mailtje gestuurd dat hij dat dus kan vergeten. Ik netjes van tevoren heb aangegeven dat ik er dan niet ben, mijn zomervakantie neem, en de reden waarom ik dat dus wil doen en dat ik er dus NIET om heen kan plannen.
Hij kan echt mijn rug op. Nu ben ik best iemand die rekening wil houden met een ander. En dat heb ik tot nu toe elk jaar gedaan. Maar volgend jaar kan hij dat echt vergeten. Ik ben vrij. En anders ben ik ziek.
Zo makkelijk is dat :( *stoom komt echt uit mijn oren*
Maar wat als alle ouders dat zo zouden doen :o
Ja je bent ruim op tijd maar dan kunnen anderen dat ook gaan doen.
Ik snap wel dat een chef zegt dat het onder voorbehoud is eerlijk gezegd :@
Er zijn genoeg bedrijven waar echt voor de bouwvak geloot moet worden :X
Het is niet leuk maar ik snap wel dat een baas niet nu al zegt van ok is goed :)

Ik moet zo naar de VK even extra controle of die nog goed ligt en niet in stuit.
En daarna winkelen met mn mams :D
pi_87969056
quote:
1.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 10:00 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Maar wat als alle ouders dat zo zouden doen :o
Ja je bent ruim op tijd maar dan kunnen anderen dat ook gaan doen.
Ik snap wel dat een chef zegt dat het onder voorbehoud is eerlijk gezegd :@
Er zijn genoeg bedrijven waar echt voor de bouwvak geloot moet worden :X
Het is niet leuk maar ik snap wel dat een baas niet nu al zegt van ok is goed :)

Ik moet zo naar de VK even extra controle of die nog goed ligt en niet in stuit.
En daarna winkelen met mn mams :D
Aaah ja.. Daarom mag ik wel rekening houden met mijn collega's maar zij niet met mij..
Want zo word het door hem gezegd. Zoals ik al zei: Mooi niet.

Winkelse!
pi_87969061
Pvoess, hopelijk ligt de kleine goed, dat is vast fijn om te weten. Bij mijn (nu) jongste was er sprake van stuitligging op een gegeven moment en dat was heel spannend. Lag jouw baby al eerder in stuit deze zwangerschap, dat er nu extra op gecontroleerd wordt?

Tally, ik snap wel dat je het heel vervelend vindt, maar ik denk dat ik (net als Pvoess) je baas ook wel snap... hoe lastig het ook is, dat hij het onder voorbehoud zegt. Ik zou er denk ik ook wel pissig om worden als je al jaren rekening houdt met je collega's, dat wel... lastig zeg!

DJMO, ik heb pas om 6 uur 's avonds een afspraak. Lekker handig, moet ik eigenlijk mijn kinderen naar bed gaan brengen op die tijd. Hopelijk komt de kleine lekker vandaag ;) ..
Ben je nog steeds zo ziekig? Beterschap dan! :*

Wel grappig trouwens, ik kwam net bij de peuterspeelzaal met Julia, zat daar na twee weken vakantie een andere hoogzwangere, ook nog steeds met baby in buik, die is even ver als ik dus dat is grappig vergelijken. Die heeft echt een heel andere buik dan ik! ik vind dat je bij haar nauwelijks kunt zien dat ze al bijna 40 weken is. Blijkbaar draag ik erg naar voren ofzo :D
pi_87969099
quote:
1.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 10:05 schreef Suzanna het volgende:
Tally, ik snap wel dat je het heel vervelend vindt, maar ik denk dat ik (net als Pvoess) je baas ook wel snap... hoe lastig het ook is, dat hij het onder voorbehoud zegt. Ik zou er denk ik ook wel pissig om worden als je al jaren rekening houdt met je collega's, dat wel... lastig zeg!
Zoals ik al zei. Gaat het er mij om dat hij maar even voor mij bepaald dat IK wel om de schoolvakanties heen kan en mijn andere collega's niet. Mochten mijn schoonouders helemaal niet vast zitten aan die bouwvak is dat geen probleem. Nu dus wel.
pi_87969253
Ja dat snap ik van jou ook wel.. Maar de meeste bedrijven plannen alle vakanties in 1 keer.
Ik weet niet hoe het bij jullie is? Ik denk meer dat je baas weet dat die het niet kan beloven.
Maar wel zijn best zal doen :@

Nee hij ligt niet in stuit. Maar ze waren verbaasd over de vele ruimte in mijn baarmoeder.
Eerst dachten ze ook dat de kleine aan de kleine kant was (zeker vergeleken met mijn vorige die was ruim 8 pond)
Maar toen had ik ook een hele ruime baarmoeder en waren ze daar ook al zo verbaasd over. _O-
Met andere woorden hij kan nog draaien :{ en ligt ook steeds anders.
Door mijn hele snelle bevalling van de vorige keer willen ze eigenlijk af en toe checken of die niet in stuit ligt.
Dat ik niet een eenzame stuitbevalling doe enzo :) :)

Maar verder maakt stuit mij niet uit ik ga voor een vaginale stuitbevalling dat staat voor mij vast..
Keizersnede wil ik alleen als het via de normale weg niet gaat.. :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')