Remind me please... Welk seizoen, aflevering, en wie?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:14 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ah ik kan mn Buffy-quote weer van stal halen:
"There could be oil of some kind involved"
Laatste seizoen, een van de laatste afleveringen, Angel is weer ff terug want hij wil Buffy bijstaan in die laatste battle en Spike is uberjaloers en dan zijn ze zo heel snarky aan het doen tegen elkaar en dan heeft Buffy zoiets van vecht het lekker zelf uit met elkaar....quote:Op woensdag 10 november 2010 17:56 schreef Piepje het volgende:
[..]
Remind me please... Welk seizoen, aflevering, en wie?
Lekker hapjequote:Op woensdag 10 november 2010 16:23 schreef dutch-treat het volgende:
[..]
Ik heb m'n hoop gevestigd op 't eind van dit seizoen![]()
Sneak Peek voor de aflevering van morgenavond:
quote:Op woensdag 10 november 2010 23:43 schreef Esje-lief het volgende:
Denk dat we wel kunnen zeggen dat hij vast deze aflevering nog dood gaat.. Lekker HAPJE inderdaad...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 november 2010 09:03 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be brave. Be kind.
quote:Op donderdag 11 november 2010 09:18 schreef Esje-lief het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 november 2010 16:02 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
quote:Op donderdag 11 november 2010 18:14 schreef dutch-treat het volgende:
[..]Echt als je nog nooit Buffy, Angel, Charmed, etc hebt gekeken dan gaat er een wereld voor je openSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze geven wel overal een leuke wending aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Promo voor S02E10 (spoilers):
There'll be angst and ice cream![]()
"Chunky Monkey?"
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
ja dat was wel een beetje stommigquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:55 schreef Beach het volgende:
Die nieuwe neger had wat mij betreft wel weg mogen blijven zeg. Vuile cockblocker.
idd, ik vond hem ook helemaal niet leuk...quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja dat was wel een beetje stommigook van Bonnie
HEE DOE EENS NORMAAL GEEF ME WAT OM OP TE SOPPEN.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:55 schreef Beach het volgende:
Die nieuwe neger had wat mij betreft wel weg mogen blijven zeg. Vuile cockblocker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |