quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 15:54 schreef dutch-treat het volgende:
Ze zien er iig een stuk beter uit dat die oude ubervamp van BuffySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Briljante aflevering weer! Ik hoop stiekem dat Caroline en Wolfboy wat krijgen...vind ze wel skattig sampies![]()
En heeel veel vermissingen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:19 schreef dapluiz het volgende:
Ze moeten daar in Mystic Falls een partij begravenissen hebben
Die was wel eng...quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:16 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ze zien er iig een stuk beter uit dat die oude ubervamp van Buffy
Briljante aflevering weer! Ik hoop stiekem dat Caroline en Wolfboy wat krijgen...vind ze wel skattig sampies
Nee dusquote:Op zondag 31 oktober 2010 11:16 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik hoop stiekem dat Caroline en Wolfboy wat krijgen...vind ze wel skattig sampies
Bonnie lijkt echt wel jaaaaren ouder als Jeremy, vind het niets samenquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:54 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Nee dus
En Bonnie en Jeremy ligt er ook wel dik bovenop. Dat hoeft dan weer persoonlijk niet van mijMinder skattig sampies
Edward Cullenquote:Op maandag 1 november 2010 20:09 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Rara...als wie is Ian verkleed voor Halloween?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 november 2010 20:09 schreef Velma_Dinkley het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest ernstig lachen (wederom vage blikken van mn collega'squote:Op maandag 1 november 2010 20:09 schreef Velma_Dinkley het volgende:
[ afbeelding ]
Drie weken nietsquote:November 4th Episode 2.08 Rose
November 11th Episode 2.09 Katerina
3 Week Break for Thanksgiving
Back for 2 episodes before Holiday Hiatus
December 2nd Episode 2.10 The Sacrifice
December 9th Episode 2.11 (tentatively scheduled, no title as of yet)
Ja, en na 9 december waarschijnlijk een maand lang geen nieuwe epsquote:Op woensdag 3 november 2010 19:16 schreef Jill-RMC het volgende:
Uitzendschema:
[..]
Drie weken nietsHoliday hiatus....ik haat de feestdagen
quote:Op woensdag 3 november 2010 19:16 schreef Jill-RMC het volgende:
Uitzendschema:
[..]
Je hebt anders wel een hele lange end of season break als ze in één ruk doorgaan.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:16 schreef Jill-RMC het volgende:
Uitzendschema:
[..]
De writers strike was kutquote:Op donderdag 4 november 2010 23:19 schreef EilandjeOnline het volgende:
het seizoen is pas begonnen!
en zon lange tussenstop kende ik alleen tijdens the writers strike
LOL, je hebt absoluut gelijk, maar dit was wel een veel coolere manier om ons te laten zien dat er blijkbaar meer dan een gewone stake door 't hart voor nodig is om een Original te doden.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:54 schreef Ang3l het volgende:
Wat een dodo's.
Had dan iig z'n kop er af geslagen ipv hem daar te laten hangen~!!
Een belangrijk én populair karakter uit de boeken.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:54 schreef Koningin het volgende:
Geweldige aflevering!!!
- Wie is Klaus??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben heel benieuw wanneer en hoe hij een rol in de serie gaat spelen.Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
Jup, daarom hield hij haar ketting ook nog vast. Als hij die al gegeven had, dan had ie het haar niet kunnen laten vergeten.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:02 schreef Desii het volgende:
Wat is dit toch een leuke serie
Maar begreep ik het nu goed (verstond het niet helemaal goed) dat Elena weer alles vergeten is wat Damon tegen haar gezegd had ?
En het was juist zo uberlievv
Het is echt een superlieve scenequote:Op zaterdag 6 november 2010 13:27 schreef Desii het volgende:
Bedankt Aure..
Heb het net nog ff teruggekeken en eindelijk heb ik door wat tie zegt. (na 6x ...tja 'k ben soms wat traag van begrip)
"Ik hoopte dat je dit niet hoefde te vergeten, maar tis nodig"
* zucht
Inderdaad, zo had ik het ook begrepen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:36 schreef Jill-RMC het volgende:
Wat ik er tot nu toe van begrepen heb is dat in de familie/bloedlijn van Katerina eens in de zoveeltijd een doppelganger voorkomt (van wie is dan onbekend) en dat Katerina dus eerst de doppelganger was waar ze naar op zoek waren maar dat Trevor haar geturned of heeft laten ontsnappen ofzo. En nu is Elena dus de pineut.
Maar dan vraag ik me af:
- De doppelgangers van wie?
- Waarom is hun bloed nodig om de vloek te stoppen?
- Wat houd die vloek nou precies in? (Kunnen ze dan gewoon in de zon continue, of stoppen ze dan met vampie zijn, zijn ze dan niet meer afhankelijk van bloed, worden ze dan helemaal onsterfelijk? Je kan veel kanten op)
- En hoe is die bloedlijn uberhaupt in dat hele vloekverhaal gerold?
Ik hoop dat we volgende week een zooi antwoorden krijgen. En beter geen evil cliffhanger, want daar wil ik niet 3 weken op wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |