quote:Op zondag 24 oktober 2010 17:08 schreef Ticootje het volgende:
Kathrine heeft dus perse een weerwolf nodig... Waarom???
quote:Op zondag 24 oktober 2010 23:08 schreef egeltje1985 het volgende:
Misschien omdat weerwolven makkelijk vampiers kunnen doden?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 06:56 schreef dutch-treat het volgende:
Maar dat zou wel heel riskant zijn want dan loopt ze zelf dus ook gevaar, en we weten sinds afgelopen week dat vampieren geen andere bovennatuurlijke wezens kunnen compellen.
Ik ben echt heel benieuwd wanneer we weten waar die steen voor dient.
quote:Zou kunnen, maar daar moeten ze dan ook nog wel even naar toe werken, zoals het nu is zou het ongeloofwaardig zijn als Elena voor Damon zou kiezen.Op maandag 25 oktober 2010 09:43 schreef -Peach het volgende:
Hmjah, zodra Katherine uit beeld is (kan lang duren) komen ze vast weer bij elkaar. Of Elena kiest toch voor Damon omdat Katherine daar blijkbaar geen interesse in heeft hihihi.
quote:Misschien biedt Damon wel zijn schouder aan en groeien ze zo naar elkaar toe.Op maandag 25 oktober 2010 10:06 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar daar moeten ze dan ook nog wel even naar toe werken, zoals het nu is zou het ongeloofwaardig zijn als Elena voor Damon zou kiezen.
quote:Ja het kan wel inderdaad, maar daar moeten dan zeker nog een paar afleveringen overheen voordat het geloofwaardig wordt.Op maandag 25 oktober 2010 13:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Misschien biedt Damon wel zijn schouder aan en groeien ze zo naar elkaar toe.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 13:08 schreef Ticootje het volgende:
afbeelding ]
Hij jankt echt heel lelijk.. Jeuk krijg ik ervan.
quote:Als het ooit wat wordt tussen Damon en Elena *crosses fingers* gebeurt dat waarschijnlijk inderdaad pas over een tijdje (misschien aan 't eind van het seizoen)Op maandag 25 oktober 2010 13:45 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja het kan wel inderdaad, maar daar moeten dan zeker nog een paar afleveringen overheen voordat het geloofwaardig wordt.
quote:Al die scenes met de ene sexy man na de andere moet toch genoeg beloning zijnOp maandag 25 oktober 2010 14:57 schreef Beach het volgende:
Zou Nina trouwens dubbel betaald worden? Omdat ze twee rollen speelt.
quote:Dat wilde ik net zeggen. Eerste paar minuten van afgelopen epi was toch wel weer "ik haat haar, ik haat haar, ik haat haar"Op maandag 25 oktober 2010 19:20 schreef dutch-treat het volgende:
[..]
Al die scenes met de ene sexy man na de andere moet toch genoeg beloning zijn![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 08:25 schreef Koningin het volgende:
Ik heb de aflevering nog niet gezien, maar dat wat ze willen gaan doen, zal naar alle waarschijnlijkheid wel niet lukken
Waar kon je ook al weer via internet de afleveringen zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
quote:Moet iemand zijn die we al kennen lijkt me, anders had dat masker niet gehoeven.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:04 schreef Esje-lief het volgende:
Woep Woep!!
Goede Ep!!
Wie is onze mystery man?
quote:Haha, hoe dom is het dat ik dat nu pas besef zeg.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:35 schreef Ticootje het volgende:
Oeh, kathrine was dus echt voor iemand op de vlucht, en die heeft nu elena...
quote:Mooi dat ze die gruwelijkheden niet schuwen in deze serie. Maakt het zoveel spannender.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:46 schreef dutch-treat het volgende:
Alweer een geweldige aflevering; het is bijna niet te geloven dat we nu al tijden week na week op zulke juweeltjes worden getrakteerd.
* Katherine"Paralyzed from the waist down ... and dead."
Het was totaal onverwacht, maar die meid was vreselijk - good riddance!
* TylerIk had wel verwacht dat het ongeveer zo zou gaan, maar ik had zo'n medelijden met 'm. Ook dit slachtoffer zal ik zeker niet missen.
* Damon/Katherine/Stefan![]()
Dat gevecht in die kamer was meesterlijk. En de sarcastische opmerkingen tussen Damon en Katherine waren top. [K] "The three of us together, just like old times. The brother who loved me too much and the brother who didn't love me enough." [D] "And the evil slut vampire who only loved herself."
![]()
* Ik ga elke week meer van Caroline houden![]()
* Bonnie begin ik net weer een beetje te waarderen, maar dat moet ze wel met haar handen van Jeremy afblijven![]()
* Lucy was top; ik hoop dat we haar inderdaad nog eens terugzien.
* Ik weet niet of het wijs was om Katherine en de maansteen in de tombe op te sluiten en niet beiden te vernietigen, maar Damon brak mijn hart in die scene waar hij de tombe sluit. Bovendien is het nu dus vrijwel zeker dat we Katherine terug gaan zien
Promo voor volgende week (zoals altijd is kijken op eigen risico):
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Oow, en die ogen... Zwijmel...Op vrijdag 29 oktober 2010 15:31 schreef Diconnected het volgende:
Oh wat een top afleveringIk blijf Damon echt epic vinden.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 15:28 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Mooi dat ze die gruwelijkheden niet schuwen in deze serie. Maakt het zoveel spannender.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 15:32 schreef friekin_ het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 15:34 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 15:54 schreef dutch-treat het volgende:
[..]
Nee. Dat is nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Afgezien van mijn girl!crush vind ik het ook niet echt wat, maar ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live your life each day, Meet the tides my friend
A journey to the end
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be brave. Be kind.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 00:20 schreef EilandjeOnline het volgende:
het seizoen is net op 1/3 dus ik denk nog zon15 ofzo ?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 15:54 schreef dutch-treat het volgende:
Ze zien er iig een stuk beter uit dat die oude ubervamp van BuffySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Briljante aflevering weer! Ik hoop stiekem dat Caroline en Wolfboy wat krijgen...vind ze wel skattig sampies![]()
En heeel veel vermissingen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:19 schreef dapluiz het volgende:
Ze moeten daar in Mystic Falls een partij begravenissen hebben
Die was wel eng...quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:16 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ze zien er iig een stuk beter uit dat die oude ubervamp van Buffy
Briljante aflevering weer! Ik hoop stiekem dat Caroline en Wolfboy wat krijgen...vind ze wel skattig sampies
Nee dusquote:Op zondag 31 oktober 2010 11:16 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik hoop stiekem dat Caroline en Wolfboy wat krijgen...vind ze wel skattig sampies
Bonnie lijkt echt wel jaaaaren ouder als Jeremy, vind het niets samenquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:54 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Nee dus
En Bonnie en Jeremy ligt er ook wel dik bovenop. Dat hoeft dan weer persoonlijk niet van mijMinder skattig sampies
Edward Cullenquote:Op maandag 1 november 2010 20:09 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Rara...als wie is Ian verkleed voor Halloween?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 november 2010 20:09 schreef Velma_Dinkley het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest ernstig lachen (wederom vage blikken van mn collega'squote:Op maandag 1 november 2010 20:09 schreef Velma_Dinkley het volgende:
[ afbeelding ]
Drie weken nietsquote:November 4th Episode 2.08 Rose
November 11th Episode 2.09 Katerina
3 Week Break for Thanksgiving
Back for 2 episodes before Holiday Hiatus
December 2nd Episode 2.10 The Sacrifice
December 9th Episode 2.11 (tentatively scheduled, no title as of yet)
Ja, en na 9 december waarschijnlijk een maand lang geen nieuwe epsquote:Op woensdag 3 november 2010 19:16 schreef Jill-RMC het volgende:
Uitzendschema:
[..]
Drie weken nietsHoliday hiatus....ik haat de feestdagen
quote:Op woensdag 3 november 2010 19:16 schreef Jill-RMC het volgende:
Uitzendschema:
[..]
Je hebt anders wel een hele lange end of season break als ze in één ruk doorgaan.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:16 schreef Jill-RMC het volgende:
Uitzendschema:
[..]
De writers strike was kutquote:Op donderdag 4 november 2010 23:19 schreef EilandjeOnline het volgende:
het seizoen is pas begonnen!
en zon lange tussenstop kende ik alleen tijdens the writers strike
LOL, je hebt absoluut gelijk, maar dit was wel een veel coolere manier om ons te laten zien dat er blijkbaar meer dan een gewone stake door 't hart voor nodig is om een Original te doden.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:54 schreef Ang3l het volgende:
Wat een dodo's.
Had dan iig z'n kop er af geslagen ipv hem daar te laten hangen~!!
Een belangrijk én populair karakter uit de boeken.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:54 schreef Koningin het volgende:
Geweldige aflevering!!!
- Wie is Klaus??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben heel benieuw wanneer en hoe hij een rol in de serie gaat spelen.Live your life each day, Meet the tides my friend
A journey to the end
Jup, daarom hield hij haar ketting ook nog vast. Als hij die al gegeven had, dan had ie het haar niet kunnen laten vergeten.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:02 schreef Desii het volgende:
Wat is dit toch een leuke serie
Maar begreep ik het nu goed (verstond het niet helemaal goed) dat Elena weer alles vergeten is wat Damon tegen haar gezegd had ?
En het was juist zo uberlievv
Het is echt een superlieve scenequote:Op zaterdag 6 november 2010 13:27 schreef Desii het volgende:
Bedankt Aure..
Heb het net nog ff teruggekeken en eindelijk heb ik door wat tie zegt. (na 6x ...tja 'k ben soms wat traag van begrip)
"Ik hoopte dat je dit niet hoefde te vergeten, maar tis nodig"
* zucht
Inderdaad, zo had ik het ook begrepen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:36 schreef Jill-RMC het volgende:
Wat ik er tot nu toe van begrepen heb is dat in de familie/bloedlijn van Katerina eens in de zoveeltijd een doppelganger voorkomt (van wie is dan onbekend) en dat Katerina dus eerst de doppelganger was waar ze naar op zoek waren maar dat Trevor haar geturned of heeft laten ontsnappen ofzo. En nu is Elena dus de pineut.
Maar dan vraag ik me af:
- De doppelgangers van wie?
- Waarom is hun bloed nodig om de vloek te stoppen?
- Wat houd die vloek nou precies in? (Kunnen ze dan gewoon in de zon continue, of stoppen ze dan met vampie zijn, zijn ze dan niet meer afhankelijk van bloed, worden ze dan helemaal onsterfelijk? Je kan veel kanten op)
- En hoe is die bloedlijn uberhaupt in dat hele vloekverhaal gerold?
Ik hoop dat we volgende week een zooi antwoorden krijgen. En beter geen evil cliffhanger, want daar wil ik niet 3 weken op wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het moment waarop Elena naar beneden keek en de trap afrende, was geweldig. Damon was opeens een gelukkig mens, die glimlachAlleen jammer dat Elena niet naar hem keek, maar naar Stefan.
En die scene aan het eind. Damn. Dat was wel heel emotioneel.
En ik vond het wel heel erg lijken op The Return: Elena komt van de badkamer en vindt Damon in haar kamer. Vind je het gek dat Elena zei 'Don't go there'. Straks had Damon Jeremy alweer de nek omgedraaid. En daarna wilde ze 'm gaan stoppen omdat ze dacht dat hij haar weer ging zoenen, maar nu was het een kus op haar voorhoofdHij moet echt van haar houden.
Ben benieuwd of Elena zich volgende week gaat afvragen hoe haar ketting plotseling om haar nek was gekomen en waarom het raam in vredesnaam openstond. Ze zou toch moeten weten dat ze 'gecompelled' was, want ze weet van vampieren af.
Ik wil ook weten of we nog de 'orginele' Katherine/Elena gaan zien. Want wat ik uit deze aflevering heb begrepen, is dat zowel Elena als Katherine dopplegangers zijn van iemand. Nina gaat het echt druk krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt als ze er nog een hot boyfriend bij krijgt op deze manier dan kan Kristin van EOnline de pot op met haar baan, dan wil ik die van Ninaquote:
Wauw kippenvelquote:Op zondag 7 november 2010 20:29 schreef dutch-treat het volgende:
Deze prachtige Damon/Elena video verspreidt zich als een lopend vuurtje door alle TVD boards, communities, Twitter accounts, etc.:
![]()
Die twee breken mijn hart keer op keer *zucht*
Volgens mij niet helemaal...quote:Op zondag 7 november 2010 21:11 schreef dutch-treat het volgende:
Rose kan dus wel in de zon, maar Trevor kon dat niet ... vreemd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze bleef toen die Elijah binnenkwam (wel in de zon trouwens!) ook angstvallig uit de buurt van de binnenvallende zonnestralen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elijah kwam inderdaad vanuit de zon binnen.
[ Bericht 0% gewijzigd door dutch-treat op 07-11-2010 22:04:04 ]Live your life each day, Meet the tides my friend
A journey to the end
http://tv.blinkx.com/quote:Op zondag 7 november 2010 13:55 schreef Diconnected het volgende:
Kan iemand mij misschien een goede link geven waar ik episode 8 kan kijken zonder eerst 10x een enquete oid moet invullen?![]()
mooiste scene ooit uit TVDquote:Op zondag 7 november 2010 20:29 schreef dutch-treat het volgende:
Deze prachtige Damon/Elena video verspreidt zich als een lopend vuurtje door alle TVD boards, communities, Twitter accounts, etc.:
![]()
Die twee breken mijn hart keer op keer *zucht*
Ik heb m'n hoop gevestigd op 't eind van dit seizoenquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:57 schreef J-net het volgende:
Ja enige manier waarop ze die scene kunnen evenaren is om de wens van vele fans uit te laten komen ...... (l)
Ouch!quote:
Jeremy met Wolfboy bedoel je?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:57 schreef J-net het volgende:
Ja enige manier waarop ze die scene kunnen evenaren is om de wens van vele fans uit te laten komen ...... (l)
quote:
Die heb ik ook besteld en gekregen, alleen dan Blu-ray.... ik ga ze van de week weer allemaal ene keer kijkenquote:Op woensdag 10 november 2010 17:03 schreef Piepje het volgende:
Vandaag de DVD-box binnengekregen! YEEY
Een gay romance zie ik niet snel gebeurenquote:Op woensdag 10 november 2010 17:01 schreef dutch-treat het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval een veel sexiere combi dan Jeremy/Bonnie imo.
Remind me please... Welk seizoen, aflevering, en wie?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:14 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ah ik kan mn Buffy-quote weer van stal halen:
"There could be oil of some kind involved"
Laatste seizoen, een van de laatste afleveringen, Angel is weer ff terug want hij wil Buffy bijstaan in die laatste battle en Spike is uberjaloers en dan zijn ze zo heel snarky aan het doen tegen elkaar en dan heeft Buffy zoiets van vecht het lekker zelf uit met elkaar....quote:Op woensdag 10 november 2010 17:56 schreef Piepje het volgende:
[..]
Remind me please... Welk seizoen, aflevering, en wie?
Lekker hapjequote:Op woensdag 10 november 2010 16:23 schreef dutch-treat het volgende:
[..]
Ik heb m'n hoop gevestigd op 't eind van dit seizoen![]()
Sneak Peek voor de aflevering van morgenavond:
quote:Op woensdag 10 november 2010 23:43 schreef Esje-lief het volgende:
Denk dat we wel kunnen zeggen dat hij vast deze aflevering nog dood gaat.. Lekker HAPJE inderdaad...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 november 2010 09:03 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be brave. Be kind.
quote:Op donderdag 11 november 2010 09:18 schreef Esje-lief het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 november 2010 16:02 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live your life each day, Meet the tides my friend
A journey to the end
quote:Op donderdag 11 november 2010 18:14 schreef dutch-treat het volgende:
[..]Echt als je nog nooit Buffy, Angel, Charmed, etc hebt gekeken dan gaat er een wereld voor je openSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze geven wel overal een leuke wending aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Promo voor S02E10 (spoilers):
There'll be angst and ice cream![]()
"Chunky Monkey?"
Live your life each day, Meet the tides my friend
A journey to the end
ja dat was wel een beetje stommigquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:55 schreef Beach het volgende:
Die nieuwe neger had wat mij betreft wel weg mogen blijven zeg. Vuile cockblocker.
idd, ik vond hem ook helemaal niet leuk...quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja dat was wel een beetje stommigook van Bonnie
HEE DOE EENS NORMAAL GEEF ME WAT OM OP TE SOPPEN.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:55 schreef Beach het volgende:
Die nieuwe neger had wat mij betreft wel weg mogen blijven zeg. Vuile cockblocker.
Sop maar op Damon/Stefan.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:42 schreef friekin_ het volgende:
[..]
HEE DOE EENS NORMAAL GEEF ME WAT OM OP TE SOPPEN.
Nou sorry, maar die nieuwe gast? No way, dan zelfs nog liever Jeremyquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:42 schreef friekin_ het volgende:
[..]
HEE DOE EENS NORMAAL GEEF ME WAT OM OP TE SOPPEN.
Katerina heeft gezorgd dat ze het heeft overleefd, ze zou geofferd worden en heeft dit voorkomen, zoals ze al zei, ik ben voor mezelf opgekomen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:55 schreef Jill-RMC het volgende:
Idd veel info. Leuk om te zien dat Katerina gewoon altijd al een egocentrische bitch was die iedereen manipuleerd. Had echt verwacht van ja hoor krijgen we weer zo'n zielig meisje verhaal, vroeger net zo schattig en lief als Elena maar door d'r harde vampie jaren is ze veranderd...maar nee was een bitch blijft een bitch (met een klein hartje voor d'r familia). En de safest psychotic bitch in townHeerlijk.
* Toch goed gespot in de promo van dat glas.
* Een beetje onzeker he Stefan. "She's with Damon, isn't she" Muhaha
*Caroline "I'm your friend Stefan"....maar Elena is het toch nog een ietsiepietsie meer
* Te weinig naakt om functioneel te zijn![]()
* Vond Slater trouwens wel een leuk karakter, maar hij was dus de "Hallo, ik ben nieuw - dood!"
* Weten we al wie Claus gaat spelen? Ben wel nieuwsgierig
* Weet het nog niet met die warlocks, even kijken waar het heengaat met het verhaal.
Dan no liever Jeremy?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:48 schreef Piepje het volgende:
[..]
Nou sorry, maar die nieuwe gast? No way, dan zelfs nog liever Jeremy
Door Rose en Trevor te misleiden/ te gebruiken terwijl ze wist dat ze daarmee ook hun doodvonnis zou tekenen. En het feit dat ze zich daar niet echt schuldig over voelt....ja dan vind ik je een bitch. Had trouwens niet verwacht dat haar turning zo gegaan zou zijn, wel weer een goede twist.quote:Op zaterdag 13 november 2010 07:47 schreef Curiosity het volgende:
Katerina heeft gezorgd dat ze het heeft overleefd, ze zou geofferd worden en heeft dit voorkomen, zoals ze al zei, ik ben voor mezelf opgekomen.
Of je dan een direct een egoistische bitch bent?, moawh, zouden we dat niet allemaal doen.
Dat glas was inderdaad goed bedacht.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:55 schreef Jill-RMC het volgende:
Idd veel info. Leuk om te zien dat Katerina gewoon altijd al een egocentrische bitch was die iedereen manipuleerd. Had echt verwacht van ja hoor krijgen we weer zo'n zielig meisje verhaal, vroeger net zo schattig en lief als Elena maar door d'r harde vampie jaren is ze veranderd...maar nee was een bitch blijft een bitch (met een klein hartje voor d'r familia). En de safest psychotic bitch in townHeerlijk.
* Toch goed gespot in de promo van dat glas.
* Een beetje onzeker he Stefan. "She's with Damon, isn't she" Muhaha
*Caroline "I'm your friend Stefan"....maar Elena is het toch nog een ietsiepietsie meer
* Te weinig naakt om functioneel te zijn![]()
* Vond Slater trouwens wel een leuk karakter, maar hij was dus de "Hallo, ik ben nieuw - dood!"
* Weten we al wie Claus gaat spelen? Ben wel nieuwsgierig
* Weet het nog niet met die warlocks, even kijken waar het heengaat met het verhaal.
Net of Rose en Trevor er wakker van lagen om haar uit te leveren.quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:31 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Door Rose en Trevor te misleiden/ te gebruiken terwijl ze wist dat ze daarmee ook hun doodvonnis zou tekenen. En het feit dat ze zich daar niet echt schuldig over voelt....ja dan vind ik je een bitch. Had trouwens niet verwacht dat haar turning zo gegaan zou zijn, wel weer een goede twist.
Dat zou mooi zijn. Want anders is de spanning ook in een keer weg. We hebben het hier wel over de uber-vampier, de ultieme climax. Die moet je niet gelijk een gezicht geven. Laat zijn personage nog maar even een mythe blijven. Maar stiekem hoop ik wel dat het door een ouder persoon gespeeld zal gaan worden, en niet door een jonge gast.quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:39 schreef dutch-treat het volgende:
[..]
Ik heb nog nergens iets gelezen over wie Klaus gaat spelen en ik denk dat ze dat ook nog wel een tijdje geheim gaan houden; waarschijnlijk duurt het ook nog wel even voordat we hem gaan zien.
Ik denk dat ik dan absoluut niet meer bij ga komen van het lachen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:42 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Betty White! Iedereen noemt haar Klaus omdat het haar achternaam is! Ja, dat klinkt erg logisch! Betty White zou anders wel fantastisch zijn als actrice in de serie xD
Inderdaad, 9 december is de laatste (mét cliffhanger) en dan gaan ze waarschijnlijk half januari weer verder.quote:Op maandag 15 november 2010 18:54 schreef J-net het volgende:
Jeetje 2 december pas weerDat is waarom ik eigenlijk altijd weer baal van Amerikaanse TV series rond de feestdagen. We krijgen dan waarschijnlijk 2 en 9 december een aflevering en moeten dan weer tot eind januari wachten ofzo. Pfffffff echt te erg.
Ben benieuwd of het in de promo nu E of K is
Dat was me wel opgevallen. Niet eens alleen de doppelgängers; het schijnt iets te zijn wat al die vrouwelijke Petrova afstammelingen hebben. John loopt ook nog steeds als een schoothondje achter Isobel aan en Alaric was duidelijk ook nog niet over haar heen.quote:Op maandag 15 november 2010 19:58 schreef Ticootje het volgende:
Valt het niemand op dat iedereen van de doppelgangers houdt? Damon was obsessief verliefd op kathrine, die ïk ben nieuw-dood" hield van haar, de weerwolf...
En elena, iedereen houdt van elena, matt, stefan, damon...
Is dat niet wat vreemd? Ze hebben het allebei over zich heen dat mensen bereid zijn voor hun te sterven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live your life each day, Meet the tides my friend
A journey to the end
Welke promo?quote:Op maandag 15 november 2010 18:54 schreef J-net het volgende:
Jeetje 2 december pas weerDat is waarom ik eigenlijk altijd weer baal van Amerikaanse TV series rond de feestdagen. We krijgen dan waarschijnlijk 2 en 9 december een aflevering en moeten dan weer tot eind januari wachten ofzo. Pfffffff echt te erg.
Ben benieuwd of het in de promo nu E of K is
^ Had ik inderdaad al eerder geplaatst, maar gewoon nog een keer omdat het zo'n toffe promo is! (spoilers!):quote:
A journey to the end
quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:17 schreef dutch-treat het volgende:
[..]
^ Had ik inderdaad al eerder geplaatst, maar gewoon nog een keer omdat het zo'n toffe promo is! (spoilers!):
Wat betreft de E of K hadden we het over dit stuk:Nu is 2 december helemaal nog ver weg!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is inderdaad allemaal erg onduidelijk om te zien wie nou wie is, E of K.
Helaas, echt niets nieuws, maar een herhaling van 2x03 'Bad Moon Rising'.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:43 schreef J-net het volgende:
Op CWtv staat er wel 'watch tonight' .... is het dan een herhaling of toch een nieuwe aflevering?
Yup! En wolfsbane (wolfswortel of het bekendere monnikskap in 't Nederlands) bestaat ook gewoon.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:08 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Ik dacht dat dat ''verveine'' allemaal bedacht was xD Dat het ook echt bestaat!
A journey to the end
Ik ook. Maarja, zodra ze eenmaal bij elkaar komen is de spanning er ook af. Maar er moet iig hoop blijven op ietsquote:Op woensdag 1 december 2010 08:31 schreef J-net het volgende:
Ow Damon......... Ik ben zoooo benieuwd naar de rest van het seizoen en of er nog wat gaat gebeuren. K ben nu eenmaal van het damon & elena kamp
quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:07 schreef hetzusjevan het volgende:
Waarom wil Elijah Elena wegstoppen voor Klaus?What's in it for him? Stefan en Katherine samen in een tombe
. Damon en Elena
. Damon's gezicht toen Elena zei dat ze om hen beide geeft
.
OMG die eerste promo!das precies wat ik dacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Waarom wil Elijah Elena wegstoppen voor Klaus?What's in it for him? Stefan en Katherine samen in een tombe
. Damon en Elena
.
OMG die eerste promo!Ik denk niet echt dat hij haar weg wil stoppen, maar meer dat hij zelf met de eer wil gaan strijken en wat voorbereiding nodig heeft of tijd om Klaus te vinden (?). Door die shadow spell van Jonas weet hij nu sowieso altijd weet waar ze is, dus hij hoeft haar niet constant bij zich te houden en hij heeft duidelijk door dat zolang ze bij Damon is, ze geen gevaar loopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bonus! Ian was bij Jay Leno gisteravond (geen spoilers):
A journey to the end
Wat een zelfingenomen kwastquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:29 schreef dutch-treat het volgende:
[..]
Bonus! Ian was bij Jay Leno gisteravond (geen spoilers):
Wie? Jay?quote:
. Damon en Elena
.
OMG die eerste promo!Coole aflevering!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stefan is een beetje dom bezig zeg! Kan me haast niet voorstellen dat wat ik in de promo zie echt gaat gebeuren......(hoop ik).
Bonnie.......bla bla bla.....weinig interessant.
Damon en Elena....tja......dat wordt nog spannend. Heeft Stefan eigenlijk in de gaten wat de gevoelens van Damon zijn???
Hij kwam idd een beetje zenuwachtig over, check hoe vaak ie z'n shirt weer goed in z'n broek doet en vervolgens even niet weet waar ie z'n handen moet laten XD. (Ja, zulke dingen vallen mij nou eenmaal opquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:53 schreef dutch-treat het volgende:
[..]
Wie? Jay?![]()
![]()
Ik vind Ian altijd zo schattig in dit soort interviews, hij komt op mij altijd een beetje zenuwachtig overen ik zou hem zeker niet zelfingenomen willen noemen. Maar ja, meningen verschillen
Ja, volgende week 2x11 en daarna helaas pas weer ergens in Januariquote:
Met een rode capuchonquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:56 schreef Ticootje het volgende:
We zien in de trailer Caroline rennen
Damon/Elena spat van het scherm af; Stefan/Elena is/was lief, maar mij wat te saai.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:47 schreef J-net het volgende:
Ow ik hoop het zo; maar ik hoop ook dat het langer blijft bestaan dan 1 kus zoals er in het boek staat (aldus een post van iemand hier).
Ik vind dat er meer vuurwerk is tussen Elena en Damon dan tussen Elena en Stefan.
Ik ook! Ik blijf constant vergeten dat het dezelfde actrice is. Heel knap.quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:21 schreef Ticootje het volgende:
En toch he.. Ze doet het echt goed die dubbelrol! Ze maakt van de 2 personages ook echt 2 verschillende personen. Dat vind ik toch echt knap.
O dat is zingen? Tis een beetje monotoon niet geheel vals tegen autotune aanneigende "zang".quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:12 schreef hetzusjevan het volgende:
Kat Graham, "I'm only happy when it rains" cover van Garbage <3.
Ik wist niet dat Bonnie zong trouwens. * hetzusjevanis weer eens hopeloos-niet-op-de-hoogte-van-zulke-dingen
quote:"HollywoodLife.com has learned that actor David Anders who plays Elenas biological dad, John Gilbert will be back on The Vampire Diaries!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Although were not sure on how many episodes hes set to appear, well keep you posted as we hear.
The last time we saw John, he was packing his bags after Stefan told him Elena didnt want him there. He gave his ring to Jeremy and we figured he had left Mystic Falls for good so glad we were wrong!"
bronIk ben dol op David Anders en John is zo'n geweldig karakter
A journey to the end
SPOILER: Damon in toekomstige afleveringOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 december 2010 16:55 schreef Lammmetje het volgende:
Vannacht weer een nieuwe aflevering! Ik hoop dat het een leuke cliffhanger wordt, net zoals die van de seizoensfinale.
En ik wil natuurlijk Stefan & Katherine in de tombe zien.
Wat me opviel bij The Sacrifice was dat Elena opvallend vaak naar Damons mond keek. Of lag dat aan mij? En ze heeft minstens 2 keer indirect tegen hem gezegd dat ze van 'm hield. Even quoten...
"Not if it means that Klaus is gonna kill every single person that I love.""I don't question why you and Stefan and everyone else tries so hard to save me. You shouldn't question why I would try to save all of you."
Elena moet gewoon een trio doen met de twee Salvatore broers. Of misschien Katherine met de broers, dat gaat er waarschijnlijk heftiger aan toeAan Damon zijn blik te zien toen zij dit zei merkte hij het ook op.SPOILER: Damon in toekomstige afleveringOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
Iemand misschien een plaatje of filmpje van dat moment? Geloof dat ik dat niet helemaal meegekregen heb...quote:Op donderdag 9 december 2010 17:02 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Aan Damon zijn blik te zien toen zij dit zei merkte hij het ook op.
Ik heb dat ook niet meegekregen.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:10 schreef Piepje het volgende:
[..]
Iemand misschien een plaatje of filmpje van dat moment? Geloof dat ik dat niet helemaal meegekregen heb...
A journey to the end
quote:Op donderdag 9 december 2010 17:10 schreef Piepje het volgende:
[..]
Iemand misschien een plaatje of filmpje van dat moment? Geloof dat ik dat niet helemaal meegekregen heb...
quote:Op donderdag 9 december 2010 17:42 schreef Lammmetje het volgende:
[..]
Ik heb dat ook niet meegekregen.
quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 18:13 schreef dutch-treat het volgende:
Re: Spoiler Lammmetje over Damon in een toekomstige aflevering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, ja. Maar daar zei ze alleen dat ze om 'm gaf, niet echt houden van. Maarja, ik zou ook verbaasd kijken als ze nog steeds om mij geeft, nadat ik haar broertje vermoordde (of probeerde, althans).quote:
klopt, maar hij heeft haar en haar omgeving ook wer ontelbare keren geredquote:Op donderdag 9 december 2010 18:36 schreef Lammmetje het volgende:
Oh, ja. Maar daar zei ze alleen dat ze om 'm gaf, niet echt houden van. Maarja, ik zou ook verbaasd kijken als ze nog steeds om mij geeft, nadat ik haar broertje vermoordde (of probeerde, althans).
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:09 schreef J-net het volgende:
Bij het nog een keer bekijken van een aantal scenes viel me sowieso op dat ze een paar keer steelse blikken op hem werpt. Misschien verandert er toch iets in haar gevoelens voor hem.
Ben benieuwd hoe lang Stephen in de tombe blijft met Kathrin (als Damon-Elena fan mag dat best een paar afleveringen duren)
quote:Op donderdag 9 december 2010 18:36 schreef Lammmetje het volgende:
[..]
Hmmm die bad scene...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vannacht weer =D ik moet toch nog super veel voor mn studie doen en ben morgen vrij.. denk dat ik gewoon wakker blijf haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Promo van volgende aflevering (januari pas)
Aflevering heet geen 'Fever', maar 'By the Light of the Moon' en dat gaf al aan dat het grootste deel van de aflevering over de weerwolven zou gaan.quote:Op vrijdag 10 december 2010 04:35 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik kan niet slapen en ik ben s02e11 Fever nu aan het binnenhalen
ja weet ik, vergissing, het is de naam van de uploaderquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:34 schreef dutch-treat het volgende:
Aflevering heet geen 'Fever', maar 'By the Light of the Moon' en dat gaf al aan dat het grootste deel van de aflevering over de weerwolven zou gaan.
pffffdan pasquote:27 januari
Omdat hij dan misschien de machtigste vampier is. Het lijkt een simpele optelsom. Maak een oudere vampier af, en je klimt weer een treetje hoger op de ladder.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:55 schreef Ticootje het volgende:
Waarom wilt elija Claus vermoorden??
Echt, jij vat mijn gedachten altijd precies samen. Ik denk dat ik gewoon niet meer post in dit topic en alleen maar jouw post quote voortaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond dat de aflevering een beetje traag op gang kwam, maar toen was het weer knallen. De transformatie echt goed gedaan! (Hoe skattig zijn Wolfy en Vampire Barbie). Bonnie is een doos, Bonnie blijft een doos en van die Luka wordt ik ook niet warm of koud. Elijah
Int begin vond ik m een btje irri, maar hij is best briljant....ook gewoon continue dezelfde gezichtsuitdrukking, je kan er echt niets aan af lezen. Had trouwens verwacht dat Rose gewoon in ene om zou keilen ofzo....maar ieuwie skin is ook veelbelovend....mss kunnen ze d'r nog redden. Ow en
@ de "You've been marked....what the hell kind of wolf throwdown crap is that anyway?"
![]()
"Everyone just needs to stop kissing me"quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:09 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Echt, jij vat mijn gedachten altijd precies samen. Ik denk dat ik gewoon niet meer post in dit topic en alleen maar jouw post quote voortaan.
Volgens mij de curse even op pauze gezet, aangezien die vader van Luka zei van we moeten nog even 1 ding doen voor Elijah met de volle maan.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:58 schreef Koningin het volgende:
Hoe heeft Elijah die tombe nu open gekregen?? Wat Katherine kon er binnen enkele seconden niet uit.....??
Ik voel je pijnquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:19 schreef IV_Xample het volgende:
en nu helaas te lang wachten op een volgende aflevering, is met alle series die ik volg, vreselijk
Dat heeft hij Jonas en Luka laten doen. Daarna heeft hij Katherine gecompelled zodat zij er nu alleen uitkan als hij daar toestemming voor geeft.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:58 schreef Koningin het volgende:
Hoe heeft Elijah die tombe nu open gekregen??
ja ik heb ook nog wel wat achter de hand liggen hoor, maar toch....quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:29 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik voel je pijn![]()
Enig voordeel is dat ik Boardwalk Empire heb opgespaard, dus dan kan ik die gaan kijken mocht de verveling ernstig toeslaan
quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:51 schreef dutch-treat het volgende:
Kwam net ergens een link naar deze recap van 'By the Light of the Moon' tegen:
Werewolves do it in chains
quote:It made me laugh when she threatened Damon,"You've been marked." Did she secretly pee on him or something?
I don't know how werewolves operate.
ik kijk ook liever naar het vervolg van vampire diaries, veelte spannendquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:47 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
ja ik heb ook nog wel wat achter de hand liggen hoor, maar toch....
Op zijn weblog staat:quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:19 schreef Ticootje het volgende:
Nieuwe speler???
https://twitter.com/ninadobrev/status/14764392264503298
So yes, maar wie is hij? Wel een lekker hapjequote:What do you play on Vampire Diaries? I play an actor on the show.
Ook mijn eerste gedachte: Klaus?quote:
Ah! Werd dat genoemd in de laatste episode en ben ik dat al weer vergeten?quote:
Elke ep een nieuw karakter.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:44 schreef Pvoesss het volgende:
Dat was een spoiler van episode 13 dat er weer een vriend aan kwam, Brady dus
Zou kunnenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:45 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik ben nog steeds van mening dat Brady Claus is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brady zit in 2.14 en is waarschijnlijk degene die Jules aan de telefoon had.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:53 schreef Ticootje het volgende:
Brady zal wel bij Jules horen. Mason deed Kathrine. Jules is een weerwolf, ik denk dat brady dan een vampier is. Waarom. Omdat Tyler het ook met Caroline doet en dat ook een vampier-weerwolf stelletje is.
Titels van komende afleveringen zijn:
2.12 The Descent
2.13 Daddy Issues
2.14 Crying Wolf
A journey to the end
Ik vond het idd ook heftig, en goed gespeeldquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:27 schreef Lammmetje het volgende:
Na het een tweede keer bekeken te hebben ben ik een stuk positiever.
Ik heb voor deze aflevering denk ik teveel spoilers gezien, waardoor ik een heel idee had over wat er zou gaan gebeuren en wat de cliffhanger zou zijn. En ik ben eraan gewend geraakt dat er dingen gebeuren die ik to-taal niet verwacht en waar je mond spontaan van open valt. Dit is eigenlijk gewoon een normale aflevering en je zou het niet moeten zien als een midseasonfinale.
1. Het hele Tyler/Caroline verhaal en die transformatie. Wow, dat was best heftig! In al die andere vampierseries hebben de weerwolven het maar makkelijk. Nee, bij Tyler breken echt al die botten en steken er rare dingen uit, brrr. Caroline was zo lief dat ze bij 'm bleef. Ik moet zeggen dat ik bij dit hele deel wel op het puntje van mijn stoel zat
gelukkig wel.... ik mis iets in me leven op dit momentquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:35 schreef Koningin het volgende:
Het is al weer januari, de nieuwe aflevering komt steeds dichterbij.
ja juist 27 januari pas....nog even wachten met vreugde dansjesquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:51 schreef dutch-treat het volgende:
In ieder geval zijn we over de helft van die zeven lange weken*zucht*
Er komt ook bijna geen nieuwe info vrij, maar deze february sweeps poster is wel een lichtpuntje![]()
[ afbeelding ]
Hè! Nummertje trekken.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:41 schreef Duizendpootje het volgende:
Jaaa een Vampire Diaries topic!
Ik ben dol op die serie, wat is Damon een lekkertje zeg!
Gaat net5 dan de nieuwe afleveringen weer uitzenden?quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:25 schreef Velma_Dinkley het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest...27 januari pas
Foto?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:55 schreef Duizendpootje het volgende:
Ja ja, ik zal netjes achterin de rij gaan staan oke?
Hoeveel wachtende zijn er nog voor mij?
Ik wil eventueel ook wel tijdelijk genoegen nemen met zijn broer hoor..
je zit in de usa topicquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:00 schreef Yoewie het volgende:
[..]
Gaat net5 dan de nieuwe afleveringen weer uitzenden?
Oh paul... Maar die is getrouwd, daar maak geen kans.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:18 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de on-screen-broer bedoelt, want foto's van zijn echte broer zijn onvindbaar.
Is die getrouwd??quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh paul... Maar die is getrouwd, daar maak geen kans.
Paul alsin Stephan? Getrouwd?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:08 schreef Koningin het volgende:
Is die getrouwd??Dat wist ik niet...jammer.
Ben volgens mij een van de weinige mannen die TVD kijktquote:Op dinsdag 18 januari 2011 06:14 schreef J-net het volgende:
Kan t ff niet opzoeken nu (geen tijd), maar op twitter staat een foto van Damon met zijn vriendin en alaric. Ik dacht in de vriendin Rose te zien......
Okay toch nog net wat tijd over voor vertrek
http://c0013614.cdn1.cloudfiles.rackspacecloud.com/x2_436f64c
tekst tweet:
Damon, Damon's new girlfriend, and a very excited Alaric in the Salvatore House...
*photo*
Dat is inderdaad Dawn Olivieri.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 06:39 schreef Droeftoetert het volgende:
[..]
Ben volgens mij een van de weinige mannen die TVD kijkt
Maar dit is Dawn Olivieri, heeft ook in Heroes gespeeld.
Nu ga in weer in de lurkstand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt mij Elijah op de achtergrond.
A journey to the end
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |