abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87930988
Het vorige deel: Slank #1227 Waar de tampeloeris erin gejast wordt....

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden

• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!

Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport

Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 25 oktober 2010 @ 11:52:43 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87930995
Fipo!
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? maandag 25 oktober 2010 @ 11:53:12 #3
70532 loveli
N
pi_87931010
Ontbijtkoek?! Kliko!
crap in = crap out
pi_87931011
Naamtopic!
Ja doei.
pi_87931036
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 11:53 schreef loveli het volgende:
Ontbijtkoek?! Kliko!
Ja, dat las ik al. Maar ik ben rebels vandaag :7
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_87931047
Nou, meneer net naar juridisch loket en UWV geweest.
Die zeggen beide dat je niks kunt doen tegen de uitsprak en de rechter. Dat kan bij hoge uitzondering alleen: Dat is slechts anders als de kantonrechter buiten zijn bevoegdheid is getreden, in het bijzonder als er (daardoor) geen sprake is geweest van een eerlijk ontbindingsproces. En dat gevoel is er. Maar op papier is er niks aan te merken.
Meneer heeft max 12 maanden recht op WW, maar de eerste maand niet, want dat is voor een baas een fictieve opzegtermijn en aangezien zijn baas volgens de rechter geen cent hoeft te betalen, zitten we dan zonder inkomsten. Eigenlijk mag de meneer geen eens WW, want hij studeert. Dan ben je niet volledig beschikbaar en moet je officieel de bijstand in. Nu is hem bij het loket geadviseerd hierover te liegen, want de bijstand is een hoop rompslomp, omdat je aan verschillende trajecten moet meedoen (brieven schrijven, solliciteren, je profileren op de arbeidsmarkt etc.)
Hij krijgt aangevuld het sociale minimum: 650 euro in de maand. Dat is 100 euro minder dan voorheen en met 750 euro stond meneer elke maand al een beetje rood, want de laatste 5 maanden is hij door zijn baas op dood spoor gezet waardoor hij geen provisie kon verdienen. Dus afgelopen 5 maanden is zijn reserve steeds beetje geslonken wat nu nog maar 300 euro is. En dan heeft hebben we eind november (dus de decembermaand) geen inkomsten.
Meneer wilt zich richten op de studie, want zoals hij zegt mocht ik weer gaan werken voor 3 dagen dan verdien ik dus nauwelijks meer. En ja zn studie is ook belangrijk, anders moet hij dus volgend studiejaar een nieuw collegejaar betalen en dat zit er sowieso ook niet in.
Kortom, we staan met ons rug tegen de muur in een hoekje. Ik moet dus een extra baan gaan vinden ofzo :{

Goedemorgen -O-
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_87931108
Als je ontbijtkoek ziet als het koekje wat het eigenlijk is, dan mag je best af en toe een plakje ontbijtkoek. Als je maar niet denkt iets heel gezonds in je snaveltje te stoppen. Maar een plak, dik in de boter en dan ook nog met suiker! Net zo lekker als een plak cake! :P

Hai Loveli! :*
pi_87931142
Aaaah JT :*

Kan je meneer niet een bijbaantje vinden in een callcentre ofzo? Of zwartwerken ( :@ ) bij een bar of klussen, naast WW zeg maar? Ik bedoel als het UWV je al adviseert te liegen kan dat er ook nog wel bij :')
Heb jij kans om extra werk te vinden?
pi_87931176
Peperkoek :~

Ik heb trouwens uitslag van de bloedtest: helemaal niets :{
Misschien is het dan toch hyperventilatie zoals XM zei...? alhoewel ik de laatste dagen nergens last van heb gehad...
pi_87931184
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 11:56 schreef Perruche het volgende:
Aaaah JT :*

Kan je meneer niet een bijbaantje vinden in een callcentre ofzo? Of zwartwerken ( :@ ) bij een bar of klussen, naast WW zeg maar? Ik bedoel als het UWV je al adviseert te liegen kan dat er ook nog wel bij :')
Heb jij kans om extra werk te vinden?
Jawel, alleen het zou me geestelijk een beetje teveel worden denk. Maar ja, geen geld hebben ook! Ik ben 10 jaar jonger, dus ik denk dat ik meer kan heb
pi_87931186
De tvknop doet het niet op mn mobiel. ;(
  Vis een optie? maandag 25 oktober 2010 @ 11:58:08 #12
70532 loveli
N
pi_87931188
Hai Co! :* Beterschapjes voor jou!
crap in = crap out
pi_87931193
RenRen, welkom!

En hoezo zou sporten alleen maar helpen om blob weg te werken? Met sporten kweek je spieren en hoe meer spier je hebt, hoe meer je verbrand bij dagelijkse activiteiten. Sporten heeft daarom ook nut als je gewoon wil afvallen. :Y

j.t: wat een rotsituatie... Sterkte, ik ga duimen dat de meneer (of jij dus lees ik nu) snel een andere (bij)baan vindt :* .

Ik ben al het hele weekend aan het bijlezen, maar het was niet echt bij te houden. En nu weet ik natuurlijk niet meer waar ik op wilde reageren... :')
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_87931197
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 11:55 schreef conleche het volgende:
Als je ontbijtkoek ziet als het koekje wat het eigenlijk is, dan mag je best af en toe een plakje ontbijtkoek. Als je maar niet denkt iets heel gezonds in je snaveltje te stoppen. Maar een plak, dik in de boter en dan ook nog met suiker! Net zo lekker als een plak cake! :P

Hai Loveli! :*
Nee, ontbijtkoek is gewoon een koekje voor mij ja! :D

En wat betreft nieuwe broek kopen; zorgt er bij mij ook altijd voor dat ik meer tevreden ben met mijn lichaam. Niets zo killing als een te strakke broek :P
  Vis een optie? maandag 25 oktober 2010 @ 11:59:56 #15
70532 loveli
N
pi_87931250
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 11:58 schreef j.t het volgende:

[..]

Jawel, alleen het zou me geestelijk een beetje teveel worden denk. Maar ja, geen geld hebben ook! Ik ben 10 jaar jonger, dus ik denk dat ik meer kan heb
Goede afspraken maken over taakverdeling, jij extra werken, maar dan moeten er dingen uit handen genomen worden.

Gedoe met ex werkgever van de meneer is balen, maar jullie hebben iig nu niet meer met die klootzak te maken, dat moet ergens ook lucht geven voor de meneer. Inventariseren hoe het ervoor staat en samen een plan opstellen. Moet lukken! *aai over bol*
crap in = crap out
pi_87931320
Oh, een normale TT :7 Goed zo GB! :D
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_87931335
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 12:02 schreef Syrena het volgende:
Oh, een normale TT :7 Goed zo GB! :D
Ik vond die van gister anders best leuk hoor :7
  Vis een optie? maandag 25 oktober 2010 @ 12:03:53 #18
70532 loveli
N
pi_87931357
Voor iedereen die ooit een kloterige koortslip heeft, de HerpoTherm (vond de naam 'HotKiss' toch aantrekkelijker) zie ik online voor 40 euro. Als het me vandaag niet meer lukt er 1 te scoren bij een drogist ga ik daar bestellen.

http://www.gezondheid-aan(...)otherm-4990-nu-3995-(portovrij).html

/spam
crap in = crap out
  maandag 25 oktober 2010 @ 12:04:44 #19
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87931376
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 11:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja idd, de laatste keer was het behoorlijk onsmakelijk om tegenover je te zitten!
:'(

*kras

Oh, zie post van jt nu. Balen zeg!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_87931387
Ik kan toch niet op de meet komen, scheelt weer B-)
  maandag 25 oktober 2010 @ 12:05:19 #21
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87931393
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 11:58 schreef Phaidra het volgende:
RenRen, welkom!

En hoezo zou sporten alleen maar helpen om blob weg te werken? Met sporten kweek je spieren en hoe meer spier je hebt, hoe meer je verbrand bij dagelijkse activiteiten. Sporten heeft daarom ook nut als je gewoon wil afvallen. :Y

j.t: wat een rotsituatie... Sterkte, ik ga duimen dat de meneer (of jij dus lees ik nu) snel een andere (bij)baan vindt :* .

Ik ben al het hele weekend aan het bijlezen, maar het was niet echt bij te houden. En nu weet ik natuurlijk niet meer waar ik op wilde reageren... :')
op het opblaasbare lammetje?
Niet meer actief op Fok!
pi_87931396
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 11:58 schreef Phaidra het volgende:
RenRen, welkom!

Omdat sporten geen tiet eraf traint. En dat is een van mijn redenen. Ik zou alleen sportem om mijn blob eraf te werken omdat ik er niet echt blij van word. Enzo. Voor mezelf. :o iksnap waar het goed voor is enzo.
  maandag 25 oktober 2010 @ 12:05:54 #23
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87931416
Idd, wat een rotsituatie, j.t. :{.
Niet meer actief op Fok!
pi_87931423
Oh! En bedankt @ welkom
pi_87931435
argh, schop mij!

Ik ga nu maar even naar buiten, boodschappen doen, pil halen (is op) en daarna écht aan de slag voor m'n tentamen voor morgen. Essay is klaar, maar ga ik even laten rusten en straks nog 's doorlezen (dus dat heb ik al wel gedaan vanochtend *) ) maar verder... wellicht dat de kou me even flink wakker schudt :9
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 25 oktober 2010 @ 12:07:45 #26
70532 loveli
N
pi_87931483
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 12:06 schreef motorbloempje het volgende:
argh, schop mij!

Ik ga nu maar even naar buiten, boodschappen doen, pil halen (is op) en daarna écht aan de slag voor m'n tentamen voor morgen. Essay is klaar, maar ga ik even laten rusten en straks nog 's doorlezen (dus dat heb ik al wel gedaan vanochtend *) ) maar verder... wellicht dat de kou me even flink wakker schudt :9
*SCHOP*
crap in = crap out
  maandag 25 oktober 2010 @ 12:07:48 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87931485
Ik sport (hardloop):
1) om af te vallen / een mooier lijf te krijgen (ja nóg mooier *) :'))
2) zodat ik na het trappen lopen hier op school niet eerst 5 minuten hoef uit te puffen voor ik de lln te woord kan staan :')
3) om mezelf uit te dagen. Het geeft gewoon een kick als je steeds iets verder komt :).
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? maandag 25 oktober 2010 @ 12:08:24 #28
70532 loveli
N
pi_87931500
Vloeibaar voer vandaag, tandarts enzo.
crap in = crap out
  maandag 25 oktober 2010 @ 12:08:48 #29
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87931510
Ik sport omdat m'n lijf anders instort :').
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_87931536
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 12:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik sport omdat m'n lijf anders instort :').
Ik sport nu niet omdat ik anders instort :P _O- wat natuurlijk ergens onzin is! Moet het gewoon weer eens doen
Ik ben nu aan het kijken wat we niet meer gaan doen. Met stip op nummer 1: digitale tv
pi_87931544
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 12:05 schreef Viking84 het volgende:

[..]

op het opblaasbare lammetje?
Ik herinner me vooral hoe jij heerlijk naïef vroeg waar dat ding voor gebruikt kon worden :+ .
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 25 oktober 2010 @ 12:10:44 #32
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87931573
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 12:08 schreef loveli het volgende:
Vloeibaar voer vandaag, tandarts enzo.
Bah, sterkte!

Ik heb trouwens het idee dat mijn kiezen niet goed op elkaar komen, rechts (waar de nieuwe vullingen zitten). Ik word elke ochtend wakker met een pijnlijke kaak. Maar even afwachten, anders moet ik terug om het te laten bijslijpen :r. Kunnen ze dat niet in 1 keer goed doen? :{w.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 25 oktober 2010 @ 12:11:19 #33
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87931589
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 12:09 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik herinner me vooral hoe jij heerlijk naïef vroeg waar dat ding voor gebruikt kon worden :+ .
Het is in mijn voordeel naïef en onschuldig over te komen O-) .
Niet meer actief op Fok!
pi_87931603
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 12:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Bah, sterkte!

Ik heb trouwens het idee dat mijn kiezen niet goed op elkaar komen, rechts (waar de nieuwe vullingen zitten). Ik word elke ochtend wakker met een pijnlijke kaak. Maar even afwachten, anders moet ik terug om het te laten bijslijpen :r. Kunnen ze dat niet in 1 keer goed doen? :{w.
komt vanzelf goed, had ik laatste keer ook :)
Ja doei.
  maandag 25 oktober 2010 @ 12:11:54 #35
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87931611
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 12:09 schreef j.t het volgende:

[..]

Ik sport nu niet omdat ik anders instort :P _O- wat natuurlijk ergens onzin is! Moet het gewoon weer eens doen
Ik ben nu aan het kijken wat we niet meer gaan doen. Met stip op nummer 1: digitale tv
Tv is idd duur! Je kunt gelukkig ook veel via internet terug kijken :).

Ik heb gratis tv *) (is nooit afgesloten).
Niet meer actief op Fok!
pi_87931613
Heb trouwens net ontbeten, dus een nieuwe dag een nieuw lijstje:

O: karnemelk, 2 mandarijnen
pi_87931643
J.T. wat super klote allemaal.. bah wat oneerlijk :*
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_87931655
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 12:11 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Tv is idd duur! Je kunt gelukkig ook veel via internet terug kijken :).

Ik heb gratis tv *) (is nooit afgesloten).
Voor de rest hebben we nergens abbo's op. Dus meer kan ik niet wegdoen, haha. Nou ja, wat net ook al is gezegd een plan maken!
Heeft iemand trouwens ervaring met thuiswerk? Is dat iets? Misschien wel een simpele oplossing om beetje extra te verdienen natuurlijk. :)
  maandag 25 oktober 2010 @ 12:13:53 #39
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87931675
Ik vind het wel heel gezellig nu hier. Beetje aan het werk, lesplanners maken :P.
Er is aanstaande donderdag in Utrecht een soort carrièredag voor mensen met een hoorbeperking. Net even gekeken of er nuttige workshops gegeven worden, maar nee, gelukkig niet, want ik heb helemaal geen tijd en als er wel nuttige dingen zouden zijn, zou ik me wel verplicht voelen om te gaan (dan moet ik ook een middag vrij vragen).
Niet meer actief op Fok!
pi_87931724
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 12:05 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Omdat sporten geen tiet eraf traint. En dat is een van mijn redenen. Ik zou alleen sportem om mijn blob eraf te werken omdat ik er niet echt blij van word. Enzo. Voor mezelf. :o iksnap waar het goed voor is enzo.
Okay, sporten moet je wel leuk vinden ergens. Maar plaatselijk afvallen is lastig. En afvallen zonder (meer) te gaan sporten ook wel. Het kán wel, maar er is minder marge tussen BMR (minimale kcal-behoefte zodat je niet doodgaat) en onderhoud (aantal kcal waarbij je niet aankomt of afvalt). En dan is het lastiger om er precies tussen te gaan zitten. Maar zo te zien gaat het bij jou om een paar kilo's, dus als je er de tijd voor neemt, moet het wel kunnen :) .
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 25 oktober 2010 @ 12:16:12 #41
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87931754
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 11:47 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Mwehehe. :D ik had dan ook weinig andere keus.
172, 75, kan ook wat minder zijn. Doel is onder de 70. Sporten heeft voor mi j alleen nut om het bij mn armen en buik minder blob-ig te maken, ik wil afvallen om minstens 1 cupmaat minder te krijgen...
Waarom heeft sporten voor jou alleen nut voor je armen en benen? Ben je een bionische vrouw die niet hoeft te bewegen? Sporten is voor meer goed dan alleen strakke armen hoor :D

En je kan met veel sproten zeker minder tiet creeeren hoor! Ik ben van 95D naar 75C gegaan en heeel tevreden (hou ook niet van grote borsten bij mezelfr)
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 25 oktober 2010 @ 12:18:34 #42
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87931829
Heeft iemand nog trainingstips voor de bovenarmen en die flapjes huid die nog wel eens boven je bh uitpiepen, naast je oksel? Ik heb door de EDS al een wat slappere huid, maar ik merk nu toch wel dat m'n leeftijd ook invloed begint te krijgen. Gravity is a bitch enzo.
pi_87931836
Wat vervelend, JT! Ik heb even gemist waarom je vriend is ontslagen? En wat iemand anders al zei: hij kan toch ook een bijbaantje nemen, naast zijn studie? Of uitzendwerk, als je niet al te kieskeurig bent kom je dan wel aan de slag denk ik toch? En doe jij er ook een studie bij, dat je maar 3 dagen werkt? Of heeft dat een andere reden?

*Ik herinner me een dag brieven in enveloppen doen via een uitzendbureau. Ze vonden dat ik het goed deed want ik werd teruggevraagd :+ Gelukkig had ik toen al een echte baan gevonden :D
pi_87931864
Nomnom. Vanavond chili con carne eten. O+
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_87931948
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 12:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heeft iemand nog trainingstips voor de bovenarmen en die flapjes huid die nog wel eens boven je bh uitpiepen, naast je oksel? Ik heb door de EDS al een wat slappere huid, maar ik merk nu toch wel dat m'n leeftijd ook invloed begint te krijgen. Gravity is a bitch enzo.
Handen voor je borst tegen elkaar aan drukken, ellebogen naar buiten, armen in een horizontale lijn. En dan met veel kracht je handen tegen elkaar aan drukken. 20x herhalen, paar keer per dag.

Zoiets, maar dan je armen in een horizontale lijn:
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_87931955
Ik sport niet omdat het pijn doet, aan mijn gewrichten, aan mn longen enzo. Dus ik stop er altijd mee. Maar een vriendin is lid van een ladiesgym en heeft een coach, dus wil het proberen.
  maandag 25 oktober 2010 @ 12:23:33 #47
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87931983
Nom nom nom, over ruim een half uur pauze met versch brood en ham en kaas van de specialist :9.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? maandag 25 oktober 2010 @ 12:23:50 #48
70532 loveli
N
pi_87931992
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 12:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Noop. Heb ze ook, gebruik de spieren die daar in de buurt zitten vrij regelmatig, maar denk dat het een kwestie van aanleg is.

Verder: in gezond voer zitten anti-oxidanten die je collageen beschermen tegen veroudering.
crap in = crap out
pi_87932019
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 12:23 schreef Viking84 het volgende:
Nom nom nom, over ruim een half uur pauze met versch brood en ham en kaas van de specialist :9.
}:| Lekkerrrr
pi_87932057
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 12:18 schreef conleche het volgende:
Wat vervelend, JT! Ik heb even gemist waarom je vriend is ontslagen? En wat iemand anders al zei: hij kan toch ook een bijbaantje nemen, naast zijn studie? Of uitzendwerk, als je niet al te kieskeurig bent kom je dan wel aan de slag denk ik toch? En doe jij er ook een studie bij, dat je maar 3 dagen werkt? Of heeft dat een andere reden?

*Ik herinner me een dag brieven in enveloppen doen via een uitzendbureau. Ze vonden dat ik het goed deed want ik werd teruggevraagd :+ Gelukkig had ik toen al een echte baan gevonden :D
Heel lang verhaal. Heb ik geloof ik 2 topics terug gepost. Nu is hij dus ontslagen, zonder geld mee niks (vast contract en zulks, maar toch!) Hij had dus een baan naast zijn studie, wat dus 750 euro opleverde. En nu krijgt hij 100 euro minder van de UWV. Hij loopt erg achter met zijn studie. Een nieuw collegejaar betalen gaat ons niet meer lukken. Dus hij moet nu dit jaar klaar zijn. Dus hij zegt ik ga de WW in, niet meer werken vol aan school.
Maar dat betekent met nog minder geld rondkomen.
Ik werk 3 dagen, omdat er niet meer te krijgen is. En afgelopen 2 maanden wel op donderdag bij kunnen werken. Maar dat is niet vast en kan altijd ophouden. Volgende week bijv hoeft het al niet (maar heb dan bruiloft dus komt goed uit :P ) Dus ik denk dat ik extra moet gaan werken. Zodat meneer zijn studie af kan ronden, scheelt ook weer 1700 euro volgend jaar, zodat hij een fatsoenlijke baan kan vinden.
  maandag 25 oktober 2010 @ 12:27:14 #51
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87932102
quote:
18.gif Op maandag 25 oktober 2010 12:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Opdrukken! Helpt bij mij als een tiet :P :')
pi_87932198
K
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 12:16 schreef Tinkepink het volgendek:

[..]

Waarom heeft sporten voor jou alleen nut voor je armen en benen? Ben je een bionische vrouw die niet hoeft te bewegen? Sporten is voor meer goed dan alleen strakke armen hoor :D

En je kan met veel sproten zeker minder tiet creeeren hoor! Ik ben van 95D naar 75C gegaan en heeel tevreden (hou ook niet van grote borsten bij mezelfr)
Omdat ik het niet leukvind en het doet zeer, dus dan is ander nut weg voor me. Het is niet goed, maar ja. Ik ga het weer proberen. Verder kun je wel je ass gericht trainen, maar geen gewichten aan je boobies hangen, dat bedoel ik vooral.

Phaidra, dan gaat het wel lastig ja. Ben ook nooit veel kwijtgeraakt. Maar als het er eenmaal af is stop ik vaak met bewegen. _O- bohh.
pi_87932204
Ik heb waarschijnlijk een auto gekocht. Nog even de APK-keuring afwachten en als alles in orde is, hebben we een deal! Ik vind het echt doodeng :') , maar er moet toch een keer een knoop worden doorgehakt, want het reizen naar mijn moeder iedere week begint me zo op te breken. En met auto scheelt dat me ongeveer 1,5 uur per keer. Zeker met koude winter in aantocht zo fijn!
Het is een Daewoo Matiz geworden.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_87932213
Lijstje:

O: roerei van 2 eieren, glas tomaten/groeten-sap + 200ML magere kwark
T: la vache light + 1 paprika
L: salade van 100gram gerookte zalm + bleekselderij + rettig + paprika + ui + tomaat, bij elkaar zo'n 260 gram .
Dressing van magere kwark + halve eetl mayo + kruiden + azijn + natrena
T: la vache light + 2 bleekselderij stengels
D: 180 gram entrecote + broccoli + champignons
T: 250 ML magere kwark + natrena
  maandag 25 oktober 2010 @ 12:30:59 #55
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87932218
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 12:27 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Opdrukken! Helpt bij mij als een tiet :P :')
Ik denk niet dat mijn fysio en mijn pols- en schoudergewrichten daar heel gelukkig van gaan worden :').
  maandag 25 oktober 2010 @ 12:31:45 #56
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87932241
Ik had ook nog wel een idee voor een oefening, XM, maar ik weet niet hoeveel je eraan hebt (is ook met gewichtjes en dan achter je hoofd)
Niet meer actief op Fok!
pi_87932337
Wat een rotsituatie jt. -O-
Ik hoop dat jij en je vriend snel weer wat meer inkomen hebben.
Wat betreft besparing is het misschien een goed idee om nu op weekmenu's over te gaan.
Als je nog geen zorg- en huurtoeslag hebt aangevraagd of je jaaropgaaf nog niet hebt ingediend is het daar nu ook een mooi moment voor.
pi_87932441
Renren, heb je al eens geprobeerd of zwemmen (of aquarobics) of pilates wat voor je is?
Dat is minder belastend voor de gewrichten.
pi_87932451
Vervelend jt, maar kan meneer niet een andere bijbaan zoeken? En evt een jaar langer studeren? Waar een wil is is ook vaak een weg...
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_87932467
En ik heb vanochtend mijn tentamen verneukt ;( Voor mijn laatste BA-vakje ;(
pi_87932510
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 12:30 schreef progje het volgende:
Lijstje:

O: roerei van 2 eieren, glas tomaten/groeten-sap + 200ML magere kwark
T: la vache light + 1 paprika
L: salade van 100gram gerookte zalm + bleekselderij + rettig + paprika + ui + tomaat, bij elkaar zo'n 260 gram .
Dressing van magere kwark + halve eetl mayo + kruiden + azijn + natrena
T: la vache light + 2 bleekselderij stengels
D: 180 gram entrecote + broccoli + champignons
T: 250 ML magere kwark + natrena
Aan het lowcarben?
Dan zou ik niet de lightversie van De Lachende Koe nemen.
pi_87932526
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 12:38 schreef Ewelina het volgende:
He bah, weet je het zeker of is er nog hoop? :{
pi_87932549
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 12:37 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Renren, heb je al eens geprobeerd of zwemmen (of aquarobics) of pilates wat voor je is?
Dat is minder belastend voor de gewrichten.
Aquarobics.stelt hier weinig voor, maar pilates lijkt me wel wat..
pi_87932562
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 12:39 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Aan het lowcarben?
Dan zou ik niet de lightversie van De Lachende Koe nemen.
yep, lowcarb inderdaad.. nog 5 dagen en dan ga ik weer meer carbs eten (southbeach)

Ik dacht juist dat ik die light versie moest hebben maar blijkbaar niet dus :D
pi_87932563
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 12:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

He bah, weet je het zeker of is er nog hoop? :{
Heel zeker. Nul hoop.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 25 oktober 2010 @ 12:41:57 #66
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87932571
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 12:30 schreef RenRen- het volgende:
K
[..]

Omdat ik het niet leukvind en het doet zeer, dus dan is ander nut weg voor me. Het is niet goed, maar ja. Ik ga het weer proberen. Verder kun je wel je ass gericht trainen, maar geen gewichten aan je boobies hangen, dat bedoel ik vooral.

Phaidra, dan gaat het wel lastig ja. Ben ook nooit veel kwijtgeraakt. Maar als het er eenmaal af is stop ik vaak met bewegen. _O- bohh.
Je boobs train je als je je armspieren, schouderspieren en rugspieren traint.
pi_87932589
quote:
Ah nee... Stomme oudheid ook -O- . Is er nog een herkansingsmogelijkheid dit jaar?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_87932594
quote:
Vervelend jt, maar kan meneer niet een andere bijbaan zoeken? En evt een jaar langer studeren? Waar een wil is is ook vaak een weg...
Dan moet hij binnen 10maanden 1700 euro sparen. En hij kan max 3 dagen werken en dan verdien je nooit genoeg om binnen dat tijdsbestek dat collegegeld bij elkaar te schrapen.
pi_87932601
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 12:42 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ah nee... Stomme oudheid ook -O- . Is er nog een herkansingsmogelijkheid dit jaar?
Ja.
pi_87932614
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 12:42 schreef j.t het volgende:

[..]

Dan moet hij binnen 10maanden 1700 euro sparen. En hij kan max 3 dagen werken en dan verdien je nooit genoeg om binnen dat tijdsbestek dat collegegeld bij elkaar te schrapen.
Kun je niet in termijnen betalen? En hij kan toch in de zomer fulltime werken?
pi_87932697
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 12:43 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ja.
Dat scheelt weer iets. Hoef je niet helemaal weer opnieuw te beginnen met leren. Het is echt zo'n rottentamen, ik was heeel blij dat ik bij poging 2 net een zesje had. Ik snap wel dat je een globaal beeld moet hebben, maar wat is het nut van jaartallen stampen? Een dag later ben je dat toch weer vergeten.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_87932740
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 12:43 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Kun je niet in termijnen betalen? En hij kan toch in de zomer fulltime werken?
Dat kan. Maar dan zit je nog 2 jaar in een kutsituatie. Dan ga ik denk liever een plan maken en misschien zelf een dag extra werk proberen te zoeken. Zodat hij over 10 maanden, meer kan verdienen dan ik nu doe.
Ga wel elke dag bij schoonouders eten :') scheelt weer in de boodschappen :P
  maandag 25 oktober 2010 @ 12:48:14 #73
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87932744
vervelend jt! is het niet een optie voor je meneer om bij de ibgroep (of duo of hoe dat nu dan ook mag heten) te lenen? eventueel alleen om de tijd te overbruggen tot hij werk heeft?

balen van je tentamen Ewelina. ik ga zo ook mijn tentamen verprutsen denk ik, moet bijna ongesteld worden en ik zit al de hele dag te janken :') en heb niet erg veel concentratie. Ach ja we zien wel! zou het alleen zo stom vinden als ik nu het allerlaatste tentamen dat ik nog moet als enige tentamen niet in 1x haal, en iedereen verwacht ook altijd van mij dat ik altijd maar alles haal dus dan voel ik me straks ook extra stom als ik het niet gehaald heb.
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_87932984
Hé!
Een vacature hier in Leeuwarden. Onderwijsassistent op het VO. 10 uren, op donderdag en vrijdag! Ze vragen een onderwijsassistent diploma.
Zou het met een pabo diploma ook kunnen? :P
pi_87933075
Sterkte JT, kan je vriend naast bovenstaande tips niet tijdelijk bijlenen bij duo?

Lijstje:

O: havermoutprutje
T: shake
L: 2 roggebrood met kalkoen en pindakaas
T: komkommer
D: curry met ui, courgette, champignons en pangafilet. Sowieso rijst erbij en misschien nog peshwari naan als ik zin heb om 't te maken :P
T: eitjes

Besloten dat ik de cardio en krachttraining voortaan op 1 dag doe, dan kan ik de andere dag uitslapen....
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_87933216
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 12:54 schreef j.t het volgende:
Hé!
Een vacature hier in Leeuwarden. Onderwijsassistent op het VO. 10 uren, op donderdag en vrijdag! Ze vragen een onderwijsassistent diploma.
Zou het met een pabo diploma ook kunnen? :P
Tuurlijk! Maar er is wel een kans dat ze uiteindelijke iemand kiezen die wel een onderwijsassistentdiploma heeft, want die zijn goedkoper (is toch een MBO-opleiding?).
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 25 oktober 2010 @ 13:02:01 #77
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87933220
Poe hee j.t., wat een klote-situatie.... kan me voorstellen dat je daar van in de stress schiet :{
  maandag 25 oktober 2010 @ 13:03:13 #78
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87933260
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 12:30 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb waarschijnlijk een auto gekocht. Nog even de APK-keuring afwachten en als alles in orde is, hebben we een deal! Ik vind het echt doodeng :') , maar er moet toch een keer een knoop worden doorgehakt, want het reizen naar mijn moeder iedere week begint me zo op te breken. En met auto scheelt dat me ongeveer 1,5 uur per keer. Zeker met koude winter in aantocht zo fijn!
Het is een Daewoo Matiz geworden.
Fijn! Als je elke week 1,5 uur reistijd bespaart is dat heel wat waard lijkt me :Y

Doe je veel voor je moeder, of wil je er gewoon veel zijn?
pi_87933286
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 12:46 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Dat scheelt weer iets. Hoef je niet helemaal weer opnieuw te beginnen met leren. Het is echt zo'n rottentamen, ik was heeel blij dat ik bij poging 2 net een zesje had. Ik snap wel dat je een globaal beeld moet hebben, maar wat is het nut van jaartallen stampen? Een dag later ben je dat toch weer vergeten.
Ik had juist gefocust op al die koningen zoals Traj-fucking-anus etc. en jaartallen, gaat ie naar algemene ontwikkelingen vragen ;( En uiteraard nét de dingen die ik niet wist. :'(
pi_87933424
Hee Ren, jij ook hier :D Hai! Succes ;) (heb niet teruggelezen in het vorige topic)

Ik werd verdomme wakker om 12.20 :{ Wekker niet gehoord en dan mis je dus de helft van je dag.. Argh, waarom zet ik m'n wekker nog? Ik word er een beetje moedeloos van. M'n hele slaapritme is naar z'n grootje :{
pi_87933487
omelet :9

2 eieren, tomaatje, rucola, zalm en wat knoflookyoghurt :9
Ja doei.
pi_87933504
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 12:41 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Je boobs train je als je je armspieren, schouderspieren en rugspieren traint.
Kan het proberen in de hoop dat ze kleiner worden _O-
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 13:08 schreef Daph_ het volgende:
Hee Ren, jij ook hier :D Hai! Succes ;) (heb niet teruggelezen in het vorige topic)

Ik werd verdomme wakker om 12.20 :{ Wekker niet gehoord en dan mis je dus de helft van je dag.. Argh, waarom zet ik m'n wekker nog? Ik word er een beetje moedeloos van. M'n hele slaapritme is naar z'n grootje :{
Ja! :D Dankjewel O+

Had ik ook vanmorgen :{ Nog het geluk dat ik optijd genoeg wakker werd uit mezelf, maar toch. 2 wekkers zetten een optie? :'
) Harder?
pi_87933528
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 13:03 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Fijn! Als je elke week 1,5 uur reistijd bespaart is dat heel wat waard lijkt me :Y

Doe je veel voor je moeder, of wil je er gewoon veel zijn?
Ik ben er sowieso 2x in de week op weekdagen (1x 's middags na mijn werk en op vrijdagochtend) en vaak nog 2x in het weekend. Maar in het weekend kan ik de auto van de meneer gebruiken, dat scheelt wel. Het is inderdaad om haar te helpen met allerlei (huishoudelijke) dingen, die voor haar te zwaar zijn :Y .
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 25 oktober 2010 @ 13:13:24 #84
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87933587
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 13:11 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik ben er sowieso 2x in de week op weekdagen (1x 's middags na mijn werk en op vrijdagochtend) en vaak nog 2x in het weekend. Maar in het weekend kan ik de auto van de meneer gebruiken, dat scheelt wel. Het is inderdaad om haar te helpen met allerlei (huishoudelijke) dingen, die voor haar te zwaar zijn :Y .
Op het gevaar af dat je dit al eens hebt uitgelegd, maar kan je moeder daar niet veel beter thuiszorg voor inschakelen? Als je nou om de hoek woonde was het misschien geen probleem, maar het lijkt me heel zwaar om zo vaak zo'n eind te reizen voor huishoudelijk werk!
pi_87933677
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 13:08 schreef Daph_ het volgende:

Probeer heel veel in de buitenlucht te zijn vandaag. Het is er prachtig weer voor, daar word je dan lekker rozig van en heb je kans dat je toch nog op een normale tijd slaperig wordt!

O: 2 sneetjes rozijnenbrood met boter, 2 koppen thee met honing
L: 1x geroosterd volkoren brood met tomaat en mayo en 1 met filet A.
T: wodka, light chips
D: draadjesvlees, stoofpeertjes, sperzieboontjes en ik twijfel tussen puree of gewoon gekookte aardappelen. Toe Haagen Dazs ijs.
:9
pi_87933694
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 12:41 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Heel zeker. Nul hoop.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
he, wat balen -O-
Ja doei.
pi_87933699
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 13:04 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik had juist gefocust op al die koningen zoals Traj-fucking-anus etc. en jaartallen, gaat ie naar algemene ontwikkelingen vragen ;( En uiteraard nét de dingen die ik niet wist. :'(
Zal je net zien, balen }:| .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_87933804
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 13:10 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Kan het proberen in de hoop dat ze kleiner worden _O-
[..]

Ja! :D Dankjewel O+

Had ik ook vanmorgen :{ Nog het geluk dat ik optijd genoeg wakker werd uit mezelf, maar toch. 2 wekkers zetten een optie? :'
) Harder?
Ik heb vier wekkers op mijn telefoon staan die afgaan, maar ik heb ze niet eens gehoord :{ Ik word er een beetje moedeloos van :')
pi_87933807
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 13:13 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Op het gevaar af dat je dit al eens hebt uitgelegd, maar kan je moeder daar niet veel beter thuiszorg voor inschakelen? Als je nou om de hoek woonde was het misschien geen probleem, maar het lijkt me heel zwaar om zo vaak zo'n eind te reizen voor huishoudelijk werk!
Ze krijgt huishoudelijke hulp 3 uur per week :Y . Maar die verschoont de vogelkooien niet en doet geen boodschappen, helaas.
SPOILER
Gelukkig heb ik 2 zussen die dichterbij wonen (bijna om de hoek) en minder werken dan ik.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 25 oktober 2010 @ 13:23:23 #90
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87933887
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 13:20 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ik heb vier wekkers op mijn telefoon staan die afgaan, maar ik heb ze niet eens gehoord :{ Ik word er een beetje moedeloos van :')
Hoe krijg je het voor elkaar! :o Ik heb één wekker en meestal ben ik wakker voor die überhaupt af gaat. Ik heb dan ook geen goed advies voor je, vrees ik...
pi_87933895

ok, genoeg geSOKt... :') aan de slag :W
Ja doei.
pi_87933949
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 13:16 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Zal je net zien, balen }:| .
Jep. Her is in januari. Hoop dat die wel goed gaat. Moet ook, anders kost het me een jaar extra :X
pi_87934036
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 13:20 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Hmmm, een wekker nemen met zo'n keiharde irritante zoemer en die aan de andere kant van de kamer zetten? Zodat je echt uit bed moet komen om 'm uit te doen zeg maar... Lastig lijkt me, ik heb er net als XM geen last van. Ik ben al blij dat ik na 5 jaar eindelijk niet meer rechtop in bed zit als de wekker van de meneer afgaat...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_87934040
Daph, ligt je telefoon ver genoeg van je bed? Andere muziekjes hielpen mij soms ook en toen het echt erg was, had ik een lamp op een tijdklok die aanging als ik op moest staan. Maar goed, allemaal geen garantie, want ik ben zelfs in staat volledige volzinnen te roepen als mijn ouders me wakker maken, zonder dat ik achteraf het idee had dat ik al wakker was geweest.
Nu word ik telkens voor de wekker wakker (een uur :{ ), dus er is hoop ;)
pi_87934058
Oei honger :') En moet in het lokaal blijven.
  maandag 25 oktober 2010 @ 13:29:22 #96
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87934084
Een trilwekker onder je kussen kan ook soelaas bieden :Y.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 25 oktober 2010 @ 13:29:45 #97
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87934097
of zo'n wake-up light? die heb ik eentje (een neppe dan :P) is echt super fijn O+
alleen jammer dat je jezelf 'traint' om wakker te worden als het licht wordt, dat kan nog wel lastig zijn als je uit wilt slapen.. maar daar kun je dan weer een slaapmasker voor gebruiken :+
  maandag 25 oktober 2010 @ 13:30:00 #98
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87934112
Iemand, houd me tegen! :').
pi_87934128
Oh, en heel rot j.t. :{ Geen goede tips hier, hopelijk kun je het bolwerken met een paar extra uurtjes werken in de week. :* Arme vriend ook, die voelt zich er vast ook verschrikkelijk onder.
pi_87934129
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 13:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
GMTA :')
pi_87934138
quote:
10s.gif Op maandag 25 oktober 2010 13:29 schreef Viking84 het volgende:
Een trilwekker onder je kussen kan ook soelaas bieden :Y.
Mijn telefoon op trillen helpt vaak wel bij mij :o Van muziek word ik raar en onrustig en slaap ik gek verder en trillen word ik wakker van. Dat misschien? _O-
pi_87934144
Een mandarijn is vast geen volwaardige lunch he? :')
  maandag 25 oktober 2010 @ 13:31:15 #103
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87934148
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 13:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
*tegenhoudt*
Niet meer actief op Fok!
  maandag 25 oktober 2010 @ 13:32:04 #104
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87934171
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 13:31 schreef Swietje het volgende:
Nee. }:|

* boterham pindakaas toeschuift
pi_87934179
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 13:31 schreef Swietje het volgende:
Nee, maar wel een lekker tussendoortje :9~
  maandag 25 oktober 2010 @ 13:34:23 #106
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87934247
Lijstje:

O: yoghurt met brambozen, kop thee
L: vijf boterhammen (twee met pure hagelslag, één met salami, één met oude kaas), glas melk
D: bami met bamivlees, veggies en satesaus :P
T: appeltje ofzo :)
Niet meer actief op Fok!
  maandag 25 oktober 2010 @ 13:35:40 #107
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87934292
Hmmm satésaus, daar heb ik denk ik vanavond ook wel zin in :9
pi_87934358
Hmm... toch maar wachten tot de boodschappen gehaald zijn, dan kan ik lunchen. Hoop ik. En ondertussen een mandarijntje eten. :')
pi_87934365
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 13:35 schreef LadyBlack het volgende:
Hmmm satésaus, daar heb ik denk ik vanavond ook wel zin in :9
Met gefrituurde uihtjes? LEKKAH!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_87934371
avondeten hier wordt gevulde paprika's met daarnaast een tomaten/basilicum/rodeui/rucolasalade

allebei 3 halve paprika's met wat gehakt en groente er in en misschien een klein beetje rijst, maar dat zie ik nog wel als ik bezig ben :9
Ja doei.
  maandag 25 oktober 2010 @ 13:39:51 #111
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87934422
Nachtwacht is ziek. Griep. Hopelijk word ik niet ook ziek, want ik kan niet ziek worden :X.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 25 oktober 2010 @ 13:40:26 #112
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87934441
op naar het tentamen.. -O- wish me luck!
pi_87934451
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 13:40 schreef Blurred86 het volgende:
luck!
Ja doei.
  maandag 25 oktober 2010 @ 13:40:53 #114
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87934461
luck!
Niet meer actief op Fok!
pi_87934556
luck!
pi_87934566
luck!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_87934577
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 13:40 schreef Blurred86 het volgende:
Succes! *O*
pi_87934586
Mandarijntjes :9~ .

Oei, beterschap voor nachtwacht!

Succes Blurred!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_87934598
mandarijntjes O+
Ja doei.
pi_87934626
Luck voor Blurred!
Beterschap voor Nachtwacht!

:)
  maandag 25 oktober 2010 @ 13:47:01 #121
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87934663
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 13:45 schreef motorbloempje het volgende:
mandarijntjes O+
Dat is Sinterklaasfruit :Y.

Sinterklaas O+.
Geen Sinterklaas vieren -O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_87935104
Wel sinterklaas vieren! *O*
pi_87935131
Luck voor Blurred!

Dank voor alle tips, ik ga zo eerst ff naar buiten :P Ik kan helaas geen lange wandeling maken want ik moet voor m'n zusje koken om 15.00, maar wie weet helpt het :9
pi_87935144
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 14:00 schreef Swietje het volgende:
Wel sinterklaas vieren! *O*
geen sinterklaar vieren *O*

bah, ik haat sinterklaas
Ja doei.
pi_87935220
Lessen was niet stom! Maar het ging 'wel aardig'. Vond het zo apart dat het best een dikke mercedes was en de instructeur in een fout pak zat met z'n dure zonnebril :D

Wat jammer dat het zo gaat J.T. Krijgt je meneer geen stufi meer?
  maandag 25 oktober 2010 @ 14:06:57 #126
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87935320
ik krijg te horen dat mijn contract verlengd kan worden tot eind juni 2011. Op zich heel goed, maar ik weet niet of ik het wil. Natuurlijk aannemen en verder kijken...maar goed. m'n collega's zijn heel blij maar ik niet zo...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_87935325
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 14:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lessen was niet stom! Maar het ging 'wel aardig'. Vond het zo apart dat het best een dikke mercedes was en de instructeur in een fout pak zat met z'n dure zonnebril :D
welkom in de wondere wereld van de rijlessen en foute instructeurs O+

^O^
Ja doei.
pi_87935369
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 14:06 schreef AKnynke het volgende:
ik krijg te horen dat mijn contract verlengd kan worden tot eind juni 2011. Op zich heel goed, maar ik weet niet of ik het wil. Natuurlijk aannemen en verder kijken...maar goed. m'n collega's zijn heel blij maar ik niet zo...
moeilijk Nyn! Wel geweldig dat ze zo tevreden met je zijn, maar als 't niet precies of helemaal niet is wat je wilt..
Ja doei.
pi_87935419
Oh, sinterklaas ga ik zo missen hier. Misschien ga ik wel naar Jaffa, daar schijnt een intocht te zijn O+
Plus ik ga vriendje instrueren om veel chocoladepepernoten mee te nemen. :+
Al is dat natuurlijk slanktechnisch niet ok :P Maar tegen die tijd kan ik het hebben, volgens mij val ik best wel wat af.
pi_87935655
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 13:34 schreef Viking84 het volgende:
Lijstje:

O: yoghurt met brambozen, kop thee
L: vijf boterhammen (twee met pure hagelslag, één met salami, één met oude kaas), glas melk
D: bami met bamivlees, veggies en satesaus :P
T: appeltje ofzo :)
Wat zat er op die vijfde boterham? :P
  maandag 25 oktober 2010 @ 14:24:57 #131
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87935931
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 14:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

geen sinterklaar vieren *O*

bah, ik haat sinterklaas
Wie of wat is sinterklaar? :?
Niet meer actief op Fok!
  maandag 25 oktober 2010 @ 14:25:25 #132
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87935948
Ik werd net m'n lokaal uitgebonjourd, want er was zogenaamd les, maar toen ik op zoek naar een ander lokaal een kwartier later terugkwam, was 'ie leeg en nu zit ik hier dus weer :').
Niet meer actief op Fok!
pi_87935976
O: overgeslagen
L: stokbroodje met ham, beker melk
T: - (ga zo meteen weer lesgeven, dan dat is dan aan één stuk door tot 17.15u, dus geen tijd meer voor)
D: iets met aardappelen, groente en vlees. Moet nog boodschappen doen.
S: kicktraining.

Zijn er hier mensen die van die groente/fruit/vlees-pakketten voor een week bestellen?

Dus zoiets: http://www.odin.nl/.
pi_87936153
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 14:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wie of wat is sinterklaar? :?
de sint die er klaar mee is O+ net als ik O+
Ja doei.
  maandag 25 oktober 2010 @ 14:32:59 #135
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87936219
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 14:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

de sint die er klaar mee is O+ net als ik O+
O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_87936272
Roggebrood is best goed om je vreettrek te stillen ^O^
  maandag 25 oktober 2010 @ 14:47:31 #137
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87936831
O mijn god. Ik heb 5 BH's op marktplaats te koop staan en ik heb de eerste reactie, een kerel die me beter wil leren kennen.

:')_!
pi_87936850
quote:
9s.gif Op maandag 25 oktober 2010 14:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
O mijn god. Ik heb 5 BH's op marktplaats te koop staan en ik heb de eerste reactie, een kerel die me beter wil leren kennen.

gheyl :9
Ja doei.
  maandag 25 oktober 2010 @ 14:48:08 #139
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87936857
Mijn lijstje
o. havermout
t. japanase zeewiersalade + kruidenbitter
l. boterham pindakaas + gehaktbal + yoghurt
t. 5 dropjes
d. witlof met ham en kaas denk ik
  maandag 25 oktober 2010 @ 14:48:19 #140
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87936861
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 14:47 schreef XcUZ_Me het volgende:

:D.
Niet meer actief op Fok!
pi_87936873
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 14:03 schreef MevrouwPuff het volgende:

Wat jammer dat het zo gaat J.T. Krijgt je meneer geen stufi meer?
Nee, hij is 33 dus te oud. Toen hij begon met zijn studie, was hij net 2 mnd te oud om stufi te krijgen. :{

Haha XM! Omg!

O: karnemelk 2 mandarijntjes
L: 2 broodjes kipfilet

We gaan nu de stad in, meneer mag een nieuwe mobiel. Een met flink minder minuten :P
  maandag 25 oktober 2010 @ 14:50:06 #142
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87936922
quote:
Volgens mij ben je een charmante en stijlvolle vrouw met klasse en smaak. Lijkt mij
eigenlijk wel leuk je beter te leren kennen.
:')!!!!!
pi_87937017
Wat hebben jullie veel gepost dit weekend! :o.

j.t., wat een vervelende situatie! Hoop dat jullie eruit komen!

Ik heb een geweldig weekend gehad wat echt de vreselijkste lijstjes ooit oplevert:

Zaterdag:
O: Brinta
L: 4 volkoren boterhammen appelstroop, cup-a-soup
T: halve bak volle kwark
T: banaan
D: fajitas
T: kasteelbiertje, pepernoten, gevulde speculaas, borrelnootjes, olijven, 4 tequila's (vitamine C in de citroen!)
S: gedanst tot half 5 O+
T: halve frikandel, tosti ham/kaas

Zondag:
O: gevulde speculaaskoek
L: tosti
T: brownie, Maltesers, Ben Jerry's Strawberry Cheesecake
D: spaghetti carbonara
T: rest van de bak B&J, tosti

Hele dag op bed gelegen en 25 afleveringen HIMYM gekeken of zo. :P.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 25 oktober 2010 @ 14:55:31 #144
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87937140
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 14:50 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Wat je al niet kunt concluderen uit een stel beha's. Hij heeft wel talent iig!
Niet meer actief op Fok!
pi_87937163
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 14:50 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

omg _O-

wat zijn er toch een boel idioten op deze wereld
pi_87937407
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 14:08 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

moeilijk Nyn! Wel geweldig dat ze zo tevreden met je zijn, maar als 't niet precies of helemaal niet is wat je wilt..
Ja, dat idd, lijkt mij ook lastig... En leuk dat je collega's enthousiast zijn!
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:03:24 #147
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87937445
j.t. komt tijd komt raad :)

XM :D

Lijst:
O: boterham osseworst, boterham smeerkaas, beker melk, gekookt ei
S: 1.15 uur wandelen
L: boterham tonijnsalade, beschuit jam, peer
T;s: mandarijn, appel, schijf ananas, blokje choco, 400 gr. magere kwark.
D: ovenschotel zuurkool met gehakt, rookworst, aardappel en ananas.
T: bakje popcorn
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:08:26 #148
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87937644
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 14:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat hebben jullie veel gepost dit weekend! :o.

j.t., wat een vervelende situatie! Hoop dat jullie eruit komen!

Ik heb een geweldig weekend gehad wat echt de vreselijkste lijstjes ooit oplevert:

Zaterdag:
O: Brinta
L: 4 volkoren boterhammen appelstroop, cup-a-soup
T: halve bak volle kwark
T: banaan
D: fajitas
T: kasteelbiertje, pepernoten, gevulde speculaas, borrelnootjes, olijven, 4 tequila's (vitamine C in de citroen!)
S: gedanst tot half 5 O+
T: halve frikandel, tosti ham/kaas

Zondag:
O: gevulde speculaaskoek
L: tosti
T: brownie, Maltesers, Ben Jerry's Strawberry Cheesecake
D: spaghetti carbonara
T: rest van de bak B&J, tosti

Hele dag op bed gelegen en 25 afleveringen HIMYM gekeken of zo. :P.
ik vind jouw lijstje van zondag het mooiste lijstje dat ik gezien heb. En het klinkt also fjij een heeeel erg fijn weekend gehad hebt!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_87937963
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:08 schreef AKnynke het volgende:

[..]

ik vind jouw lijstje van zondag het mooiste lijstje dat ik gezien heb. En het klinkt also fjij een heeeel erg fijn weekend gehad hebt!
Prachtig is 'ie, hè? O+.

Het was een onwijs fijn weekend. We (Baardmans en ik dus) gingen zaterdagavond eerst naar de verjaardag van m'n vriendinnetje, in een kroeg ergens. Aan de 4 tequila's is te zien hoeveel ronden van het drankspelletje ik heb verloren. :+. We gingen rond 2 uur weg of zo, maar toen we door het centrum fietsten hadden we ineens allebei zin om ergens te gaan dansen, dus dat hebben we nog gedaan. O+. En gister hebben we niet eens de moeite genomen om ons aan te kleden. :').

Wat ga je doen, met de baan?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_87938290
DaD, je weekend klinkt echt heerlijk! O+
pi_87938342
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 14:48 schreef j.t het volgende:

[..]

Nee, hij is 33 dus te oud. Toen hij begon met zijn studie, was hij net 2 mnd te oud om stufi te krijgen. :{

Haha XM! Omg!

O: karnemelk 2 mandarijntjes
L: 2 broodjes kipfilet

We gaan nu de stad in, meneer mag een nieuwe mobiel. Een met flink minder minuten :P
Simonly van Vodafone, 250 minuten en 75 smsjes voor 7.95/maand 8-)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')