quote:Had ook gekundOp maandag 25 oktober 2010 11:06 schreef Frey het volgende:
Misschien dat "Offensieve zorgen?" een betere titel was geweest.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 11:18 schreef Frey het volgende:
Daar zijn de kranten weer.
[ afbeelding ]
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)evuld-met-de-100.htm
quote:Monsterzege PSV op Feyenoord
quote:Feyenoord gaat compleet af tegen PSV: 10-0
quote:Koploper PSV scoort tien keer, Feyenoord gedeklasseerd
quote:PSV vermorzelt Feyenoord met 10-0!
quote:Mwah..Tevreden Wenger: ‘Tegen tien man spelen is altijd moeilijk’
quote:Helaas. I.v.m. werk haal ik het niet aanwezig te zijn.Op maandag 25 oktober 2010 11:03 schreef Buitendam het volgende:
35 voor, 8 tegen
Wie is er woensdag ook in Arnhem bij, trouwens? BoWa, aanwezig neem ik aan toch wel, hè?
quote:Ook niet in andere werelden...Op maandag 25 oktober 2010 11:39 schreef ganzenherder het volgende:
Maar goed, als telt niet in de voetbalwereld....
quote:Ja, maar de zaken gaan op dit moment zo goed dat het haast zonde is om nu met weemoed terug te kijken naar vorig jaar. Als Rutten dit nog lang kan rekken en het gros pas bij het einde van het seizoen te verkopen denk ik echt dat we kampioen worden.Op maandag 25 oktober 2010 11:39 schreef ganzenherder het volgende:
Op zulke momenten ga je je toch afvragen wat als Reis vorig jaar niet aan de coke had gezeten....Gebrek aan scorend vermogen heeft PSV toen echt de das om gedaan....
Maar goed, als telt niet in de voetbalwereld....
quote:Zonde, man. Ga je wel naar Utrecht?Op maandag 25 oktober 2010 11:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Helaas. I.v.m. werk haal ik het niet aanwezig te zijn.
quote:Niceee!Op maandag 25 oktober 2010 11:18 schreef Frey het volgende:
Daar zijn de kranten weer.
[ afbeelding ]
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)evuld-met-de-100.htm
quote:Historische zege PSV trekt recordaantal kijkers Studio Sport
Studio Sport heeft zondagavond ruim drie miljoen mensen voor de televisie gehad. Het sportprogramma, waarin de Eredivisieduels worden samengevat, trok met die ruim drie miljoen een recordaantal kijkers, dat lieten de NOS en Stichting KijkOnderzoek (SKO) weten.
In totaal keken bijna 3,3 miljoen mensen naar de wedstrijden in de Eredivisie. Sinds de terugkomst van de samenvattingen bij de NOS in augustus is dit een record. Het sportprogramma was daarmee het best bekeken programma, want het acht uur Journaal leverde ongeveer 2,7 miljoen kijkers op.
Een woordvoerster van de NOS liet weten dat 3,6 miljoen mensen rond 19.15 uur naar Studio Sport keken. Dat betekent dat deze doelgroep van zes jaar en ouder de historische zege van PSV op Feyenoord (10-0) hebben gezien.
quote:In de klassieker heeft PSV Feyenoord
vakkundig gefileerd en vervolgens met
veel appetijt opgepeuzeld: 10-0!
quote:okOp maandag 25 oktober 2010 13:00 schreef rubbereend het volgende:
Op één teletekst wisten ze ook mooi te verwoorden
[..]
quote:Die is ook mooi jaOp maandag 25 oktober 2010 12:58 schreef rubbereend het volgende:
Ik had eigenlijk vooral gehoopt op de TT: Het grote PSV topic#430; Tien Tien Tien
quote:Ja, enorm leukOp maandag 25 oktober 2010 13:13 schreef Leso_Varen het volgende:
Whehe, na de wedstrijd belde een collega van me die Feyenoorder is dat 'ie zichzelf van kant wilde maken
Mooie dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |