quote:Iets te vroeg...Op maandag 25 oktober 2010 00:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is ook nog te vroeg.Vorig jaarvorige keer was het er wel erg gezellig.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 00:51 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik kan voor 600 euro extra aan bier drinken.
Mek, mek mek
[..]
Mek, mek mek
[..]
Mek, mek mek
quote:Alvast succes.Op maandag 25 oktober 2010 01:01 schreef Koen66 het volgende:
ik ga zometeen een 2e poging wagen te slapen
quote:heb dat ongeveer 1x per tig maanden, dus zelden eigenlijk
quote:slaap lekkerOp maandag 25 oktober 2010 01:03 schreef Graseter het volgende:
Ik ga maar eens slapen.
Trusten iedereen.
quote:truste GrasOp maandag 25 oktober 2010 01:03 schreef Graseter het volgende:
Ik ga maar eens slapen.
Trusten iedereen.
quote:hoe ging dat nummer???Op maandag 25 oktober 2010 01:02 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben al een paar dagen op zoek naar een nummer uit pakweg de jaren 80.
Google biedt geen uitkomst
If yo go, of when you go
quote:http://www.google.nl/sear(...)i=&aql=&oq=&gs_rfai=Op maandag 25 oktober 2010 01:02 schreef Symphonic het volgende:
If yo go, of when you go
quote:Het is een beetje van voor mijn tijd, maar ik zal eens graven. En we hebben in MUZ toch ook zo'n vragentopic voor dit soort gevallen?Op maandag 25 oktober 2010 01:02 schreef Symphonic het volgende:
If yo go, of when you go
quote:Dat is een gedeelte van de songtekst of de titel?Op maandag 25 oktober 2010 01:02 schreef Symphonic het volgende:
If yo go, of when you go
quote:Kom niet verder danOp maandag 25 oktober 2010 01:05 schreef Symphonic het volgende:
de eerste woorden zijn if you go, of when you go
Gezongen door een man met een demis roussos achtige stem en een hele geile vrouwenstem
quote:Nee, die wordt ook niet beter, dit is het maximaal haalbare.Op maandag 25 oktober 2010 01:05 schreef iBenny het volgende:
Trusten Graseter...
Symph, is je verbinding al wat beter?
quote:GOdverdomme, je bent een heldOp maandag 25 oktober 2010 01:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kom niet verder dan
maar da's wel erg fout uit de jaren '70
quote:Google is in Portugal hetzelfde als in Nederland, mits de juiste taalinstellingenOp maandag 25 oktober 2010 01:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Google in Portugal komt hier dus niet op op geen enkele manier
quote:zie dat dat wel een nieuwere versie was waar ze al een stukkie ouder warenOp maandag 25 oktober 2010 01:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
GOdverdomme, je bent een held
Dit is hem![]()
Google in Portugal komt hier dus niet op op geen enkele manier
quote:eigenlijk zouden ze overal ter wereld supersnel internet, 3G mobiel internet en Wifi-spots moeten hebben....Op maandag 25 oktober 2010 01:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, die wordt ook niet beter, dit is het maximaal haalbare.
ADSL in een buitengebied in Portugal
quote:Minstens.Op maandag 25 oktober 2010 01:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
eigenlijk zouden ze overal ter wereld supersnel internet, 3G mobiel internet en Wifi-spots moeten hebben....
quote:10G 5G Mobiel internet, dan zijn alle kabels plotseling overbodigOp maandag 25 oktober 2010 01:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
eigenlijk zouden ze overal ter wereld supersnel internet, 3G mobiel internet en Wifi-spots moeten hebben....
quote:Nee dat is niet zo..Op maandag 25 oktober 2010 01:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Google is in Portugal hetzelfde als in Nederland, mits de juiste taalinstellingen
quote:Versão em português do Windows?Op maandag 25 oktober 2010 01:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee dat is niet zo..
dat is niet te beinvloeden helaas. Ik ben er al maanden mee bezig om dingen hier in het Nederlands op het scherm te krijgen en dat gaat echt niet lukken. Ik heb een Nederlandse versie van Iron meegenomen en geinstalleerd, Nederlandse taal ingesteld en wat doe hij: Portugees
quote:gewoon google.nl toch? en dan staat er onder die zoekbalk -in het Portugees- iets als 'Google.nl aangeboden in' waarna je op die link die erachter staat moet klikken?Op maandag 25 oktober 2010 01:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee dat is niet zo..
dat is niet te beinvloeden helaas. Ik ben er al maanden mee bezig om dingen hier in het Nederlands op het scherm te krijgen en dat gaat echt niet lukken. Ik heb een Nederlandse versie van Iron meegenomen en geinstalleerd, Nederlandse taal ingesteld en wat doe hij: Portugees
quote:veel sites checken tegenwoordig je IP adres.Op maandag 25 oktober 2010 01:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee dat is niet zo..
quote:
quote:nee werkt helaas niet, en ook youtube geeft heel andere resulaten hierOp maandag 25 oktober 2010 01:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
gewoon google.nl toch? en dan staat er onder die zoekbalk -in het Portugees- iets als 'Google.nl aangeboden in' waarna je op die link die erachter staat moet klikken?
quote:wat ik zei, Google weet gewoon dat je in Portugal zit en onafhankelijk van je taal past ie z'n resultaten aanOp maandag 25 oktober 2010 01:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee werkt helaas niet, en ook youtube geeft heel andere resulaten hier
quote:GOOGLE KNOWS EVERYTHING.Op maandag 25 oktober 2010 01:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat ik zei, Google weet gewoon dat je in Portugal zit en onafhankelijk van je taal past ie z'n resultaten aan
quote:Op maandag 25 oktober 2010 01:20 schreef JJH het volgende:
http://www.zangerpetro.nl/index.php?paginaid=212
De vakantiefoto's.
quote:Iew.Op maandag 25 oktober 2010 01:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben wel lenig zie je wel hahhahahaha
OMG
quote:Mijn ogen, wat doe jeOp maandag 25 oktober 2010 01:23 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Ook grote kinderen spelen nog in het zand hahahahah
OMG!!! OMG!!! OMG!!!![]()
![]()
quote:Trusten Koen.Op maandag 25 oktober 2010 01:24 schreef Koen66 het volgende:
* Slapen gaat
Google houdt de wacht, iedereen is veilig
Truste
quote:Ohw ja, shit gemist... die had ik willen zienOp maandag 25 oktober 2010 01:24 schreef JJH het volgende:
Google wil ook alwetend zijn.
Laatst op Disco een documantaire over Google gezien.
quote:Word vast nog wel een keer op 30 herhaald.Op maandag 25 oktober 2010 01:25 schreef iBenny het volgende:
Trusten Koen
[..]
Ohw ja, shit gemist... die had ik willen zien
quote:slaap lekkerOp maandag 25 oktober 2010 01:24 schreef Koen66 het volgende:
* Slapen gaat
Google houdt de wacht, iedereen is veilig
Truste
quote:Ik kijk niet zoveel disco meer... dus als toevallig weet wanneer die komt, zou je dan een gil willen geven?Op maandag 25 oktober 2010 01:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Word vast nog wel een keer op 30 herhaald.
quote:Mijn electronische programmagids van de digitale tv vind nog niets. Zal dus nog wel ff duren.Op maandag 25 oktober 2010 01:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kijk niet zoveel disco meer... dus als toevallig weet wanneer die komt, zou je dan een gil willen geven?
quote:Dat is een goed idee.Op maandag 25 oktober 2010 01:31 schreef iBenny het volgende:
Ik zal ook wel ff op internet zoeken of ik het ergens kan 'kopen'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, maar ik blijf er om lachen![]()
![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2010 01:37 schreef iBenny het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, maar ik blijf er om lachen![]()
![]()
![]()
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Ik moest ook weer gniffelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, maar ik blijf er om lachen![]()
![]()
BOEREN.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, maar ik blijf er om lachen![]()
![]()
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Ninja editSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, maar ik blijf er om lachen![]()
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
quote:Wat dan?
quote:Suspense!
quote:Mammies.Op maandag 25 oktober 2010 01:46 schreef Symphonic het volgende:
Ik moet naar mijn bed van mijn mammie.
Als ik morgen lief ben mag ik langer opblijven.....
Lieve mammie heb ik he?
quote:Zwolle is idd lekker bezig... ik was toen aanwezig bij die 7-2 vernedering hier in AlmereOp maandag 25 oktober 2010 01:47 schreef JJH het volgende:
Dit blijf ik trouwens ook leuk vinden.
[ afbeelding ]
quote:Alsnog maar een klein beetje boel beter dan Feyenoord.Op maandag 25 oktober 2010 01:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zwolle is idd lekker bezig... ik was toen aanwezig bij die 7-2 vernedering hier in Almere
ACFC bakt er dit seizoen ook vrij weinig van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |