quote:Op maandag 25 oktober 2010 14:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Tankgirl, je foto is helaas echt heel onduidelijk maar zo'n druk leventje is ook moeilijk vast te leggen maar wat fijn dat alles goed was.
Mijn meneertje was ook alle keren enorm aan het stuiteren maar ik merkte ook heel lang niks daar van hoor.
Alleen gisteren toen we beweging nodig hadden lag hij te pitten
quote:Op maandag 25 oktober 2010 14:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
TM, jij gaat echt veel harder dan mijn hoofd bij kan houden!
Maar wat leuk die geslachtsbepaling echo. Ik was vervangend teleurgesteld dat het je laatste keer niet te zien was.
Heb je zelf een gevoel?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 14:12 schreef twentemeisje het volgende:
[..]Ik vind het nu ook heel snel gaan! En ik vind het heerlijk dat het snel gaat! Misschien verandert dat straks tegen het eind van de zwangerschap wel weer, maar voor nu, I
it!
Wij waren ook wat teleurgesteld (heel klein beetje maar hoor, omdat we heel goed wisten dat er een grote kans was dat het bij 16 weken nog niet heel duidelijk is, helemaal als je een circusartiest in je buik hebt). Maar hopelijk dus volgende week meer geluk.
We hebben zelf tot een week geleden heel sterk het gevoel gehad van een jongen, maar dat is nu een beetje aan het omslaan naar een roze gevoel. Kortom: geen idee.
quote:Mooi artikel! En het zal je gebeuren zeg!Op zondag 24 oktober 2010 23:07 schreef huuphuup het volgende:
ooooh dat handje bij dat neusje zo!!![]()
wat een scheetje <3
het zal wel loslopen met die negerneusdingen zien er op die echofoto's wat dramatischer uit dan ze zijn geloof ik haha. Wij verwachten al half een zulu maar t viel mee
![]()
Kwam via een andere website deze link tegen. Jeetje best heftig als je erover nadenkt.
http://www.volkskrant.nl/(...)e-zwanger-dan-.dhtml
quote:Ik heb het ook gehoord, nichtje van mijn tante overkwam het ook. Bizar!Op maandag 25 oktober 2010 14:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mooi artikel! En het zal je gebeuren zeg!![]()
Het gebeurt toch blijkbaar vaker dan je zou denken.
quote:Maar niemand die er even een echo overheen had gegooid schijnbaar?Op maandag 25 oktober 2010 14:25 schreef Jeetjejom het volgende:
Ik heb het ook al eens gehoord en de mevrouw in kwestie stond zelfs onder controle in het zh omdat ze zoveel darmklachten had (na de bevalling waren die ook meteen opgelost)
quote:Woehoei, ook uit de kastOp maandag 25 oktober 2010 17:50 schreef Takkembah het volgende:
Dankjewel allemaal![]()
mrien Alexa is 2 oktober 1 geworden, als alles goed gaat schelen ze straks 20 maanden.
quote:Je staat erin meis!Op maandag 25 oktober 2010 19:49 schreef laiveneertiekje het volgende:
mag ik ook in het lijstje op 5 juni 2011?
quote:Hope so!Op maandag 25 oktober 2010 19:09 schreef DJMO het volgende:
wij zitten niet zo heul ver uit elkaar TM .. k denk dat je binnen nu en twee weken wel wat moet gaan voelen hoor
quote:Helemaal nietOp maandag 25 oktober 2010 19:59 schreef Basboussa het volgende:
Hier morgen weer update afspraak met vk, en vanaf morgen om de 2 weken. Ehm, dat vind ik wel een beetje vroeg.... Ik ben nog wel jaaaaaaaaaaaaaren zwanger.
quote:Ik moet vanaf woensdag ook om de 2 weken, is echt mega snel gegaan zeg!Op maandag 25 oktober 2010 19:59 schreef Basboussa het volgende:
Takkembah, wat leuk!Gefeliciteerd!
Over van die verhalen, dat ze niet weten dat ze zwanger zijn, ik ken er dus ook 1, maar wel een beetje een dramatisch gebeuren, dat zo in een willekeurige soap kan worden opgenomen. Maar goed.
Hier morgen weer update afspraak met vk, en vanaf morgen om de 2 weken. Ehm, dat vind ik wel een beetje vroeg.... Ik ben nog wel jaaaaaaaaaaaaaren zwanger.
quote:Dat wordt bij ons ook ongeveer het verschil, dus dat wordt vast leuk!Op maandag 25 oktober 2010 20:03 schreef mefke79 het volgende:
is 21 maanden ook leuk? Dat wordt het hier waarschijnlijk!
quote:Doe lekker rustig aan KJ! Geniet van je meissie, die foto (waar ik natuurlijk ook erg benieuwd naar benOp maandag 25 oktober 2010 22:56 schreef kaatjejannie het volgende:
oeeh babrbabientje Succes!!!!
Ben ik weer!! Ben vanmiddag thuisgekomen. Het was een heftige tijd. Ilse doet het prima![]()
Ik ben echt helemaal verliefd
![]()
. We zullen dr morgen dr pakje met naam aandoen en dan zal ik kijken of ik er een foto van kan uploaden. Heb alleen een strenge kraamverzorgster(heb ik ook hard nodig! dus grote kans dat t overmorgen wordt!! (via pm kan t ook wel hoor
)
quote:kun je twee keer griep krijgen ? ik hoest me het apezuurOp maandag 25 oktober 2010 22:57 schreef twentemeisje het volgende:
Benieuwd hoe 't vannacht gaat BarbaBientje!![]()
DJMO, hopelijk heb je geen griepje onder de leden en voel je je na een nachtje slapen weer een stuk beter!
quote:hoe laat heb je 'n afspraak? ik heb morgen om tien over een de 20 weken echo.Op dinsdag 26 oktober 2010 06:44 schreef Suzanna het volgende:
DJMO![]()
met 30 al een ouwe lul? dan is mijn man afgelopen zondag er zo eentje geworden...
Hier nog steeds niksmaar goed... die verloskundigen zijn ook slecht in voorspellen zeg
Ik gelóóf dat ze gezegd heeft dat als het niet doorzet vóór woensdag, ik woensdag gestript ga worden als het lukt. Hopelijk lukt dat...
quote:Maar dat lijkt me wel heel verstandig als je zoveel bloed verloren bent!Op dinsdag 26 oktober 2010 08:19 schreef Silmarwen het volgende:
Ik ben te eigenwijs voor kraamhulpen.Vertikte het ook om op bed te blijven liggen. Dan word ik cht gek hoor!
quote:Systeembeheerder. Maar als hij met het argument komt dat ik het wel naar een BSO of wat dan opvang ook kan brengen dan krijgt hij die terug. Kunnen mijn andere collega's ookOp dinsdag 26 oktober 2010 09:22 schreef Silmarwen het volgende:
Tally wat een gezeik. Wat voor werk doe je? Ik moet ook altijd rekening houden met mn collega's vanwege bezetting. Maar je geeft het ruim van te voren aan. Kan me voorstellen dat je pissig bent!
quote:Maar wat als alle ouders dat zo zouden doenOp dinsdag 26 oktober 2010 09:17 schreef Tally het volgende:
Ik ben boos. Ik wil alles van tevoren geregeld hebben en dat is blijkbaar niet goed of zelfs dom van me.
Aangezien mijn schoonouders het grootste deel van het oppassen op zich nemen, ben ik dus een beetje (veel) afhankelijk van hun vakantie. Zij gaven mij dus een paar weken geleden aan wanneer zij op vakantie gaan.
Dat valt net buiten mijn verlof volgend jaar. Dan is de baby er al ruim. Dus ik denk dan vraag ik dus vast vrij zodat zij van tevoren weten dat ik er niet ben die 2 weken. Ik netjes een mailtje gestuurd. Uitgelegd dat mijn schoonvader in de bouw zit en ik dus 2 weken vrij wil hebben in de bouwvak (helaas is dit hoogseizoen/kindervakantie) omdat zij het oppassen op zich gaan nemen en ik dan zonder zit.
Zie ik nu dat mijn chef mij een mailtje heeft gestuurd dat dit goed is onder voorbehoud, omdat mijn andere collega's schoolgaande kinderen hebben en wij (als in de chef en ik) makkelijk om die schoolvakantie heen kunnen plannen en mijn andere collega's dus niet. Nu heb ik hem een mailtje gestuurd dat hij dat dus kan vergeten. Ik netjes van tevoren heb aangegeven dat ik er dan niet ben, mijn zomervakantie neem, en de reden waarom ik dat dus wil doen en dat ik er dus NIET om heen kan plannen.
Hij kan echt mijn rug op. Nu ben ik best iemand die rekening wil houden met een ander. En dat heb ik tot nu toe elk jaar gedaan. Maar volgend jaar kan hij dat echt vergeten. Ik ben vrij. En anders ben ik ziek.
Zo makkelijk is dat*stoom komt echt uit mijn oren*
quote:Aaah ja.. Daarom mag ik wel rekening houden met mijn collega's maar zij niet met mij..Op dinsdag 26 oktober 2010 10:00 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Maar wat als alle ouders dat zo zouden doen![]()
Ja je bent ruim op tijd maar dan kunnen anderen dat ook gaan doen.
Ik snap wel dat een chef zegt dat het onder voorbehoud is eerlijk gezegd![]()
Er zijn genoeg bedrijven waar echt voor de bouwvak geloot moet worden![]()
Het is niet leuk maar ik snap wel dat een baas niet nu al zegt van ok is goed![]()
Ik moet zo naar de VK even extra controle of die nog goed ligt en niet in stuit.
En daarna winkelen met mn mams
quote:Zoals ik al zei. Gaat het er mij om dat hij maar even voor mij bepaald dat IK wel om de schoolvakanties heen kan en mijn andere collega's niet. Mochten mijn schoonouders helemaal niet vast zitten aan die bouwvak is dat geen probleem. Nu dus wel.Op dinsdag 26 oktober 2010 10:05 schreef Suzanna het volgende:
Tally, ik snap wel dat je het heel vervelend vindt, maar ik denk dat ik (net als Pvoess) je baas ook wel snap... hoe lastig het ook is, dat hij het onder voorbehoud zegt. Ik zou er denk ik ook wel pissig om worden als je al jaren rekening houdt met je collega's, dat wel... lastig zeg!
quote:Bij ons was het dus altijd wie het eerst komt.....Op dinsdag 26 oktober 2010 10:14 schreef Pvoesss het volgende:
Ja dat snap ik van jou ook wel.. Maar de meeste bedrijven plannen alle vakanties in 1 keer.
Ik weet niet hoe het bij jullie is? Ik denk meer dat je baas weet dat die het niet kan beloven.
Maar wel zijn best zal doen![]()
quote:herkenbaar, ik zou ook heel hard na moeten denken over een draaipoging. Neig dan eerder naar een stuitbevalling, mits de verloskundige daar ook achter zou staan zeg maar.Op dinsdag 26 oktober 2010 10:30 schreef Pvoesss het volgende:
Ik wil niet laten draaienhet idee staat me niet aan en een kind kiest niet voor niets de meest fijne ruimte
![]()
Ik maak me geen zorgen om een stuitbevalling. Dat zie ik liever gebeuren dan een draaipoiging
quote:Perfect TM .. dank je wel ...Op maandag 25 oktober 2010 14:22 schreef twentemeisje het volgende:
Avotar: ik heb je in het lijstje gezet, is dat goed?
quote:Wij hebben geïnsemineerd, de uitgerekende datum klopt hoor!Op dinsdag 26 oktober 2010 11:26 schreef Jeetjejom het volgende:
Vanyel! Das heftig zeg, hopelijk valt het allemaal wel een beetje mee en hebben ze verkeerd gemeten (of misschien klopt je uitgerekende datum wel niet)
quote:schrijf alle vragen die je nu hebt aan je vk even op, om te voorkomen dat je straks buiten staat en denkt ah dat had ik ook nog willen vragen of dat ben ik vergeten.Op dinsdag 26 oktober 2010 11:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wij hebben geïnsemineerd, de uitgerekende datum klopt hoor!
De echoscopiste heeft 2x gemeten omdat ze de afwijking wel erg groot vond. Ik ga er dus vanuit dat dat klopt. Haal me ook niet meteen enorme rampscenario's in mijn hoofd, maar het werd bestempeld als zorgelijk en reden voor doorverwijzing naar de 2e lijn. Nou wil ik dus ook nú weten wat er aan de hand is en wat ik kan doen (en verwachten).
quote:Vroeg ik me ook al af, ik vind het zo prutserig klein via de gewone browser...Op dinsdag 26 oktober 2010 12:16 schreef Jeetjejom het volgende:
is er niet toevallig een handige app voor mobiel fokken? Via de gewone webbrowser vind ik het maar irritant werken, of ben ik nu echt een n00b?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |